Решено1a.lv - Mani bērni uz Ziemassvētkiem palika bez dāvanām
Esmu ļoti vīlusies šajā uzņēmumā. Solītā reklāma, ka visi pasūtījumi tiks piegādāti līdz ziemassvētkiem, ir meli. Mani bērni uz ziemassvētkiem palika bez dāvanām. Pēc vairākiem zvaniet, beidzot 27.12.2018 biju saņēmusi savu pasūtījumu. Silti neiesaku griezties pie šī uzņēmuma, jo īpaši pēc darbinieku attieksmes. Ja jūs domājat, ka kāds meklēs jūsu sūtījumu, tad nē, būs viena atbilde, redzam, ka kurjers to ir piegādājis. Viss beigsies ar to, ka jums būs pašam, jāzvana piegādes uzņēmumam, tad uzņēmumam, kas atbild par pakomātiem, un tikai pēc jūsu vairākiem zvaniem, ja paveiksies, paka būs pie jums! Varbūt mans redzējums nav pareizs, bet uzskatu, ja esmu samaksājusi veikalam naudu, un tas sola man piegādāt preci, tad man nevajadzētu sazināties ar starpniekiem, kas šo sūtījumu atved. Šī problēma ir jārisina veikalam pašam.
Ļoti ceru, ka šī sūdzība aizies līdz uzņēmuma vadībai, nevis paliks darbinieku līmenī!
Labdien,
Preču piegādes laikus koordinējam ar piegādes dienestu, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Pec ta, ka seit pedejo divu nedelu laikaa tika nopublicetas kadas 30 sudzibas (ja ne vairak) par 1a.lv, Jus domajat ka vadiba par so nezin? Vai darbinieki uz savu galvu raksta tas *otmazkas* par statistiku ka pern izpildija 95% pasutijumu laikaa? Kartejais gadijums, kad kompanija ir uznemusi par daudz solijumu (kaa 220.lv savulaik un ari ta pati Itella, kuru pat pag vai aizpag gad radija pa televiziju, kur vini taisnojas ka nevar pildit solijumus), bet ari pelnijusi naudu un kaut gan daudzie saka, ka vairs so kompaniju neizmantos, tas bus tikai mazs % jo sadu kompaniju Latvija ir maz, un cilveki vienmer tices solijumiem un ari pirks, ja piedavas par 5 eur letak. (Man pasai bija decembri pirmais pasutijums ar 1a.lv un viss notika laikaa, bet tas bija menesa sakumaa).
Jā Omniva ne vienam vien uzņēmuma šinī svētku laikā reputāciju ir sabojājusi, bet es domāju, ka uzņēmēji atradīs veidu, kā "sodīt " šo uzņēmumu.
Gribētos, lai DPD ātrāk attīsta savu pakomātu tīklu un tad paliec sveika Omniva.
Kādas skaistas atrunas - no mums neatkarīgu apstākļu dēļ? Lūdzu konkretizējiet, kādi bija ši - no jums neatkarīgi apstākļi? Pakomāts bija aizmucis, vai taifūns Latvijā kustību uz ceļiem paralizēja, vai vēl kas? Tādi irsēji.