Решено1a.lv - Pircēju maldināšana, netiek ievēroti piegādes termiņi
18.12. tika veikts pasūtījums #1343971 (3 preces) ar norādi mājaslapā, ka preces tiks saņemtas 21.12. Tika veikta apmaksa ar online bankas karti.
20.12. tika saņemts e-pasts no 1a.lv, ka vienu no precēm būs iespējams saņemt tikai janvārī, jo kavējas piegādātājs. Pēc e-pasta sarakstes tika saņemts zvans no 1a.lv darbinieka ar piedāvājumu atcelt pasūtījumu, un noformēt jaunu ar tām 2 precēm (#1348817), kuras būs iespējams saņemt iepriekš norādītajā termiņā. 1a darbiniece telefoniski apliecināja, ka preci noteikti būs iespējams saņemt 21.12. Tika veikta apmaksa 20.12. vakarā.
21.12. zvanot uz internetveikalu tika paziņots, ka prece atrodas noliktavā, bet neesot izgājusi apstrādi, līdz ar to plānotājā datumā to iespējams saņemt nebūs, bet tās varēs saņemt tuvāko 2 dienu laikā.
22.12. Zvanot uz veikalu tika apliecināts, ka preci noteikti būs iespējams saņemt 22.12. vai 23.12. Pāris stundas vēlāk e-pastā pienāca ziņa, ka pasūtījuma saņemšanas datums mainījies uz 28.12.
Sazvanot veikalu, tika paziņots, ka vienai no precēm, kura pirmo reizi tika pasūtīta 18.12., kavējas piegādātājs.
Preces tika iegādātas šajā internetveikalā, jo tika solīta piegāde 3 dienu laikā. Saprotu, ka ir svētku laiks un pasūtījumi kavējas, tomēr ja uzreiz tiktu pateikts, ka preces nebūs pieejamas uz norādīto datumu, netiktu tērēts ne mans laiks, ne nervi. Ta vietā 5 dienu garumā tika atkārtots, ka prece noteikti tiks saņemta līdz Ziemassvētkiem.
Iepriekš iepērkoties šajā internetveikalā problēmu nebija, bet līdz ar šo gadījumu un nekompetenci no 1a.lv darbinieku puses, vairāk pirkumus šajā internetveikalā neveikšu.
Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Izskatas ko soreiz 1a.lv ir tiesam nepildito solijumu cempions. Bet viss nak no alkatibas. Un ja, davanas japasuta menesi pirms svetkiem, pati parliecinajos par to ar 1a un 220.lv. Viss, ko vini raksta, ir lielakoties reklama un neizpilditie solijumi...
OTRIE ZIEMASSVĒTKI KAD PIEČAKARĒJIET! cienījamais 1A VEIKALIŅ! NU NOTEIKTI PIE JUMS NEKAD VAIRS NEPASŪTĪŠU PRECI! No Aliexspress ātrāk pienāk sūtījums (Ķīna) PASŪTĪJU PRECI 9 decembrī un neesmu saņēmusi joprojām 22 decembrī!