Адрес: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 63975111 |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Lidl - Жалобы и отзывы
Lidl - Cenu neatbilstība, groziņu antisanitarija
Jēkabpils Lidl Cenas jau pārus mēnešus nepareizas saprotams būtu ja daudz darba aizņemtu bet elektroniskās laiku neaizņem. Augli neatbilst kvalitātei sapuvuši. Groziņi ārpus visām normām antisanitariski netīri izskatās ka nav tīrīti no atvēršanas vai tad reizi nedēļā vai pat mēnesi nevar iztīrīt kaut vai iedot sētniece papildus darbiņu. Ja vadītāja to neredz vai pat nepievērš uzmanību tad vai tad reģionālajai direktorei tas nav jāredz. Žēl ka neesmu slepenais pircējs
Lidl - Attieksme pret darbiniekiem, darbinieku pieejamība
Šorīt iepirkos Lidl veikalā Prūšu ielā 1. Tur bija tas pats vīrietis, kurš iepriekš Lidl veikalā Krasta ielā ņirgājās par jaunu puisi. Šoreiz viņš izdomāja noniecināt un apsaukāt kasieri. Apsargs nebija redzams.
Kasiere centās ar situāciju tikt galā pieklājīgi un profesionāli, bet nevienam nav tiesību saukt otru cilvēku par "kropli" vai "dauni". Tas ir nepieņemami.
Vēl jo vairāk – pēc tam šis vīrietis žigli devās prom no kasu zonas un zvanīja, it kā sūdzēties, izsakot visāda...
Lidl - Kasiere apmaldija uz 1.99
Es atnācu uz veikalu ''Lidl'' stirnu 31, 17.40 laika, lai nopirkt sev enerģētiku. Paņem enerģētiku kurš maksa ar pudele-1.09 euro. Pēc tam eju pie kasse. Man dot lappu, lai es uzstādīju beigas ka: ''kasse vairāk nestrāda. ''Es uzstādīju. Pēc tam pienācis mans kārta, es saku kassierim, ka man vajag no 100 euro atlikums viena 20 euro pa 10 euro. Man vajadzes divi 10 euro papiras bet citas atlikums vienalga kadas naudas būs. Viņa dod man 90 euro un monētas 1.91. Es skatās uz naudas un saprotu, ka...
Lidl - Poor quality
I have come to realise how Lidl works. It buys the cheapest goods it can so it can pretend to be cthe best value. Problem is, the quality. Everything is second or third rate. Open a can of Butter beans, shrunken little things the size of flat baked beans. Avocados, very rarely worth buying. Grapes that have gone soggy by the next day...Bought some dried prunes.sour, how can prunes be sour.. I think there buyer go and search for price not quality. We have gone back to shopping at Rimi, always room for improvement but better quality than Lidl.
Lidl - Плохой сервис
Lidl Ziepniekkalns.
Бардак во всех отделах, нету ценников, нету бирок. Посещаю этот магазин редко, но каждый раз сталкиваюсь с отсутствием ценников, то на заморозку нет цены, то на алкоголь, то на инструмент, и даже на птичий корм... Не решил бы написать, если бы не купил булочки для хот догов в сроках, а они плеснивые. Спасибо поел гречки
Lidl - Cena
Bijām ar draudzeni veikalā lidl, paņēmām čipsus ar atlaidi. Bija norādīta viņu vecā Cena ar atlaidi. Kad piegājām pie pašapkalpošanās kases un noskenējām tos, Cena jau bija bez atlaides.
Saucām konsultantu, un viņa teica, ka vienkārši nav paspējuši nomainīt cenu un neko nevar palīdzēt. Skatījās uz mums ar šķību skatienu. Vairāk negribu iet lidla!
Lidl - Darbinieku attieksme
Darbinieki klaji ignorē lūgumu pēc palīdzības. Uzrunāju divus darbiniekus, abi skatoties acīs klaji noignorēja un pagāja garām. Ļoti nepatīkama pieredze.
Lidl - Krāpšana ar atlaidi
Uzmanieties ar atlaižu uzskaiti pašapkalpošanās kāsē ievadot lidl+ kodu. Noskanēju preci, noskanēju lidl+ kodu, parādījās aplaide, skanējot nākamo preci atlaide pazuda. Atjaunojās atlaide tikai no jauna noskanējot lidl+ qr kodu. Skanējot nākamo preci atlaide atkal pazuda. Tātad atlaidi var iegūt tikai pēc visu produktu noskanēšanas beigās skanējot lidl+ qr kodu. Citādi atlaide pazūd.
Lidl - Akciju neesamība
Prūšu1 veikalā kuponu akcija kafijas pupiņām merild no 13. Līdz 16 februārim jau 14. Februāra dienas pusē šis produkts vairs nebija pieejams! Jautājums: kāpēc vajag rīkot kuponu akciju jau tā tik īsām laikā posmam ja jau otrā dienā viss esot izpirkts!? Vai kastēm pircēji izpirka? Kāpēc tad nav limits, piemēram 2. Pakas? Aizdomas par darbinieku negodprātīga.
Lidl - stilts seviss
Lidl veikalā 05.02.25. plkst: 8:00 iepirkos Lidl veikalā Prūši ielā 1 un devos uz kasi kurai augšā dega numuriņs, ka kase ir atvērta. Bet man no apkalpošanas zonas bļauj, ka lai "nāku šurp". Pirmāmkārtam nav ko bļaut, otramkārtam kā man kā klientm bija zināt, ka arī pašapkalpošanas zonā ir iespēja maksāt ar skaidru naudu.
Kasiere bija rupja uz manis teikto ka vajaga konkrēti pateikt ka šeit pie viņas var norēķināties arī ar skaidru naudu nevis parādīt savu audzināšanas līmeni un ķēmoties angļu...
Lidl arena - Slikts serviss
Pretīga vieta. Vidējā līmeņa bērnu pasākums.
Atsevišķa atrakcija - autostāvvieta.
Autostāvvietas jautājums ir veids, kā nopelnīt papildu naudu.
Telpa atrodas graustos, piebraucamais ceļš briesmīgs.
Pēc divu stundu bezmaksas stāvvietas, mēģinājām samaksāt par vienu stundu, izmantojot Mobilly sistēmu. Ar sistēmu bija kaut kādas problēmas. Pēc 10 minūtēm parādījās SIA Strongpark kontrolieris. Viņš nevēlējās klausīties paskaidrojumus un skatīties aplikāciju mūsu tālrunī, kur bija informācija ar visiem screenshotiem.
Garastāvoklis bija pilnībā sabojāts.
Lidl - Nepareizi izdots atlikums
12.12.2024. Plkst. 18: 38: 31 norēķinoties pie kases nr. 1 par pirkumu par kopējo summu 31.26, iedevu kasierei skaidrā naudā 41.26. Kasiere ievadīja kases aparātā saņemto summu 40.26 un izdeva man atlikumu 9.00. Vienas minūtes laikā sapratu, ka atlikums izdots nepareizi un vērsos pie kasieres. Kasiere kategoriski noliedza, ka es viņai devu 41.26. Ceru, ka pārpalikums kasē 1 eur apmērā būs, kā arī kameras ierakstā arī būs redzama pircēja iedota summa. Čeka nr. 673/851, e-pasts saziņai [slēpt]@inbox.lv
cieņā,
jūlija
Lidl - Slikts serviss
Savai mammai uz dzimšanas dienu jubileju novembra vidū uzdāvinājām dāvanas kartēs uz mūsu iecienītāko veikalu Lidl. Diemžēl vakar mamma raudādama, atnesa mums šīs kartes un atdeva. Vēl pirms nedēļas viņa man telefoniski gribēja paskaidrot, stāstīja par to ka viņa nepareizi ievadā dzimšanas dienu un tāpēc nevar izmantot dāvanu kartes. Es nesaprotu, protams, priekš kam vajag ievadīt dzimšanas dienu, kāpēc vispār vajag to ievadīt. Mamma sašutusi no veikalā klientu atbalsta servisu, negrib vispār...
Lidl - Slikts serviss (kases)
Bieži apmeklēju Lidl veikalu un katru reizi saskaros ar šo problēmu-kasēm ir viens noskenēto preču nodalījums. Iepērkos veikalā uz vairākām dienām, lai nebūtu bieži jāstaigā, un beigās sanāk paņemt ļoti daudz preces. Tāpēc pie kases rodas "sastrēgums", jo kad noskenē manas preces, nākošo pircēju var apkalpot tikai tad, kad es savācu visas savas preces, no tā rodas stress, jo es aizkavēju aiz sevis nākošo pircēju. Ņemot vērā, ka veikalā ir daudz kases, bet vienā laikā strādā tikai maksimums 4...
Lidl - Slikts serviss
Pārdevējs pat nepiedāvā, neatgādina. Izmantot kuponu. Tas taču ir arī viņu pienākumos. Pirkuma čeks-297/1369. Kartupeļus pērkot 2 mausus būtu bijusi lieliska atlaide, bet pārdevējiem acīmredzot tik daudz darba ir uzgrūsts, ka nespēj pievērst pircējam un viņa pirkumam uzmanību. Ļoti nepatīkama attieksme. Zaudēju 16 eiro. Piedomājiet vadība lai tas pārdevējs nav pārslogots.
Lidl - Sabojāts ēdiens
Šodien iegādājos salātus plastmasa iepakojumā! Nekas neliecināja kad tie varētu būs sabojājusies!
Atverot iepakojumu bija tik ellīgi smirdīga smaka, ka nācās vēdināt visu māju! Vai tiešām tam tā ir jābūt? Cilvēki esiet uzmanīgi ko jūs pērkat!
Lidl - Aplikācija
Šodien lidlā aplikācija izačarēja smadzenes prasot atjaunot informāciju. Veikalā pie pašapkalpošanās kases... Tākā savu kodu biju piemirsis... Saku lidl veikalem bai... Bai... Uz visiem laikiem...
Lidl - Krāpšana
Sveicināti! Sūdzības par Lidl Rīga sporta iela 10. Datums: 2024.10.08 9: 13: 18 kasieris: 26 čeks-145/480
tā nav pirmā reize... Šodien veicu kārtējo pirkumu sporta ielā 10, bieži, ievēroju (mājās apskatot čekus) - Lidl darbinieki, bieži, kasēs sāk šmaukties. Šodien-kārtējo reizi šmaucas uz akcijas precēm, noskenē reālo svītrkodu, nevis akcijas kodu (neuzliekot plaukstu uz nevajadzīga svītrkoda-Ādažu doktordesai ar vist, fil) . Kā arī pērkot divas preces, izsit trešo... , šajā reizē bija...
Lidl - Krāpšana ar depozīta
Šodien 03.10. Aizgāju uz lidl veikalu lai nodotu depozītu un aizejot pie kases kur tajā brīdī strādāja kasieris vārdu nezinu bet id nr.10 kur iedevu nodotās depozīta čeku uz kura man vajadzēja saņemt 3,40 eur bet pamanīju ka tika izdots tikai 1,20 eur piegāju piegāju pie kasiera un kasieris brutāli man pavaicāja vai es neesot iebāzis kabatā, atbildot ka nemēdzu tā rīkoties jo pats strādāju apsardzes sfērā un šādus gadījumus esmu sastapis bieži, līdz ar to kasieris man iedeva vēl divus eur kur...
Lidl - Dzīvnieku diskriminācija
Šodien tikām izdzīti no veikala ar mazu klēpja sunīti, jautājot iemeslu, mums rupji atbildēja, ka suns ir suns, un lai pametam veikalu. Saprotu, ja vestu lielu suni pavadā, taču mazs sunītis klēpī, nav apdraudējums ne veikalam, ne tā apmeklētājiem. Dzīvnieka atstāšana ārā arī nav opcija, kur nu vēl atstāšana mašīnā. Pašlaik visi tirdzniecības centri atbalsta dzīvnieka atrašanos kopā ar saimnieku veikalā. Tāpēc izvēlēsimies citas opcijas, kur iepirkties. Paldies.