Решено1a.lv - SLIKTS SERVISS
Esmu ļoti vīlusies šī veikala darbā, pirms Ziemassvētkiem bija mājas lapā ielikts info, ka pasūtot preci piegāde tiks nodrošināta līdz Ziemassvētkiem, bet veicot pasūtījumu 14.12.2018 , protams nekāda prece līdz Ziemassvētkiem piegādāta netika, paskatoties pasūtījuma kustību, preces apstrāde līdz izsūtīšanas brīdim vien aizņēma veselas 9 dienas un tikai tad prece tika nodota piegādei uz Omnivu, bet tur atkal kaut kādi līkloči tika mesti, un pat šodien 29.12.2018 vēl joprojām prece netika saņemta, sazvanīt veikalu ir ļoti problemātiski, nospiežot atzvana pogu var sakalt un neviens pat nedomā atzvanīt..uz e-pastiem atbildes ar protams neseko, pēc lielām pūlēm , kad beidzot tiek sazvanīts veikals, nelaipna operatore ātri nober , ka ta nav viņu problēma, un prece tak neātrodās pie viņiem, bet ar tiek pasūtīta un info liek piegādātājs..nu respektīvi 1A.LV ir balti un pūkaini un visi citi vainīgi..
ļoti žēl , ka bērns uz svētkiem palika bez kārotās dāvanas, bet kas notiek notiek uz labu, un tagad visas pārējas preces , kuras tika noskatītas tai pašā veikalā , protams attiecīgi tiks pirktas citur.
un protams ceru ka vēl šogad tiks man piegādāta pasūtītā prece.
Labdien,
Preču piegādes laikus koordinējam ar piegādes dienestu, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Diemžēl, ir gadījumi, kad sadarbības partneriem, klientu izvēlētie pakomāti ir pieprasītāki konkrētā lokācijā un tāpēc arī pārpildīti.
Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий