Адрес: |
Maskavas iela 10 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 20044666 |
Информация: | Lielākā kafijas automātu izvēle: Jura, Philips Saeco, De'Longhi, WIK, Philips Senseo, Nivona, Moka, Mellita, Ascaso, Bosch, Siemens. Augstākās kvalitātes kafija, kafijas pupiņas un kafijas spilventiņi. |
Время работы: |
10:00 - 19:00
10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 19:00 10:00 - 17:00 |
Категория: | Отдых / Развлечения • Кафе, бары |
Социальные сети: |
Kafijas Draugs - Жалобы и отзывы
Kafijas Draugs - Krāpšana
Šodien iegādājos veikalā kafijas automāta atkalkotaju, redzēju kā ir akcija, maksā par vienu bet dod divus. Pārdevējs no plaukta paņēma vienu pudeli, izsita kasē, es samaksāju un jau devos projām. Viņš otru pudeli pat nepiedāvāja. Es jautāju par otru pudeli, saminstinājās un teica ka būtu iedevis, bet izskatījās kā nemaz nealka man atdot.
Kafijas Draugs - Slikts serviss un attieksme
Iegādājos Kafijas draugā kafijas aparātu, pēc trim mēnešiem sūtīju pa garantiju, jo tecēja ūdens no sāniem. Viss ok, tehnika ir tehnika, ražotāja brāķis utt. Par to nebēdāju, bet vairāk man izbesīja attieksmē, kad pazvanīju uz Kafijas Draugs, tur man Marija atbildēja tādā tonī itkā es viņai pašai liktu taisīt to aparātu. Es visu viņu garantijas servisa mājaslapā aizpildīju un kurjers atbrauca aparātam pakaļ. Biju priecīgs par ātru servisu, kādas 4 dienas un aparāts bija atpakaļ. Vaina nebija...
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Kafijas draugs - nepretīmnākoša izturēšanās, jo kavē piegādi - nepiezvana un neinformē par to ka piegāde kavēsies no solītās trešdienas uz pat pirmdienu, drausmīgi! Tā un būtu gaidījusi, bet izdomāju painteresēties. Kauns par tādu līmeni!? , mūsdienās! Tiešām neiesaku veikt priekšapmaksu.
Kafijas Draugs - Slikts serviss/ krāpšana
Briesmīgs serviss un attieksme pret klientiem, tiešām neiesaku šo servisu, vērsos šeit 1. Un pēdējo reizi mūžā! Nodevu servisā savu kafijas aparātu ar problēmu, ka neputo pienu, pēc 3 ned. Saņēmu zvanu, ka pietiks ar pilnu apkopi un viss būs labi, tas maksā 70 eur, nu labi piekritu, jo tas taču visu atrisinās. Veikt apkopi prasīja vēl ilgāk par nedēļu, atvedu aprātu mājās un konstatēju ka defekts nav novērts, joprojām neputo pienu. Aizvedu aparātu atpakaļ, kur man pasaka ka veiksim pārbaudi...
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Ļoti slikta attieksme un serviss. Neprot sniegt skaidru un precīzu informāciju. Laikā nepiegādā preci veikalā, pasūtot to telefoniski. Par to nebrīdina. Nākas braukt divas reizēs. Saņemot preci, prece par aptuveni 300 eur bija bojāta. Atvedu atpakaļ, pārdevēja, pat nedomāja būt laipna. Vēl pie tam bija ļoti šerpa. Un pēc visām mocībām, vēl ātri nevar atgriezt naudu. Neieteicu!
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Nopirkam sia kafijas draugs 2020 gada kafijas automatu De Longhi Perfecta Evo Esam420. 2023 gada piena putotājs ir salūzis. 1. Aprīlī kafijas automāts nosūtīts remontam. Kafijas draugs teica, ka ne ilgāk kā pēc divām nedēļām mēs atgūsim savu kafijas automātu un ka mēs saņemsim zvanu. Bet diemžēl neviens ta un nezvanīja. Pirmo reizi pati piezvanīju, tas bija 19. Aprīlī. Un tas sākās no manas puses ikdienas zvaniem ar lūgumu atdot kafijas automātu. Un no kafijas drauga Sola atzvanīt, tiklīdz...
Kafijas Draugs - slikts serviss
14. Februārī bija pasūtīts kafijas aparāts Delonghi Autentika Etam - 539 eiro, caur mājās lapu.17. Februārī pasutījumu saņēmu. Nepagāja 2 nedēļas, 27. Februārī tas sabojājās. 28. Februārī to pieņēma domina shopping filiāle. Šodien 25. Marts, nav ne kafijas aparāta, ne naudas. Klientu serviss neceļ klausuli, negrib risināt šo situāciju. Diemžēl vajadzēs sazināties ar ptac, jo pret klientiem ir ļoti slikta attieksme un nav nekāda rezultāta konfliktu risināšanai.
Kafijas Draugs - Mana pieredze kafijas drauga serviss
Labdien. Trīs gadi atpakaļ nopirkām simens kaf. Aparātu kafijas draugā. Tā ka veikala garantija ir beigusies. Pēdējā laika taisot kafiju - tika dzirdētas lauzanas skanas (it ka kaut ko iekša lauz) . Saprotam ka tas nav uz labu, vedam aparātu 2.12.2022. Uz Rīgu (Maskavas iela) tur visu izstāstu kas - kā, aparātu paņem uz diagnostiku. 16.12.2022. Zvans no kafijas drauga - serviss. Jūsu kaf. Ap. Jāmaina 3 detaļās (reduktors, pagatavošanas blogs, plūsmas mērītājs) un summa + / - 430 eiro. Protam...
Kafijas Draugs - Neprofesionāla, ne uz klientu vērsta apkalpošana
Aizvedot kafijas automātu uz remontu, Sola atzvanīt pēc 3 ned. , kad būšot gatavs. Paiet ilgāks laiks, bet zvanu nesagaidījām. Tikai piezvanot pašiem - izrādās, ka jau kafijas automāts ir kādu laiku kā saremontēts. Pārdevēji acīmredzot slikti orientējas pašu tirgoto kafijas automātu tehniskajā specifikācijā, jo pārdod neatbilstošu kafijas automāta modelim filtru. Esiet uzmanīgi un paši meklējiet informāciju, nevis uzticieties pārdevēju ieteikumiem. Tiesa gan, kā iespējamais risinājums tiek...
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Lai atgūtu naudu par bojātu kafijas aparātu pēc Ptac lēmuma, nācās pašai zvanīties un rakstīt e-pastus, līdz uzņēmums naudu atgrieza. Ļoti nepatīkami, kad uzņēmums neatzīst savu vainu un, lai atgrieztu naudu ir nemitīgi par sevi jāatgādina. Kopumā pagāja gads, līdz atgriezu naudu! Problēmu gadījumā, ļoti slikts serviss!
Kafijas Draugs - Krāpšana
03.07.22. Veicu pasūtījumu 2 par 1 cenu. Veicu apmaksu. Saņēmu pasūtījumu, viss bija kārtībā. 15.07.22. Veicu tādu pašu pasūtījumu. Apmaksāju. Kad saņēmu pasūtījumu atklāju ka divu vietā ielikta tikai viena kafija. Zvanīju kafijas draugs. Darbiniece uzstāja ka es neesmu pareizi noformējis pasūtījumu. Neesmu norādījis pareizo kafijas skaitu. Samaksāju es pareizi. Pirmajā reizē viss bija kārtībā, tāpat rīkojos arī otrajā radās problēma. Sarunu nepabeigusi darbiniece nometa klausuli, kaut gan...
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Laikam sliktākais kafijas automātu un klientu serviss ar kādu man nācies saskarties. Aizvedu labot savu kafijas automātu (netek ūdens caur presi) . Atstāju, pēc 2 ned. Zvana, ka gatavs (teica, ka nomainīts sūknis) , aizvedu mājās pieslēdzu - precīzi tā pati problēma, kas bija, itkā nekas nebūtu darīts. Vedu atpakaļ saku, ka nekas nav salabots, viņi atbild, ka nepārbaudītus aparātus nedod atpakaļ, bet nu labi ienes tur darbnīcā, secina, ka nedarbojas, tad meistars tur kaut ko padara pēc 30min...
Kafijas Draugs - Brāķēts kafijas automāts
23.03.2021. Iegādājos kafijas automāt Nivona “Caferomatica Nicr 759” par summu 649,00 eur ar papildus garantiju par summu 64,90 eur. Tāpat veikalā tika iegādāti arī tīrīšanas līdzekļi un ūdens filtrs. Pirms uzsākt izmantot automātu, tika pārbaudīts ūdens cietības līmenis un veiktas visas norādītās darbības, kas nepieciešamas automāta lietošanai. Lietojot automātu, jau pašā sākumā šķita, ka kaut kas nav kārtībā, jo bija nepieciešams regulāri mazgāt automāta sāna nodalījumu, pretējā gadījumā...
РешеноKafijas Draugs - Slikts serviss, bojāta prece
Iegādājāmies nivona 759 aparātu pirms 10 dienām. Pēc 2 dienām kafija vairs ārā nenāca, kaut gan kafija tika Malta, bet iztecēja apakšējā tvertnē. Pārdevējs pateica lai vedam uz servisa centru, kas atrodas Bolderājas pusē. Servisa darbinieks atrada 2! Defektus un pastāstīja, ka nivonas aparāti tur regulāri tiek vEsti. Nākamajā dienā aparāts bija Salabots, bet īss bija prieks, jo pēc 2 dienām atkal kafija ārā netek. Dažu dienu laikā vīrs jau 3! Reizi brauca uz to servisu, kur kaut ko paķimerēja...
Kafijas Draugs - Slikts serviss
Atsūtīja nepareizu kafiju. Nedēļu nācās risināt problēmu ar e-pastiem un zvaniem. Par saviem līdzekļiem aizsūtīju preci atpakaļ. Vēl pēc nedēļas nācās rakstīt e-pastu, tikai pēc tam atsūtīja vietā pareizu kafiju. Tā arī neatvainojās! Tāda attieksme pret klientu ir nepieļaujama, esmu šokēts. Vairs ar šo internetveikalu nesadarbošos.
Kafijas Draugs - Slikts Serviss
Aizvedām kafijas automātu uz apkopi un remontu pirms trim nedēļām, viss forši, apkalpošana šķita super, izstāstīju, kas par problēmu, parādīju! Pagāja viena nedēļa, divas, sākām mekēt savu aparātu! Zvanām, saka, ka aizsūtīts uz servisu, gaida info par remnota izmaksām! Pēc trim nedēļām tad nu atgūstam kafijas automātu! Atvedām uz biroju! Atvēram kafijas automātu, skatāmies, ka aparāts tadā pašā stāvoklī kā pirms aizvešanas, vien ceram ka trubiņa tikusi nomanīta par ko arī paņēma naudu! Aparātā...
Kafijas Draugs - Slikta attieksme, bojāta prece, kurjers
Kafijas draugā nopirku kafijas aparātu. Venipak kurjers atveda kafijas automātu, kā tikai vēlāk, saiņojot atpakaļ, pamanījām- sadauzītā kastē, kas gandrīz nemanàmi iesitis zîmi arî kafijas aparàtà (diemžēl nepamanījām uzreiz), BET jau no rīta zvanot Kafijasdraugam, sakot, ka kafijas automāts nedarbojas, sañēmu atbildi, ka tā neesot viñu atbildība, ka nedarbojas,viñi tikai tirgojot! Varit vest atpakał (100 km)! Sazvanīt nevar pa ne vienu no numuriem, tikai ar kādu 7.reizi paceł! Kad pakojām...
Kafijas Draugs - Vissliktākais serviss Rīgā
Kafijas Draugs и курьерская служба VENIPAKДо этого момента, ни разу не сталкивалась с сервисом хуже этого! Заказала кофе у kafijasdraugs в четверг, написав емайл менеджеру, с которым ранее вела переписку, и который пообещал "специальную" цену на интересующий меня сорт кофе. Ответа не получила до пятницы. В пятницу позвонила, оказалось, что менеджер в коммандировке, а его емайлы никто не проверяет. Девочка, что говорила со мной, обещала что доставка будет во вторник. Мол, такого кофе нет на...