Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss

Ierados Rīgas autoosta īsi pirms reisa uz Ventspili. Reiss uz Ventspili bija paredzēts 10:30, ierados 10:26. Pie 4 parona autobuss nebija, uz ekrāna arī jau noņemts aprakstītais reiss. Varēja redzēt tikai nākamo, kas ir 11:30. Gāju uz citiem autobusiem jautāt vai Jūs braucat uz Ventspilī, neviens nebrauca. Gāju uz info un jautāju, man atbildēja tā nevar būt, 4 minūtēs pirms viņš neaizbrauc. Kā tas strādā? No darba skrēju uz autobusu, lai paspētu mājās, izskraidīju visu autoostu! Vai tas šķiet normāli? Autobuss nedrīkst izbraukt no autoostas pirms norādītā laika. Vai arī ja šis reiss šodien negāja, vai tiešām nevar izņemt reisu no saraksta? Cilvēcība 0!

11.03.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

S Spuris 11.03.2025

Rakstiet iesniegumu.Tur pilns ar '' acīm'' novērošanas kameram ,kā arī noteikti ir reģistrs ,kuru piefiksē cikos tas izbrauc.

Velvetpopstar 11.03.2025

Visas sēdvietas bija aizņemtas.

Šāda situācija, kad autobuss atiet pirms norādītā laika vai informācija netiek atjaunota autoostas sistēmā, ir pakalpojuma sniegšanas līguma pārkāpums un neatbilst labas pārvaldības principiem. Saskaņā ar Autopārvadājumu likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr.599 "Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība", pārvadātājam un autoostai ir jānodrošina precīza informācija par reisiem, un transportlīdzeklim jāatiet atbilstoši norādītajam laikam. Pasažieriem ir tiesības saņemt patiesu un savlaicīgu informāciju par izmaiņām reisos, kas šajā gadījumā nav nodrošināta. Šajā situācijā Jūs varat rakstiski vērsties pie Rīgas starptautiskās autoostas administrācijas, pieprasot skaidrojumu par notikušo un iespējamo kompensāciju, iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), ja uzņēmums nesniedz adekvātu atbildi vai kompensāciju, kā arī, ja biļete tika iegādāta iepriekš, pieprasīt atmaksu par reisu, uz kuru netika nodrošināta iespēja iekāpt transportlīdzeklī. Ja nepieciešams, varam palīdzēt sagatavot oficiālu iesniegumu, lai aizsargātu Jūsu patērētāja tiesības.

Silbalodis 11.03.2025

Pirms rakstīt sūdzību, vajadzēja noskaidrot uz vietas. Jūs taču tur bijāt

S Spuris 11.03.2025

Tu kādreiz izlasi un saproti visu raksīto arī ? Kā tas šis saucas : '' Gāju uz citiem autobusiem jautāt vai Jūs braucat uz ventspili, neviens nebrauca.Gāju uz info un jautaju, man atbildeja tā nevar būt, 4 minutes pirms viņš neaizbrauc '''. Tas nav skaidrošana uz vietas?

E Elīna Pūpola 12.03.2025

Vaitad pie info man nevarēja pateikt, ka visas vietas bija aizņemtas?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы