L

LVJURISTS.LV

Адрес: P.O. Kalpaka iela 16
Jelgava
Latvia - LV-3001
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 28132935
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто

Связаться с экспертом

LVJURISTS.LV - Ответы и комментарии

SIA KA Management - Krāpnieku kantoris (Комментарий)

Ja uzņēmums KA Management (iepriekš BRU115) sistemātiski pārkāpj līguma saistības un neizpilda savus pienākumus attiecībā pret īrniekiem, tas var tikt uzskatīts par Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un Dzīvojamo telpu īres likuma pārkāpumu. Saskaņā ar Dzīvojamo telpu īres likuma 6. pantu, izīrētājam ir pienākums uzturēt dzīvokli atbilstošā tehniskā un sanitārā stāvoklī. Ja netiek nodrošināti pamatpakalpojumi, piemēram, siltais ūdens vai apkure, tas ir līguma pārkāpums, un īrniekam ir...

Moda Jurmala i-neta veikals - Nepiegādā pasūtījumu, komunikācija nav, zaudēta nauda (Комментарий)

Ja interneta veikals "Moda Jurmala" nav piegādājis pasūtījumu noteiktajā termiņā un nepiedāvā nekādu saziņu, tas var būt uzskatāms par Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu. Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. pantu, pārdevējam ir pienākums piegādāt preci līgumā noteiktajā termiņā, un, ja tas nav izdarīts, patērētājam ir tiesības pieprasīt izpildi vai līguma atcelšanu un naudas atgriešanu. Ja uzņēmums nesniedz nekādu informāciju par pasūtījuma...

Myheritage.com - Krāpšana (Комментарий)

Ja uzņēmums bez skaidras un nepārprotamas piekrišanas noņem naudu no Jūsu bankas konta, tas var būt Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums. Atbilstoši Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, piemēram, Direktīvai 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, uzņēmumam ir jānodrošina skaidra informācija par abonēšanas nosacījumiem, tostarp automātisko maksājumu atcelšanas iespēju. Ja uzņēmums bez Jūsu piekrišanas ir noņēmis naudu no Jūsu konta...

Boozie - Briesmīga attieksme (Комментарий)

Briesmīga attieksme Ja uzņēmums pieļauj situāciju, kurā darbinieks rupji izturas pret klientiem un liek pārmaksāt par preci, tas var tikt uzskatīts par negodīgu komercpraksi, kas ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL). Saskaņā ar PTAL 4. pantu patērētājam ir tiesības uz godīgu un skaidru darījumu, savukārt uzņēmumam ir pienākums nodrošināt saprotamu un nepārprotamu cenu politiku. Ja Jums tika pieprasīta samaksa, kas neatbilst preces faktiskajai vērtībai un tai, kas bija norādīta sākotnēji...

MFD veselības grupa - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Ja medicīnas iestāde nesniedz pakalpojumus atbilstoši norādītajam darba laikam un attieksme pret pacientiem ir nepieņemama, tas ir nopietns pakalpojumu kvalitātes jautājums. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pantu pakalpojumu sniedzējam ir pienākums nodrošināt pakalpojumu atbilstoši līgumam un solītajiem nosacījumiem. Ja mājaslapā ir norādīts konkrēts darba laiks, bet realitātē tas netiek ievērots, tas var tikt uzskatīts par maldinošu komercpraksi, kas ir aizliegta...

Berga Foto - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Ja pakalpojuma kvalitāte neatbilst solītajam un ir pamatota vilšanās, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 19. pants nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst līgumam un ir kvalitatīvs. Ja fotogrāfijas neatbilst gaidītajai kvalitātei, iespējams, varat pieprasīt pakalpojuma atkārtotu izpildi vai kompensāciju, ja tiek konstatēts, ka uzņēmums nav nodrošinājis solīto rezultātu. Ieteicams sazināties ar "Berga Foto" vadību un izteikt pretenziju par kvalitāti...

Maxima - Briesmīga attieksme (Комментарий)

Briesmīga attieksme Ja veikalā "Maxima" ir noteikts aizliegums fotografēt, tam būtu jābūt skaidri redzamam un pamatotam, piemēram, ar atsauci uz uzņēmuma iekšējām vadlīnijām vai tiesību normām. Latvijas normatīvie akti neaizliedz fotografēt publiskās vietās, ja vien netiek pārkāptas personas datu aizsardzības prasības vai citu personu tiesības, kā to nosaka Vispārīgā datu aizsardzības regula (GDPR). Attiecībā uz darbinieku attieksmi, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 3. pantā ir noteikts, ka pakalpojumu...

Dins A SIA - Krāpšana (Комментарий)

Ja uzņēmums "Dins A SIA" neizmaksā algas un pārkāpj darba drošības noteikumus, darbiniekiem ir tiesības vērsties atbildīgajās iestādēs. Atbilstoši Darba likuma 69. pantam darba devējam ir pienākums izmaksāt darba algu noteiktajā termiņā. Ja darba samaksa netiek izmaksāta, Jūs varat iesniegt sūdzību Valsts darba inspekcijā (VDI), kas var veikt pārbaudi un uzlikt sodu par darba devēja pārkāpumiem. Tāpat, ja uzņēmums nelikumīgi izmanto nodokļu grāmatiņu un veic citus iespējamos pārkāpumus nodokļu...

Nekustamā īpašuma pārvalde SIA - Sētnieces darba uzraudzība (Комментарий)

Sētnieces darba uzraudzība Šajā situācijā redzami vairāki iespējamie tiesību pārkāpumi gan no sētnieces, gan no pārvaldnieka puses, jo īpaši attiecībā uz dzīvojamo māju pārvaldīšanas normām, personīgo datu aizsardzību, diskriminācijas aizliegumu un vārda brīvību. Atbilstoši Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likumam un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 906 pārvaldniekam ir pienākums nodrošināt kārtību un uzraudzīt sētnieces pienākumu izpildi. Ja netiek veikta regulāra teritorijas un koplietošanas telpu uzkopšana, tas ir...

Vtu Valmiera - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Ja autobuss VTU Valmiera kavējas un tas ietekmē pasažieru iespēju pārsēsties uz citu reisu, tas var tikt uzskatīts par līguma neizpildi no pakalpojuma sniedzēja puses. Saskaņā ar Autopārvadājumu likumu un Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) 8. pantu, uzņēmumam ir pienākums nodrošināt paredzamu un uzticamu pakalpojumu, kas atbilst grafikam. Ja kavēšanās ir bijusi uzņēmuma vainas dēļ un radījusi klientiem neērtības, pasažieriem ir tiesības pieprasīt oficiālu skaidrojumu un...

Līvānu centra aptieka - Slikts serviss (Комментарий)

Ja aptieka Līvānu centra aptieka atkārtoti neatveras noteiktajā darba laikā, tas var tikt uzskatīts par patērētāju tiesību pārkāpumu un negodprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 8. pantu, pakalpojumu sniedzējam ir pienākums nodrošināt, ka pakalpojums tiek sniegts atbilstoši solītajai kvalitātei un noteiktajā laikā. Turklāt, ja uzņēmums sistemātiski neievēro darba laiku, klientiem ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar...

Viesītes veselības un sociālās aprūpes centrs - Pavāre (Комментарий)

Ja darbinieks izmanto iestādes resursus personīgām vajadzībām, piemēram, piesavinās pārtiku vai lieto alkoholu darba laikā, tas var būt ne tikai ētikas un disciplīnas pārkāpums, bet arī tiesību normu pārkāpums. Darba likuma 101. panta pirmās daļas 1. punkts paredz darba attiecību izbeigšanu, ja darbinieks veic prettiesiskas vai amorālas darbības. Krimināllikuma 179. un 180. pants nosaka atbildību par piesavināšanos un nelikumīgu svešas mantas iegūšanu. Alkohola lietošana darbavietā ir būtisk...

TRIMA Group Security - Krāpšana (Комментарий)

Ja TRIMA Group Security turpina izrakstīt rēķinus par apsardzes pakalpojumiem, kurus patiesībā nesniedz, tas var tikt kvalificēts kā krāpšana un patērētāju tiesību pārkāpums. Šāda rīcība ir pretrunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL), kas nosaka, ka sniegtajiem pakalpojumiem jābūt atbilstošiem līgumam. Ja uzņēmums ir faktiski bankrotējis, bet to nav paziņojis, tā darbība var būt arī Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpums, jo patērētāji tiek maldināti par uzņēmuma...

Agrolatvia.lv - Fraud (Комментарий)

If Agrolatvia.lv has failed to deliver the purchased woodchipper "Benzina zaru smalcinātājs Lumag RAMBO HC10PRO" or refund your payment, this constitutes a potential violation of consumer protection laws, including fraud. Under European Union regulations and Latvian consumer rights laws, businesses are required to deliver purchased goods within the agreed timeframe or issue a refund if they fail to do so. Since they have stated that their bank accounts were frozen, this may indicate financial...

AB Recruitment SIA - Nepatiesa informācija par darbu un dzīvošanu Nīderlandē (Комментарий)

Nepatiesa informācija par darbu un dzīvošanu Nīderlandē Ja AB Recruitment SIA sniedza nepatiesu informāciju par darbu un dzīvošanas apstākļiem Nīderlandē, tas var tikt uzskatīts par Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpumu. Darba sludinājumos norādītajai informācijai ir jāatbilst reālajiem darba nosacījumiem, un maldināšana par darba veidu, grafiku un dzīvesvietas apstākļiem ir komercprakses pārkāpums. Jums ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), Valsts darba...

Dekitchen SIA - Drausmīga komunikācija, nekompetence un absolūta neprofesionalitāte (Комментарий)

Šī situācija skaidri norāda uz līguma nosacījumu nepildīšanu, Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma pārkāpumu. Pasūtītājam ir tiesības saņemt preci un pakalpojumu, kas atbilst līgumam un ir kvalitatīvs. Ja piegādātā virtuve neatbilst solītajam, ir nekvalitatīvi uzstādīta un uzņēmējs atsakās novērst defektus, jums ir tiesības prasīt neatbilstošu darbu novēršanu, cenas samazināšanu vai līguma atcelšanu ar naudas atmaksu. Saskaņā ar PTAL 19...

PRO BRO Express Car Wash - Bojāts auto (Комментарий)

RAMONA, Jūsu komentārs ir nepamatots, jo manā atbildē nav minēta jebkāda veida maksas pakalpojumu piedāvāšana vai personīga ieinteresētība finansiālā labuma gūšanā. Mans komentārs ir objektīvs skaidrojums par patērētāju tiesībām, kas balstīts uz Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, lai palīdzētu cilvēkiem orientēties savās iespējās situācijas risināšanai. Jūsu turpmākā negatīvisma paušana attiecībā uz mani nav pamatota un robežojas ar tendenciozu attieksmi, kas var tikt uztverta kā...

NVA - Slikts serviss (Комментарий)

Slikts serviss Šāda situācija, kad bezdarbnieka statuss tiek anulēts slimības laikā, var tikt uzskatīta par nepareizu tiesību normu piemērošanu no NVA darbinieku puses. Saskaņā ar Bezdarbnieku un darba meklētāju atbalsta likumu, bezdarbnieka statuss saglabājas arī slimības laikā, ja persona par to ir savlaicīgi informējusi NVA un var iesniegt derīgu ārsta izziņu vai E-veselības datus. Ja statuss ticis nepamatoti noņemts, Jums ir tiesības: 1. Iesniegt rakstisku sūdzību NVA vadībai, pievienojot pierādījumu...

Latvijas sabiedriskais transports - Serviss (Комментарий)

Šāds sabiedriskā transporta serviss ir nepieņemams un neatbilst pasažieru pārvadājumu kvalitātes prasībām. Regulāras autobusu kavēšanās, slikta tehniskā un higiēniskā stāvokļa transportlīdzekļi, kā arī nepietiekams reisu skaits būtiski ietekmē cilvēku ikdienas mobilitāti, īpaši tajos reģionos, kur alternatīvu pārvietošanās veidu praktiski nav. Pēc Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma normām, pārvadātājam ir pienākums ievērot apstiprināto kustības grafiku un nodrošināt pasažieriem drošu...

PRO BRO Express Car Wash - Bojāts auto (Комментарий)

Ja automazgātavā pēc pakalpojuma saņemšanas ir radīti auto bojājumi, uzņēmumam ir pienākums ievērot Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un nodrošināt godprātīgu komercpraksi. Saskaņā ar PTAL 19. pantu, patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst solītajai kvalitātei un nerada zaudējumus. Ja uzņēmums nav nodrošinājis pietiekami drošu pakalpojumu, kas izraisījis kaitējumu automašīnai, Jums ir tiesības prasīt bojājumu atlīdzināšanu. Turklāt Negodīgas komercprakses aizlieguma...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы