Решено1a.lv - Piegādes termiņu neievērošana/kavēšana
Esmu pasūtījis preci 1a.lv internetveikalā 09.12.2018. piegādes termiņš bij 21.12.18. Protams prece netika atsūtīta laikā un piegādes termiņu pārcēla uz 27.12.2018. Arī 27. neatsūtīja. Piegādes termiņu pagarināja līdz 04.01.2019. Šodien (03.01.2019), saprotot, ka drošvien nesaņemšu preci arī rīt, apņēmos zvanīt. Tātad. Konsultanti nespēj rast atbildi par to kad prece tiks saņemta. Novirzīt mani uz kādu kas zina arī nevar. Kā atbildi saņemu:''mēs nezinām kad prece būs pieejama?'' Viens saka, ka prece ir noliktavā, bet nav pieņemta, otrs konsultants saka, ka prece nav pat noliktavā. Kas notiek? Vēlētos skaidri zināt piegādes laiku. Pirms preces pasūtīšanas, speciāli pārliecinājos vai ir atzīme, ka tās ir noliktavā. Uzsvēršu arī to, ka neviens nebrīdināja, ka prece kavēsies. Viss notiek vienīgi pēc paša iniciatīvas. Ja arguments ir tas, ka pa vidu visam ir svētki. Mana atbilde: tad nevajag muldēt, ka prece ir noliktavā, vai ka tiks saņemts 1-3 darba dienu laikā! Neesmu apmierināts. Būtu labāk piemaksājis vairāk, bet saņēmis uzreiz pērkot citur, nekā ķēpājies ar šo 1a.lv dumjo politiku. Ja būtu pateikuši laicīgi, ja būtu bijusi cita pieeja.. arī mana attieksme būtu savādāka, bet redzot, ka tajā galā visiem poo.., sūtīt no 1a.lv vairs netaisos. Paldies!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Jā, šādu atsauksmju ir ļoti daudz. Bezatbildīgs veikals. Netur savus solījumus. Kas gan vēl var būt ļaunāks..