1a.lv

Kesko Senukai Digital
Адрес: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Телефон: +37163588024
Время работы: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

53%
Жалобы
1117
Разрешенные
443
C ответами
1024
Посмотреть статистику

1a.lv - Жалобы и отзывы

Решено1a.lv - Melo par piegādes datumiem

Melo par piegādes datumiem Veicu pasūtījumu 10.00 no rīta sākumā rakstija ka preci saņemšu tai pašā dienā tad ka nākamajā pēc tam ka pec 6 dienām taga jau vesala nedēļā jāgaida par to ka esmu neapmierināts ar servisu devu viņiem ziņu uz ko saņēmu adbildi ka atvainojamies par neērtībām un ceram uz turpmāko sadarbību. Nekad vairs ar 1A.LV nesadarbosos

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Отвратительно! Менеджеры хамоваты. Сначала выписали счет, получили деньги, а потом соизволили выяснить, что товара нет в наличии. Деньги назад добыть - проблема. Люди давайте вместе игнорировать такой "сервис", их не должно быть на рынке. 22.10. Noformēju pasūtījumu uz televizoru, stundas laikā atnāca uz epastu rēķins, uzreiz arī apmaksāju. Tad telefoniski paziņoja, ka preces nav noliktavā. To vajadzēja pārbaudīt pirms rēķina izrakstīšanas! Naudu atpakaļ līdz šim brīdim ne sagaidīju. Diezgan...

Решено1a.lv - Krapšana

Krapšana Pasutiju preci verav classic bib pants size46;bet atnaca, artmas classic bib pants size 48.. Atsutiju atpakaļ. Bet naudu nevaru sanemt atpakaļ jau 3 nedeles, kas pacuciba notek latvija. Tadem pardavejam. Es ne ļautu pa setnieku stradat. Un kur skatas latvijas valdiba. Vias komisijas.. Kuras sanem algas no nodoklu maksatajas? ...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos SD karšu lasītāju un tas nedarbojās! Zvanīju un klientu servisu, lai pieteiktu atteikuma tiesības uz ko ir tiesības 14 dienu laikā no pirkuma, bet 1a.lv atteicās pieņemt atpakaļ! Ļoti neapmierināts ar servisu! Atrunājās, ka uz juridiskām personām atteikuma tiesības nedarbojas. 1a.lv noteikumos par atteikuma tiesību izmantošanu nekur nav rakstīt ka atteikuma tiesības nedarbojas uz juridiskām personām! Uzmanieties!

Решено1a.lv - Bojāts ekrāns

Bojāts ekrāns 28.09 iegādājos pie 1a.lv Sharp TV, ar milzīgiem ekrāna bojājumiem. Veikalā neviens nepiedāvāja preci apskatīt un kā jūs labi ziniet, tur fiziski nav vietas, kur pircējs varētu atvērt un apskatīt savu pirkumu. 29.09 zvana centra operatore teica, ka tas nav viņu pienākums pārbaudīt kastes saturu un tās viņi vaļā neplēšot. Šis acīmredzami nebija tas gadījums, jo kaste bija vairākkārt gan atplēsta, gan vizuāli ļoti cietusi, gan mistiski aplīmēta ar skoču. Izmantoju atteikuma tiesības un 29.09...

Решено1a.lv - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Nopirkām planšeti, atvedām mājās, mēginājam ielikt sim karti ar internetu, tas nebija iespējams. Pieslēdzam WiFi un mēģinājam uzinstalēt Skype un citas oficiālas programmas, neviena neiet un nestrādā. Aizvedām atpakaļ uz veikalu lai samaina vai salabo. Savāca uz 1,5 mēnesi un beigās atsūta sms ka mēs esam saskrāpējuši planšeti, tāpēc viņu nelabos un nemainīs, attiecīgi mēs vienkārši nopirkām braķēto preci un veikals ir jauki atradis attaisnojumu kāpēc nemainīt nekvalitatīvu preci kuru pat nevar...

Решено1a.lv - Netiek piegādāta prece

Netiek piegādāta prece pasūtijuma nr. #1246859 15. oktobrī 12:37 veicu pasūtijumu kura plānotais piegādes datums bija 16. oktobris. 16. oktobrī 12:39 saņēmu epastu, ka nodots piegādātājam, bet šodien (17. oktobrī) vēl jo projām neesu neko dzirdējis. Pazvaniju iedeva man omniva sutijuma numuru kurš omniva majaslapa netiek pat atrast. Skats neizskatās cerīgs. Liekas domat ka pasūtijuma status tika nomainīts tikai lai varētu novelt vainu uz kadu citu. Pa lielam labs veikals ,bet būtu labi ja pasutijuma sekošana...

Решено1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Обман, после получения денег отказались продавать товар

Обман, после получения денег отказались продавать товар Вечером 07.10.18 наткнулся на ССД диск -A-DATA XPG SX950U 480GB- по довольно привлекательной цене (50.90 евро) и сразу же заказал, оплатил, пришло смс что деньги получены, чуть позже пришла смс что товар получен на склад и готовится к упаковке. На следующий день утром(10:07) пришло смс что посылка отправлена. Потом где-то в 11:10 со мной связались по электронной почте, что товар закончился на складе, новый завоз будет через неделю буду ли я ждать или выберу альтернативный товар, по сколько...

Решено1a.lv - Nepienācis sūtījums

Nepienācis sūtījums Esmu biznesa cilvēks, kuram nobruka portatīvais dators. Skatījos variantu ar ko to aizvietot. 1a piedāvājumi bija labi, tāpēc datoru nopirku tur. Piegādes veidā rakstīts, ka datoru saņemšu sestdien (06.10.18) ir jau svētdiena un neesmu saņēmis ne epastu, ne zvanu. Nezinu vai pat mans pasūtījums tiek apstrādāts.

Решено1a.lv - Nepareizs preces piegādes termiņš

Nepareizs preces piegādes termiņš Pērkot preci internetā, plānotais preces saņemšanas datums atšķiras no reāli piegādājamā. Pasūtīju bērnam dāvanu dzimšanas dienai, pērkot mājas lapā solīja uz 3. oktobri. Kad atnāca pasūtījuma apstiprinājums, informēja, ka prece būšot 4. oktobrī, bet reāli to piegādāšot 11. oktobrī. Neuzticama kompānija, kura neuzrāda REĀLOS PRECES SAŅEMŠANAS TERMIŅUS nevis izgudrotos. Lieki teikt, ka bērnam svētki samaitāti.

1a.lv - Nekorekta informācija, šausmīgs serviss

Nekorekta informācija, šausmīgs serviss Saskāros ar šausmīgo servisu 1a.lv un šausmīgo konsultanta apkalpošanu. Pasūtīju ledusskapi caur DPD, samaksāju 30 EUR par uznešanu uz manu stāvu. Mājaslapa piedāvāja vai nu laikus 8-18/18-22 darba dienās, vai sestdienās 8-18. Tā kā es, ka visi normāli cilvēki strādāju darbalaikā – izvēlējos sestdienu. Prece bija pasūtīta, nodota DPD, man atnāca par to paziņojums. Šobrīd man zvana konsultants Inese, un rupjā formā, un runājot ar mani it kā es esmu viņas draudzene sāk stāstīt, ka DPD nepiegādā...

Решено1a.lv - slikts serviss

slikts serviss ĻOTI,ĻOTI slikts serviss. Savu JBL XTREME gaidu jau 2 mēnešus.Veikals nezin, kad atnāks tumba. Līdz ar to es pazvaniju uz patērētāju aizsardzības dienestu, kur man ļoti labi pastāstija kādas man ir tiesības. Tā ir necieņa pret pircēju. Gandrīz katru dienu zvanu un interesējos, kad atnāks mana prece, bet katru reizi mainās atbilde. Veikals nevar konkrēti pateikt, kad būs prece.

Решено1a.lv - Nepareizā prece

Nepareizā prece 25.0.2018. G. Iegāju 1a.lv internetveikalā un noskatīju sev portatīvā datora bateriju. Apskatot un salīdzinot baterijas dotos vienumus izvēlējos Monolith Qoltec bateriju, kas piemērota manam acer datoram. Baterijas sludinājumā norādīts, ka baterijas moduļa tips ir qoltec notebook battery acer aspire 4400mah, kas ir manam datoram piemērota. Pasūtījuma piegāde bija noteikta 27.09.2018. G. , pēc pasūtījuma veikšanas tā tika piegādāta nevis norādītajā datumā bet 29.09.2018. G. Ar omniva pakomātu...

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasutiju preci. Atnaca bet prece cita jau atru reizi, sutiju Verav Classic Bib Pants, bet atsutija Artmas professional working trousers. Kur taisnība... У меня вопрос. В вашем интернет магазине все да***** работают. Кажется нормальных работников нету... Тогда пора закрывать магазин и рабочим идти подметать дворы. А вольше они не чего не умеют

Решено1a.lv - Neatgriež naudu par preci (14 dienu atteikuma tiesības)

Neatgriež naudu par preci (14 dienu atteikuma tiesības) Vispnekompetentākais serviss! Tika nopirkts videoreģistrators Prestigio, kurš pārstāja darboties - neslēdzās iekšā. Prece tika atgriezta 30.07. ( tas ir 14 dienu laikā no pirkuma brīža), teicu, ka vēlos naudu atpakaļ. Vēl līdz šai diena nauda nav atgriezta. Pa INFO tālruni visu laiku stāsta "pasakas" ka prece ir servisā un nav servisa lēmuma utt. Ar vadību savienot nevarot, jo neesot cita tālruņa :) Ar servisu savienot arī nevar jo viņiem neesot telefona, tikai e-pasts :) Šādu "dirsšanu"...

Решено1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Šai firmai ir ļoti lēns serviss, jo biju pasūtījis pirms 3 nedēļām savu video karti, tagad gaidīju savā liktenīgajā dienā savu video karti, bet šie atsūtīja man izziņu pa mobilo telefonu, ka nesam saņēmuši no jums naudu par video karti, un tad es šiem aizsūtīju savu konta izrakstu, par to ka esmu iegādājies šo preci, un tas viss notika 19.09.2018. Un šodien atnāca paziņojums ka kavējās šī mana nopirktā video karte, naudu ta viņi ir saņēmuši, bet preci nevar atsūtīt uz pastu mēneša laikā, esmu...

Решено1a.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtot preci, prece no sākuma pieejama un tad, kad jau jabūt piegādatai zvana un saka, ka nav pieejama.Divreiz tas pats scenārijs, lai gan otro reizi speciāli pazvanīju un uzjautaju, lai pārbauda vai prece ir un apstiprināja, ka drosi varu sūtīt prece ir uz vietas.Cūcīgi tā maldinat klientus un vēl no konta naudiņu par atcelto preci noņem un atpakaļ neatgriež.Jāzvana bankai un jāskaidrojas un beigās vēl jaaraksta e-pasti, ārprāts tāda tukša laika un nervu bendēšana.Es vairs noteikti šo firmu pakalpojumus neizmantošu un rādās, ka apmierināti klienti viņiem gandrīz nemaz nav.

Решено1a.lv - Доставка не того товара

Доставка не того товара 11.09 я заказала LED монитор 19 дюймов фирмы ASUS (VB199T) , с доставкой 13.09. 13.09 курьер привёз товар я заплатила,он уехал. Через час я решила установить новый монитор и оказалось что на коробке написанно не "LED monitor VB199T " , а " LSD monitor VB199". Я сразу позвонила в магазин " 1а" и сказала что я заказывал не LSD , а ЛЕД монитор. И в номере товара нет одной буквы ( " Т " в конце номера). Мне сказал чтоб я писала на э малы. Я написала в чате на сайте что неверно исполнен заказ -...

Решено1a.lv - Piegādes datums.

Piegādes datums. Labdien, pasūtiju futbola bumbu kas bija noliktavā,sutiju priekšapmaksā aizsutot naudu, atnāca izziņa ka preci varēšu saņemt pēc 2 dienām pastā. (par piegādi maksāju) aizejot uz pastu preces nebija, pazvanīju teica ka esot aizkavējies un vēlāk atdzvanīs un pateiks piegādes datumu. protams, neviens nepiezvanīja nākošajā diena zvanīju au teica ka piegāde būs tikai pēc 2 nedeļam.

Решено1a.lv - Noliktava un piegādes laiks

Noliktava un piegādes laiks Vakar pasūtīju televizoru, bija norādīts, ka to saņemt varēšu nākamajā dienā uz vietas (ar ko es ļoti rēķinājos). Šorīt saņēmu apstiprinājumu, ka prece ir pasūtīta, bet pēc pus stundas pazvana un saka, ka dotais televizora modelis ir beidzies. Pasūtīju citu, saņemšana pārcēlās uz vienu dienu vēlāk. Pēc pēc pāris stundām atkal zvans, atkal nav. Un tagad, kad esmu gatavs 2 reizi mainīt sākotnējo televizoru uz to, kas tomēr ir viņu noliktavā (ko nevar zināt, jo abi iepriekšējie mājaslapā bija...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы