Решено1a.lv - Slikta piegāde, slikta apkalpošana
Pasūtijums veikts 13.12.2018.
Prece solīta uz 21.12.2018. Tad atnāk sms, ka plānotais pasūtījuma saņemšanas laiks ir pārceltsz uz 28.12.2018.
Pienāk 4. Janvāris 2019. G - nav ne preces ne sms.
Zvanu pati un meklēju, kur ir palikusi mana prece. Man atbild, ka prece ir aizvesta uz citu dpd. Rodas jautājums: kā es to varu uzminēt, ja nenosūta sms?
Telefoniski man apsola, ka prece 07.01.2019 man tiks piegādāta sākotnēji noteiktā dpd.
Kad pienāk 07.12.2019. Pienāk sms par piegādi citā vietā, kas mani pilnībā neapmierina.
Telefons neatbild, pēc pieteiktās atzvanīšanas labu laiku neatzvana.
Jāpiebilst, ka veikals atrodas rīgā un piegāde arī tur pat rīgā.
Liels kauns! Ir pagājis gandrīz mēnesis - prece nav. No ķīnas var pasītīt un saņemt ātrāk un lētāk.
Labdien,
Diemžēl, ir gadījumi, kad sadarbības partneriem, klientu izvēlētie pakomāti ir pieprasītakie konkrētā lokācijā un tāpēc arī pārpildīti. Jūsu sūtījums tika ievietots 4.01.2019 tuvākajā piegādes punktā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий