L

LVJURISTS.LV

Адрес: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 28132935
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто

Связаться с экспертом

LVJURISTS.LV - Ответы и комментарии

Venipak - Очень плохой сервис (Комментарий)

Очень плохой сервис Такое качество обслуживания недопустимо, поскольку нарушает права потребителей, предусмотренные Директивой (ЕС) 2011/83 о правах потребителей, а также Законом о защите прав потребителей Латвии. Доставка не по адресу, задержки, вскрытие или пропажа посылок являются прямыми нарушениями Регламента (ЕС) № 2018/644 о трансграничных почтовых услугах. В данной ситуации у Вас есть законное право потребовать объяснение от Venipak и компенсацию за понесённые убытки. Рекомендуем: 1.Официально обратиться в...

Rīgas starptautiskā autoosta - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Šāda situācija, kad autobuss atiet pirms norādītā laika vai informācija netiek atjaunota autoostas sistēmā, ir pakalpojuma sniegšanas līguma pārkāpums un neatbilst labas pārvaldības principiem. Saskaņā ar Autopārvadājumu likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr.599 "Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanas un izmantošanas kārtība", pārvadātājam un autoostai ir jānodrošina precīza informācija par reisiem, un transportlīdzeklim jāatiet atbilstoši norādītajam laikam. Pasažieriem ir tiesība...

Narvesen - Rupjš un personiski apvainojoša komunikācija (Комментарий)

Rupjš un personiski apvainojoša komunikācija Šāda situācija, kad patērētājs saskaras ar rupju un aizvainojošu attieksmi no pakalpojuma sniedzēja puses, ir klajš Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Likuma 3. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības uz cieņpilnu attieksmi un kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Tāpat arī Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma 4. pants nosaka, ka tirgotājs nedrīkst īstenot komercpraksi, kas neatbilst profesionālajai rūpībai, tostarp rupju attieksmi vai klientu maldināšanu par pakalpojuma...

Maniaudumi.lv - Slikta apkalpošana (Комментарий)

Šajā gadījumā būtiska ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pants, kas nosaka, ka precei ir jāatbilst līguma noteikumiem, tostarp aprakstam un norādītajām īpašībām. Ja norādīts, ka lente ir "piena balta", bet patērētājs saņem acīmredzami dzeltenīgu preci, tā neatbilst līguma noteikumiem, un patērētājam ir tiesības pieprasīt tās apmaiņu vai atgriezt preci ar naudas atgriešanu. Papildus tam, PTAL 12. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no distance...

Aiga Jankuža - Negodprātiga Īrniece Ar Melnu Suni (Pitbuls Cerbers) - Krapšana, īpašuma bojajumi (Комментарий)

Ja īpašnieks ir cietis no negodprātīgas īrnieces, tostarp neapmaksātiem rēķiniem, īpašuma bojājumiem un pat draudiem, ir iespējams vērsties pēc tiesiskās aizsardzības. Latvijas Republikas Civillikums un Dzīvojamo telpu īres likums nosaka īpašnieka un īrnieka pienākumus un tiesības. Civillikuma 2112. pants paredz, ka īrniekam ir pienākums rūpēties par izīrēto īpašumu un to nodot atpakaļ tādā pašā stāvoklī, kādā tas tika saņemts, izņemot dabisko nolietojumu. Ja dzīvoklis ir bojāts, saskaņā ar...

Bite - Отвратительный интернет (Комментарий)

Отвратительный интернет Если Bite систематически предоставляет некачественный интернет и не выполняет условия договора, у вас есть законные основания требовать улучшения качества или расторжения договора без штрафов. Согласно Закону о защите прав потребителей ЛР (PTAL, 19.1 ст.), услуга должна соответствовать заявленным характеристикам, а постоянные сбои могут быть расценены как нарушение договора. Если провайдер не решает проблему, можно подать письменную претензию с требованием устранить неполадки в разумный срок, а...

N1 Home SIA - Krāpšana, cilvēku maldināšana (Комментарий)

Šādā situācijā jūs varat atsaukties uz Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), kas nosaka, ka precei vai pakalpojumam jābūt piegādātam 30 dienu laikā, ja līgumā nav norādīts cits termiņš (PTAL 27. pants). Tā kā uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt naudas atgriešanu (PTAL 28. pants). Lai panāktu risinājumu, vispirms nosūtiet rakstisku pretenziju uzņēmumam, norādot darījuma detaļas, kavēto termiņu un pieprasījumu par pilnu summas atmaksu 14 dienu laikā. Ja...

Niklāvs Stankevics - Krāpšana (Комментарий)

Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi. Diemžēl šāda veida krāpšana nav retums, un šī situācija, visticamāk, atbilst Latvijas Republikas Krimināllikuma 177. pantam (krāpšana), jo persona, iespējams, apzināti maldināja, pieprasot priekšapmaksu un nepiegādājot solīto preci. Ja summa pārsniedz 250 eiro, tas var tikt kvalificēts kā smagāks noziedzīgs nodarījums, kas paredz bargākus sodus. Lai aizstāvētu savas tiesības, iesakām rīkoties sekojoši: 1. Vērsties Valsts policijā ar iesniegumu par...

Ģimenes ārste Ausma Stauga, ejiet prom no medicīnas! - Attieksme (Комментарий)

Saskaņā ar Latvijas Republikas Pacientu tiesību likuma 3. pantu pacientam ir tiesības saņemt kvalitatīvu veselības aprūpi, kas atbilst ārstu profesionālajām vadlīnijām un ārstniecības standartiem. Ārstniecības likuma 40. pants nosaka, ka ārstniecības personai jāievēro medicīnas ētikas principi un jāsniedz pacientam kvalitatīva medicīniskā palīdzība, tajā skaitā objektīva veselības stāvokļa izvērtēšana un nepieciešamo izmeklējumu nozīmēšana. Turklāt, saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzība...

Alvis Ādamsons - Slikta apkalpošana (Комментарий)

Šādā situācijā būtu jāņem vērā, ka medicīnas iestādēm ir pienākums organizēt pacientu plūsmu tā, lai visi klienti saņemtu pakalpojumu saprātīgā termiņā. Latvijas normatīvie akti, tostarp Pacientu tiesību likums, nosaka, ka ārstniecības iestādēm jānodrošina savlaicīga un kvalitatīva veselības aprūpe, ņemot vērā pacienta vajadzības. Ja medicīniskā kartiņa ir nepieciešama profesionālajiem pienākumiem, un tās nesavlaicīga noformēšana rada finansiālus zaudējumus, ārstniecības iestādei būtu...

Caffeine (Stacijas ēka) - Nejauka attieksme (Комментарий)

Nejauka attieksme Šādā situācijā svarīgi saprast, ka klientam ir tiesības uz godprātīgu un cieņpilnu attieksmi no pakalpojumu sniedzēja puses. Latvijā Patērētāju tiesību aizsardzības likums nosaka, ka komersantiem ir jāievēro labas komercprakses principi, un jebkurai rīcībai jābūt godprātīgai. Ja iepriekš ir bijusi iespēja saņemt bezmaksas ūdeni kā papildpakalpojumu, bet tas pēkšņi tiek atteikts bez jebkāda skaidrojuma vai mainītas politikas, tas var radīt nepatīkamu pieredzi un klientu maldināšanu. Kaut arī...

Kaplūžmuiža - Neatgriež iemaksāto naudu (Комментарий)

Līgums ir saistošs abām pusēm, un, ja līgumā nav atrunāts par iemaksātās summas neatgriešanu līguma laušanas gadījumā, tad uzņēmēja rīcība, atsakoties atmaksāt naudu, ir apšaubāma un var būt pretrunā ar Latvijas Republikas Civillikumu. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, ja līgumā nav norādīts, ka iemaksātā summa ir uzskatāma par līgumsodu vai avansa maksājumu, tad pasūtītājam ir tiesības pieprasīt tās atgriešanu. Tāpat, ja uzņēmums atsakās atmaksāt iemaksāto naudu, pat pēc tam, kad piedāvājāt...

1a.lv - Piegādes datums (Комментарий)

Piegādes datums Ja tirgotājs sākotnēji norāda konkrētu piegādes datumu, taču atkārtoti to maina bez pamatota iemesla, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi atbilstoši sākotnēji noteiktajiem termiņiem vai arī atcelt pasūtījumu un pieprasīt pilnu naudas atmaksu. Tāpat, ja šādas situācijas atkārtojas, ir iespējams vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par maldinošu...

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Полохoе отношения к больным (Комментарий)

Полохoе отношения к больным Cieņa ir divpusēja – tā attiecas gan uz pacientiem, gan uz ārstiem un medicīnas personālu. Pacientam ir tiesības uz cilvēcīgu attieksmi, un tas nav „muļķību rakstīšana”, bet Latvijas normatīvajos aktos nostiprinātas tiesības. Tāpat arī pacientam, protams, ir jāizturas ar cieņu pret ārstiem, taču tas neattaisno rupju, agresīvu vai pazemojošu attieksmi no medicīnas darbinieku puses. Ja pacientam rodas šaubas par savu tiesību ievērošanu, viņam ir pilnas tiesības tās aizstāvēt – un mēs palīdzēsim...

Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca - Полохoе отношения к больным (Комментарий)

Полохoе отношения к больным Если медицинский персонал ведёт себя грубо по отношению к пациентам, особенно послеоперационным, это может рассматриваться как неэтичное и ненадлежащее выполнение служебных обязанностей. Согласно Закону о правах пациентов Латвии, каждый пациент имеет право на уважительное и профессиональное отношение со стороны медицинского персонала, а также на получение необходимой помощи в повседневных нуждах, если его состояние не позволяет справляться самостоятельно. Важно понимать, что приносить кофе или...

Rīgas Satiksme - Necienīga vadītāja attieksme (Комментарий)

Necienīga vadītāja attieksme Vadītāja rupja un necienīga attieksme pret pasažieriem ir nepieņemama, jo sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem ir pienākums nodrošināt ne tikai drošību, bet arī cieņpilnu komunikāciju. Saskaņā ar Sabiedriskā transporta pakalpojumu likumu un Rīgas satiksmes iekšējiem noteikumiem, uzņēmuma darbiniekiem ir jāievēro pieklājība un jāsniedz pasažieriem precīza informācija. Jums ir tiesības iesniegt oficiālu sūdzību Rīgas satiksmei, pievienojot fotoattēlus un norādot precīzu laiku un...

Raigo Putns, Viļa mēbeles atjaunošana un izgatavošana - Krāpšana, naudas piesavināšanās (Комментарий)

Ja Raigo Putns un uzņēmums "Viļa mēbeles, atjaunošana un izgatavošana" pieņēmis avansu, bet nav izpildījis pakalpojumu, tas var tikt kvalificēts kā līguma saistību nepildīšana un pat krāpšana saskaņā ar Krimināllikuma 177. pantu. Turklāt, ja uzņēmums pieprasa maksājumus uz privātu bankas kontu, neizsniedzot juridiski noformētu rēķinu, tas var radīt nodokļu apiešanas riskus, kas ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) kompetencē. Jūs jau esat veikusi pareizos soļus, nosūtot pirmstiesas brīdinājumu...

Daudzmebeles.lv - Slikts serviss (Комментарий)

Cienījamais žurcis, klientu tiesību aizsardzība nav tikai darījumu jautājums, bet arī sabiedrības kopējā labklājība. Mēs nesniedzam palīdzību tikai tiem, kas to aktīvi meklē – mēs reaģējam uz netaisnību un pārkāpumiem, piedāvājot risinājumus situācijās, kurās cilvēki nereti jūtas bezspēcīgi. Juridiskā palīdzība nav privilēģija, bet gan cilvēktiesību sastāvdaļa, un mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai likums darbotos visiem vienlīdzīgi. Ja jums kādreiz radīsies situācija, kurā būs nepieciešama...

NTG Latvia, SIA - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki (Комментарий)

Ja NTG Latvia, SIA sniedz nepatiesus solījumus, piedāvā neatbilstošas kvalitātes tehniku, slikti organizē loģistiku un neievēro norunātos naudas izmaksas termiņus, tas var būt Darba likuma, Komercdarījumu regulējuma un pat Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu, ja viena puse nepilda līguma saistības, otrai pusei ir tiesības prasīt līguma izpildi vai kompensāciju. Ja uzņēmums maina izmaksu datumus bez pamatota iemesla, tas var būt arī darba samaksa...

Maxima - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Ja Maxima Alūksne veikalā nav pieejamas nevienas kases, bet veikals turpina darboties, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo uzņēmumam ir pienākums nodrošināt iespēju klientiem veikt pirkumus un samaksāt par precēm. Ja veikals nav slēgts, taču tehnisku vai organizatorisku problēmu dēļ klientiem nav iespējas norēķināties, tas rada neērtības un iespējamu maldināšanu, jo patērētājiem var nākties velti tērēt laiku, gaidot iespēju norēķināties vai meklējot...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы