www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss - piegādes kavēšana, preces nesaņemšana.

Решено1a.lv - Slikts serviss - piegādes kavēšana, preces nesaņemšana.

02.01.19. Veicu pasūtījumu internetveikalā 1a.lv. Preces saņemšana uz vietas klientu apkalpošanas centros rīgā bija iespējama jau nākamajā dienā, bet noformējot un apmaksājot savu pirkumu ar piegādi uz dpd pickup ārpus rīgas, saņemšanas termiņš 09.01.19. Norādītajā datumā savu preci nesaņēmu, 1a.lv darbinieki uz vairākkārtējiem zvaniem vien atbildēja, ka piegāde kavējas un būs tikai 14. ,15. Janvārī.
10. Janvārā rītā tomēr saņemu sms - prece tiek gatavota iepakošanai, vēlāk seko - prece ir izsūtīta un piegāde būs 11.01.19. 11. Janvārī sms un e-pastā saņemu informāciju par preces garantiju, dāvanu no 1a.lv - kā pateicību, ka esmu iepirkusies 1a.lv, taču pašu preci tā arī līdz šim neesmu saņēmusi! 1a darbinieki saka, ka prece piegādāta, sola sazināties ar piegādātāju, bet neatzvana, arī dpd izsekošanas lapā ir norāde - kurjers piegādājis pickup punktā, tikai man nav nekādas informācijas un preces arī nav. Viena no 1a darbiniecēm minēja, ka varbūt dpd pickup skapis pilns un nav vietas. 1a.lv mājas lapā saskaitīju - mūsu pilsētā viņi piedāvā 8 punktus. Vai tiešām nevarēja tādā gadījumā izvēlēties citu piegādes punktu?
Ceru, ka savu preci tomēr saņemšu, tomēr droši varu apgalvot, ka nekad vairs neiepirkšos 1a.lv!

12.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена njaaaaaaa 14.01.2019

Situācija atrisināta, sūtījums saņemts 13.01.19.

N

Комментарии (1)

C ceplis23 14.01.2019

Nesaprotu interneta veikala 1A. lv vadību - vai viņiem nerūp firmas reputācija? slikts serviss , pasūtījumu nepildīšana, tas sāk izskatīties pēc krimināllikuma pantu pārkāpumiem. Otru reizi saskaros ar šo firmu un atkal viņiem ir kaut kādas problēmas. Pirmo reizi pasūtiju asins spiediena mērīšanas aparātu- atsūtīja minēto aparātu brāķetu, pēc šo aparātu samainīt nevarēja. Lai saņemtu naudu atpakaļ man nācās braukt 200 kilometru vienā virzienā, jo firma, kaut kādu tikai viņiem zināmu iemeslu dēļ naudu manā bankas kontā ieskaitīt nevarēja. 03.01.2019.g. pasūtīju rūteri "HUAWEI" ar piegādes datumu 11.01.2019.g. Preci līdz šim nesaņēmu. Piezvanot uz firmas norādīto tālruni - intresējos par preces piegādi. Operātore man nelaipnā tonī man atbildēja , ka man sen uz elektronisko pastu ir atnācis paziņojums par piegādes datuma maiņu. Es operātorei paziņoju, ka šāda veida paziņojums netika saņemts, uz viņa atbildēja, ka viņai ir par to atzīme, liekot saprast , ka tās ir manas problēmas. Es atkārtoti paziņoju, ka neesmu saņēmis šādu paziņojumu. Izskatot e- pastu , ari spamus, es neatradu nekādus paziņojumus līdz šim brīdim

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы