1a.lv

Kesko Senukai Digital
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1114
Разрешенные
443
C ответами
1024
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Visu gribam mierīgi atrisināt, bet visam ir robežas

Visu gribam mierīgi atrisināt, bet visam ir robežas Pasūtījām samsung veļas mašīnu, kuru saņemt ksenukai, lai ērtāk. Atvedot mājās, uznesot 5. Stāvā konstatējām, ka tas ir cits modelis. Zvanīju uz 1a info centru, norādīja, lai aprakstu problēmu e-pastā. Nosūtot vēstuli atnāca automātiskā atbilde, norādot ka informācija tiks apstrādāta, taču steidzamā gadījumā zvanīt pa tālruni - zvanīju, informēju atkal par savu situāciju teica, ka ja tomēr nosūtīts jau e-pasts, tad jāturpina komunikācija epastā (kapēc tad vispār jāliek piebilde: "steidzamā...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ka uznemums pasutijam telefonus. Atnaca apstiprinajums, veicam apmaksu ... gaidam ... Pec laika top zinams, ka sadu modelu vairs nav un tadi netiek razoti (-: Mums piedava izveleties citu vai atgriezt naudu Izvelamies naudu, ko parasti atgriez 2 dienu laika Paiet 2 dienas ... naudas nav ! Zvanam ... jā parasti tā tas ir , bet tieši mums tā iznāca Musu cilveks nenokapa no telefona, kamer netikam lidz gramatvedibai ... Beidzot jā, nauda atskaitīta ! Tagad prasam kredīt rēķinu ... nu un te...

Решено1a.lv - Nedarbojoša gaļas malamas mašīna , atrodas remonta jau 6 menesi .

Nedarbojoša gaļas malamas mašīna , atrodas remonta jau 6 menesi . Iegādājos gaļas malamas mašīnu Kenwood 1a.lv , pagājušā gada septembrī . Uzreiz mašīna nedarbojos un tika aizsūtīts veikalā ar atteiksme veidlapu 14 diena laikā .1a.lv internet veikals nosūtīju mašīnu uz garantijas remontu . Pēc 2 menesim saņemu mašīnu pēc remonta un gaļa malamas mašīna atkal bija nedarbojoša stavokli ! Paprasīju paskaidrot – kas bija izdarits remontā laika un kur bija problema ar mašīnu – atbilde diagnostika laika neatrodas nekadu vainu mašīnai . Nofilmeju un atsūtīju video ar...

Решено1a.lv - Trūkst pragmatisma, slikta komandas saspēle.

Trūkst pragmatisma, slikta komandas saspēle. Atgriežot preci, veikals piedāvā par šī preces vērtību iegādāties citu preci, aizmirstot piebilst par šī piedāvājuma termiņu. Ja pircējs no šāda piedāvājuma atsakās, viekals naudu atgriezt arī atsakās. Iekšēji organizācijā notiek futbols, starp apkalpošanas un servisa nodaļu, kur klientam tiek prasīts bumbu pašam spert (lūdzu uzrakstiet mūsu nodaļai...) . Tas nav korekti nedz pret pricējiem nedz juridiski saistoši, jo nav parakstīta vienošanās par kreditēšanu, ir tikai pieņemšanas-nodošana...

1a.lv - Slikts serviss, garantijas remonts, klientu ignorēšana

Slikts serviss, garantijas remonts, klientu ignorēšana Iegādājos viedpulksteni 1a.lv, pagājušā gada maijā. Decembrī pulkstenis tika aizvests uz garantijas remontu - pulkteņa korpusam nolūza "kājiņa", kādēļ vairs nevarēja pievienot siksniņu. Garantijā nodots 15.12.2018. Garantijas PN aktā minēts, ka 30 dienu laikā tiks veikta ekspertīze un pieņemts lēmums. 20.12.2018 saņemts e-pasts ka pulkstenis nosūtīts uz ekspertīzi. Kopš tā laika uzņēmums nav devis nekādu ziņu kas notika ar manu preci. 06.02.2019 tika zvanīts uzņēmumam par garantijas remontu...

Решено1a.lv - Nepamatots atteikums

Nepamatots atteikums 19.10.18.nopirku internetveikalā blenderi,lietojot lielo krūzi jau pirmajā lietošanas reizē ,uzreiz ieslēdzot piedziņas zobrata mehānisms pārstāja darboties.Apskatot konstatējām,ka tas ir ieliets plastmasā,nav nekāda stiprinājuma kas to droši noturētu apvalkā un tas ir no plastmasas apvalka izkustējies.12.11.18.nogādāju blenderi Mūkusalas ielā 41,Rīgā SIA ,,Mobilukss,, garantijas darbnīcas servisa dienestā.15 dienu laikā,ka to nosaka LV likumdošana atbildi nesaņēmu,tikai pēc ilgas zvanīšana...

Решено1a.lv - Krāpšana, slikts serviss un bojājumi

Krāpšana, slikts serviss un bojājumi ! Nesūtiet no 1a.lv! #izbojājam viņiem biznesu! 1a.lv ir apčakarējuši mani un daudz citus pazīstamos. Man bija rādīts ka pamatplate ir noliktavā un tiks atsūtīta 5. Februārī bet atsūtīs tikai 11. Un tas ir svarīgi jo delam ir projekta nedēļa skolā par datoriem. Un par servisu nerunājot par servisu man pasūtīja ieskrieties un kad ta ir mana vaina. Manus draugus apčakarēja tā kad viens bija pasūtījis pa 30 eiro dāvanu dēlam prieks fortnite bet viņam kods negaja un serviss teica ka nav viņu vaina...

Решено1a.lv - Jau izpakota prece

Jau izpakota prece Pasūtīju divus vingrošanas paklājus - viens atnāca tāds, kādam tam būtu jābūt - oriģinālajā iepakojumā. Otrs atnāca ietīts caurspīdīgā plēvē ar svītra koda uzlīmīti un atpakojot piedevām vēl bija netīrs! Krāsa arī neatbilst attēlā norādītai. Cena par abiem vienāda - neuzskatu, ka jau izpakota prece maksā tādā pašā cenā kā jauna..

Решено1a.lv / Esperanza Della EKK007 Tējkanna - Vairākkārtēja piegādes termiņu maiņa, nekvalitatīva prece

Vairākkārtēja piegādes termiņu maiņa, nekvalitatīva prece 4 reizes tika mainīts piegādes termiņš. Pati tējkanna nav lietojama - ūdenim ir piegarša un nepatīkama smaka. Tika ievērota tējkannas kopšanas instrukcija (pirms lietošanas uzvārīts ūdens, izliets, ieliets svaigs ūdens un vārīts atkal, atkārtots instrukcijā noteikto reižu skaitu), arī ar pašu ūdeni problēmu nav (vārot katliņā nav nekādu smaku un piegaršu). Atsauksmi 1a mājaslapā atstāt nevar.

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Jau kuro reizi pasūtot preci 1a.lv veikalā tieku pievilts, sākumā uzrādās ka prece ir noliktavā, bet pēc tās pasūtīšanas atnāk ēpasts ar ziņu ka prece diemžēl vairs nav pieejama un dažu dienu laikā nauda tiks atgriezta. Nav pirmā reize un pieņemu ka neesmu vienīgais.

Решено1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Preces nepiegādāšana un neinformēšana

Preces nepiegādāšana un neinformēšana 16.01.2019 pasūtīju preces 1a.lv par summu 400€. 22.01.2019 saņēmu epastu par to, ka prece ir izsūtīta. Kā plānotais saņemšanas datums tika norādīts 22.01.2019. Gaidu, gaiduun tā arī nesagaidu. Uz 26.01. Uzrakstu epastu, lai mani informē par preces statusu in piegādes termiņiem, tā arī nekādu atbildi dienakts laikā nesaņēmu. Joprojām gaidu...

Решено1a.lv - Maldināšana

Maldināšana Jau trešo reizi 1a nepiegādā preci norādītā laikā. Iespējams, ka komersants apzināti maldina klientu, lai piesolot ātru piegādi, pārdotu preci. Citos interneta veikalos man tāds slikts serviss nav gadījies. Domāju, ka pirmās reizes vienkārši neveicās, bet maldināšana jau trešo reizi rada domas, ka tā ir pastāvīga. Esiet apdomīgi, neiekrītat uz šo nekvalitatīvo un maldinošo komersanta alkatību.

Решено1a.lv - плохой сервис

плохой сервис Дамы и господа заказывая товар в 1А LV, будьте готовы к тому что после того как вы получите смс, приедете забирать товар, вам могут сообщить что вашего товара нет и предложат ждать или взять другой товар в результате, потраченное время и деньги и испорченное настроение.

1a.lv - Slikts serviss, maldināšana

Slikts serviss, maldināšana Vairākas reizes izmantoju 1a.lv pakalpojumus un esmu ļoti neapmierināts. Pirmajā reizē pasūtīju vairākas preces vienlaicīgi un, lai gan visām precēm bija norādīts, ka tās ir iespējams saņemt nedēļas beigās, es tās saņēmu tikai nākamajā nedēļā. Šāda pati pieredze bija arī manai draudzenei. Viņa pasūtīja kaķu kastīti un citus svarīgus piederumus kaķēnam un stāsts tas pats - norādīts, ka preces tiks saņemtas nedēļas beigās, bet realitātē tās tika saņemtas nākamajā nedēļā. Tas radīja liela...

Решено1a.lv internetveikals - Preces pieejamība, saņemšanas datumi

Preces pieejamība, saņemšanas datumi Veicu pasūtijumu 1a.lv internetveikalā 07.01.2019. Preču pieejamību pārbaudīju, jo preci nepieciešams saņemt pēc iespējas ātrāk. Izvēlos visu, kur rakstīts pieejamība nākamajā dienā. Apstiprinot pasūtījumu "nākamā diena" jau pārtop par 16.01.2019. Pienākot 16.01.2019., protams, nekādu ziņu, saņemšanas laiks netiek pārmainīts, un info arī nekāds, ka prece kavētos. Tikai nākamajā dienas vakarā saņemu ziņu, ka pasūtījums pārcelts uz 18.01.2019., kurā atkal, protams, nekādu ziņu, un pasūtījuma nav...

Решено1a.lv - Preces saņemšanas datumu maiņa bez paziņojuma

Preces saņemšanas datumu maiņa bez paziņojuma Pasūtīju preci, kurai norādīts piegādes laiks 16.01.2019, šajā datumā protams nekādu paziņojumu nesaņēmu. Sazinoties ar 1A 17.01 no darbinieka uzzinu, ka piegādes datums precei ir mainījies uz 23.01. Kāpēc vismaz paredzētajā piegādes datumā netika nosūtīta informatīva ziņa par piegādes datuma maiņu ? Savādāk sāku domāt, ka pasūtījums ir pazudis. Šobrīd šis izskatās pēc ļoti slitas klientu apkalpošanas/informēšanas par pakalpojumu. Visdrīzāk zinot īsto piegādes datumu pasūtījuma brīdī, nemaz nebūtu to pasūtījusi, bet preci vai pakalpojuma sniedzēju būtu mainījusi.

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Problēma sekojoša. Iegādājos 1a.lv mātes plati Asus Rog Strix Z390-F Gaming (19.12.2018) kopā gaja ar akciju Battlefield 5 lai aktivizētu akciju bija nepieciešams registrēties asus mājas lapā un ievietot pavadzīmi par pirkumu un mātes plates sērijas numuru. Zvāniju uz 1a.lv un prasīju vai varētu man visu atsūtīt agrāk tā kā tad nokavēšu akciju uz ko man atbildēja mēs visu laicīgi izsūtīsim un visu jūs paspēsiet. Akcija ilga līdz (27.12.2018) prece man atnāca (28.12.2018) . Zvanīju kādas 2h līdz...

Решено1a.lv - Slikts serviss - piegādes kavēšana, preces nesaņemšana.

Slikts serviss - piegādes kavēšana, preces nesaņemšana. 02.01.19. Veicu pasūtījumu internetveikalā 1a.lv. Preces saņemšana uz vietas klientu apkalpošanas centros rīgā bija iespējama jau nākamajā dienā, bet noformējot un apmaksājot savu pirkumu ar piegādi uz dpd pickup ārpus rīgas, saņemšanas termiņš 09.01.19. Norādītajā datumā savu preci nesaņēmu, 1a.lv darbinieki uz vairākkārtējiem zvaniem vien atbildēja, ka piegāde kavējas un būs tikai 14. ,15. Janvārī. 10. Janvārā rītā tomēr saņemu sms - prece tiek gatavota iepakošanai, vēlāk seko - prece ir...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos 1a.lv tvaika tīrīšanas iekārtu doh 103. Iekārta salūza pirmajās lietošanas 10 minūtēs, karstais tvaiks izsprāga ārā caur vārstu, applaucējot roku. 12. Dienā pēc preces saņemšanas t. I 2018. Dada 17. Decembrī aiznesu uz to pašu pasta nodaļu, kur preci saņēmu, par sūtīšanu atpakaļ samaksāju 5. 70 eiro. Šodien 2019. Gada 10. Janvārī zvanīju uz 1a.lv, lai painteresētos, kas ir ar manis aizsūtīto atpakaļ preci, man paskaidroja, ka viņi neesot preci saņēmuši atpakaļ, tā ir kautkur pazudusi...

Решено1a.lv - Naudas neatmaksāšana likumā noteiktajā termiņā.

Naudas neatmaksāšana likumā noteiktajā termiņā. Izmantoju savas tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā pēc iegādāšanās. Preci iegādājos 2018. gada 07. decembrī izmantojot bezprocentu līzingu uz 3 mēnešiem pirmo iemaksu veicot 50% jeb 420,89 EUR (pilna summa 841.78 EUR) Citāts no Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapas: "Pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt to naudas summu, kura par preci, lietu vai pakalpojumu samaksāta līdz...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы