www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss

Решено1a.lv - Slikts serviss

Problēma sekojoša. Iegādājos 1a.lv mātes plati Asus Rog Strix Z390-F Gaming (19.12.2018) kopā gaja ar akciju Battlefield 5 lai aktivizētu akciju bija nepieciešams registrēties asus mājas lapā un ievietot pavadzīmi par pirkumu un mātes plates sērijas numuru. Zvāniju uz 1a.lv un prasīju vai varētu man visu atsūtīt agrāk tā kā tad nokavēšu akciju uz ko man atbildēja mēs visu laicīgi izsūtīsim un visu jūs paspēsiet. Akcija ilga līdz (27.12.2018) prece man atnāca (28.12.2018) . Zvanīju kādas 2h līdz sazvanīju uz ko man pateica mēs sazināsimies ar asus kompāniju (neredzu jēgu ja veikals nevar man laicīgi atsūtīt preci) un tā es to atbildi līdz šim gaidu no 1a.lv sanāk es nokavēju akciju tikai tāpēc ka 1a.lv ilgi sūtīja preci. Vēlos lai man atgriež to kas man pienākas pasūtījuma nr: #1345843. Esmu ļoti neapmierināts ar šādu servisu. Vismaz varēja pacensties man ātrāk atsūtit lai nenotiktu šāda problēma. Biju šo problēmu rakstījis uz [slēpt]@1a.lv progressa nav nekāda. Links uz akciju un akcijas noteikumiem: http://www.eventasus.com/bv/baltic

13.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено rolss343 14.01.2019

Šodien atnāca vēstule no 1a.lv

Sveiki!

Par iespēju aktivēt akcijas spēli, Jums ir jāsazinās ar ASUS : [slēpt]@asus.com.
Pirkuma dokumenti- Pavadzīme un garantijas talons, tiek nosūtīti klientam, pēc pasūtījuma saņemšanas.

Akcija ir cauri un es ta vai ta vinu neaktivizesu jo 1a.lv nokaveja piegadi. Ne nu sitajs jau ir vispar nirgasanas man vel pasam vajag lugties prasit kaut ari ta nav mana vaina kapec jus pasi 1a.lv to nedarat un visu atbildibu parvelat uz klientu ?

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 14.01.2019

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums e pastā un izskaidrojām, kā būtu jārīkojas attiecīgajā situācijā.
Pavadzīme tiek izsūtīta automātiski dienas laikā uz Jūsu e pastu pēc pirkuma saņemšanas.
Lūgums sazināties un nosūtīt pavadzīmi uz norādīto e pastu mailto:[email protected]
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Дополнено rolss343 15.01.2019

Rakstiju uz ASUS jau ieprieks un atbildes nekadas kadas 5 reizes izsutiju un rezultats nekads klusums. Zvaniju uz servisu neviens necel

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 16.01.2019

Labdien,
Sazinājāmies ar Asus un mūs informēja, ka Jūsu pieteikums ir saņemts.
Uz Jūsu nosūtīto pieteikumu tiks atbildēts rindas kārtībā.
Jauku dienu.

Дополнено rolss343 30.01.2019

Vēlētos tomēr zināt cik ilgi vismaz aptuvenais laiks cik man jāgaida jo es skatos ka līdz manīm nekas ne atnaks

Жалоба успешно разрешена rolss343 13.02.2019

Šodien saņēmu ziņu no ASUS un jā patiešām atnaca Battlefield 5 spēle ar aktivācijas atslēgu, PROBLĒMA izrisināta.

R

Комментарии (4)

Andris Sa 13.01.2019

Prieks kam tur sutit mates plati ja citur bus atrak un par mazaku cenu? Es 1a izmantoju lai pirkt tikai notebook'us.

R rolss343 13.01.2019

Jo 1a.lv si mates plate bija letaka jau ieprieks biju visu izloznajis. Par atrumu seit gan neko nevari pateikt jo es pirmo reiz kko sutiju no interneta

really? 14.01.2019

Tas iespejams bija signals,ka laiks beigt spelet speliites un pieaugt prataa!

R rolss343 14.01.2019

Kads sakars seit ir ar pieaugsanu ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы