1a.lv

Kesko Senukai Digital
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1117
Разрешенные
443
C ответами
1024
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Piegādes laika termiņš

Piegādes laika termiņš Pasūtījumu veicu 14.12. ar norādi, ka preci varēs izņemt 18.12. uz vietas 1a birojā mūkusalas ielā, rēķinoties ar to, ka ir ziemassvētku laiks un visticamāk piegāde varētu kavēties. Labi. Gaidu, ziņu nav. 19.12. atnāk ziņa uz e-pastu, ka izņemšanas datums ir mainīts un, ka preci varēšu izņemt 21.12. Protams, pienāk 21. datums un vakarpusē seko nākamā ziņa e-pastā, ka prece būšot 28.12. Paldies 1a.lv, man šo preci vairs nevajag, varat paturēt sev un vismaz laicīgāk brīdinat cilvēkus, ka prece kavēsies, nevis nākamajā dienā pēc solītās dienas mainat "piegādes datumu".

Решено1a.lv - Pircēju maldināšana, netiek ievēroti piegādes termiņi

Pircēju maldināšana, netiek ievēroti piegādes termiņi 18.12. tika veikts pasūtījums #1343971 (3 preces) ar norādi mājaslapā, ka preces tiks saņemtas 21.12. Tika veikta apmaksa ar online bankas karti. 20.12. tika saņemts e-pasts no 1a.lv, ka vienu no precēm būs iespējams saņemt tikai janvārī, jo kavējas piegādātājs. Pēc e-pasta sarakstes tika saņemts zvans no 1a.lv darbinieka ar piedāvājumu atcelt pasūtījumu, un noformēt jaunu ar tām 2 precēm (#1348817), kuras būs iespējams saņemt iepriekš norādītajā termiņā. 1a darbiniece telefoniski apliecināja...

Решено1a.lv - Piegādes termiņi neatbilst norādītajiem.

Piegādes termiņi neatbilst norādītajiem. Pasūtījums #1346461. 19.12 2018 veicu pasūtījumu 2 precēm. Abām precēm bija klāt teksts "SAŅEM JAU PARĪT!" (21.12.2018), kas arī bija galvenais iemesls, kāpēc vispār izvēlējos preces pasūtīt šajā veikalā. Pie pirkuma apmaksas izvelējos un apmaksāju arī ekspress-piegādi 7.49 EUR apmērā. Klāt bija norādīts plānotais piegādes laiks 21.12.2018 plkst 18:00-22:00. Nākamajā dienā (20.12.2018) saņēmu e-pastu, ka preces ir pasūtītas un plānotais piegādes laiks ir iepriekš norādītais 21.12.2018 plkst...

Решено1a.lv - Maldināšana ar piegādi

Maldināšana ar piegādi Pasūtijums #1348475. Dāvanu karte, veikals piedāvāja piegādi ar kurjeru uz mājām 21 datuma vakarā. Protams piegādes nebija, vakarā atnāk epasts, plānotā piegāde 27 decembris. Statuss karte noliktavā, ok zvanu uz veikalu prasu vai varu izņemt karti, kāda no veikaliem, operatore atbild- karte pēkšni esot nodota kurjeram, veikala saņemt nav iespējams... Uz jautājumu kāpēc netika veikta kurjer piegāde, par kuru ir samaksāts, atbilde daudz darba kurjeri kavē utt, tīrie meli, nekad kurjers nav...

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana 10.12.2018. Veicu pasūtījumu - 1321731, pārbaudīju preces pieejamību, ir ok - 10 gab pieejami, apmaksāju. Piegāde plānota 19.12.2018. Arī ir ok. Bet 20.12.2018. Saņēmu paziņojumu, ka pasūtīto ziemassvētku dāvanu bērnam saņemšu tikai 28.12.2018. Nekad vairāk neizvēlēšos šo internetveikalu un brīdināšu arī citus par šādu maldināšanu.

Решено1a.lv - Klientu maldināšana. Piegādes kavēšana.

Klientu maldināšana. Piegādes kavēšana. Šobrīd ļoti daudz un ļoti skaļi (gan internetā, gan radio, gan TV, gan citur) 1a.lv reklamē garantiju, ka pasūtīto saņemsim līdz Ziemassvētkiem. Pasūtīju dāvanu 17.12, biju priecīga, ka saņemšu preci jau 21.decembrī (vismaz tā bija norādīts). 20. decembrī atnāca sms, ka prece ir piegādāta noliktavā. Iegāju 1a profilā un pārteigums - piegāde pārcelta uz 27. decembri. Nu gan garantija - saņemt preci var tikai pēc Ziemassvētkiem, bet tā taču svētkiem paredzēta dāvana! Aprunājos ar draugiem un...

Решено1a.lv - Piegādes kavēšana. Klientu maldināšana.

Piegādes kavēšana. Klientu maldināšana. Preci pasūtīju un apmaksāju 16.12.18. piegādes datums uzrādīts 21.12.18. Informācija netika sniegta, prece nav saņemta. Tā nav pirmā reize, kad piegādes datums tiek norādīts viens, bet tas tiek mainīts. Neuzticieties šiem termiņiem, bet ja ko pērkat, tad bruņojieties ar pacietību un turiet prātā rezerves variantu.

Решено1a.lv - Pircēju maldināšana un piegādes kavēšana

Pircēju maldināšana un piegādes kavēšana Pasūtījumu veicu un apmaksāju 7.12.2018. Solītā piegāde 14.12.2018. Pēc tam termiņš tika pagarināts līdz 20.decembrim. Vēl vakardien telefona sarunā operators skaidroja, ka šodien preci saņemšu. Ir pagājušas divas nedēļas kopš pasūtījuma apmaksas, savu pasūtījumu saņēmusi neesmu, mājaslapā jau uzrāda iespējamu piegādi 3.janvārī. Tātad pasūtījumu piegādās mēneša laikā. Klaja maldināšana, ņemot vērā, ka interneta veikala lapā tiek solītas 3 dienas. Viennozīmīgi šī veikala pakalpojumus izmantoju pēdējoreiz.

Решено1a.lv/ Mobilukss SIA - Piegāde laikā, viss ok

Piegāde laikā, viss ok Decembra sākumā pasūtīju preci, piegādes laiks bija norādīts 21. decembris - es kā praktisks un loģiski domājošs cilvēks uzreiz sapratu, ka labākajā gadījumā pēc Ziemassvētkiem, bet visticamāk, ka tikai janvārī saņemšu. Nu neko, gaidam.. Pēc kāda laika atnāk ziņa, ka preces pasūtītas, tad pēkšņi 19. datumā paziņo, ka gaida iepakošanu un pēc dažām stundām, jau ziņo, ka izsūtīts un nākamajā dienā piegādās. Vakardien 20. datumā saņēmu ziņu no DPD, ka prece pieejama saņemšanai. Lieliski - dienu...

Решено1a.lv - Krāpšana,slikts serviss

Krāpšana,slikts serviss Briesmīgāku servisu un apkalpošanu neesmu redzējusi! Neisaku nevienam. Berni reali paliek bez dāvanām uz svētkiem! Pusotras nedēļas laikā nevar atsūtīt preci. No Anglijas četrās dienā atsūta, a te ... briesmas! Drauamīgs čakarētāju kantoria-jau kuro reizi!

Решено1a.lv - Maldināšana ar piegādi

Maldināšana ar piegādi 11.12.18. pasūtīju Ziemassvētku dāvanas, izvēlējos šo adresi, jo bija teikts, ka 20.12.18. saņemšu pasūtījumu, nu jau 20.12.18. ir klāt, bet, protams, pasūtījums nav klāt. Rakstīju epastus ar neapmierinātību, atbildēja ar to, ka ir svētku laiks un līdz ar to noliktavas pārkrautas un kavējas pasūtījumu pieņemšana. Okey, saprotu, ka svētki tuvojas, bet tad, lai nenorāda konkrētu datumu, kad būs sūtījums klāt. Bērnam, protams, svētki sabojāti, ej un paskaidro kādēļ Ziemassvētku vecītis ir...

Решено1a.lv - Slikts serviss. Meli solot piegādāt pasūtījumu laicīgi

Slikts serviss. Meli solot piegādāt pasūtījumu laicīgi 11.12.2018. pasūtīju preces uz Ziemassvētkiem. Saņemšanas datums tika solīts 20.12.2018. Savukārt 20.12.2018.plkst.18:20 saņemu zvanu, ka preces tomēr nebūšot. Paldies par " ātro atbildi" un vēlmi sabojāt svētkus ar savu slikto darba organizāciju

Решено1a.lv - Piegādes laiks

Piegādes laiks Prece tika pasūtīta jau 26.novembrī, bet vel projām nav saņemta. Visu laiku statuss - pasūtīts pie piegādatāja un plānotais piegādes laiks atlikts. Uz jautājumu kad saņems preci no piegādātāja arī atbildēt nevar. Prece speciāli tika pasūtīta iepriekš, lai saņemtu laicīgi. Vienmēr nebija problēmas, bet sākās ar pēdējiem 2 pasūtijūmiem. Vairs šajā internetveikalā neiepirkšos.

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Trīs dienu laikā gaidīju pasūtījumu 11! Dienas. Piecas reizes mainīja piegādes dienu! Operatores telefona sarunā viena tajā paša dienā teica atšķirīgu informāciju par pasūtījumu vai teica ka nav nekādas informācijas. Pēc neskaitāmiem strīdiem apsolīja konkrētu datumu (maksimālu) kad saņemšu preci…….. Es lētticīgi noticēju) ) ) protams ka datums vēl divas reizes mainījies) ) bija pieteikta piegāde…… beigas nācās pašiem braukt pakaļ lai vispār saņemt solītu preci. Rezultāta – izčakarētas trī...

1a.lv - Pasūtījuma aizkave

Pasūtījuma aizkave Arï es pasūtīju mazajam draudziņam dāvanā Ziemassvētkos Lego, rīt jau vajadzētu nogādāt dāvanu, rakstīts bija, ka būs šodien! Pati zvanīju, un vaicāju vai būšot šodien, teica ka nebūs! Un nepateica konkrētu laiku,dienu kad būs! Pat neatvainojas, tā bija mana pirmā un pēdējā reize, kad es iepirkos šeit! Kauns vienkārši, dusmas uz visu dienu, vienkārši māk sabojāt visu! Turpmāk zināšu!

1a.lv - Piegādes termiņš

Piegādes termiņš 10.12.2018, plkst. 16:54 pasūtīju pelīti kā dāvanu Ziemassvētkos. Tika teikts, ka precei jābūt jau 19.12.2018, taču nekā nebija. Šodien, 20.12. uzraksta, ka ir mainījies piegādes datums, un ka prece būšot tikai 28. decembrī. Plānotā dāvana tagad jau būs par vēlu priekš Ziemassvētkiem un pa fikso jādabū jauna dāvana. Nesaprotu, kādēļ šādai precei būtu jānāk 18 dienas no pasūtīšanas brīža..

Решено1a.lv - Esiet uzmanīgi! Ļoti aizdomīgs kantoris!

Esiet uzmanīgi! Ļoti aizdomīgs kantoris! Esiet ļoti uzmanīgi! Uzķeros un šo veikalu un šobrīd nožēloju. Ir pamatīga negodīgās komercprakses pazīmes, saka ka prece ir- patiesībā nav. Saka, ka piegādās šodien- reāli piegāde ir jāgaida nedēļu. Un tas viss tiek pateikts tikai pēc apmaksas veikšanas.

Решено1a.lv - Maldīgs paziņojums par piegādi un pieejamību.

Maldīgs paziņojums par piegādi un pieejamību. Labdien, vēlos padalīties savā nepatīkamajā pieredzē. 15.12.18. Pasūtiju preci, kur norādīts, ka prece atrodas noliktavā un piegādes laiks caur DPD pakomātu būs 20.12.2018. Ideāli, biju noskatījis cilvēkam ziemassvētku dāvanu, tapēc nolēmu pasūtīt, jo piegādes laiks apmierināja. Pasūtiju un samaksāju caur interneta banku. Neuztraucoties gaidīju pasūtīto dāvanu. 18.12.18 Saņēmu zvanu no klientu apkalpošanas centra ar paziņojumu un atvainošanos par sagādātajām neērtībām, ka prece tomēr nav...

Решено1a.lv - Slikts serviss, pasūtījuma laiks nepareizi norādīts.

Slikts serviss, pasūtījuma laiks nepareizi norādīts. Mājaslapā https://www.1a.lv/ tika veikts pasūtījums 18.12.2018 ap plkst. 13:00. Veicot pasūtījumu tika norādīta izvēlne kādā veidā vēlies saņemt pasūtījumu un pie katra veida tika norādīts precīzs saņemšanas laiks (vienas dienas ietvaros), nekur netiek norādīts, ka tas ir aptuvenais laiks. Sazinoties telefoniski ar 1a.lv (+371) 67428800 un jautājot par savu sūtījumu vienīgā atbildē, ko tu saņem ir: "Tas ir aptuvenais laiks" un vēl muļķīgi tiek piebilsts "Ir taču svētku laiks, mēs to nevaram...

Решено1a.lv - Обманывают клиентов, сервис страдает

Обманывают клиентов, сервис страдает Я пишу здесь, потому что 1А это заслужили. Такого бардака ещё нигде не видела. Сначала я просто спрашивала у них по почте будет ли вовремя выслан мой заказ и получили ли они его со склада. Но теперь я буду писать сюда. Я оплатила заказ 27.11., планированный день доставки был 13.12. Это сначала. 12.12. вечером я написала им на почту, потому как весь день не приходило сообщение о том, что товар выслан. Мне ответили, что сейчас предпраздничное время и они не успевают все выслать, при этом...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы