1a.lv - Bojājums, apkalpošana
Pēc mobilā telefona saņemšanas ar kurjeru laukos, jo tas ir ērtākais veids preču piegādei vietā, kur sabiedriskais transports kursē reizi nedēļā, tas kalpoja apmēram 30 dienas. Mobilajam telefonam jau kopš pirmās dienas novērots zems akumulatora lietošanas ilgums. Laikam ejot, tas samazinājies arvien īsāks. Zvanot klientu servisam atbilde - pašiem jāved telefonu uz Rīgu vai jāsūta par saviem līdzekļiem ar ekspress pastu, kaut arī pensionārs dzīvo dziļos laukos un tādu iespēju nav!
Labdien,
Diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi nevar izvairīties.
Garantijas gadījumos, prece ir jānogādā klātienē 1A servisa centrā Mūkusalas ielā 41, Rīgā darba dienās no plkst. 9.00 līdz 19.00 un sestdienās no plkst. 10.00 līdz 15.00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu), vai arī sūtīt preci ar kurjerdienestu, ja nav iespējams ierasties klātienē.
Klientu ērtībai aicinām izmantot preču saņemšanas/ atgriešanas punktus:
Klientu centrs K Senukai "PRIEDAINE", Priedaines iela 37, Rīgā.
Klientu centrs K Senukai "DAUGAVPILS", Kraujas iela 2, Daugavpils.
Klientu centrs K Senukai "JELGAVA", Loka Maģistrāle 1b, Jelgava.
Klientu centrs K Senukai "LIEPĀJA",Brīvības iela 164, Liepāja.
Klientu centru darba laiki norādīti 1A mājaslapā sadaļā kontakti.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Комментарии (3)
Mūsu cilvēki grib nopirkt internet veikalā par lēto, lai nebūtu jāpārmaksā visādiem Elkoriem un citiem. Grib bezmaksas piegādi, grib bezmaksas pēcservisu. Un visam tam būtu jābūt bez maksas. Tiešām? Beigās vēl izrādīsies ka telefons bija par 150.- EUR un tirgotājs uz tā nopelnīja 20.- EUR.
Es iet adekvāti savās velmēs.
un? es ielīdīšu mežā kokā dzīvot un raudāšu, ka pie manis nebrauc bezmaksas kurjers? ja dzīvo nomalē, rēķinies, ka tā būs.
Labi,ka internets tur lauku dzilumaa,kur autobuss reizi nedela paradas ir pieejams :p