Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
Bite - Krāpšana citā līmenī
Situācija gaužām vienkārša. Mājaslapā pasūtīju ierīci, piektdienās vakarā, samaksāju, atnāca epasts ka pasūtījums pieņemts un lai to apstiprinātu ar mani sazināsies tuvāko 3h laikā, darbā dienā, darba laikā. Labi, gaidu pirmdienu. Nekas nenotiek zvanu pati, nepietika ka bij teju 40min jāgaida savienojums, nebiju apmierināta ar komunikāciju un neprognozējamo piegādes laiku, tāpēc izlēmu kamēr nekas nav apstiprināts, atcelšu pasūtījumu, ko man arī apstiprināja operatore. Likās ka viss bū...
Bite - Krāpšana
Pārgāju no Bites uz citu operatoru, 11.04.2025 sāku izmantot jau jauno operatoru. Par Aprīlī no bites rēķins par pilnu aprilia mēnesi(28.10 eiro), kaut bites klients biju tik pāris dienas Aprīlī. Konkrēti izskaidrot nevarēja telefoniski sazvanoties ar bites konsultatīvo tālruni. Nezinu vai tas ir godīgi, bet vai vajadzētu maksāt par neizmantoto pakalpojumu?
Uz [slēpt]@bite.lv ir rakstīts, atbildi NAV.
Bite droši vien gaida kad rēķina apmaksas termiņš beigsies, lai pieliktu soda naudas klāt.
Būs jāgriežas pie patērētāju tiesību instancē, ja tas jautājums nebūs risināts.
Bite - Klientu apkalpošana
Šovakar saņēmu zvanu no Bites konsultantes(ja pat tā var nosaukt viņu) un viņa uzreiz sāka ar gudro skarbo balsi man teikt, ka aizejot nomainot operētāju es pasliktinu savu svanu kvalitāti.
Pirmkārt, kāda iemesla dēļ pat uzdrošinās ar klientu tā runāt un vai tiešām domā ka ar tādu attieksmi kā tai sievietei es tagad atgriezīšos, nekad dzīvē.
Otrkārt, tā ir mana izvēle kādēļ es mainu operētāju, man Bite gadiem neapmierināja, cerēju ka viņi ar laiku veiks izmaiņas, bet nekā un par to vēl dabuju...
Bite - Izrādās var tikt pie risinājuma
Uz [slēpt]@bite.lv rakstīt nav lielas jēgas, jo nekas vairāk par solījumiem nebūs! Tomēr tinot problēmas un Sia"Bite Latvija" konsultantu komunikācijas kamoliņu problēmas risinājumam nepakautrējos sameklēt uzņēmuma vadības e-pastus un tavu brīnumu izrādās, ka rakstot uz uzņēmuma vadītāju e-pastiem ir iespējams panākt risinājumu un pat saņemt adekvātu komunikāciju un rakstveida atbild.
Bite - Neadekvāti darbinieki
Šodien man no numura +37127227745 zvanīja jūsu darbiniece. Viņa lamājas un draudēja man krievu valodā par to, ka es nepieņemu viņas piedāvājumu. Vai vispār ir likumīgi izpaust cilvēku personas dati tādiem neadekvātiem darbiniekiem? Ceram, kā tās cilvēks vairāk pie jums nestrādās. Jā kādam vēl bija tāds gadījums, dodiet ziņu, uzrakstīsim kolektīvu iesniegumu policijā.
Bite - Soda saņemšana par nekvalitatīvu pakalpojumu
Bite.lv
Sakarā ar to , šīs kompanijas operators nespēj nodrošināt savu pakalpojumu Kadaga, es biju spiests mainīt citu operatoru, kurš var sniegt savus pakalpojumus. Sakarā ar to, ka man bija jālauž līgums ar Biti, par to ka viņi nespēj nodrošināt savus pakalpojumus, man uzlika sodu 95 euro neto, kaut gan es iepriekš jau vēršos ar sūdzību.
Bite - Расторжение договора
Пришла 1.05 писать заявление на расторжение договора в филиал bite в т/ц damme, а мне говорят рутор отдавай, на вопрос «как я интернетом месяц тогда пользоваться буду и за что я месяц тогда буду платить? » ответили «ну тогда не отказывайтесь»
отвратительное отношение к клиенту.
Bite - Legāla krāpšana
Vecākiem bija pieslēgts internets un televīzija. Pārstāja lietot televīziju un, kad beidzās līgums, mama aizbrauca uz servisa centru atslēgt televīziju. Tā vietā lai vienkārši atslēgt televīziju, tika pārslēgt ļoti interesants līgums, precīzāk uzreiz trīs līgumu paka: internets + TV ar filmām + bite 5gb. Sim karti internetam, cik es sapratu neiedeva vai nu mamma nepaņēma, jo no tās nav jēgas pogu telefonam. Piedāvāt TV un filmu paku, kad tiek atteikts no televīzijas? nopietni?
Viss tika...
Bite - Krāpšana. Rēķinu paaugstināšana
Esmu nikna kā pūķis. 2023. Gada novembrī noslēdzu līgumu uz 24mēn par go3 televīziju par cenu 6.99e. Tagad man atnāk ziņa, ka ar 1. Jūniju būs jāmaksā 10.41e. Kādā sakarā? Ja esmu vienojusies par 6.99e. Tad kāda jēga slēgt līgumus, ja viņi no bites puses nedarbojas? Nav pirmā reize kad rēķini tiek paaugstināti neskatoties uz to, ka noslēgts līgums. Mans mērs ir pilns. Griezīšos beztabu un patērētāju tiesību centrā.
Bite - Krāpšana, nelikumīgi iekasēti darījumi, neeksistējošs internets un televīzija
Sveiki,
Internets un televīzija neiet gandrīz mēnesi, tika iedots uz 13 dienām aizvietot pret citam ierīcēm un atlikušas nedēļās iztikt ka varam.
Beigas tuvojoties šā mēnesi beigām saņēmu zinu ,kad otrai ierīcei var braukt pakal un iekasēt pie reizes 15 eiro par ierīču konstatēšanas problēmām utt. ,kas netika vispār teikts esot bites salona. Ka rezultāta ierīce netika salabota ,bet konstatējot defektu, iedeva citu. Tā no nedēļās uz nedēļu pagarinot, to varēja uzreiz izdarīt. Jo ,11.04. ģimenē...
Bite - Krāpšana, nelikumīgi iekasēts darījums, interneta neesamība
Sveiki,
internets un televīzija neiet gandrīz mēnesi, tika iedots uz 13 dienām aizvietot pret citam ierīcēm un atlikušas nedēļas iztikt ka varam.
Beigas tuvojoties mēneša beigām saņēmu zinu, kad otrai ierīcei var braukt pakal un iekasēt pie reizes 15 eiro par ierīču konstatēšanās problēmām utt. , kas netika vispār teikts esot bites salona. Iedošot atlaidi par nedēļām, kad nebija iespēja pieslēgties internetam un televīzijai. Pieliekot nelikumīgi bez saziņās paris eiro klāt.
Nekuriene vispār ar biti.
Bite - Krāpšana, cenu palielināšana bez iepriekšēja brīdinājumā
Nevienam neiesaku Bite. Sākumā bij viss labi, pēc brīža cena paaugstinājās, bez jebkādiem brīdinājumiem iepriekš. Šo mēnesi cena atkal tika paaugstināta. Arī bez iepriekšēja brīdinājuma. Kopumā cena paaugstinājās no 6,99 līdz 20 eiro. Un tas pusgadu laikā. Kas par murgu? Zvanot uz klientu atbalstu neviens neko izdarīt nevar. BITE ja gribad krāpt, tad kaut dariet to ne tik strauja tempā!
Bite - Krāpšana
Šogad Cena pacelta jau otro reizi un pēdējo reiz par nepilniem 40%, kaut bija paziņojums cenu nodrošināt līdz gada beigām. Ceļot cenu, jo maina tarifu plānus, tas ir ievieš 5g, kurš reģionā īsti nedarbojas, brīžiem pat 4g buksē un uzrāda h.
Bite - Ļoti ļauna kompānija
Nevienam, no visas sirds neiesaku sadarboties ar šo kompaniju, ne kā klientam, ne darba ņēmējam.
Ir citas kompānijas ar ko būs daudz labāk sadarboties.
Šai kompānijai ir pilnīgi pie vienas vietas gan klienti, gan darbinieki. Cenas tiek celtas, jo uzņemumam nav naudas, kas nav nekāds brīnums, bet nav morāli korekti gūt peļņu nop klientiem palielinot Cenas un uzliekot piesaisti, lai nekur prom tu vairs netiec.
Bite - Slikts serviss
Slikts serviss. Jāmaksā par pakalpojumiem kuri nav vajadzīgi. Go3, internets telefonā, kā lai no ta visa tiek vaļā".
Bite - Krāpšana
Будьте очень осторожны с Bite. Теперь если вы подключили номер телефона и вдруг решите его отключить, то это сделать не возможно. Они всем без исключения ставят автоматом минимум на 2 года договор без возможности его разорвать или приостановить. Плюс ко всему, обещали цену ниже чем у других поставщиков этих услуг, в начале так и сделали, но через 3 месяца цену подняли и не возможно с этим ничего сделать. Менеджеры меняются каждые 2-3 месяца, ни на один из отправленых им вопросов не пришло...
Bite - Klientu apmuļķošana
Jau daudzus gadus biju bite Latvija klients. Pēdējā pusgada laikā konstatēju, ka rēķins turpina pieaugt (reģistrēti 2 nr.) , bet pakalpojumu kvalitāte ir bēdīga. Lai to risinātu, devos uz tuvāko bite centru, izstāstīju situāciju konsultantei, kura piedāvāja vairāku pieslēgumu maiņu. Rezultātā pēc mēneša un nākamajā mēnesī rēķins vēl lielāks! Sazinājos ar citu operatoru un pieņēmu viņu piedāvājumu, kas par to pašu pakalpojumu bija 2 reizes lētāks! Bet te nu bija pateicība par to, ka daudzu...
Bite - Negodīga kompānija
Esiet uzmanīgi, ja vēlaties aiziet prom no BITES. Ja darat to kaut vai mēneša pirmajā datumā, tad būs jāmaksā pilns rēķins par visu mēnesi. Katrs grib nopelnīt, to es saprotu itkā, bet BITE nu jau pārspēj visu. Sazvanīt kā klients un noskaidrot neskaidrības - maksas zvans (netraucējiet mūs vai arī maksājiet). Automātiskā rēķinu apmaksa - maksas pakalpojums (acīmredzot negrib savlaicīgu rēķinu nomaksu). Paldies BITE! No forša operatora esi kļuvusi par tādu, kura klients nevēlos vairāk būt!
Bite - Slikts serviss
No februāra mēneša mēģinu viņus sazvanīt bet neviens klausuli neceļ. Manam onkulim bija pieslēgts pakalpojums internets un kabeļtelevīzija, gribam atteikties no pakalpojuma jo janvārī onkulis nomira.
Bite - Krāpšana
Vēršos pie Jums ar sūdzību, izbeigt līgumu ar mājas internetu un go3. Klientei, kurai ir 80 gadi un uztveres, veselības, atmiņas problēmas, tika iesmērēts mājas internets un go3. Vēlos dzirdēt audio ierakstu, veicot šo pakalpojumu pieprasīšanu. Mājas internets līdz 150mb, kurš izbeigtos jau pēc paris dienām lietojot go3. Esmu mazmeita un izbijusi bites darbiniece, zinu, visus jūsu trikus un veco cilvēku apkrāpšanu. Ja līgums netiks izbeigts no Jūsu puses, tad vērsīšos pie PTAC, gan ar šo...