Labdien!
Ja Lats veikala pārdevēja izturas rupji un nelaipni, tas ir klientu apkalpošanas standartu pārkāpums, un veikalam būtu jānodrošina atbilstoša attieksme pret pircējiem.
Jūs varat iesniegt sūdzību veikala vadībai, aprakstot situāciju un pieprasot paskaidrojumu, un, ja attieksme nemainās, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par nekvalitatīvu apkalpošanu, kas negatīvi ietekmē patērētāju pieredzi. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Gintaro Mēbeles atsakās atbildēt par dīvāna defektiem un nepamatoti noraida reklamāciju, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, jo precei jāatbilst solītajai kvalitātei un tai ir jābūt lietošanai derīgai.
Jūs varat oficiāli pieprasīt atkārtotu preces novērtēšanu un rakstisku skaidrojumu, un, ja uzņēmums turpina ignorēt jūsu prasības, iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas var uzlikt uzņēmumam par pienākumu nodrošināt preces remontu...
Labdien!
Ja Kaspars Pūris solīja pakalpojumu, saņēma priekšapmaksu un pēc tam neizpildīja solīto, neieradās un neatgrieza naudu, tas ir krāpšanas gadījums, tāpēc jūs varat rakstiski pieprasīt naudas atgriešanu, ziņot Valsts policijai, jo krāpniecība ir sodāma saskaņā ar Krimināllikumu, ziņot Facebook, lai novērstu citus cietušos, un, ja maksājums veikts ar bankas pārskaitījumu, sazināties ar banku, lai mēģinātu atgūt naudu; ja nepieciešama palīdzība iesnieguma sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Straujupīte atteicās apmainīt bojātu preci un ignorē e-pastus, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt nekvalitatīvu preci un pieprasīt tās apmaiņu vai atmaksu, pat ja čeks nav saglabāts, jo maksājums veikts ar karti un darījums ir izsekojams.
Jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un preces apmaiņu no uzņēmuma, un, ja viņi turpina ignorēt sūdzību, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Bite.lv pievieno rēķinam maksas pakalpojumus, kurus neesat pasūtījis, un atsakās risināt tehniskas problēmas ar rūteri, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums.
Jūs varat pieprasīt skaidrojumu un atmaksu par nepamatoti iekļautajiem pakalpojumiem, un, ja uzņēmums nesadarbojas, iesniegt sūdzību PTAC par negodīgu komercpraksi. Tāpat, ja rūteris nedarbojas un Bite atsakās to risināt, jums ir tiesības prasīt ierīces maiņu vai remontu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja SIA TAKO un Lauris Meiris Facebook platformā piedāvā neesošas automašīnu detaļas un mēģina izkrāpt naudu, tā ir krāpniecība, tāpēc jūs varat ziņot Facebook, lai bloķētu profilu, iesniegt iesniegumu Valsts policijā, jo krāpšana ir sodāma saskaņā ar Latvijas Krimināllikumu, sazināties ar banku, ja maksājums veikts ar pārskaitījumu, lai mēģinātu atgūt naudu, un brīdināt citus, daloties ar informāciju forumos un sociālajos tīklos; ja nepieciešama palīdzība iesnieguma sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Bite bez jūsu skaidras piekrišanas pieslēgusi maksas pakalpojumu un mainījusi līguma nosacījumus, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums, tāpēc jūs varat pieprasīt skaidrojumu un pierādījumus, ka esat piekritusi HBO maksai, un prasīt līguma izbeigšanu bez soda naudas, ja nosacījumi mainīti bez jūsu piekrišanas, kā arī iesniegt sūdzību PTAC un, ja maksājāt ar karti, sazināties ar banku, lai mēģinātu atgūt naudu par neautorizētajiem maksājumiem; ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Здравствуйте!
Если Balticom в одностороннем порядке изменяет условия договора и повышает тарифы без вашего согласия, это может быть нарушением Закона о защите прав потребителей и нечестной коммерческой практикой, поэтому вы можете официально запросить разъяснение, ссылаясь на договор, подать жалобу в PTAC, если компания нарушает условия, и потребовать расторжения договора без штрафных санкций, поскольку обязательства изменены в одностороннем порядке. Если нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь за юридической консультацией!
Labdien!
Ja Rietumu Bankā novērojāt situāciju, kas neatbilst profesionālajai videi, vislabākais risinājums būtu paziņot bankas vadībai par novērotajiem traucējumiem. Bankai kā finanšu iestādei jānodrošina profesionāla darba vide, un, ja darbinieki pārkāpj iekšējos noteikumus, vadībai tas būtu jāizvērtē.
Jūs varat nosūtīt oficiālu vēstuli vai e-pastu bankas administrācijai, izklāstot situāciju, lai viņi varētu to izvērtēt un, ja nepieciešams, ieviest izmaiņas. Ja bankas reakcija nesekos, varat...
Здравствуйте!
Если 220.lv неоднократно переносил сроки доставки и спустя несколько месяцев в одностороннем порядке отменил заказ, это может быть нарушением закона о защите прав потребителей. Кроме того, если компания удаляет негативные отзывы о бракованных товарах, это попытка скрыть правду от покупателей. Вы можете потребовать компенсацию или скидку за длительное ожидание, подать жалобу в Центр защиты прав потребителей (PTAC) за задержку и удаление отзывов, а если оплата была картой и деньги...
Ja PBU Grupa uzskata, ka līguma izpildes kavēšanās notikusi arī pasūtītāja vainas dēļ, tad šis strīds būtu jārisina, balstoties uz līgumā noteiktajiem nosacījumiem. Ja klients nav ievērojis savas saistības, uzņēmumam ir tiesības to pamatot ar dokumentāriem pierādījumiem.
Tomēr, ja darbi kavējas un uzņēmums nav sniedzis skaidrus termiņus vai risinājumu, pasūtītājam ir tiesības pieprasīt izpildi atbilstoši līgumam vai lauzt līgumu, ja pārkāpumi ir būtiski. Ja puses nevar vienoties, strīdu var risināt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai, ja nepieciešams, tiesā.
Labdien!
Ja RD Electronics piegādāja lietotu preci, kas netika norādīta kā demo vai lietota, un kavēja piegādi bez informēšanas, tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un negodīga komercprakse.
Jūs varat pieprasīt pilnu naudas atmaksu, jo prece neatbilst pasūtītajam, un, ja uzņēmums turpina rīkoties neskaidri, iesniegt sūdzību PTAC par maldinošu tirdzniecības praksi. Tāpat, ja maksājāt ar karti, varat sazināties ar banku un pieprasīt maksājuma atgriešanu (chargeback). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Vidaxl.lv piegādāja bojātu un nekvalitatīvu preci, jums ir tiesības pieprasīt naudas atmaksu vai preces nomaiņu, jo tas ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jūs varat rakstiski pieprasīt preces apmaiņu vai pilnu naudas atmaksu, un, ja uzņēmums atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC. Ja maksājāt ar karti, varat sazināties ar banku un pieprasīt maksājuma atgriešanu (chargeback). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja ModaJūrmala neatbild uz e-pastiem un liedz iespēju atgriezt preci, tā ir Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpšana. Jūs varat nosūtīt rakstisku pretenziju ierakstītā vēstulē, pieprasot naudas atmaksu, un, ja uzņēmums ignorē, iesniegt sūdzību PTAC. Tāpat, ja maksājāt ar karti, varat ziņot bankai un pieprasīt maksājuma atgriešanu. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja Balticom vienpusēji mainījis līguma nosacījumus un palielinājis maksu, neskatoties uz solīto fiksēto cenu, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums un nepamatota līguma maiņa, tāpēc jūs varat rakstiski pieprasīt skaidrojumu un līguma izpildi sākotnējos nosacījumos, un, ja uzņēmums atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC par negodīgu komercpraksi un pieprasīt līguma laušanu bez soda sankcijām. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Labdien!
Ja 1a.lv nepiedāvā smagu preču piegādi līdz durvīm ārpus noteiktām pilsētām, bet šī informācija nebija skaidri norādīta pasūtīšanas brīdī, tas var būt negodīgas komercprakses pārkāpums.
Jūs varat sazināties ar 1a.lv klientu apkalpošanu, pieprasot risinājumu vai kompensāciju, ja pakalpojums netika skaidri izskaidrots. Ja uzņēmums atsakās risināt situāciju, varat iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC). Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!
Здравствуйте!
Если Bite навязала вам услугу или номер, за который вы вынуждены платить, это может быть нарушением договора и недобросовестной коммерческой практикой, поэтому вы можете официально запросить отключение услуги, проверить договор на наличие этой услуги и, если Bite отказывается отключить её, подать жалобу в Центр защиты прав потребителей (PTAC). Если нужна помощь в составлении жалобы, обращайтесь!
Labdien!
Ja Netvision nesniedz stabilu interneta un televīzijas pakalpojumu, neizpilda solīto diennakts tehnisko atbalstu un ignorē klientu vēlmi lauzt līgumu, tas ir līguma un patērētāju tiesību pārkāpums.
Jūs varat nosūtīt oficiālu pretenziju Netvision, pieprasot skaidrojumu par sniegto pakalpojumu kvalitāti un līguma laušanas procedūru. Ja uzņēmums turpina ignorēt jūsu prasības, iesniedziet sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) par negodīgu komercpraksi un atteikšano...
If you believe that Caroline Uhrig (Силвия Ясновидец) is engaging in fraudulent activities through tarot readings, you can report her Facebook account for misleading practices, contact your bank to request a chargeback if you made a payment, and report the case to authorities in Bulgaria if there is evidence of fraud. If you need help filing a complaint, feel free to ask for legal guidance!
Labdien!
Ja Bebru.lv maldina klientus par preces materiālu un kvalitāti, tā ir negodīga komercprakse un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpums. Jums ir tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā un pieprasīt pilnu naudas atmaksu, ja prece neatbilst aprakstam.
Jūs varat nosūtīt oficiālu pretenziju uzņēmumam, pieprasot atmaksu, un, ja viņi atsakās sadarboties, iesniegt sūdzību PTAC. Ja nepieciešama palīdzība sūdzības sagatavošanā, droši varat vērsties pēc juridiska padoma!