Lidl

Lidl Latvija SIA
Адрес: Dzelzavas iela 131
Rīga
Latvia - LV-1021
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 63975111
Категория: Магазины / Торговля  •  Магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
109
Разрешенные
1
C ответами
0
Посмотреть статистику

Lidl - Жалобы и отзывы

Lidl - Обслуживание

Обслуживание Добрый день! В Даугавпилсе магазине Лидл работает Девушка Екатерина которая не хочет работать либо это не умеет. Всё началось утром 18.04.2024 я пришел за сигаретами хотел пол блока ( пять пачек) сигарет ! Просил ЛД 100 синий на что мне кассир ответил нету я прошу Честерфилд. Она не хотя пошла в соседнею кассу и взяла только одну пачку! Я говорю девушка мне надо пять пачек ! На что мне ответили топай в соседнею кассу и покупай там! Не смотря на то что там очередь ого! Суть в том что раньше я...

Lidl - Beigušies termiņi produktiem

Beigušies termiņi produktiem Esmu šokā par šī brīža situāciju lidl veikalā. (Zolitūde Anniņmuižas iela 8a, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, lv - 1029) tā, kā dzīvoju zolitudē un blakus ir lidl veikals bieži mēdzu šeit iepirkties esmu nepatīkami parsteigta par lidl darbinieku nolaidību iespējams būs jāapdomā vai vispār ir vērts iepirkties šajā veikalāj ne vienmēr iepērkoties pievēršu uzmanību produktu derīguma termiņiem ja nebūtu šoreiz paskatījusies būtu nopirkusi produktu kam sen jau būtu jābūt izmestam. Īsāk sakot šodien 5...

Lidl - Mārketinga upuris - līdzīgas preces iegāde akcijas dienā

Mārketinga upuris - līdzīgas preces iegāde akcijas dienā [!] nekļūstat par mārketinga upuriem Lidl akcijas elektriskajām precēm [!] ja pērkot esi iegādājies līdzīgu preci, nevis kāroto akcijas preci, ziņojot par to, dažas stundas par faktu lidl klientu atbalstu daļu, kas potenciāli radusies lidl pārdevēja kļūdas, vai kāda cita pircēja nepareizi noliktas preces vai arī sevis pārskatīšanās pēc => lidl preci nemainīs, nenosegs cenu starpību vai jebkā citādi radīs kompromisu. Arguments no lidl klientu atbalstu daļas => [1] uzņēmumā ir izstrādāta...

Lidl - Slikts serviss

Slikts serviss Jau labu laiku tracina Lidl+ aplikācija. Problēmas sākās kad Lidl pie aplikācijas atvēršanas ielika dumju bildi ar it kā lācīti kas tur uzvaras kausu. Šajā vietā arī aplikācija sasalst un tālāk neveras vaļā. Nupat nopirku jaunu labu telefonu, uzinstalēju aplikāciju, tas pats. Ja esi izvēlējies akcijas preci neiespējami ko atzīmēt. Pie kases viss par pilnu cenu! Dažreiz izdodas aplikāciju atvērt pārstartējot telefonu. Bet tas jau ir idiotisms tagad katru reizi to darīt. Novēroju ka šī problēma...

Lidl - Klientu maldināšana

Klientu maldināšana Katra akcija kas ir lidl ir maldināšana. Šodien akcija. Olas l izmers aplikacijā, es redzu kuponu rakstīts 1,25€ domāju laba Cena. Atnakot uz veikalu Cena cita un kasiere skatās uz mani ka uz idioti. Nopirku pa 1,55€ biju plānojusi iztērēt 2,50€ beigas 3,10€ pirku 2. Gb (pircējs uzvarētājs) protams es saprotu ka veikala Cena ir uzskatāma kā pareizā. Bet es tak esmu mājās un visu ko es redzu ir aplikācija, kas arī man ļauj izlemt uz kuru veikalu es došos. Uz tā katru reizi. Tu redzi akcija! Atnāc uz veikalu un nav. Plaukts tukšs vai vispār nav un arī Cena nepareiza.

Lidl - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi iepērkoties šajā veikalā ( šoreiz 11.02.2024. Plkst 9.00 ) strādāja tikai viena kase un rindā bija 12 pircēji. Gaidīšanas laiks ~ 15 min. Uz jautājumu kasierei, kāpēc strādā tikai viena kase, sekoja strupa atbilde, ka nav kas strādā un ja nav laika gaidīt ir citi veikali. Šāda situācija šajā veikalā ir regulāra parādība, kas neliecina par Lidl lojalitāti pret viņu klientiem, lai gan Lidl masu informācijas līdzekļos plaši sevi reklamē, kā vislojālāko zīmolu, kas pilnībā neatbilst reālajai situācijai.

Lidl - Ieteikums

Ieteikums Kādēļ nav nopērkama / pieejama sojas mērce? Kad tā būs? Vai viņa būs? 80% iepērkos lidl un dzīties uz citu veikalu dēļ sojas mērces ar kaut kā tizli🙈😠 + nolīgstat tak apkopēju! Neuzskatu, ka darbiniekam kas tikko mazgājis grīdu vai wc būtu jāskrien uz kasi! Pat maximā ir vairāki apkopēji. Nav cieņas nemaz pret darbiniekiem.? Skumji😔

Lidl - Izcils izvēle ikdienas iepirkšanās vajadzībām

Izcils izvēle ikdienas iepirkšanās vajadzībām Veikala darbinieki ir īpaši uzmanīgi un atsaucīgi, vienmēr gatavi palīdzēt atrast nepieciešamo preci vai sniegt ieteikumus par labākajiem piedāvājumiem. Pircēju ērtībām tiek regulāri piedāvātas vilinošas atlaides, kas ļauj ietaupīt un iegādāties augstas kvalitātes preces par izdevīgām cenām. . Šis veikals ir lieliska izvēle tiem, kas vērtē augstu kvalitāti, lielisku klientu apkalpošanu un patīkamu iepirkšanās Vidi.

Lidl - Krāpšana

Krāpšana Iepērkos šajā veikalā reti, bet katru reizi, kad šeit iepērkos, rodas tāda uzmešanas pēcgarša. Atlaižu sistēma šeit ir uzbūvēta tā, lai tie, kas vēlas kaut ko iegādāties uz atlaidi, gala rezultātā tiktu apkrāpti. Neskatoties uz to, ka atlaižu zīmes visas ir vizuāli vienādas, katrai no tām ir savi nosacījumi un tad vēl ir atlaides, kuras ir īpaši jāaktivizē aplikācijā, kas pilnīgi šķiet absurdi, jo ja jau tev ir atlaižu karte, tad kādēļ vēl kaut kas tajā ir katru reizi atsevišķi jāaktivizē. Ta...

Lidl - Atlaižu karte goda ģimene- negodīgums

Atlaižu karte goda ģimene- negodīgums Sveiki! Kāpēc cilvēkiem ar goda ģimenes karti būs 10 % atlaide, bet citiem klientiem nebūs nekādas atlaides un kartes? Man tas nešķiet godīgi,ka vieni būs izredzētie ar kartēm, bet pārējiem nebūs. Sākumā būs viņiem 10 %atlaide un pēc tam jau varbūt 15%-20% atlaide. Tad uztaisiet tā lai būtu arī citiem klientiem kartes, kur var dabūt atlaidi.

Lidl - Personāls

Personāls 24.01. Plkst. 18: 21 pārdevēja (nemācēšu pateikt ne vārdu, ne arī numuru, bet ar gaišiem blondiem matiem un brillēm) , nepatīkama attieksme, pērkot produktus nezināju, ka nosakuma ir jāaktivizē kupons un tad jāpīkstina plus karte, to visu ar normālu attieksmi nevarēja paskaidrot it kā man tas bija obligāti jāzina, kaut gan mana attieksme nebija negatīvi vērsta. Briesmīgi nepatīkami, ka šitāda attieksme, ja tu strādā ar klientiem, tad iemācies vismaz laipni izskaidrot un atbildēt, nevis tā it kā visiem viss būtu jāzina un visi būtu tev parādā.

Lidl - Darbinieces komunikācija ar pircēju

Darbinieces komunikācija ar pircēju 17.01 plkst.17.24 atrodoties pie kases, saskāros ar nepatīkamu situāciju. Kasiere nr.42 bija ļoti nelaipna, uzvedās aizskaroši, jo tiku aizrādījusi par uzkošanu divatā, kases zonā, nebrīdinot pircējus, prece atradās uz lentas, tā tika mesta gar skeneri no dusmām, ne labdien, ne uzredzēšanos, grūda manus iep. Ratiņus, nebija darb. Identifikācijas piespraude, pretīgi.

Lidl - Pievilcīgas cennas

Pievilcīgas cennas Lidl ir kļuvis par manu iecienīto veikalu, jo, dzīvojot tuvu tam es ātri sapratu ka tas piedāvā daudz interesantu produktu. No sākuma biju skeptiska bet aizgāju uz lidl un biju patīkami pārsteigta ar plašo izvēli un pievilcīgajām cennām. Tagad tas ir kļuvis par vienu no maniem ikdienas iepirkumu galamērķiem.

Lidl - Sapuvuši produkti (zivis)

Sapuvuši produkti (zivis) Man jau bija viedoklis, ka lv lidl ir stipri savādāks, nekā lidli, kurus mēs apmeklējām citās valstīs! Un beidzot, saņemu tam apstiprinājumu - 31.12.2023, aizmirsu nopirkt citronu, tāpēc, pa ceļam uz mājām, nolēmu iegriezties lidl prušu ielā! Ejot pa veikalu, ieraudzīju laša fileja iepakojumus, ar izlietošanas termiņu 02.01.2024! Cena man patika un es šo prēci iegādājos!, šodien (02.01.2024) , gatavojoties gardām vakariņam, tikko attaisot iepakojumu, uzreiz sapratu, ka zivis iepakojumā, ir...

Lidl - Ieteikums

Ieteikums Sveiki! Šoreiz sūdzības vietā rakstu ieteikumu Lidl veikalam! Vēlētos drīzumā jūsu veikalos redzēt grauzēju un putnu barību. Jo Maximā un citos veikalos, kas nav mājdzīvnieku preču veikali, ir iespēja iegādāties barības šiem zvēriem. Savādāk, man jaiet uz citiem veikaliem papildus pirkt barību. Būtu jauki, ja Lidls parūpētos par citu zvēriņu barību arī. Paldies jauku dienu jums!

Lidl - Krāpšana

Krāpšana Esmu novērojis jau kādu vairāk kā gadu, ka lidl savas nocenotās preces ar oranžām cenu uzlīmēm virsū, kasē izsit biežāk, kā 50% gadījumā pa cenu, bez akcijas, it īpaši dārgākas preces. Tad es padomāju, ka ne tikai es tieku šādi apšmaukts, bet arī pensionāri un trūcīgie cilvēki, kuri kasa pēdējās kapeikas lai izdzīvotu. Pretīgi, ka tik liels tīkls speciāli tā dara un zin, kādi cilvēki pārsvarā no tā cieš. Šodien tā gadījās pērkot jogurtu. Centos izsekot līdzi cenām, bet pārdevēja teica, lai...

Lidl - Lidl kasiera un maiņas vadītāja necienīga attieksme pret pircēju

Lidl kasiera un maiņas vadītāja necienīga attieksme pret pircēju 29.10.2023 plkst. 16: 37 iepirktos Lidl Anniņmuižas Bulvārī 77. Bija sakrāts kupons plus, kur kopējam pirkumam pienākas 5% atlaide. Kupons bija aktivizēts un noskenēts, jo vīnogām akcija aizgāja. Pēc tam uzreiz saņemot čeku pamanīju, ka nav atrēķināta 5% atlaide un piegāju pie kasiera pajautāt, kāpēc tā varētu būt. Viņš atcirta "a kā es to varu zināt? ", tad es teicu, ka tad jau tā ir pircēju čakarēšana, uz ko viņš atbildēja "Uzskatat, ja tā gribat". Attieksme vienkārši nošokēja. Kasieri...

Lidl - Bojāta produkcija

Bojāta produkcija Labdien, atkārtoti saskaramies, ka vistu olu ārpusē ir pelējums un tās arī ir ļoti netīras. Jāatzīs pirmo iepakojumu vienkārši izmetām. Šis ir saglabāts! Pirkums 26.10.2023 m izmēra olas / 30. Gb. Olas ir saglabātas, esam no Siguldas speciāli nēesam gatavi braukt. Lūdzu, kvalitātes nodaļai pievērties un kādas ir kompensācija šajā gadījuma!? Čeka nav

Lidl - Krāpšana veikalā Lidl, Dzelzavas iela 75 b

Krāpšana veikalā Lidl, Dzelzavas iela 75 b Šodien, 19.oktobri iepirkos Lidl veikalā Dzelzavas iela 75b.Par precēm bija jāmaksā 17.13euro. Iedevu kasierei 50,-Euro. Kasiere atdeva atlikumu 2.87 Euro. Saku, ka iedevu 50,-man vēl 30euro vajag. Negribīgi atdeva tos 30.Iznakot no veikala rūpīgi apskatot čeku kasiere bija kasē iesitusi 20,-Euro. Lūdzu, Lidl, vadība paskatiet video novērošanas kameras. Kasiere Nr. 11,tas notika plkst. 12.04:55,kurā redzams, ka iedodu kasierei 50,-Euro naudas zīmi skaidrā naudā. Lūdzu, izvērtējiet kasiere...

Lidl - Atsaka Ģimenes 3+ karti

Atsaka Ģimenes 3+ karti Vēlējos iegādāties šodien ābolus, skatos bukletā tieši akcija "ģimenes plus" kartei uz āboliem 10% atlaide, uzrādot ģimenes karti. Dodos uz veikalu paņemu ābolus, vēl dažas preces un dodos uz kasi. Kad visa kase noskanēta uzrādu ģimenes karti. Kur man uzreiz atcirta, ka atlaidi nepiemēros, jo uz kartes nav mans vārds, bet gan vīra vārds. Saku, ka karte ir uz mana vīra vārda, uzvārdi tie paši. Ko man atbildēja ka neesot mans vārds. Vai tiešām man viram vienmer jābūt blakus, lai uzrādītu karti...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы