AS LPB Personāla atlases darbinieks - Telefonintervija
Labdien, nevaru klusēt. Tas ir tik nepieklājīgi un neprofesionāli. Man, š. G. / 2025. / martā zvana telefons. Paceļot klausuli, dzirdu, zvana sakarā ar manu cv. Esmu pieteikušies darba. Apstiprinu, ka esmu. Šausmas, kas par toni runājot. Tik iedomīgi un rupji. Jautājumi netiek pat uzdoti par konkrēto tēmu. Sāku palikt aizdomīga, varbūt viltus zvans? Prasu - kas jūs esat? Kā jūs sauc? Nesaka. Priekšnieces toni turpina rupji iztaujāt, cik esam pēc skaita bijušas darbinieces? Esmu nepatīkami pārsteigta, ka nezinu pat ar ko runāju!?
Jautāju atkārtoti, ar es runāju, lūdzu? Nesaka. Man liek nojaust, ka priekšniece, un savu toni arī nemaina. Šausmas, tādu attieksmi vēl neesmu piedzīvojusi!, bet prasu vēlreiz, kas jūs esat. Izspiedu / atvainojiet / atbildi-rita esot. Nu tā, rita. Ko tik šausmīgu piedzīvoju pirmo reizi mūžā.
Tas bija katastrofāli neprofesionāli, pilnīgi bez lietišķās inteliģences un rupji. Ilgi bija jādomā. Pirms tomēr saņēmos neklusēt.
Cilvēki meklē darbu, mācās kursos, cenšas un gatavojas. Arī bez darba palicis cilvēks ir cilvēks. Man tā nepaveicās todien. Šausmas, pazvanīja rita. Tik rupji. Tā tomēr nedrīkst uzvesties personāla daļas vadītājs. Esmu par izglītotiem sava Amata pratējiem. Ļoti nepatīkams cilvēks.
Комментарии (3)
Es tā pareizi sapratu, ka tev tādas pasaules šausmas sagādāja, tas ka nenosauca savu vārdu?
dzīvē neko neēsi redzējusi vēl. kurā mucā augi, ka pasauli nezini? izbāz degunu pa logu, viss tev būs šausmas.
iespējams, meitene kautrējas varbūt un nevēlas atklāt savu identitāti. iebiedēta gan jau, ko zini no kādiem apstākļiem nākusi un kādas šausmas piedzīvojusi. tie paši darba devēji var būt agresīvi dēļ kā darbi iekam ir psihiskas traumas kas arī izpaužas uzvedībāun kominikācijas manierē. kas seit vajpratigs?
piekrītu gan , ka personāldala stradajot ir savas lietas, ks jaievero. tai skaitā labi jāp'[arzina psihologi un kermena valoda.
Saskaņā ar Darba likumu un Personas datu aizsardzības regulu (GDPR) jebkuram darba devējam ir pienākums ievērot cieņpilnu attieksmi pret darba meklētājiem un nodrošināt profesionālu atlases procesu. Darba likuma 7. pants nosaka, ka darba attiecībās jāievēro vienlīdzīgas tiesības un attieksme, bet Personāla atlases procesā jāievēro ētikas normas un lietišķā komunikācija. Ja darba devēja pārstāvis atlases procesā izturas rupji, augstprātīgi vai neprofesionāli, tas var tikt uzskatīts par ētikas pārkāpumu, kas var ietekmēt uzņēmuma reputāciju. Turklāt, ja darba devējs atsakās sniegt informāciju par savu identitāti, tas var radīt aizdomas par necaurspīdīgu vai maldinošu atlases procesu. Darba meklētājam ir tiesības pieprasīt skaidru informāciju par darba devēju un personu, kas veic atlasi, iesniegt rakstisku sūdzību uzņēmuma vadībai, ja atlases process bijis neprofesionāls, un ziņot Valsts darba inspekcijai (VDI), ja pastāv aizdomas par darba tiesību pārkāpumiem vai personāla atlases procesa neatbilstību normatīvajiem aktiem. Ieteicams fiksēt sarunu detaļas, saglabāt jebkādu saziņu un, ja nepieciešams, izmantot šos pierādījumus, lai informētu VDI vai PTAC par iespējamu nekorektu personāla atlases praksi. Šāda rīcība palīdzēs aizsargāt citus darba meklētājus no līdzīgām situācijām un uzlabot darba devēju atlases procesu caurspīdīgumu.
Paldies par izpratni un padomu.