Spiderzone.lv - Slikts serviss
Apkalpošana pašā zemākajā līmenī, lai varētu izņemt preci pie viņiem veikalā ir jāgaida vairākas nedēļas un tad dod tikai iespēju vienu dienu nedēļā un tādus laikus kā no 19: 00-21: 00, kas man galīgi neder un kad mēģinu sazināties ar viņiem, tad viņi mani ignorē un tikai atbild pēc ilgāka laika, ka atkal nākošnedēļ man ir iespēja pie viņiem doties vienu dienu tajā pašā laikā.
Lūdzu neko nepasūtiet pie viņiem, ja tikai gribat sev sabojāt dienu.
Комментарии (3)
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 par distances līgumu, ja patērētājs ir veicis pirkumu un izvēlējies preces saņemšanu uz vietas, pārdevējam ir pienākums nodrošināt pieejamu un saprātīgu preces saņemšanas laiku. Negodīgas komercprakses aizlieguma likums nosaka, ka uzņēmumam ir jānodrošina skaidra, patērētājam saprotama un pieejama pakalpojuma izpilde, un ilgstoša kavēšanās vai vienpusēja ierobežojumu noteikšana var tikt uzskatīta par patērētāja tiesību ierobežošanu.
Ja veikals sistemātiski ierobežo preces saņemšanas laikus un neievēro patērētāja tiesības, pircējs var iesniegt rakstisku pretenziju uzņēmumam, pieprasot saprātīgāku preces izsniegšanas grafiku vai kompensāciju par neizpildītu līgumu. Ja uzņēmums nesadarbojas, patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar sūdzību par negodīgu komercpraksi.
Ieteicams saglabāt visu saraksti ar uzņēmumu, tostarp e-pastus un citus pierādījumus par neveiksmīgiem mēģinājumiem saņemt preci.
A ko viņi tirgo?
Regulāri tur iepērkos. Tiesa gan, ar piegādi uz mājām nevis izņemšanu veikalā un nekad nav bijušas problēmas. Atsaucīgi, laipni. Pasūtījums vienmēr tiek laicīgi izsūtīts, aukstā laikā tiek padomāts par īpašu iepakojumu.
Pat klientu īpašās vēlmes tiek ievērotas, ja tiek pierakstītas pasūtījumā. Neviena slikta vārda nevaru teikt par servisu :)