Адрес: |
Dzelzavas iela 131 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 63975111 |
Категория: | Магазины / Торговля • Магазины |
Социальные сети: |
Lidl - Жалобы и отзывы
Lidl - Krāpšana
Sveicināti! Sūdzības par Lidl Rīga sporta iela 10. Datums: 2024.10.08 9: 13: 18 kasieris: 26 čeks-145/480 tā nav pirmā reize... Šodien veicu kārtējo pirkumu sporta ielā 10, bieži, ievēroju (mājās apskatot čekus) - Lidl darbinieki, bieži, kasēs sāk šmaukties. Šodien-kārtējo reizi šmaucas uz akcijas precēm, noskenē reālo svītrkodu, nevis akcijas kodu (neuzliekot plaukstu uz nevajadzīga svītrkoda-Ādažu doktordesai ar vist, fil) . Kā arī pērkot divas preces, izsit trešo... , šajā reizē bija...
Lidl - Krāpšana ar depozīta
Šodien 03.10. Aizgāju uz lidl veikalu lai nodotu depozītu un aizejot pie kases kur tajā brīdī strādāja kasieris vārdu nezinu bet id nr.10 kur iedevu nodotās depozīta čeku uz kura man vajadzēja saņemt 3,40 eur bet pamanīju ka tika izdots tikai 1,20 eur piegāju piegāju pie kasiera un kasieris brutāli man pavaicāja vai es neesot iebāzis kabatā, atbildot ka nemēdzu tā rīkoties jo pats strādāju apsardzes sfērā un šādus gadījumus esmu sastapis bieži, līdz ar to kasieris man iedeva vēl divus eur kur...
Lidl - Dzīvnieku diskriminācija
Šodien tikām izdzīti no veikala ar mazu klēpja sunīti, jautājot iemeslu, mums rupji atbildēja, ka suns ir suns, un lai pametam veikalu. Saprotu, ja vestu lielu suni pavadā, taču mazs sunītis klēpī, nav apdraudējums ne veikalam, ne tā apmeklētājiem. Dzīvnieka atstāšana ārā arī nav opcija, kur nu vēl atstāšana mašīnā. Pašlaik visi tirdzniecības centri atbalsta dzīvnieka atrašanos kopā ar saimnieku veikalā. Tāpēc izvēlēsimies citas opcijas, kur iepirkties. Paldies.
Lidl - Krāpšana
Šodien iepērkoties Jelgavas Lidl (raf) , nu jau trešo reizi (šogad) , pārskatot čeku mājas konstatēts, ka 2 vienādu produktu iepakojuma vietā ir izsistas trīs produkta Vienības - kas neatbilst realitātei, kasieri dažādi - šodienas kasieres nr 22 (uzrādīts čekā - gados - 50+blonda) summa nav liela bet, žēl ka tas atkārtojas un palasot... Sūdzības, tā jau ir izstrādāta sistēma, vai Lidlā ir bijis algu samazinājums kad šādi jākrāpjas.
Lidl - Lidl nedomā, ka cilvēki var būt atšķirīgi
Lūdzu, padomājiet par to, ka Latvijā dzīvo ne tikai vīrieši ar m izmēru un lielāk. Jūs nedodiet izvēli cilvēkiem kuriem ir s izmērs. Vai pērc apģērbus, kas ir pa lielām, vai nepērc vispār un staigā bez apģērbiem. Manuprāt šāda tirgotāju praktika Latvijā ir pazeminoša, bet gadi iet un personīgi es kā redzēju vīriešu s izmēra ignorēšanu, tā redzu tālāk. Ļoti ceru, ka lidl kaut ko izdomās par šo problēmu.
Lidl - Klientu maldināšana, preci atgriezt nevar
Iepērkoties redzu cenu zīme sarkana, gaisa atsvaidzinātājs 1.99 un blakus no kreisās puses balta cenu zīme 3 .89, protams to nepamanu jo abas Cenas uz vienas cenu zīmes un izceļas sarkanā. Kasē apmaksājot nepievērsu uzmanību jo pirkumu daudz cilvēku Rinda, ejot no veikala pārbaudu čeku, Cena 3.89 eju atpakaļ saku ka Cena nesakrīt, pieejam pie plaukta jā Cena ir norādīta par 3.89 250ml un otra par 300ml 1.99 tas ko pamanīju cenu zīmē pēctam. Ok atdzīstu vainu ka nepareizi nolasīju cenuzīmi, eju...
Lidl - Krāpšana
Es iegaju lidl gribeju ar bulcinu nopirk apelsinu sulu pacinu panemu vienu gaju pie kases un mani totali apkrapa par vienu mazo sulas pacinu samaksaju 3 ar kapeikam (o,2l) iepakojums bij atverts un es par mazo pacinu samaksaju ka par visu kasti paldies lidl🤬
Lidl - Iepakojums
Vēlos saprast kāpēc jums nerūp pircēja vēlmes atšķirībā no konkurentiem biju iegājis tukuma lidl veikalā iepirkos un vēlējos iegādāties mazo augļu suliņu bet izrādās ka lidl ir īpašs un grib atšķirties no konkurentiem un nevar nopirkt vienu gabalu tā vietā ir jāpērk visu iepakojumu izlabojiet šo absurdu un krāpšanu savā veidā jo no tādas sistēmas ieguvējs ir veikals tā ir tikai viena lieta daudzām!
Lidl - Slikts serviss
Gribu izteikt sūdzību taromātu sistēmu. Divas dienas pēc kārtas apmeklējot veikalu nevienā no tiem nebija iespēja veikt nodošanu. Precīzāk 30.08. Veikalā Mežciema, Eizenšteina iela 81, 31.08. Veikalā Dzelzavas iela 75b un diemžēl abos taraomāti nestrādāja. Tā jau kļūst par sistēmu, jo nav tā ka šīs būtu pirmās reizes kad saskaros ar šo nebūšanu.
Lidl - Attieksme
Šī atsauksme nebūtu tapusi, ja no veikala pārdevējas puses es, kā klients netiktu uztaisīts kā idiots, kam acis nav pierē. Iepirkos Siguldas lidlā 23.08.2024. Viss bija labi līdz mirklim, kad nokļuvām pie kases. Olu un bekona salāti kasē tika iesisti par 1.79, bet Cena bija norādīta kā 0.99. No pārdevēja puses netika izrādīta nekāda interese šo situāciju risināt (atmaksāt naudu) . Pēc pirkuma apmaksāšanas devos atpakaļ veikalā, lai uzmeklētu zāles darbinieku, uzrunāju sievieti, kas tieši...
Lidl - Awful customer service
Yesterday had seen the most awful customer service from this shop member, who is one of the managers in the shop, slim woman with short black hair. When an old lady asked for help in russian, the manager in a Rude manner said that does not speak russian and walked away! So she understood that it was russian, but with misserable face expression left the woman. Shop assistant have to get some education and brains to understand that this is a work place where customers need help and doesn't matter...
Lidl - Nepilda solījumus, nenodrošina garantijas remontu
Lidl - Slikts serviss
Labdien, iepērkos jūsu veikalā diezgan bieži, bet pēdējā laikā saskatos ar nepatīkamu pieredzi no jūsu darbinieku puses, nekādas sasveicināšanās ar klientu, neraugoties uz vecumu, liela aizņemtība apspriežoties pa austiņām, lielāko ties jūtama sajūta, ka "labāk nebūtu nākusi". Cik noskaidroju šī nepatīkamā pārdevēja ir vārdā Dānā. Lūdzu iemāciet saviem darbiniekiem elementāras pieklājības normas.
Lidl - Slikts serviss
Много раз акционного товара не привозили, объезжала и обзванивала всю сеть магазинов. Сегодня, на кассе, обнаружилось, что товар заблокирован, не смотря на то, что присутствовал на прилавке, кассир очень грубо отвечала на заданные ей вопросы, магазином не довольна...
Lidl - Обман и хамское отношение
Сегодня в 09/00 была в магазине Лидл на Прушу. Посмотрела. Там акция на нектарины. 1 кг. - 1,99 По картинке из купона не понятно, что акция на те нектарины, что в коробочках. И вот. Набрав 3 кг. На кассе после выдачи чека я понимаю, что 1 кг. - 3,99 Спрашиваю у кассира в чем дело, она сказала, что наверно не активирован купон. Купон - активирован! Оказывается, акция на нектарины в коробочках! Как по этому купону. Можно понять, что нектарины в коробочках!? Почему никто не объяснил, и не предложил сделать возврат и вообще не сказал на кассе, что вот так вот нектарины не по скидке?
Lidl - Nevērība
Šodien 30.07.2024. 14.00 kasieres nr 31 iepirkos lidl Siguldā. Pirkus dažus pirkumus. Izejot no veikala, sāku domāt kāpēc tik daudz bija jāmaksā. Mājās pētīju čeku. Pirku sieru pa 2.99€ vienu iepakojumu, bet kasē bija izsisti 3 iepakojumi. Sazvanīju lidl. Veiksmīgi visu atrisinājām. Paldies. Bet nu.. Jāsāk uzmanīt kasieres darbs.
Lidl - Krāpšana
Izsit liekus produktus. Divu vietā, sit trīs, četrus. Līdzīga situācija bija Rīgā, ziepniekalna lidl veikalā, izdodot naudu, pārdevējs patur sev rokā divus eiro. Aizrādot, kad ir pārāk maza izdotā summa, kasieris izmet no plaukstas divus eiro pat neapvainojies. Kas viņiem jau paliek par sistēmu, apčakarēt cilvēkus? Cik tādi jau ir apčakarēt, jāsit pa purnu tur pat veikalā?
Lidl - Patērētāju tiesību pārkāpums
1.07.2023 veikalā “Lidl”, Dzelzavas ielā 75b, nopirkām sandales. tos valkāt sākām tikai 2024. gadā, uz pludmali, nesām tikai 25 dienas, pa vienu un to pašu maršrutu ejot aptuveni 7 km dienā. šajā laikā sandaļu konstrukcija pēdas rajonā ir sagruvusi, taču uz zoles nodiluma pēdas ir praktiski nemanāmas. 24.07.2024 ap pulksten 14.30 vērsāmies pie pārdevēja iepriekš minē...⇄ taču mums atteica, aizbildinoties, ka sandales iegādātas pērn un tās nav jauna...
РешеноLidl - Krāpšana, slikts serviss
Šodien veikalā gados vecāka kasiere, ar brillēm, izmantojot manu nevērību, divreiz lika samaksāt par vienu un to pašu preci. Vēlāk pēc mana pieprasījuma naudu atdeva, bet ne visu summu. Iepērko bieži lidl veikalā un vienmēr ar šo kasieri ir kautkādas problēmas. Bieži vien esmu pārmaksājis, arī šoreiz abas pirkumu summas atšķīrās par gandrīz trīs eiro, bet maksāt divreiz, tas par traku!
Lidl - Krāpšana, slikts serviss
Šodien veikalā kasiere gados, ar brillēm, izmantojot manu nevērību, par vienu un to pašu pirkumu lika samaksāju divreiz, vēlāk naudu atdeva, bet ne visu summu.