Решено1a.lv - Maldināšana ar piegādi
Pasūtijums #1348475. Dāvanu karte, veikals piedāvāja piegādi ar kurjeru uz mājām 21 datuma vakarā. Protams piegādes nebija, vakarā atnāk epasts, plānotā piegāde 27 decembris. Statuss karte noliktavā, ok zvanu uz veikalu prasu vai varu izņemt karti, kāda no veikaliem, operatore atbild- karte pēkšni esot nodota kurjeram, veikala saņemt nav iespējams... Uz jautājumu kāpēc netika veikta kurjer piegāde, par kuru ir samaksāts, atbilde daudz darba kurjeri kavē utt, tīrie meli, nekad kurjers nav kavējis piegādi ja prece ir nodota piegādei. Vēlos atteikties no pasūtijuma uz, ko atbilde tas nav iespējams, jo prece ir pie kurjera, kārtejie meli, lai nezaudētu naudu. Secinājums, preces nav, kurjer piegāde samaksāta veltīgi, atteikties no pasūtijuma nevar, veikals atklāti maldina pircējus! Tā lūk uz svētku rēķina taisam sev peļņu, noveļot vainu uz kurjeriem, kuri nemāk plānot savu darba grafiku, vnk zemiski!
Situācija atrisināta, vakara gaitā, sazinājās cita operatore, kamēr dāvanu karte kkur ceļo, viņi piedāvāja karti izsūtīt elektroniski, pašam tikai jāizprintē. Iespējams iepriekšējais operators nebija tik zinošs un nespēja ātri rīkoties... Paldies!
Добавить комментарий