Решено1a.lv - Pircēju maldināšana un piegādes kavēšana
Pasūtījumu veicu un apmaksāju 7.12.2018. Solītā piegāde 14.12.2018. Pēc tam termiņš tika pagarināts līdz 20.decembrim. Vēl vakardien telefona sarunā operators skaidroja, ka šodien preci saņemšu. Ir pagājušas divas nedēļas kopš pasūtījuma apmaksas, savu pasūtījumu saņēmusi neesmu, mājaslapā jau uzrāda iespējamu piegādi 3.janvārī.
Tātad pasūtījumu piegādās mēneša laikā. Klaja maldināšana, ņemot vērā, ka interneta veikala lapā tiek solītas 3 dienas.
Viennozīmīgi šī veikala pakalpojumus izmantoju pēdējoreiz.
Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Man no nedēļas jau pagarināts uz mēnesi piegāde un vel projām nav.