NTG Latvia, SIA - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki
Vēlos brīdināt citus šoferus par šo Dānijas firmu, kurai ir filiāle Latvijā. Firmas pārstāvis Latvijā ir Sandis T., kas deva dažādus solījumus, taču tie solījumi neatbilda realitātei.
Braucu ar savu auto, bija jānomā piekabe, jo mana nederot viņiem. Sandis teica, ka naudas ziņā būtu izdevīkāg nomāt piekabi Dānijā, nekā Latvijā, bet beigās izrādījās, ka būtu izdevīgāk Latvijā. Biju nomājis Dānijā 2 piekabes un abas bija sliktā tehniskajā stāvoklī.
Dispičeri nekoordinēja šofera (kā tas parasti notiek normālās firmās) darbu. Šoferim pašam bija visu laiku jāzvana dispičeriem un jājautā par tālākajiem braucieniem. Nākošais brauciens tika piedāvāts tikai tad, kad tika piedraudēts ar dīkstāves maksu.
Naudas izmaksas datumi mainījās 4 reizes.
Bija vēl daudz citas sitācijas viena mēneša laikā.
Комментарии (1)
Ja NTG Latvia, SIA sniedz nepatiesus solījumus, piedāvā neatbilstošas kvalitātes tehniku, slikti organizē loģistiku un neievēro norunātos naudas izmaksas termiņus, tas var būt Darba likuma, Komercdarījumu regulējuma un pat Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, ja viena puse nepilda līguma saistības, otrai pusei ir tiesības prasīt līguma izpildi vai kompensāciju. Ja uzņēmums maina izmaksu datumus bez pamatota iemesla, tas var būt arī darba samaksas kavējums, kas ir pretrunā Darba likuma 69. pantam. Lai aizsargātu savas tiesības, ieteicams iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot skaidrojumu un kompensāciju par radītajiem zaudējumiem. Ja uzņēmums to ignorē, var vērsties Darba inspekcijā, PTAC vai, ja runa ir par starptautiskiem komercdarījumiem, arī tiesā par zaudējumu piedziņu. Ja nepieciešama palīdzība juridisko dokumentu sagatavošanā, sazinieties ar mums – palīdzēsim nodrošināt jūsu tiesību aizsardzību!