1a.lv

Kesko Senukai Digital
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1115
Разрешенные
443
C ответами
1024
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Sazvanot 5 decembrī 1 a.lv klientu daļu tika izteikta vēlme pasūīt bērnu - slidas, kuras tika plānots uzdavināt mazmeitai dzimd 8.12. Darb teica, ka līdz 8.12 slidas mūkusalas ielā 41 bus! Pienāca 8.12 bet zinas nav.. Aizbraucām uz 1 a lv cerot, ka. Bet nekā no 1 a lv, kurs reklamē, ka vinam ik klients ir vertība. Uz dzimumdienu nebraucām.

Решено1a.lv - Pēc bojāta telefona saņemšanas ilgi neatgriež naudu.

Pēc bojāta telefona saņemšanas ilgi neatgriež naudu. Oktobra sākumā tika iegādāts telefons. Pēc preces saņemšanas bija konstatēts, ka ekrāns ir bojāts. Prece tika atgriezta veikalam kur mēnesi to skatīja diagnostikā. Tika atzīts, ka prece tiešām bojāta un tikšot izrakstīts kredītrēķins nedēļu laikā. Vēl šodien kredītrēķins nav saņemts. Iesaku izvairīties no šī veikala, jo par augstākām cenām laba apkalpošana atpakaļ netiek saņemta. Nākamais solis šķiet ir vērsties Ptac.

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ja šī sūdzība palīdzēs izvairīties no turpmākiem misēkļiem, sabojāta garastāvokļa un zaudēta laika, tad esmu priecīgs paziņot par to, ka piesakot 26.11.18. Norādītais piegādes laiks ar dpd kurjera palīdzību bija 30.11.18. Proti paka tika saņemta tikai piegādes datumā un kurjers nogādāt to var tikai pēc 3 dienām. Diemžēl man ir diezgan smagi atrast brīvu laiku. Neskatoties uz to, ka esmu zaudējis laiku piegādes dienā, neesmu pārliecināts vai prece tiks piegādāta norādītajā laikā, nu jau dpd...

1a.lv internetveikals - Krāpšanās ar cenām

Krāpšanās ar cenām Pāris nedēļas atpakaļ, ja konkrēti tad 17.11.18 noskatījām konkrēto preci. Šodien,29.11 pa radio dzirdēju, ka iveikalā būs atlaides, nopriecājos, ar domu, ka varbūt arī manai izvēlētai precei būs. Bet.. Ha ha ha! Šeit var konkrēti redzēt kā tirgotāji par mums smejas, normālo būtu, ja pēc laika cena tikai samazinās, bet ne mūsu valstī.

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Добрый день. В конце сентября купил на юрлицо телефон по предоплате. Он оказался изначально мертвый и 01.10.2018 я отправился обратно на Мукусалас. В сервисе долго его пытались привезти к жизни, ничего не получилось и приняли его по гарантии. В акте написано, что в течении 30 дней должны все сделать, если случай сложный и нужно заказывать запчасти, то больше. Прошел 31 день. Ни слуху, ни духу. Звоню, говорю, может ответ дадите? Говорят, не в курсе, обращайтесь в сервис, но телефон сервиса не...

Решено1a.lv - Termiņi vispār netiek ievēroti

Termiņi vispār netiek ievēroti Pasūtītā prece jau nāk vairākas nedēļas, piegādes termiņi tiek atlikti visu laiku, bet priekšapmaksu paprasīt gan prot uzreiz. Preci pasūtīju 13.11.2018. un atnāca paziņojums pēc priekšapmaksas, ka prece būs saņemama 21.11., tad kad pienāca noteiktais datums, tad atnāca paziņojums, ka prece būs gatava saņemšanai 27.11. Šodien ir 28.11.un nav vairs ne paziņojumi, ne zināms termiņš, kad prece būs. Pa telefonu atbild tikai: "Atvainojamies par sagādātajām neērtībām." Piebildīšu, ka prece nav nekas īpašš, vienīgi Microsoft Office 10 un divas Kingston A400 240GB SATAIII 2.5" SA400S37/240G

Решено1a.lv - Slikts serviss, bojajums

Slikts serviss, bojajums Товар пришел с внешними дефектами, которые не повлияли на работу чайника, но, несомненно, снизили его цену. В таком случае не предусмотрена никакая процедура запроса снижения цены и, тогда я заполнила бланк отказа, в котором указала причину. Снизить цену мне не предложили - предложили привезти чайник в офис в ригу - из даугавпилса, согласитесь дорогое удовольствие! Потом последовали отписки, что я не указала причину и так далее. Я это расцениваю, как наплевательское отношение к клиенту...

Решено1a.lv - Pārdeva brāķētu preci, slikts serviss.

Pārdeva brāķētu preci, slikts serviss. Šī gada oktobra sākumā internetveikalā 1a.lv tika pasūtīta plīts virsma. Atnāca sūtījums ātri, pāris dienu laikā, taču apskatot preci konstatēju, ka prece mazliet atšķiras no apraksta (savādāks plīts vadības panelis un pogu indikācija) , tāpēc sāku pētīt rūpīgāk. Pēc apskates konstatēju, ka nevar aktivizēt pāris plīts funkcijas, kas bija plīts aprakstā (tai skaitā drošības funkcijas) . Kad izklāstīju problēmu veikala personālam, nekādu risinājumu nesaņēmu, visu ko dzirdēju ir " tas nevar būt...

Решено1a.lv - Piegādes datumi

Piegādes datumi Pasūtīju portatīvo datoru ar apmaksu saņemšanas brīdī 1a centrā mūkusalas ielā. Piegāde no sākuma bija 12.11, tad pārcēla uz 14. Nov, un pēc e-pasta uzrakstīšanas atkal pārcēla uz 16. Nov. Tikai atkal pēc e-pasta uzrakstīšanas vispār atbildēja ka ātrākais kad prece varētu ienākt *piegādes noliktavā* ir 16.11 un līdz ar to saņemšanas centrā tikai 21.11 (kas iepriekš netika vispār minēts, jo uz pasūtīšanas brīdi rādīja ka prece ir noliktavā) atkal tikai pēc e-pasta uzrakstīšanas atbild ka uz šo...

Решено1a.lv - Neobjektivs piegadašanas laiks

Neobjektivs piegadašanas laiks Labdien. Lielas problemas ar pirkumu piegadašanas polituku, kur pasutot skuvekļus, divu dienu piegades laiks nomainas uz menesi. Liels sarugtinajums, ka kartejo reizi esmu uzkapis uz ta pasha grabekļa un paļāvies uz 1a.lv. Ir bijušas iepriekšējas pieredzes, kad tiek ntas reizes pagarinats piegades laiks. 1a.lv moto - laiks ir relativs jedziens.

1a.lv - Pilnīgi cits aromāts. Viltojums!

Pilnīgi cits aromāts. Viltojums! Tuvojas Ziemassvētki, izlēmu iegādāties smaržas brālim Hugo boss - jau zināmu aromātu gan viņam, gan draugam. Atnāca kastīte bez caurspīdīgā iepakojuma. Iedomājos kā es tādas smaržas viņam vispār dāvināšu, bez iepakojuma? !... Atverot vaļā smaržas iemestas otrādi. Uzpūšot smaržas uz rokas, saprotu, ka tās nav īstās. Salīdzināju ar mājās esošajām - pilnīgi cits aromāts. Viltojums!

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos gaisa samusinātāju un neapmierināja tā kvalitāte devos uz 1a.lv un izmantoju atteikuma tiesības ko var darīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nodevu preci ar vēlmi saņemt atpakaļ samaksāto naudu skaidri to norādot servisa darbiniekam. Servisā preci pieņēma un teica naudu saņemšu 14 dienu laikā kā patērētāju tiesību likumā atrunāts, tomēr pēc 13 dienām saņemu sms ar paziņojumu prece nosūtīta uz pārbaudi. Zvanīju uz 1a un tur atbild nezinoša darbiniece saka ka preci no...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju smaržas . Tā kā pirku kā dāvanu, tad norādīju, ka pasūtījumu vēlos saņemt nākamajā dienā un atbilstoši par to samaksāju.Nākamajā dienā saņemu sms,ka smaržas saņemšu sazin kad, iespējams rīt,jo pakomāts pārpildīts. Nolēmu pazvanīt un painteresēties, kā 1a var labot šo situāciju.Zvanot, veikals necentās risināt situāciju, bet vienkārši pateica, ka neko nevar darīt un būs jāgaida.Es piedāvāju, ka var ievest man darbā pienorādītā pakomāta, vai atvest uz jebkuru citu, viņu atbilde...

Решено1a.lv - Brāķis un slikta attieksme

Brāķis un slikta attieksme Nopirku preci 1a putekļusūcēju Philips Powerpro Aqua Fc6409/01saņēmu preci 26.10.2018. Ar sliktu akumulatoru (beigtu) un preci nevar atgriezt, jo izmēģinot puteklītis tika iesūkts. Un kā lai izmēģinam, ja prece tika saņemta pa pastu. Prece pastrādāju īsus brīžus un tagad vispār nevar vairs uzlādēt. Es uzkatu, ka prece ir jāsamaina vai jāatgriež nauda. Kāpēc man jātērē sava nauda un laiks, ja prece jauna ir brāķis.

Решено1a.lv - Piegādes laiks

Piegādes laiks Pasūtot preci tiek norādīts, ka prece ir uz vietas. Veicot pasūtījumu piegādes laiks parādās 8 ( astoņas dienas). Veicot maksājumu atnāk maksājums,ka prece pieejama pēc 23 ( divdesmit trīs ) dienām, jo uz maksājuma brīdi, tikai sāk apstrādāts pasūtījums un reāli sekots kur un vai prece ir pieejama.

Решено1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Slikts serviss.

Slikts serviss. Отвратительное отношение! Сдали по гарантии пылесос. Год отработал и сгорел мотор. Повалил черный дым. Через пару дней пришло письмо, да вина наша, вернем деньги. И месяц, месяц они обещали каждый день деньги! Через месяц написали а не знаете не наша вина, сломали сами, забирайте его и все чаоооо. Позвонила в их контору, вывели так что только матом могла им все высказать, ответ операторв только один, я ничего не знаю, я только оператор. Прошу пусть дадут номер гарантийного сервиса, сама им...

Решено1a.lv - Tirgo kreisas preces

Tirgo kreisas preces Sveiki, Beidzot izlemu uzrakstit par 1a.lv. Nu jau si ir pedeja prece ko pie viniem perku. Jau iepriekš ir bijusas daudzas problēmas ar pirktu elektroniku. Visticamāk vini ieperk preces ar defektiem vai ari zemas kvalitātes preces un iesmere nabaga latvietim. Soreiz nopirku telefonu. Ok. Aizeju majas atpakoju, viss forsi. Slēdzu iegsa, raustas, uzkaras, restartejas, rada kludas. Nu ok, aiznesu uz garantiju pasaku kas un ka, paiet pusmēnesis. Sanemu preci, saka nomainīja programmatoru, visam...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 2018. Gada 9. Aprīlī iegādājos akvāriju internetveikalā 1a.lv. Ierīkojot akvāriju nepamanīju, ka viena spuldze jau ir daļēji izdegusi. Nolēmu neizmantot savas atteikuma tiesības, jo likās, ka lietotu preci, taču atpakaļ nepieņems, tā bija mana kļūda. Laiks gāja un pirmā led lampa atteicās strādāt. Pēc 5 mēnešiem arī otrai lampai vien spīdēja viena diode. Ražotāja noteiktais lampu darbības ilgums 50 000h. Sazinājos ar jums e-pastā pirmo reizi 4. Septembrī. Jūs mani informējāt, ka prece...

Решено1a.lv - Melo par piegādes datumiem

Melo par piegādes datumiem Veicu pasūtījumu 10.00 no rīta sākumā rakstija ka preci saņemšu tai pašā dienā tad ka nākamajā pēc tam ka pec 6 dienām taga jau vesala nedēļā jāgaida par to ka esmu neapmierināts ar servisu devu viņiem ziņu uz ko saņēmu adbildi ka atvainojamies par neērtībām un ceram uz turpmāko sadarbību. Nekad vairs ar 1A.LV nesadarbosos

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Отвратительно! Менеджеры хамоваты. Сначала выписали счет, получили деньги, а потом соизволили выяснить, что товара нет в наличии. Деньги назад добыть - проблема. Люди давайте вместе игнорировать такой "сервис", их не должно быть на рынке. 22.10. Noformēju pasūtījumu uz televizoru, stundas laikā atnāca uz epastu rēķins, uzreiz arī apmaksāju. Tad telefoniski paziņoja, ka preces nav noliktavā. To vajadzēja pārbaudīt pirms rēķina izrakstīšanas! Naudu atpakaļ līdz šim brīdim ne sagaidīju. Diezgan...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы