Skrivanek Baltic SIA - Serviss
Smagas problēmas ar komunikāciju
kad palūdzu dokumentu noskanēt un atsūtīt divās daļās, tad sāka uz mani riet.
Izklausījās, ka nemaz negrib iedziļināties ko īsti no viņas gribu un vēlas tikai vienu - ātrāk pabeigt sarunu. Varbūt piektdienas vakars...? ... Tāpēc. Varbūt citas problēmas? Nezinu.
Sarunas beigās pat neatvadījās... Vienkārši nometa klausuli.
Pretīgi!
Комментарии (4)
Izklausās ka 90tajos - pa faksu atsūtīt
Klientu apkalpošanai jābūt profesionālai un cieņpilnai, īpaši uzņēmumos, kas sniedz pakalpojumus, kuri prasa precizitāti un uzticēšanos. Ja darbinieks rupji reaģē uz klienta lūgumu un nenodrošina pienācīgu komunikāciju, tas norāda uz nopietnām attieksmes problēmām un iespējamu klientu tiesību ignorēšanu. Šādā situācijā ieteicams iesniegt oficiālu sūdzību uzņēmuma vadībai, pieprasot skaidrojumu un paskaidrojumu par darbinieka rīcību. Ja uzņēmums nesniedz atbildi vai situācija atkārtojas, var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar ziņojumu par iespējami nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Ieteicams saglabāt saraksti vai citus pierādījumus, ja uzņēmums vēlāk noliedz notikušo.
Sāka riet? Vau, vau, vau
„Skrivanek Baltic” viedoklis:
Paldies par Jūsu atsauksmi un atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mēs ļoti nopietni izturamies pret klientu apkalpošanas kvalitāti un augstu vērtējam Jūsu laiku un uzticību mūsu pakalpojumiem.
Pārbaudot situāciju, vēlamies paskaidrot, ka attiecīgā darbiniece nevēlējās dalīt dokumentu divās daļās, jo tas bija notariāli apliecināts. Šādos gadījumos dokuments tiek uzskatīts par juridiski saistošu tikai kā viens nedalāms veselums. Attiecīgi – ja tas tiek sadalīts, notariālais apliecinājums zaudē spēku.
Tomēr mēs pilnībā piekrītam, ka darbiniecei vajadzēja gan paskaidrot šo aspektu, gan arī piedāvāt atrisinājumu, piemēram, noskenēt dokumentu divās daļās ar skaidru norādi, ka šādā veidā tas ir tikai informatīvam nolūkam un juridisku spēku zaudē, tādējādi visa atbildība par pareizu dokumenta izmantošanu pāriet Jūsu kā klienta rokās.
Paldies, ka veltījāt laiku, lai par to mūs informētu. Mēs turpināsim strādāt pie tā, lai Jūs nākotnē saņemtu tikai profesionālu, saprotošu un cieņpilnu apkalpošanu.
Ar cieņu
Agnese
„Skrivanek Baltic”