Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

5%
Жалобы
948
Разрешенные
5
C ответами
176
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Autobuss nekursē pēc saraksta

Autobuss nekursē pēc saraksta 28.11. pie Nacionālās bibliotēkas (virzienā uz Tīraini) 25. Autobusu gaidīju no 17:30 līdz 18:15. Pa šo laiku bija jābūt kādiem 3 autobusiem. Un digitālais displejs pieturā bezjēdzīgs, tur ik pa laikam rāda, ka 25. Autobuss tūlīt pienāks, bet nav.

Rīgas Satiksme - Slikts servis

Slikts servis Vakar braucot ar 43 maršruta autobusu to gandrīz nokavēju jo tas plienaca 2 min. ātrāk 21 :05 šodien tas autobuss pienāca 12 min vēlāk līdz ar ko es nokavēju nākošo autobusu ar kueu man jābrauc tālāk saprotu ka jums jau vienalga jūs jau ar autobusiem nebraucat.

Rīgas Satiksme - slikts serviss

slikts serviss 25. novembrī plkst. 17:44 neieradās 21. autobuss pieturvietā " Sociālās aprūpes centrs "Mežciems" . Šī nav pirmā reize, 11. novembrī plkst. 18.40 šajā pašā pieturvietā, šis pats autobuss neieradās. Tajā dienā sēdēju, gaidīju, atbrauca tikai 19:30.

Rīgas Satiksme - Neapstàjas un neizlaiž pieturā

Neapstàjas un neizlaiž pieturā Braucot 4autobussā plkst 13;09 Pinķi-Abrenes iela pie pieturas ērkšķu iela netiek piestāts vienkārši pabrauc garām, laigan pieprasījuma poga tika nospiesta un dega gaismiņa.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Man uzreiz jāSaka, ka atzīstu savu kļūdu, jo, iekāpjot autobusā, es tiešām nereģistrēju savu mēnešbiļeti. Problēma ir tā, ka pret mani izturējās kā pret bezbiļetnieku, lai gan man ir aktīva mēneša biļete. Saskaņā ar informāciju tīmekļa vietnē https://www.rigassatiksme.lv/lv/aktu%c4%81la%20inform%c4%81cija/-rigas-satiksme-... es piederu otrajai kategorijai, bet tik un tā samaksāju 15 eiro sodu. Nesaprotat mani nepareizi...

Rīgas Satiksme - slikts serviss

slikts serviss Labvakar , stāvu pieturā un ir pabraukuši divi autobusi no centra puses un vienam no autobusiem bija jabut 17:13 ir pulkstens 17:30 un abi autobusi tā ari stāv galupnktā vai patiešam ja pat kavē nevar izbraukt nevis stāvet? Un šie gadijumi ar 24 autobusu ir visu laiku kave, nebrauc , saplīst .

Rīgas Satiksme - Vadītājs neatvera durvis

Vadītājs neatvera durvis Šodien 20. Novembrī 19:31, 15. autobusa vadītājs neatvera durvis. Pieturā biju laicīgi, spiedu pogu, bet vadītājs neatvera durvis un autobuss aizbrauca prom. Autobusa numurs: 78071.

Rīgas Satiksme - Neskaidrības.

Neskaidrības. Rigas satiksme lūdzu precizējiet autobusu maršrutu. Laiki nesakrīt.Aplikācijā un pie staba cits laiks,ekrānā pieturā zem jumta atkal savādāk laiks,min cik vel jāgaida.Realitātē atnāk citā laikā.Tieši 58 autobusam.Tā ir pasažieru maldināšana.8.34 bija jābūt brīvības gatvē pēc saraksta,tajā laikā ekrānā rada 6 min vēl.Atnaca 8.41.Cikos tad viņam īsti jābūt?

Rīgas Satiksme - Vecie autobusi

Vecie autobusi Labrīt! Vēlos izteikt sūdzību, ka manā maršrutā vairs nekursē vecā tipa autobusi. Man tie ļoti patika, kāpēc tie paliek arvien mazāk un jaunie arvien vairāk? Man patīk kā viņi skan un var dzirdēt pa gabalu. Urbino 12 electric vispār ir ļoti klusi un pat apdraud gājējus, jo viņi nedzird, ka tas brauc un var uzbraukt virsū, kā arī tie ietaupītie CO2 grami ir ļoti mazi. Ne velti cilvēki vēl jo projām izvēlas braukt ar benzīna/dīzeļa automašīnām, jo ar tiem ir ērtāk braukt. Tie paši jaunie electric...

Rīgas Satiksme - maršrutu saraksts internetā

maršrutu saraksts internetā Atkal jauns ''pārsteigums'' transporta sarakstā.Bija viens stulbums,tagad ir kas vēl stulbāks. Es nebrīnos,ka tūristi vasarā maldās sabiedriskajos transportos,prasa,kā nokļūt lidostā. Internetā neko nevar atrast,biļetes nekur nevar nopirkt,jo Narvesen ir palikušas dažas būdas uz visu pilsētu.Jūsu vecie smirdīgie autobusi maksā tik pat cik elektroauto. Sarakstu autorus vajag pasūtīt vienu māju tālāk,lai negrābstās! Un par to visu maksājam mēs! Par pilnajiem transportiem līdz jumtam,par kājā...

Rīgas Satiksme - Saraksts internetā

Saraksts internetā Kārtējo reizi esmu šokā, atverot ''Rīgas satiksme'' sarakstu lapu internetā. Ja jūs veicat eksperimentus, dariet tos Zoo parkā. Es 15! Minūtes meklēju kā nokļūt vakarā ar 46 vai 44 autobusu no Imantas un Ziepniekkalnu. Man tas neizdevās! Atkal ir jauns interfeiss un cita meklēšanas funkcija. Variet ar sevi lepoties, bet tas slikti, netalantīgi, neveiksmīgi un tam it kas to izstrādāja-fuij!

Rīgas Satiksme - Karstums autobusā

Karstums autobusā Labdien! Braucu 8. autobusā (65252), reiss 10:47 no pieturas Imantas stacija virzienā uz centru. Autobusā ir pārāk silti, nav ar ko elpot. Noņēmu virsdrēbes, bet vienalga ļoti karsti. Tas nav piņemams un šī problēma eksistē vairāku gadu garumā. Jābūt kaut kādām normām nevis kā gribas autobusa vadītājam! Lūdzu atrisināt šo problēmu visaugstākā līmenī. Atkārtoju, tas nav vienīgais gadījums. Ar cieņu, Svetlana

Rīgas Satiksme - PATEICĪBA

PATEICĪBA Pateicība 15.trolejbusu maršruta trolejbusa Nr.17891 vadītājai Oksanai M par sapratni, atbalstu un iejūtību Karjeras nedēļas laikā. 10.10.2025. pl. 11.00 Inženieru ielas galapunktā vadītāja iepazīstināja 6.klases skolēnus ar savas profesijas svarīgumu pilsētā. Jau 57 gadus šis maršruts ir visvairāk izmantotais trolejbusu maršruts Rīgā. Paldies Rīgas Satiksmei, ka ikdienu rūpējaties par iedzīvotāju nokļūšanu dažādajās pilsētas apkaimēs!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi gaidu 53. autobusu, nākamo kurš kavē, pēc tam kad viens jau pilnīgā nelaikā pabrauca gar degunu, man ejot uz pieturu. Mans ieteikums ir kaut ko mainīt. Vai nu jāmaina laikus vai kaut kas uz pieturām jāraksta, ka šim autobusam ir tendence kavēties. 49 no 50 reizēm 53. autobuss pieturā "Priedaines iela" pēc pulksten četriem virzienā uz centru neieradīsies laikā un bieži vien kavē ap 10 minūtēm un vairāk, kas arī ir iemesles kāpēc turpinu rakstīt sūdzības. Pilnībā laikiem uzticētie...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Jau aptuvenus pirms nedēļas iesniedzi savu studenta statusa pagarināšanas datus, pie iesniegšanas ir rakstīts, ka paziņojumu sanesu 2 DIENU LAIKĀ, vēl aizvien mans studenta e-talons nav aktīvs ( ir pagājušas 10 dienas, 8 darba dienas) kopš pirmo reizi iesniedzu datus. Kāpēc process norit tik vēlu? Kurš ir gatavs atmaksāt man visus naudas zaudējumus par to, ka Rīgas satiksme nespēj efektīvi strādāt? Nepieminēšu vēl to, ka mans studenta e-talons vispār tika atcelts NEDĒĻU PIRMS mans studenta...

Rīgas Satiksme - Kontrolieru ētika

Kontrolieru ētika Otrdien, [ievieto datumu], ap plkst. 21:20, 21. autobusā maršrutā Imanta–Jugla, pieturā “Pie Gērtrūdas ielas”, notika konflikts starp kontrolieri un pasažieri. Pasažierei bija iegādāta mēneša biļete, taču tā nebija reģistrēta. Kontrolieres reakcija šajā situācijā nebija profesionāla – pasažiere piedzīvoja draudus un emocionālu spiedienu. Tā vietā, lai sniegtu skaidrojumu vai palīdzību, kontrolieres uzvedība radīja pasažierei lielu satraukumu un nepatīkamu pieredzi. Šis gadījums atspoguļo...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labrīt. 29.09.2025. 3. Autobuss ceļā uz centru no Pārdaugavas pie veikala Stokman pieturā autoosta neturpināja braukt. 8: 28-8: 29. Vadītājs skaidrā krievu valodā kaut ko nobēra un dzina pasažierus ārā no transporta. Neviena vārda nepasakot latviešu valodā. Iespējams bija salūzis' - neizdeva nevienam pasažierim pārsēšanās biļeti.

Rīgas Satiksme - Pienākumu nedarīšana

Pienākumu nedarīšana Kas par lietu, ka autobuss nevar apstāties pēc pieprasījuma!? No rīta 48. Autobusā nr 78781 devos uz darbu, iekāpu 9.02 mēbeļu namā, viss labi. Laicīgi uzspiedu izkāpšanas pogu lai kāptu ārā meža prospektā, gaidu, kad autobuss apstāsies lai kāptu ārā, nē - pabrauc vienkārši garām…

Rīgas Satiksme - Slikts Serviss

Slikts Serviss 53. Autobuss Priedainies ielaa pieturā virzienā uz centru nebeidz kavēt, ko es vēl varu piebilst, līdz kaklam priecāties par laikā nokļūšanu mājās, bet atnākt uz pieturu, vilties un gaidīt, kad tas kādu reizi maģiskā veidā ieradīsies laicīgi. Šoreiz izniekoju 22 minūtes, nogaidīju un iekāpu citā transportā. Rēķināties nevar itin ne ar ko, ej nu sazini kad nokļūsi galapunktā izvēloties 53. autobusu, tikai izbesīties. Paldies!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Sūdzība par autobusa vadītāju 2025. gada 26. septembrī, plkst. 09:32, Mārupē, tika novērots nepieņemams 25. autobusa vadītāja rīcības gadījums. Autobusa numurs: 76712. Vadītājs, stāvot pieturā un vēl neuzsākot kustību, redzēja pasažieri, kurš atradās pie durvīm un gaidīja, lai tiktu ielaists autobusā. Tomēr, neskatoties uz to, ka situācija bija skaidri redzama spoguļos, vadītājs principāli neatvēra durvis un uzsāka braukšanu, atstājot pasažieri pieturā. Šāda rīcība ir nepieklājīga...