Адрес: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 63975111 |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Lidl - Жалобы и отзывы
Lidl - Slikts serviss
Sveiki! Vai tiešām kasierei ir grūti pateikt,ka Lidl Pluss karte nenoskanējās?
Pašam saprast ,kad paralēli tiek veikta preču skanēšana ,vai nopīkstēja tas brīnuma aparāts ,vai nē nevar saprast...
Vairāk nav ko komentēt,protams pēc tam izanalizējot čeku to sapratu,bet iet atpakaļ,ja strādā tikei viena kase un stāv rinda nebūtu bijis korekti pret pircējiem.
Lidl - Paziņojumu atskaņošana
Vai tik tiešām visos Lidl veikalos nav ko citu pa radio atskaņot, kā visu laiku vienu un to pašu, ka ir pieejamas pašapkalpošanās kases, strādājot jau vienkārši apnicis šos teksus klausīties, tad varbūt vispār neatskaņojiet neko un tikai kaut kādas mūzikas, kuras neatkārtojas, ja veikals strādātu pirmo dienu, tad būtu cita lieta, bet Lidl jau labu laiku strādā Latvijas teritorijās.
Lidl - Slikts serviss
Sveiki gribētu sniedgt savas varesiju sarkandaugavas lidla es iedzenu riteni iekšā nolieku nekam netruaceju bet apsargs dušīgs paņem manu riteni un kau kur ielikt noslep ka šitā var darīt vēl smieties es pa īstam domāju ka nozaga riteni a ne viņš ielik kaut kur vēl druad.
Lidl - 20 kg smagumu celšana
Es gribēju tur strādāt, bet man pateica ka man būs regulāri celt 20 kg smagumus.
Lai gan fiziskās spējas var atšķirties individuāli, regulāra un nepārtraukta smagu kravu celšana var būt kaitīga jebkura cilvēka veselībai, īpaši ilgtermiņā. Tas var radīt nopietnas muguras, locītavu un citu Veselības problēmu risku.
Darba devējam ir pienākums nodrošināt drošu darba Vidi visiem darbiniekiem. Tas ietver arī ergonomiskus darba apstākļus un atbilstošu aprīkojumu smagu kravu pārvietošanai...
Lidl - lietošanai nederīga pārtika
Silti iesaku veikalā Lidl nepirkt "Latvijas bekona" produkciju. 15.04.2025. iegādājos kakla karbonādi (veikalā Daugavpilī). Atvērām iepakojumu - gaļa smird! Jāpiezīmē, ka pēc uzdrukātā lietošanas termiņa skaitās derīga. Sazinājos ar veikalu, saruna ar operatoru beidzās auksti ledainos toņos. Čeks nav saglabāts, bet gaļa tik nelabi smirdēja, ka nācās pēc iespējas ātri "apbedīt" :)
Lidl ar savi plaši izlreklamēto kvalitāti, mēs neesam prusaki, beidziet mūs indēt!
Vairs pašai nav vēlēšanās iepirkties LIDL, arī citiem silti neiesaku uzķerties: iztērēta nauda un sagandēta diena.
Lidl - Cenu neatbilstība, groziņu antisanitarija
Jēkabpils Lidl Cenas jau pārus mēnešus nepareizas saprotams būtu ja daudz darba aizņemtu bet elektroniskās laiku neaizņem. Augli neatbilst kvalitātei sapuvuši. Groziņi ārpus visām normām antisanitariski netīri izskatās ka nav tīrīti no atvēršanas vai tad reizi nedēļā vai pat mēnesi nevar iztīrīt kaut vai iedot sētniece papildus darbiņu. Ja vadītāja to neredz vai pat nepievērš uzmanību tad vai tad reģionālajai direktorei tas nav jāredz. Žēl ka neesmu slepenais pircējs
Lidl - Attieksme pret darbiniekiem, darbinieku pieejamība
Šorīt iepirkos Lidl veikalā Prūšu ielā 1. Tur bija tas pats vīrietis, kurš iepriekš Lidl veikalā Krasta ielā ņirgājās par jaunu puisi. Šoreiz viņš izdomāja noniecināt un apsaukāt kasieri. Apsargs nebija redzams.
Kasiere centās ar situāciju tikt galā pieklājīgi un profesionāli, bet nevienam nav tiesību saukt otru cilvēku par "kropli" vai "dauni". Tas ir nepieņemami.
Vēl jo vairāk – pēc tam šis vīrietis žigli devās prom no kasu zonas un zvanīja, it kā sūdzēties, izsakot visāda...
Lidl - Kasiere apmaldija uz 1.99
Es atnācu uz veikalu ''Lidl'' stirnu 31, 17.40 laika, lai nopirkt sev enerģētiku. Paņem enerģētiku kurš maksa ar pudele-1.09 euro. Pēc tam eju pie kasse. Man dot lappu, lai es uzstādīju beigas ka: ''kasse vairāk nestrāda. ''Es uzstādīju. Pēc tam pienācis mans kārta, es saku kassierim, ka man vajag no 100 euro atlikums viena 20 euro pa 10 euro. Man vajadzes divi 10 euro papiras bet citas atlikums vienalga kadas naudas būs. Viņa dod man 90 euro un monētas 1.91. Es skatās uz naudas un saprotu, ka...
Lidl - Poor quality
I have come to realise how Lidl works. It buys the cheapest goods it can so it can pretend to be cthe best value. Problem is, the quality. Everything is second or third rate. Open a can of Butter beans, shrunken little things the size of flat baked beans. Avocados, very rarely worth buying. Grapes that have gone soggy by the next day...Bought some dried prunes.sour, how can prunes be sour.. I think there buyer go and search for price not quality. We have gone back to shopping at Rimi, always room for improvement but better quality than Lidl.
Lidl - Плохой сервис
Lidl Ziepniekkalns.
Бардак во всех отделах, нету ценников, нету бирок. Посещаю этот магазин редко, но каждый раз сталкиваюсь с отсутствием ценников, то на заморозку нет цены, то на алкоголь, то на инструмент, и даже на птичий корм... Не решил бы написать, если бы не купил булочки для хот догов в сроках, а они плеснивые. Спасибо поел гречки
Lidl - Cena
Bijām ar draudzeni veikalā lidl, paņēmām čipsus ar atlaidi. Bija norādīta viņu vecā Cena ar atlaidi. Kad piegājām pie pašapkalpošanās kases un noskenējām tos, Cena jau bija bez atlaides.
Saucām konsultantu, un viņa teica, ka vienkārši nav paspējuši nomainīt cenu un neko nevar palīdzēt. Skatījās uz mums ar šķību skatienu. Vairāk negribu iet lidla!
Lidl - Darbinieku attieksme
Darbinieki klaji ignorē lūgumu pēc palīdzības. Uzrunāju divus darbiniekus, abi skatoties acīs klaji noignorēja un pagāja garām. Ļoti nepatīkama pieredze.
Lidl - Krāpšana ar atlaidi
Uzmanieties ar atlaižu uzskaiti pašapkalpošanās kāsē ievadot lidl+ kodu. Noskanēju preci, noskanēju lidl+ kodu, parādījās aplaide, skanējot nākamo preci atlaide pazuda. Atjaunojās atlaide tikai no jauna noskanējot lidl+ qr kodu. Skanējot nākamo preci atlaide atkal pazuda. Tātad atlaidi var iegūt tikai pēc visu produktu noskanēšanas beigās skanējot lidl+ qr kodu. Citādi atlaide pazūd.
Lidl - Akciju neesamība
Prūšu1 veikalā kuponu akcija kafijas pupiņām merild no 13. Līdz 16 februārim jau 14. Februāra dienas pusē šis produkts vairs nebija pieejams! Jautājums: kāpēc vajag rīkot kuponu akciju jau tā tik īsām laikā posmam ja jau otrā dienā viss esot izpirkts!? Vai kastēm pircēji izpirka? Kāpēc tad nav limits, piemēram 2. Pakas? Aizdomas par darbinieku negodprātīga.
Lidl - stilts seviss
Lidl veikalā 05.02.25. plkst: 8:00 iepirkos Lidl veikalā Prūši ielā 1 un devos uz kasi kurai augšā dega numuriņs, ka kase ir atvērta. Bet man no apkalpošanas zonas bļauj, ka lai "nāku šurp". Pirmāmkārtam nav ko bļaut, otramkārtam kā man kā klientm bija zināt, ka arī pašapkalpošanas zonā ir iespēja maksāt ar skaidru naudu.
Kasiere bija rupja uz manis teikto ka vajaga konkrēti pateikt ka šeit pie viņas var norēķināties arī ar skaidru naudu nevis parādīt savu audzināšanas līmeni un ķēmoties angļu...
Lidl arena - Slikts serviss
Pretīga vieta. Vidējā līmeņa bērnu pasākums.
Atsevišķa atrakcija - autostāvvieta.
Autostāvvietas jautājums ir veids, kā nopelnīt papildu naudu.
Telpa atrodas graustos, piebraucamais ceļš briesmīgs.
Pēc divu stundu bezmaksas stāvvietas, mēģinājām samaksāt par vienu stundu, izmantojot Mobilly sistēmu. Ar sistēmu bija kaut kādas problēmas. Pēc 10 minūtēm parādījās SIA Strongpark kontrolieris. Viņš nevēlējās klausīties paskaidrojumus un skatīties aplikāciju mūsu tālrunī, kur bija informācija ar visiem screenshotiem.
Garastāvoklis bija pilnībā sabojāts.
Lidl - Nepareizi izdots atlikums
12.12.2024. Plkst. 18: 38: 31 norēķinoties pie kases nr. 1 par pirkumu par kopējo summu 31.26, iedevu kasierei skaidrā naudā 41.26. Kasiere ievadīja kases aparātā saņemto summu 40.26 un izdeva man atlikumu 9.00. Vienas minūtes laikā sapratu, ka atlikums izdots nepareizi un vērsos pie kasieres. Kasiere kategoriski noliedza, ka es viņai devu 41.26. Ceru, ka pārpalikums kasē 1 eur apmērā būs, kā arī kameras ierakstā arī būs redzama pircēja iedota summa. Čeka nr. 673/851, e-pasts saziņai [slēpt]@inbox.lv
cieņā,
jūlija
Lidl - Slikts serviss
Savai mammai uz dzimšanas dienu jubileju novembra vidū uzdāvinājām dāvanas kartēs uz mūsu iecienītāko veikalu Lidl. Diemžēl vakar mamma raudādama, atnesa mums šīs kartes un atdeva. Vēl pirms nedēļas viņa man telefoniski gribēja paskaidrot, stāstīja par to ka viņa nepareizi ievadā dzimšanas dienu un tāpēc nevar izmantot dāvanu kartes. Es nesaprotu, protams, priekš kam vajag ievadīt dzimšanas dienu, kāpēc vispār vajag to ievadīt. Mamma sašutusi no veikalā klientu atbalsta servisu, negrib vispār...
Lidl - Slikts serviss (kases)
Bieži apmeklēju Lidl veikalu un katru reizi saskaros ar šo problēmu-kasēm ir viens noskenēto preču nodalījums. Iepērkos veikalā uz vairākām dienām, lai nebūtu bieži jāstaigā, un beigās sanāk paņemt ļoti daudz preces. Tāpēc pie kases rodas "sastrēgums", jo kad noskenē manas preces, nākošo pircēju var apkalpot tikai tad, kad es savācu visas savas preces, no tā rodas stress, jo es aizkavēju aiz sevis nākošo pircēju. Ņemot vērā, ka veikalā ir daudz kases, bet vienā laikā strādā tikai maksimums 4...
Lidl - Slikts serviss
Pārdevējs pat nepiedāvā, neatgādina. Izmantot kuponu. Tas taču ir arī viņu pienākumos. Pirkuma čeks-297/1369. Kartupeļus pērkot 2 mausus būtu bijusi lieliska atlaide, bet pārdevējiem acīmredzot tik daudz darba ir uzgrūsts, ka nespēj pievērst pircējam un viņa pirkumam uzmanību. Ļoti nepatīkama attieksme. Zaudēju 16 eiro. Piedomājiet vadība lai tas pārdevējs nav pārslogots.