Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

4%
Жалобы
868
Разрешенные
5
C ответами
117
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Наихудшая система общественного транспорта, которую я только видел. Каждое утро перед работай, нужно надеется, чтобы автобус вообще приехал и опоздал бы всего на минут 10. Любой маршрут, который хотя бы немного востребован, никогда не приедет вовремя. Зачем тогда вообще расписание, если всё равно приходится действовать по ситуации. Портите настроение каждый день с самого утра. К сожалению, вечером ситуация не лучше, только добавляется давка, в перегруженном автобусе, на пару с ароматом...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Absolūti nepieņemams centrāles lēmums! Autobusā nedarbojās biļešu kontroles aparāti, šoferīte sazinājās ar centrāli un tika pieņemts lēmums visus pasažierus Juglā izdzīt no trolejbusa. Lieki teikt, ka Juglā ierašanās jau bija ar 25 min kavēšanu. Vai tiešām šāds lēmums darba dienas rītā, spiežot kavēt darbu visiem pasažieriem TIKAI TĀPĒC, KA NESTRĀDĀ BIĻEŠU APARĀTS? Kur izpaliek loģika un veselais saprāts?

Rīgas Satiksme - Krāpšana

Krāpšana Šovakar,13.03. Mana meita brauca ar 50. Autobusu notec galapunkta, diemžēl bez biļetes, jo galapunktā to iegādāties nevar.18.50 lienes ielā bija kontrolieru reids ar policiju. Protams, viņa tika sodīta un samaksāja 15eiro, vienīgi tāds sīkums kā kvīts netika izsniegta. Ceru, ka video novērošanas kamerās viss ir piefiksēts. Sods jāsaņem ne tikai bezbiļetniekam. Esam no provinces un meita nav profesionāls “zaķis”, kurš ļaunprātīgi izmantotu transportu, bet dzīvē ir dažādas situācijas. Rīgas satiksme, man par jums ir kauns!

Rīgas Satiksme - Nenodrošina pakalpojumu, par ko tiek uzlikts sods

Nenodrošina pakalpojumu, par ko tiek uzlikts sods 05.03.2025 novietojums auto Rīgā, Kārļa Mīlenbaha ielā posmā no lastadijas uz elijas ielu. Dodos pie apmaksas automāta - tas apvilkts ar plēvi un uzlīmēts uzraksts maksājumu variet veikt ar aplikāciju mobilly... Mēs veicam atjaunošanu... Ceram uz sapratni... Tātad man jāsteidzas pie ārsta, tā kā neesmu no Rīgas šī aplikācija man nav, kā arī nav interneta telefonā... Atgriežoties uz vējstikla soda kvīts par 10.80. Jus nespējat nodrošināt pakalpojumu bet par to iekasējat sodu. Neesmu pretī...

Rīgas Satiksme - Necienīga vadītāja attieksme

Necienīga vadītāja attieksme 8. Martā plkst. 14: 20 ar savu ģimeni (vīru uz meitiņu 6 gadi) braucām ar 36. Maršruta autobusu. Bildē pievienoti vadītāja un autobusa numura attēli. Kad bijām nonākuši 3. Autobusa galapunktā, bijām pārsteigti, ka autobuss nebrauc tālāk. Jautājām vadītājam - "vai autobuss nebrauks tālāk? " uz ko vadītājs atbildēja - "nebrauks! " kad jautāju - "kāpēc? " vadītāja atbildēja sekoja ļoti nepieklājīgā formātā: "ko tu muldi? Vācies ārā no autobusa un nekavē manu laiku! " teicu vadītājam, ka...

Rīgas Satiksme - Liels troksnis

Liels troksnis Ārkārtīgi skaļš ir Rs 4. Trolejbuss! Kāpēc vispār ir atļauts, ka tik skaļš transportlīdzeklis pārvietojas pa pilsētas ielām? ! Tā rūkoņa ir dzirdama pat aiz aizvērtiem logiem dzīvokli! Nesaprotu arī kāpēc katrā pieturā ir jāziņo uz kurieni dodas transports un kāda ir pietura? !? ! 99.99999 % cilvēki to izmanto katru dienu un viņiem nevajag atgādināt 2050 reizi, ka 4. Trolejbuss dodas uz Ziepniekkalnu vai Juglu! Kam tas skaļais signāls un pieturvietu / galapunkta atgādinājums ir domāts? !...

Rīgas Satiksme - Kavēšana un iezspiešana durvīs

Kavēšana un iezspiešana durvīs Gaidīju trolejbusu kurš brauc no galapunkta īslīces ielā. Tās ir divas pieturas no galapunkta. Nokavēja 10 minūtes. Bija jābūt 19: 04 atbrauca 19: 14. Kāpjot iekšā šofere vēl iespieda mani durvīs. Trolejbus 29353. Pie stūres kaut kāda omīte. Šausmas ko jūs ņemat darbā. Tā nav pirmā reize, ka tieši šī šofere kavē no galapunkta.

Rīgas Satiksme - 53. Autobuss izdomā savu maršrutu

53. Autobuss izdomā savu maršrutu 5 minūtes pirms autobusa atiešanas no galapunkta jau gaidīju pieturā. Brīdī, kad autobusam bija jāizbrauc no Zolitūdes depo, tas vienkārši aizbrauca garām, neapstājoties pieturā. Mazliet nenormāli – izlaist veselu reisu un likt gaidīt 18 minūtes līdz nākamajam. Paldies par vēl vienu nokavētu lekciju!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc kavējas pat pirmie reisi? kā tā? 56. autobuss

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Labrīt. Es esmu ļoti dusmīga. Kā tas var būt, ka 4. Autobuss maršrutā Abrenes iela - Piņķi braucot no Abrenes ielas nokavē 15 minūtes ierašanos stacijas laukuma pieturā? Nevar vairs zināt, vai jāgaida nākamais, jo šis vienkārši izdomā izlaist reisu!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 25 trolejbuss ierodas ne pirmo reizi uz dažām minūtēm. Kāpēc es izeju laikā un galu galā kavēju kur man vajag tieši vadītāja dēļ, kurš nolēma izbraukt agrāk. Kāpēc, tā kā jūs ieradāties agrāk, jūs nevarat gaidīt 2 minūtes un pēc tam doties, kāda ir problēma? Par ko es maksāju?

Rīgas Satiksme - Pretīgs sabiedriskā trolejbusa vadītājs

Pretīgs sabiedriskā trolejbusa  vadītājs 13. janvārī 12:55 trolejbusa vadītājs pieturēja centrā, 23 trolejbusa vadītājs pēc apstāšanās uzgaidīja, lai visi pasažieri izkāpj un pēc tam pēc 3 sekundēm durvis demonstratīvi aizvēra un brauca tālāk apstāties pie sarkanās luksafora gaismas, kaut visi pasažieri neekāpa, tika uzspiesta arī poga "atver pats" uz ko vadītājs nereaģēja. 23. trolejbusa numurs-27178

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 16.autobusa maršruts Mucinieki - Abrenes iela. Nepietiek ar to ka tas ir vienīgais sabiedriskais transports no Mucinieki līdz Mežciemam, tad viņš vēl bieži kavē, vai aizbrauc par ātru. Šodien autobuss Nr 78942. Viņam pieturā Brekši bija jābūt 15:13 ieradās 15:29 ar 16 minūšu kavēšanos.

Rīgas Satiksme - Kontrolieru darbs

Kontrolieru darbs No Rīgas satiksmes neko negaidu, ir savi plusi un mīnusi, vienkārši maksā un brauc kur vajag. Izmantoju labu piedāvājumu un katru mēnesi pērku mēnešbiļeti. Šorīt, braucot uz darbu, kontrolieris veica pārbaudi un izsedināja mani, jo es aizmirsu reģistrēt braucienu. Saprotu savu vainu, bet turpmākas piedāvātas iespējas ir absurdas. Maksā sodu, sniedz dokumentus vai kāpj ārā. Es godīgi maksāju par sabiedriska transporta izmantošanu un uzskatu ka ir jāļauj cilvēkiem reģistrēt mēnešbiļete arī pārbaudes laikā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss un rupja attieksme

Slikts serviss un rupja attieksme 4. Janvārī 2025. Gadā, plkst.17: 25 sēdos 35 trolejbusa maršrutā nr.29200. Iekšā kāpu Ilūkstes ielas pieturā ceļā uz centru. Trolejbusa vadītāja, apaļīgas miesasbūves sieviete, ar pusi no trolejbusa pabrauca garām pieturai. Esmu bārenis, lai nopirktu biļeti man jāiet pie vadītājas. Kad ļoti pieklājīgi uzjautāju: "man lūdzu vajadzēs biļetīti. " parādīju arī bāreņu apliecību. Šajā brīdī trolejbuss vēl stāvēja pieturā. Vadītāja atcirta: "man arī vajag biļeti. " un uzsāka braukt. Es biju...

Rīgas Satiksme - Timing

Timing Mans maršruts mājās no darba - 21: 15 izbraucu no Doles ar 7. Tramvaju, 21: 35 esmu centrāltirgu precīzi 5 min, lai aizietu uz 13. Janvāra ielu 2. Tramvaju, kas ierodas 21: 40. Citi varianti man ir vairāki km no mājām, kas nav komforti. Tramvaji stāv savā galapunktā līdz pēdējam brīdim kavējot laiku vai arī ierodas par ātru un pat neuzgaida…paldies par fantastisko servisu 👍🏻

Rīgas Satiksme - Kā tad cilvēkam saprast, kas šoferim galvā. Izkātos, ka jālasa domas! Gas tiešām ir neadekvāti.

Kā tad cilvēkam saprast, kas šoferim galvā. Izkātos, ka jālasa domas! Gas tiešām ir neadekvāti. 48.autobusa vadītājs. (78114) 28.12.2024 vakarā Mežaparkā piebrauca pieturā un nevērā vaļā priekšējās durvis, neskatoties uz to, ka poga tika spiesta. Aizgāju uz citam durvīm, atkal, neskatoties uz to ka rakstīts iekāpšana tikai pa priekšējām durvīm, un viņš vēl speciāli sāka acu priekšā tos taisīt ciet neļaujot mierīgi iekāpt. Es jau kuru reizi ar šo sastopos. Varbūt šī problēma beidzot jāsāk risināt, kas tā par attieksmi.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss autobuss nr 10

Slikts serviss autobuss nr 10 Uz pieturu atnācām 10 min pirms autobusa izbraukšanas. Autobuss nebija vel klāt pēc 5 min bija klāt, atbrauca un atvēra durvis, kad tuvojos tad durvis aizvēra ciet. Stāvu un gaidu kad durvis atvers bet šoferis iesēžas telefonā. Ik pa brīdim skatās uz mums bet durvis never vaļā. Un aizbrauc prom. Nokavēju svarīgu pasākumu.

Rīgas Satiksme - 10 autobus slikts servis

10 autobus slikts servis Autubus redzot ,ka mēs stāvam un gaidam viņu bet viņš acu priekšā aizver durvis un pēc 5minūtēm aizbrauc projām [ šoferis mūs redzēja un skatijās virsū un pēctam sēdēja telefonā!]

Rīgas Satiksme - Trolejbusu attiešana

Trolejbusu attiešana Sveiki! Jaunie attiešanas laiki ir garīgi garām, tagad trolejbusi brauc daudz retāk kā pirmsstam, liekot cilvēkiem saspiesties līdz pat pēdējam. Pieturās labi ja 1-2 cilvēki izkāpj, bet tai vietā atkal 4-5 iekāpj un rāpjas vai citiem virsū uz galvas. Kontrolieri arī pieturās stāv un smejas kā visi saspiedušies, daži pat iekāpj un tad cenšas izgrūstīties cauri lai varētu pārbaudīt tās biļetes. Lūdzu pārskatiet visus sabiedriskos transportus un ieviešat papildus reisus kur vairāk pieprasījum...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы