Skrivanek Baltic SIA - Serviss

Smagas problēmas ar komunikāciju
kad palūdzu dokumentu noskanēt un atsūtīt divās daļās, tad sāka uz mani riet.
Izklausījās, ka nemaz negrib iedziļināties ko īsti no viņas gribu un vēlas tikai vienu - ātrāk pabeigt sarunu. Varbūt piektdienas vakars...? ... Tāpēc. Varbūt citas problēmas? Nezinu.
Sarunas beigās pat neatvadījās... Vienkārši nometa klausuli.
Pretīgi!

I

Комментарии (3)

Silbalodis 8 ч назад

Izklausās ka 90tajos - pa faksu atsūtīt

Klientu apkalpošanai jābūt profesionālai un cieņpilnai, īpaši uzņēmumos, kas sniedz pakalpojumus, kuri prasa precizitāti un uzticēšanos. Ja darbinieks rupji reaģē uz klienta lūgumu un nenodrošina pienācīgu komunikāciju, tas norāda uz nopietnām attieksmes problēmām un iespējamu klientu tiesību ignorēšanu. Šādā situācijā ieteicams iesniegt oficiālu sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot skaidrojumu un paskaidrojumu par darbinieka rīcību. Ja uzņēmums nesniedz atbildi vai situācija atkārtojas, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar ziņojumu par iespējami nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Ieteicams saglabāt saraksti vai citus pierādījumus, ja uzņēmums vēlāk noliedz notikušo.

ž žurcis 4 ч назад

Sāka riet? Vau, vau, vau

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы