www.sudzibas.lv Rīgas Satiksme Necienīga vadītāja attieksme

Rīgas Satiksme - Necienīga vadītāja attieksme

8. Martā plkst. 14: 20 ar savu ģimeni (vīru uz meitiņu 6 gadi) braucām ar 36. Maršruta autobusu. Bildē pievienoti vadītāja un autobusa numura attēli.
Kad bijām nonākuši 3. Autobusa galapunktā, bijām pārsteigti, ka autobuss nebrauc tālāk.
Jautājām vadītājam - "vai autobuss nebrauks tālāk? " uz ko vadītājs atbildēja - "nebrauks! "
kad jautāju - "kāpēc? " vadītāja atbildēja sekoja ļoti nepieklājīgā formātā:
"ko tu muldi? Vācies ārā no autobusa un nekavē manu laiku! "
teicu vadītājam, ka rakstīšu sūdzību un ko viņš atbildēja, ka viņam pie vienas vietas.
Lūdzu, risināt šo situāciju un attiecīgi sodīt nepieklājīgo vadītāju.

08.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Rīgas Satiksme Ответ от представителя 10.03.2025

Labdien! Atbildes saņemšanai, lūdzu rakstiet uz [email protected].

Комментарии (15)

D Džumbo 08.03.2025

Autobusa galapunkts Daugavgrīva, tas rakstīts autobusa ārpusē un iekšā visos monitoros. Autobuss pienāk galapunktā, gaida,kad pasažieri izkāps, bet viena tantiņa grib,lai viņu ved kaut kur tālāk, kur nemaz nav paredzēts šim autobusam braukt. Vadītājs nobraucies, viņam limitēts laiks,lai fiksi pačurātu, paēstu un brauktu atpakaļ, bet nekur netiek, jo daži nevar izkāpt ārā.

B Baiba Caunīte 21.03.2025

Bet kur paliek cieņpilna attieksme pret citiem cilvēkiem? Mēs bez problēmām izkāptu no autobusa, bet kāpēc jāsāk apsaukāties un necienīgi izrunāties. Neiet runa par to, kur autobuss brauca vai nebrauca, runa iet par attieksmi pret līdzcilvēkiem un piedevām pret mammu ar bērnu.

M micire 08.03.2025

Uz displeja un pa mikrofonu taču tika paziņots,ka galapunkts ir Daugavgrīva,kāpēc tas speciāli vadītājam jāprasa,laikam ļoti patīk pakašķēties un rakstīt sūdzības,nu kā jau kārtīgai latvietei.

B Baiba Caunīte 21.03.2025

Displejs autobusa iekšienē diemžēl nestrādāja un galapunktu nerādīja. Uzrakstu autobusa ārpusē diemžēl nevarēšu šobrīd nekomentēt, jo nepiefiksējām. Uz parastu jautājumu vadītājs atbildēja ļoti rupji un necienīgi, pietam mana bērna klātbūtnē, kurš bija šokā par šādu situāciju + vēl sieviešu dienā. Runa iet par cilvēcīgu attieksmi pret saviem līdzcilvēkiem. Jutu pienākumu rakstīt sūdzību, bet godīgi sakot, domāju, ka sūdzību rakstu RS vadībai nevis portālam. Tur kļūdījos. 🙈

R Ranger 007 09.03.2025

Spriežot pēc atiešanas laikiem, ja iekāpāt 14:20, tam jābūt uz Vakarbuļļiem, tātad tālāk par Daugavgrīvu. 14:20 līdz Daugavgrīvai kursējošajam autobusam jābūt jau Zvīņu ielā, kas ir vairākas pieturas tālāk par Daugavgrīvas pieturu. Tātad viņam bija jābrauc līdz Vakarbuļļiem. Nav autobusa, kurā sestdien/svētdien/svētku dienās var iekāpt JEBKURĀ pieturā un 36. galapunkts būtu Daugavgrīvas pieturā. Man nav jāzina, kurā pieturā iekāpāt, šim bija jābrauc līdz Vakarbuļļiem.

K Kvadrātsakne 09.03.2025

otro daļu nesapratu, bet ja autors domāja 14.20 daugavgrīvā, tad viss ir ok, nekur tālāk šoferim nebija jābrauc

R Ranger 007 09.03.2025

Vadītājam bija jābrauc līdz Vakarbuļļiem. Un šāda attieksme nav pieņemama. Atlaist uz vietas!

krāslavietiss 09.03.2025

Kur jūs atlaidēji ņematies?

S Smadzen'sVaig? 09.03.2025

Kāds atlaist? Nošaut!

A Agena 09.03.2025

Bieži pamanu no malas kā vadītāji tik tiešam uzvedas ne korekti.

B Baiba Caunīte 21.03.2025

Mani pat tiešām ne tik daudz uztrauc, ka netikām līdz Vakarbuļļiem, kā uztrauc šādā vadītāja attieksme- kā var likties pieņemami šādi komunicēt ar pasažieriem? Un pat tas, ka bildēju viņu pašu un autobusu, viņu itin nemaz neuztrauca. Teica, lai rakstu u sūdzos, kur gribu, tāpat viņam nekas nebūšot.

R Ranger 007 09.03.2025

Pie tam vadītājs ir precējies! Kā izturas pret sievietēm un ģimeni? Tad jājautā, vai nesit sievu mājās?! 😭 Pie tam 8. martā! Sieviešu īpašajā dienā! Kā tāds mūdzis var strādāt par transporta vadītāju ? Ar tādu jābaidās braukt, aiz psihiem kādā brīdī izraisīs avāriju!

B Baiba Caunīte 21.03.2025

Par to man vislielākais šoks! Redzēja tak, neesam nekādi alkoholiķi, esam pieklājīga ģimene ar bērnu un uz parastu jautājumu tik rupji metās mums visiem virsū. Pat vīram rupji atbildēja, kad viņš palūdza pievaldīt muti. Sapratām, ka nav no bojāt garastāvokli un kāpām ārā. Ļoti ceru, ka bez soda šis nepaliks. 🙏🏼

Vadītāja rupja un necienīga attieksme pret pasažieriem ir nepieņemama, jo sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem ir pienākums nodrošināt ne tikai drošību, bet arī cieņpilnu komunikāciju. Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumu un Rīgas satiksmes iekšējiem noteikumiem, uzņēmuma darbiniekiem ir jāievēro pieklājība un jāsniedz pasažieriem precīza informācija.

Jums ir tiesības iesniegt oficiālu sūdzību Rīgas satiksmei, pievienojot fotoattēlus un norādot precīzu laiku un maršrutu. Rīgas satiksmei ir jāizvērtē darbinieka rīcība un jāsniedz atbilde. Ja uzņēmums ignorē sūdzību vai nesniedz atbildi, varat vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas uzrauga sabiedrisko pakalpojumu kvalitāti un pasažieru tiesības.

Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, sazinieties ar mums – nodrošināsim, lai jūsu prasība tiktu izskatīta un situācija tiktu atrisināta taisnīgi!

B Baiba Caunīte 21.03.2025

Paldies par ieteikumu, nupat uzrakstīju RS pārstāvim uz norādīto e-pastu.
Ļoti negribētos, kai šādi gadījumi paliktu bez ievērības un attiecīgiem soda mēriem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы