L

LVJURISTS.LV

Адрес: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 28132935
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто

Связаться с экспертом

LVJURISTS.LV - Ответы и комментарии

Līvānu centra aptieka - Slikts serviss (Комментарий)

Ja aptieka Līvānu centra aptieka atkārtoti neatveras noteiktajā darba laikā, tas var tikt uzskatīts par patērētāju tiesību pārkāpumu un negodprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 8. pantu, pakalpojumu sniedzējam ir pienākums nodrošināt, ka pakalpojums tiek sniegts atbilstoši solītajai kvalitātei un noteiktajā laikā. Turklāt, ja uzņēmums sistemātiski neievēro darba laiku, klientiem ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar...

Viesītes veselības un sociālās aprūpes centrs - Pavāre (Комментарий)

Ja darbinieks izmanto iestādes resursus personīgām vajadzībām, piemēram, piesavinās pārtiku vai lieto alkoholu darba laikā, tas var būt ne tikai ētikas un disciplīnas pārkāpums, bet arī tiesību normu pārkāpums. Darba likuma 101. panta pirmās daļas 1. punkts paredz darba attiecību izbeigšanu, ja darbinieks veic prettiesiskas vai amorālas darbības. Krimināllikuma 179. un 180. pants nosaka atbildību par piesavināšanos un nelikumīgu svešas mantas iegūšanu. Alkohola lietošana darbavietā ir būtisk...

TRIMA Group Security - Krāpšana (Комментарий)

Ja TRIMA Group Security turpina izrakstīt rēķinus par apsardzes pakalpojumiem, kurus patiesībā nesniedz, tas var tikt kvalificēts kā krāpšana un patērētāju tiesību pārkāpums. Šāda rīcība ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), kas nosaka, ka sniegtajiem pakalpojumiem jābūt atbilstošiem līgumam. Ja uzņēmums ir faktiski bankrotējis, bet to nav paziņojis, tā darbība var būt arī Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums, jo patērētāji tiek maldināti par uzņēmuma...

Agrolatvia.lv - Fraud (Комментарий)

If Agrolatvia.lv has failed to deliver the purchased woodchipper "Benzina zaru smalcinātājs Lumag RAMBO HC10PRO" or refund your payment, this constitutes a potential violation of consumer protection laws, including fraud. Under European Union regulations and Latvian consumer rights laws, businesses are required to deliver purchased goods within the agreed timeframe or issue a refund if they fail to do so. Since they have stated that their bank accounts were frozen, this may indicate financial...

AB Recruitment SIA - Nepatiesa informācija par darbu un dzīvošanu Nīderlandē (Комментарий)

Nepatiesa informācija par darbu un dzīvošanu Nīderlandē Ja AB Recruitment SIA sniedza nepatiesu informāciju par darbu un dzīvošanas apstākļiem Nīderlandē, tas var tikt uzskatīts par Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpumu. Darba sludinājumos norādītajai informācijai ir jāatbilst reālajiem darba nosacījumiem, un maldināšana par darba veidu, grafiku un dzīvesvietas apstākļiem ir komercprakses pārkāpums. Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), Valsts darba...

Dekitchen SIA - Drausmīga komunikācija, nekompetence un absolūta neprofesionalitāte (Комментарий)

Šī situācija skaidri norāda uz līguma nosacījumu nepildīšanu, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpumu. Pasūtītājam ir tiesības saņemt preci un pakalpojumu, kas atbilst līgumam un ir kvalitatīvs. Ja piegādātā virtuve neatbilst solītajam, ir nekvalitatīvi uzstādīta un uzņēmējs atsakās novērst defektus, jums ir tiesības prasīt neatbilstošu darbu novēršanu, cenas samazināšanu vai līguma atcelšanu ar naudas atmaksu. Saskaņā ar PTAL 19...

PRO BRO Express Car Wash - Bojāts auto (Комментарий)

RAMONA, Jūsu komentārs ir nepamatots, jo manā atbildē nav minēta jebkāda veida maksas pakalpojumu piedāvāšana vai personīga ieinteresētība finansiālā labuma gūšanā. Mans komentārs ir objektīvs skaidrojums par patērētāju tiesībām, kas balstīts uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, lai palīdzētu cilvēkiem orientēties savās iespējās situācijas risināšanai. Jūsu turpmākā negatīvisma paušana attiecībā uz mani nav pamatota un robežojas ar tendenciozu attieksmi, kas var tikt uztverta kā...

NVA - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Šāda situācija, kad bezdarbnieka statuss tiek anulēts slimības laikā, var tikt uzskatīta par nepareizu tiesību normu piemērošanu no NVA darbinieku puses. Saskaņā ar Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumu, bezdarbnieka statuss saglabājas arī slimības laikā, ja persona par to ir savlaicīgi informējusi NVA un var iesniegt derīgu ārsta izziņu vai E-veselības datus. Ja statuss ticis nepamatoti noņemts, Jums ir tiesības: 1. Iesniegt rakstisku sūdzību NVA vadībai, pievienojot pierādījumu...

Latvijas sabiedriskais transports - Serviss (Комментарий)

Šāds sabiedriskā transporta serviss ir nepieņemams un neatbilst pasažieru pārvadājumu kvalitātes prasībām. Regulāras autobusu kavēšanās, slikta tehniskā un higiēniskā stāvokļa transportlīdzekļi, kā arī nepietiekams reisu skaits būtiski ietekmē cilvēku ikdienas mobilitāti, īpaši tajos reģionos, kur alternatīvu pārvietošanās veidu praktiski nav. Pēc Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma normām, pārvadātājam ir pienākums ievērot apstiprināto kustības grafiku un nodrošināt pasažieriem drošu...

PRO BRO Express Car Wash - Bojāts auto (Комментарий)

Ja automazgātavā pēc pakalpojuma saņemšanas ir radīti auto bojājumi, uzņēmumam ir pienākums ievērot Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un nodrošināt godprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar PTAL 19. pantu, patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst solītajai kvalitātei un nerada zaudējumus. Ja uzņēmums nav nodrošinājis pietiekami drošu pakalpojumu, kas izraisījis kaitējumu automašīnai, Jums ir tiesības prasīt bojājumu atlīdzināšanu. Turklāt Negodīgas komercprakses aizlieguma...

Rīga Plaza - Neglīta situācija (Комментарий)

Neglīta situācija Ja loterijas organizatori rīkojās negodprātīgi, selektīvi izmetot vai aizvietojot kuponus, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Atbilstoši šiem tiesību aktiem visiem dalībniekiem ir jābūt vienlīdzīgām iespējām laimēt, un organizatoriem jāievēro caurskatāmi un godīgi noteikumi. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), pievienojot...

EXE.LV - Krāpšana (Комментарий)

Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam (PTAL) un Eiropas Savienības Direktīvai 2011/83/ES, ja prece neatbilst solītajam (piemēram, riepas ir vecākas nekā norādīts sludinājumā), patērētājam ir tiesības uz preces atgriešanu un pilnu naudas atmaksu. Šādā gadījumā arī preces atpakaļnosūtīšanas izdevumiem būtu jābūt pārdevēja atbildībai, ja vien viņš pats nav skaidri norādījis citādi līgumā vai preces aprakstā. Ja EXE.LV piekrīt pieņemt riepas atpakaļ, ieteicams noskaidrot, vai viņi...

EXE.LV - Krāpšana (Комментарий)

Šis jautājums neietilpst mūsu kompetencē, jo mēs sniedzam juridisko palīdzību un konsultācijas par patērētāju tiesībām, līgumiem un citām saistītām tēmām. Ja nepieciešama tehniska palīdzība ar rezerves riteņa uzstādīšanu, iesakām apskatīt automašīnas lietotāja rokasgrāmatu vai vērsties pie auto servisa speciālistiem. Ja ir kādi juridiski jautājumi saistībā ar preču atbilstību vai patērētāju tiesībām, droši varat vērsties pie mums!

EXE.LV - Krāpšana (Комментарий)

Ja Jūs esat pasūtījis riepas ar konkrētu ražošanas gadu un pārdevējs piegādā vecāku preci, tas var tikt uzskatīts par maldinošu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Atbilstoši PTAL 19. pantam patērētājam ir tiesības saņemt preci atbilstoši noslēgtajam līgumam, un, ja prece neatbilst solītajam, Jums ir tiesības prasīt apmaiņu vai naudas atmaksu. Turklāt Eiropas Savienības patērētāju aizsardzības norma...

Gabi Builders SIA - Slikta darba kvalitāte, termiņu neievērošana (Комментарий)

Jūsu situācijā pastāv vairākas juridiskās iespējas aizstāvēt savas tiesības un panākt uzņēmuma atbildību par līgumsaistību nepildīšanu. Civillikuma 1587. pants nosaka, ka līgums uzliek saistības abām pusēm, un ja viena puse nepilda savas saistības, otrai pusei ir tiesības prasīt zaudējumu atlīdzību vai līgumā noteikto līgumsodu. 1. Līguma neizpilde un nekvalitatīvs darbs Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu, pakalpojuma sniedzējam jāveic darbi kvalitatīvi un atbilstoši...

Baltic Ranco Krišjāņi - Gūti savainojumi atpūtas vietā (Комментарий)

Jūsu aprakstītā situācija norāda uz iespējamu uzņēmuma atbildību par nodarītajiem miesas bojājumiem un materiālajiem zaudējumiem, ko nosaka Civillikuma 1635. pants – persona, kas ar savu darbību vai bezdarbību nodara kaitējumu citai personai, ir atbildīga par tā atlīdzināšanu. Ja viesu nama teritorijā bija nepietiekami nodrošināta drošība, īpašnieks var būt atbildīgs par jūsu traumām un ārstēšanās izdevumiem saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 8. panta otro daļu, kas nosaka, ka...

Niklāvs Stankevics - Krāpšana (Комментарий)

Paldies par jūsu viedokli! Vēlamies uzsvērt, ka mūsu mērķis nav piedāvāt maksas pakalpojumu, bet sniegt juridisku palīdzību un ieteikumus, lai cilvēki varētu aizstāvēt savas tiesības. Mēs aicinām jebkuru vērsties pēc atbalsta, ja ir nepieciešama juridiska konsultācija, dokumentu sagatavošana vai vienkārši padoms, kā pareizi rīkoties konkrētajā situācijā. Maldināšana un krāpšana diemžēl ir izplatīta problēma, un mūsu mērķis ir palīdzēt cilvēkiem saprast savas tiesības un likumā noteikto...

CSDD - Slikta attieksme un sliktas zināšanas (Комментарий)

Slikta attieksme un sliktas zināšanas Šādā situācijā, kur CSDD darbinieka rīcības rezultātā tiek radīts kaitējums transportlīdzeklim un pastāv nepamatota attieksme, jums ir tiesības pieprasīt atbildību. Ko darīt? 1.Rakstiska pretenzija CSDD vadībai – pamatojoties uz Administratīvā procesa likuma 55. pantu, jums ir tiesības prasīt skaidrojumu par CSDD darbinieka rīcību un pieprasīt zaudējumu atlīdzināšanu. Pretenzijā aprakstiet notikušo, pievienojiet foto/video (ja iespējams) un norādiet prasību atlīdzināt radušo...

Latvijas Pasts - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Jūsu situācija ir ļoti nepatīkama un diemžēl nav retums, ka pasta sūtījumi tiek pazaudēti vai to izsekošana beidzas neskaidros apstākļos. Latvijas Pasta darbību regulē Pasta likums, kas nosaka, ka uzņēmumam ir jānodrošina sūtījumu izsekojamība un jāveic kompensācija par nozaudētiem sūtījumiem saskaņā ar starptautiskajiem un Latvijas normatīvajiem aktiem. Ko darīt šajā situācijā? 1.Rakstiska pretenzija Latvijas Pastam – oficiāli pieprasiet skaidrojumu par nozaudēto sūtījumu un pieprasiet...

Private - Slikts serviss (Комментарий)

Saprotams, ka sliktas komunikācijas un klientu servisa trūkuma dēļ var rasties neapmierinātība, īpaši, ja uzņēmums pieprasa priekšapmaksu, bet pēc tam nav sasniedzams. Šāda rīcība var būt pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt skaidru un saprotamu informāciju par preces vai pakalpojuma piegādi. Ja uzņēmums nav izpildījis savas saistības, jums ir tiesības pieprasīt līguma izpildi vai naudas atgriešanu. Ja uzņēmums ignorē klientus pēc...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы