Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

5%
Жалобы
934
Разрешенные
5
C ответами
166
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Jau aptuvenus pirms nedēļas iesniedzi savu studenta statusa pagarināšanas datus, pie iesniegšanas ir rakstīts, ka paziņojumu sanesu 2 DIENU LAIKĀ, vēl aizvien mans studenta e-talons nav aktīvs ( ir pagājušas 10 dienas, 8 darba dienas) kopš pirmo reizi iesniedzu datus. Kāpēc process norit tik vēlu? Kurš ir gatavs atmaksāt man visus naudas zaudējumus par to, ka Rīgas satiksme nespēj efektīvi strādāt? Nepieminēšu vēl to, ka mans studenta e-talons vispār tika atcelts NEDĒĻU PIRMS mans studenta...

Rīgas Satiksme - Kontrolieru ētika

Kontrolieru ētika Otrdien, [ievieto datumu], ap plkst. 21:20, 21. autobusā maršrutā Imanta–Jugla, pieturā “Pie Gērtrūdas ielas”, notika konflikts starp kontrolieri un pasažieri. Pasažierei bija iegādāta mēneša biļete, taču tā nebija reģistrēta. Kontrolieres reakcija šajā situācijā nebija profesionāla – pasažiere piedzīvoja draudus un emocionālu spiedienu. Tā vietā, lai sniegtu skaidrojumu vai palīdzību, kontrolieres uzvedība radīja pasažierei lielu satraukumu un nepatīkamu pieredzi. Šis gadījums atspoguļo...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labrīt. 29.09.2025. 3. Autobuss ceļā uz centru no Pārdaugavas pie veikala Stokman pieturā autoosta neturpināja braukt. 8: 28-8: 29. Vadītājs skaidrā krievu valodā kaut ko nobēra un dzina pasažierus ārā no transporta. Neviena vārda nepasakot latviešu valodā. Iespējams bija salūzis' - neizdeva nevienam pasažierim pārsēšanās biļeti.

Rīgas Satiksme - Pienākumu nedarīšana

Pienākumu nedarīšana Kas par lietu, ka autobuss nevar apstāties pēc pieprasījuma!? No rīta 48. Autobusā nr 78781 devos uz darbu, iekāpu 9.02 mēbeļu namā, viss labi. Laicīgi uzspiedu izkāpšanas pogu lai kāptu ārā meža prospektā, gaidu, kad autobuss apstāsies lai kāptu ārā, nē - pabrauc vienkārši garām…

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss 53. Autobuss Priedainies ielaa pieturā virzienā uz centru nebeidz kavēt, ko es vēl varu piebilst, līdz kaklam priecāties par laikā nokļūšanu mājās, bet atnākt uz pieturu, vilties un gaidīt, kad tas kādu reizi maģiskā veidā ieradīsies laicīgi. Šoreiz izniekoju 22 minūtes, nogaidīju un iekāpu citā transportā. Rēķināties nevar itin ne ar ko, ej nu sazini kad nokļūsi galapunktā izvēloties 53. autobusu, tikai izbesīties. Paldies!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzība par autobusa vadītāju 2025. gada 26. septembrī, plkst. 09:32, Mārupē, tika novērots nepieņemams 25. autobusa vadītāja rīcības gadījums. Autobusa numurs: 76712. Vadītājs, stāvot pieturā un vēl neuzsākot kustību, redzēja pasažieri, kurš atradās pie durvīm un gaidīja, lai tiktu ielaists autobusā. Tomēr, neskatoties uz to, ka situācija bija skaidri redzama spoguļos, vadītājs principāli neatvēra durvis un uzsāka braukšanu, atstājot pasažieri pieturā. Šāda rīcība ir nepieklājīga...

Rīgas Satiksme - Timing

Timing Rīgas satiksme, vai tiešām sabiedriskā transporta šoferiem ir grūtības uzgaidīt, ja ir atbraukuši ātrāk par noteikto laiku? Jā, ir satiksme, jā, ir dažādas situācijas, bet ierasties un aizbraukt laikā ir banālākie darba pienākumi… nav pirmā reize, ja būtu izvēle, brauktu ar citu transportu. Kā arī, vai par šādu servisu ir vērts maksāt 30 eur mēnesī?

Rīgas Satiksme - Nepatīkams vadītājs

Nepatīkams vadītājs Transportlīdzeklis ar kodu 69581 3. Autobuss uz Pļavniekiem. 25.septembris kas no grēcinieku ielas izbrauca 14:33. Braucu no centra līdz Purvciemam, un acīs iekrita vadītāja attieksme. Iespējams vadītājam bija slikta diena, bet tas nav pamats, to bojāt citiem. Sēdēju priekšā un ievēroju, ka vadītājam laikam sagādā baudu redzot kā cilvēks skrien uz šo autobusu un vajag pagaidām 1-3 sekundes līdz tas atskrien. Bet nē, burtiski izbrauc no pieturas, kad cilvēks atskrēja… šādi gadījumi bij veseli...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 24.09.2025 17: 40-17: 53 Autobusa nr. 79676 šoferis nespēj iekļauties satiksmē, regulāri veic avārijas situācijas uz ceļa un vairākkārtīgi dažu minūšu braucienā bremzē tā, ka visi kājās stāvošie pasažieri krīt zemē. Atsakās pieturvietā atvērt durvis.

Rīgas Satiksme - Aizver durvis deguna priekšā

Aizver durvis deguna priekšā Tie vadītāji var vienreiz spoguļos skatīties pirms taisa ciet durvis. Aizver deguna priekšā un aizbrauc 1. Tramvaja vadītāja ar numuru 35250. Vienkārši kretīniska attieksme.

Rīgas Satiksme - Kavē

Kavē Katru dienu, 11 tramvajs kavē apmēram 10-20 minūtes. Es esmu vairākas reizes nokavējusi darbu vai nākošu autobusu/tramvaju, tikai tāpēc ka 11. Tramvajs kave. Viņam vispār 6.00 no rita nevajadzētu kavē! Nav iemesle kavēt 6.00 rita. Nav cilvēku daudz un ari mašīnu nav daudz!

Rīgas Satiksme - Neiespējams nekur nopirkt biļeti, ja vajag ātri kaut kur aizbraukt

Neiespējams nekur nopirkt biļeti, ja vajag ātri kaut kur aizbraukt Neiespējams nopirkt biļeti nekur Iļģuciemā! Ja tev ir skaidra nauda! Vajag apskriet pusi pilsētas, lai atrast aparātu!

Rīgas Satiksme - Slikts

Slikts Es nezinu sliktāku satiksmi par "Rīgas satiksme". Tas jo īpaši attiecas uz 49. autobusa maršrutu. Esmu vairākkārt bijis liecinieks ne tikai kavēšanās, bet arī tam, ka autobuss vispār neierodas, bet ierodas nākamais saskaņā ar grafiku. Un tas notiek, nes maršruta intervāli ir diezgan lieli, pat agrā vakarā, kad daudziem ir jābrauc no darba mājās.

Rīgas Satiksme - Necilvēciska attieksme

Necilvēciska attieksme Steidzos uz autobusu, domāju man vēl palika nopirkta biļete. Pie autobusa ieraudzīju, ka vairs nav. Sākumā nevarēju ieiet aplikācijā, tad negāja maksājums caur banku. Beidzot apmaksāju caur Apple pay. Tad atkal iestrēga aplikācija un piereģistrējās biļete tikai pēc divām pieturām, īsi pirms iekāpa kontrolieri. Un visas trīs uzbruka man virsū, ka es neiekāpu ar viņiem kopā, līdz ar to nebija piereģistrēta biļete laicīgi, un ka man jāmaksā sods (kas viss bija pateikts ļoti agresīvi, it kā esmu...

Rīgas Satiksme - slikts serviss

slikts serviss Labvakar! Tikko pulkstens 22:45 es kapu ara no 24 autobusa bakas iela , tacu soferis neapstajas kad piegaju pie sofera teicu kad jus neapstajaties pietura uz ko soferis sak blaut uz mani kad si pietura ir pieprasita un vajaga spiest laiciigi pogu , uz ko es atbildu kad pogu nospiedu uzreizi ka jus nobraucat no veiksmes ielas pieturas spiedu pat vairakas reizes un soferis mani noignoreja un uzblava ar to kad vajaga spiest pogu , ludzu sadus bezatbildigus soferus nelaist pie stures kad staveju...

Rīgas Satiksme - Autobuss nepietur pieturā,atstāj mammu ar 3 bērniem stāvēt

Autobuss nepietur pieturā,atstāj mammu ar 3 bērniem stāvēt Stāvēju 20 min gaidiju autobusu,pieturā kundziņkrogs,16:54 autobuss no bauskas uz iecavu,pabrauca garām nebremzejot.mamma ar 3 maziem bērniem,cēlām roku ar dēlu,autobuss tāpat pabrauca garām pustukš

Rīgas Satiksme - Neatbrauc vienkārši transports

Neatbrauc vienkārši transports Jau kuru reizi nekad neatbrauc 21 autobus kurš 9.40 izbrauc no Juglas galapunkta tieši gaidu galapunkta un jau kuru dienu tā nav autobusu saraksta nekas nav mainījies un viņam jābūt 9.40

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien bērns brauca no galapunkta ziepniekkalna ar 27.trolejbusu 19.50 virzienā uz centru un pēc vairākkārtējas pogas nospiešanas vadītājs neapstājas turpmākajās 2 pieturās! Manuprāt šī ir ļoti bezatbildība attieksme attiecībā pret bērnu, kurš nupat ir pats iemācījusies izmantot sabiedrisko transportu, labi vēl ir vasara un gaišs, bet kas būtu ziemā? Tādiem vadītājiem jāatņem tiesības vai jāizsaka rājiens, tas have pieņemami un ļoti apbedinosi! Lotttttttti slikta pieredze un sabojāts garastāvoklis

Rīgas Satiksme - Necilvēciska attieksme

Necilvēciska attieksme Labdien! Šodien saskāros ar ļoti nepatīkamu darbinieku - RĪgas satiksmes kontrolieru ID 222477. Apstājos ar pagarināto mikrobusu Tērbatas ielas malā, jo gruti iebraukt pagalmā, lai tur apgrieztos-izlaidu ārā vecu, klibu cilvēku, kam palīdzēju uzkāpt uz dzīvokli, aiznest mantas. Atgriežoties sāku braukt atmuguriski, kad skatos skrien klāt šis kontrolieris un steidz mani fotografēt no visām malām, printē kvīti un braucošam auto ar ātrām, nesaudzējošām kustībām atrauj logu tīrītāju un iemet sodu...

Rīgas Satiksme - Maršruta planotājs liek braukt ar maršrutiem kas nekurse

Maršruta planotājs liek braukt ar maršrutiem kas nekurse Jau ento reizi maršuta planotjs noved pa maršrutu kur autobuss vnk neatbrauc vispar un beigas haosa mekle ka tikt kur vajag. miskaste tā kompanija. uzticibas transportam nav nekadas. visu laiku loterija bus vai nebus.