Labdien!
Ja veikala darbinieks uzvedas agresīvi vai draud apkārtējiem, tas ir nopietns drošības jautājums, kas būtu jārisina veikala vadībai. Jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no TOP veikalu administrācijas, kā arī vērsties Valsts darba inspekcijā (VDI), ja ir aizdomas par nelegālu nodarbinātību vai darba drošības pārkāpumiem.
Ja šī persona rada draudus klientiem vai darbiniekiem, par to būtu jāinformē policija, īpaši, ja ir bijuši konkrēti vardarbības vai uzbrukuma gadījumi. Ikvienam ir...
Labdien!
Jūsu situācijā redzami vairāki nopietni pārkāpumi – darba devēja maldināšana, nepamatotu pienākumu uzspiešana, psiholoģiska ietekmēšana un draudi, kā arī autortiesību aizskārums.
Ja darba intervijā tika solīts viens amats, bet realitātē nācās pildīt citus pienākumus, tas ir darba tiesību pārkāpums, un jūs varējāt atteikties no šāda darba. Tāpat darba devējam ir pienākums nodrošināt cieņpilnu vidi, un jebkāda veida draudi vai pazemojumi var tikt kvalificēti kā mobings un bosings. Ja jū...
Labdien!
Jūsu situācija norāda uz iespējamu Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu. Ja prece atkārtoti bojājas un garantijas remonts nenovērš problēmu, jums ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai jaunu ierīci. Tāpat, ja garantijas remonts veikts nekvalitatīvi vai prece bojāta transportēšanas laikā, uzņēmumam par to jāuzņemas atbildība.
Jums ieteicams rakstiski iesniegt pretenziju 220.lv, pieprasot situācijas risinājumu. Ja veikals atsakās sadarboties, varat vērsties Patērētāju...
Labdien!
Sabiedriskās ēdināšanas iestādēm ir pienākums nodrošināt tīrību un higiēnas prasību ievērošanu. Ja Čili Pizza telpās esat redzējis prusakus, tas ir nopietns Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) noteikumu pārkāpums.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību PVD, kas var veikt pārbaudi un pieprasīt uzņēmumam novērst pārkāpumus. To var izdarīt:
1)Aizpildot sūdzības formu PVD mājaslapā (www.pvd.gov.lv);
2)Rakstot e-pastu [slēpt]@pvd.gov.lv;
3)Zvanot uz PVD informatīvo tālruni 67027402.
4)Tāpat...
Labdien!
Ja jūsu Tele2 mājas interneta ātrums ir būtiski samazinājies, jums ir tiesības pieprasīt pakalpojuma kvalitātes atjaunošanu atbilstoši līgumam. Vispirms ieteicams sazināties ar Tele2 klientu apkalpošanas centru un pieprasīt skaidrojumu. Ja interneta ātrums neatbilst solītajam un Tele2 nesniedz risinājumu, jūs varat:
1)Iesniegt rakstisku pretenziju Tele2, pieprasot problēmas novēršanu vai līguma izmaiņas.
2)Pieprasīt līguma laušanu bez soda sankcijām, ja pakalpojums ilgstoši neatbilst...
Labdien!
Jums kā pircējam ir tiesības iegādāties preci par cenu, kas ir norādīta pie produkta plaukta. Ja pie kases tiek pieprasīta augstāka cena, nekā norādīts, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat pieprasīt, lai veikals pārdod preci par norādīto cenu. Ja veikala darbinieki atsakās to darīt, jums ir tiesības iesniegt sūdzību Maxima klientu apkalpošanas centram, kā arī vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var izskatīt šo pārkāpumu un piemērot...
Labdien!
Ja jūs bijāt iepriekš sazinājies ar Banknote un vienojies par maksājuma termiņa pagarinājumu, bet viņi tomēr jūs iekļāva parādnieku datu bāzē, pastāv iespēja, ka uzņēmums ir rīkojies nepamatoti.
Jums ir tiesības pieprasīt rakstisku skaidrojumu no Banknote, kāpēc šāda rīcība tika veikta, ja vienošanās bija panākta un maksājums tika veikts noteiktajā datumā. Turklāt, ja jūs uzskatāt, ka esat nepamatoti iekļauts parādnieku reģistrā, varat iesniegt pretenziju gan pašam uzņēmumam, gan...
Labdien! Ja veikala apkalpošana ir slikta un darbinieki nepilda savus pienākumus, jums kā patērētājam ir tiesības vērsties pie uzņēmuma vadības ar sūdzību. To var izdarīt gan rakstiski, gan mutiski, pieprasot paskaidrojumu un situācijas uzlabošanu.
Ja veikals ignorē jūsu sūdzību un problēma atkārtojas, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas uzrauga uzņēmumu atbilstību patērētāju tiesību aizsardzības normām. Tāpat varat atstāt atsauksmi par veikalu publiskā...
Jums kā pacientam ir tiesības uz informētu piekrišanu jebkurai medicīniskai procedūrai, tostarp anestēzijai, un uz drošu, profesionālu ārstēšanu. Ja anestēzija tika veikta bez Jūsu ziņas un bija aizdomas par neatbilstošu rīcību, Jūs varat vērsties klīnikā ar prasību sniegt paskaidrojumu, kā arī iesniegt sūdzību Veselības inspekcijā par iespējamiem pārkāpumiem un pacienta tiesību neievērošanu. Ja pēc operācijas netika nodrošināta pienācīga pēcoperācijas aprūpe, tas ir būtisks trūkums. Ja apsverat tālākas darbības, varat konsultēties ar juristu. Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!
Jums ir tiesības saņemt kvalitatīvu un baudāmu pārtiku, un, ja produkts neatbilda Jūsu gaidām vai šķita neatbilstošas kvalitātes, varat vērsties Rimi veikalā ar čeku un produktu, lai pieprasītu naudas atmaksu vai iesniegtu sūdzību. Tāpat varat sazināties ar SIA "Lāči", lai informētu par neapmierinošo kvalitāti un iespējami saņemtu skaidrojumu vai kompensāciju. Ja ir aizdomas par neatbilstošu sastāvu vai kvalitāti, varat ziņot Pārtikas un veterinārajam dienestam (PVD). Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!
Jums ir tiesības saņemt kvalitatīvu un drošu pārtiku, un, ja iegādātā zivs bija bojāta, Jūs varat vērsties Rimi veikalā ar čeku un produktu, lai pieprasītu apmaiņu vai naudas atmaksu. Ja veikals atsakās risināt situāciju, varat iesniegt sūdzību Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD), jo neatbilstoši uzglabāta vai bojāta pārtika var radīt veselības riskus. Ja nepieciešama palīdzība, droši rakstiet!
Sveiki! Ja nekustamā īpašuma aģente sniegusi nepatiesu vai maldinošu informāciju par īpašumu, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma vai pat Civillikuma pārkāpums. Pircējam ir tiesības uz patiesu informāciju par īpašuma stāvokli, un, ja pārdevēja pārstāvis to apzināti sagrozījis, jūs varat pieprasīt atbildību no aģentūras vai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Jūsu ieteikums pārbaudīt informāciju no citiem avotiem ir ļoti vērtīgs, jo šādi gadījumi diemžēl nav reti. Ja...
Sveiki! Jūsu pieredze ir skumja un sāpīga, un šādās situācijās no veterinārās klīnikas ir jāsaņem ātra un kvalitatīva palīdzība. Ja dzīvniekam netika sniegta savlaicīga aprūpe, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no klīnikas vadības un ziņot par iespējamu nolaidību Latvijas Veterinārārstu biedrībai vai Pārtikas un veterinārajam dienestam.
Jūs rīkojaties pareizi, daloties ar savu pieredzi, jo tas var palīdzēt citiem dzīvnieku īpašniekiem pieņemt informētus lēmumus. Ja jums nepieciešama palīdzība tālākās darbībās vai juridiska konsultācija, droši varat vērsties pēc atbalsta!
Sveiki! Jūsu neapmierinātība par nodokļu pārmaksas summu ir saprotama, jo izmaiņas bez skaidra pamatojuma var radīt neizpratni. Nodokļu pārmaksas apjoms var atšķirties atkarībā no dažādiem faktoriem, piemēram, likumdošanas izmaiņām, attaisnoto izdevumu apmēra vai darba devēja iesniegtajiem datiem. Ja summa šogad ir ievērojami mazāka nekā iepriekš, ieteicams pārbaudīt VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS), vai visi jūsu dati ir korekti un vai ir izmantotas visas attaisnoto izdevumu...
Sveiki! Jūsu pieredze ir ļoti svarīga un skar nozīmīgu problēmu – vai pacientam tiek sniegta patiesa un individuāli pielāgota ārstēšana, vai arī tiek piedāvāts vienveidīgs risinājums bez padziļinātas situācijas izvērtēšanas. Psihiatrijā īpaši svarīgi ir regulāri pārskatīt ārstēšanas plānu un ņemt vērā pacienta pašsajūtu, ne tikai palielināt zāļu devas pēc standarta pieejas.
Jums kā pacientam ir tiesības uz kvalitatīvu un individuāli pielāgotu ārstēšanu, kā arī uz skaidru un godīgu informāciju...
Sveiki! Ja iegādātā ierīce neatbilst aprakstam un nenodrošina solītās funkcijas, jums kā patērētājam ir tiesības pieprasīt preces atgriešanu vai maiņu. Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam pārdevējam jāsniedz patiesa un pilnīga informācija par preci. Ja prece neatbilst aprakstam un jūs par to informējāt pārdevēju jau pirmajā dienā, jums ir tiesības to atdot atpakaļ un saņemt atpakaļ naudu.
Ja pārdevējs atsakās pieņemt preci un neatrisina situāciju, varat iesniegt sūdzību...
Šāda situācija ir ārkārtīgi sāpīga, un no veterinārās klīnikas ir sagaidāma profesionāla un tūlītēja rīcība, īpaši neatliekamos gadījumos. Ja personāls ir ignorējis jūsu bažas un dzīvnieks nav saņēmis nepieciešamo palīdzību laikā, jums ir tiesības pieprasīt skaidrojumu no klīnikas vadības un, ja nepieciešams, vērsties Latvijas Veterinārārstu biedrībā vai Pārtikas un veterinārajā dienestā, lai ziņotu par iespējamu nolaidību.
Ja vēlaties noskaidrot savas tālākās iespējas vai nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc atbalsta.
Sveiki! Jūsu aprakstītā situācija Maxima veikalā norāda uz nepamatoti agresīvu un nekorektu pārdevējas attieksmi. Klientam ir tiesības uz cieņpilnu apkalpošanu, un darbiniekiem ir jāievēro profesionāla komunikācija neatkarīgi no situācijas. Jūsu rīcība, noliekot maisiņu atpakaļ tam paredzētajā vietā, nevar būt iemesls aizskarošai attieksmei vai paaugstinātam tonim.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Maxima vadībai, pieprasot paskaidrojumu un informāciju par uzņēmuma nostāju šādās situācijās. Ja...
Sveiki! Jūsu situācija Virši-A degvielas uzpildes stacijā liecina par nekorektu un klientam neizdevīgu apkalpošanu. Jums kā patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu atbilstoši tā darbalaikam un kvalitatīvai apkalpošanai. Ja uzpilde netika nodrošināta nepamatotu iemeslu dēļ un jums atteicās izsniegt sūdzību grāmatu, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat iesniegt oficiālu sūdzību Virši-A vadībai, pieprasot paskaidrojumu un atbildi par radušos situāciju. Ja uzņēmum...
Sveiki!
Jūsu nepatīkamā pieredze Caffeine ir saprotama un pamatoti rada neapmierinātību. Klientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu apkalpošanu un produktus, kas atbilst higiēnas un drošības standartiem. Ja pasūtījums tiek sajaukts un piesārņots, darbiniekiem tas ir jānomaina bez liekiem jautājumiem. Šāda attieksme no personāla nav pieņemama.
Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzņēmuma vadībai, lai vērstu uzmanību uz servisa kvalitāti un pieprasītu atbilstošu attieksmi pret klientiem. Ja...