Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Slikts serviss
DPD pazaudē paku, klientu serviss pat nespēj normāli atbildēt uz sūdzību. Kā vien atvainojamies par radušos situāciju! Netiek sniegts risinājums vai atbilde, meklēs paku, nemeklēs. Pat nepiedāvā atgriezt naudu atpakaļ un neviens nevar atbildēt, kur paka pazudusi. Kuram nosūtīts, vai darbinieki izsaimniekojuši.
Slikts serviss, neprofesionāli sniedz atbildes.Neiesaku šo servisu, ir citas alternatīvas, ja vēlaties droši nosūtīt paku!
РешеноDPD - Slikts serviss
04.07. pakomātā DPD Liepāja ieliku nosūtīšanai paku. Saņēmējs interesējas, kāpēc izsekojot paka turpat atrodas. Sāku kā nosūtītāja interesēties DPD, epopeja notika sarakstīties 12 dienas, tad Pretenzijas konsultante Svikle paziņoja, ka paka transportēšanas ceļā ir nozaudēta!(Kā tas var notikt?) Tad pēc manas neatlaidīgas rakstīšanas un dažādu dokumentu nosūtīšanas atbilde, kā grāmatvedība pārskaitīs 42€, kuri man jāpārskaita saņēmējai. Pēc 4 dienām ieskaita, taču man par nepamatoti tērēto laiku un nerviem nav atbildes. Ļoti slikts serviss!
DPD - slikts serviss
Atnāca paziņojums jāsaņem paciņa skapis neatvērās, zvanu uz palīdzības dienestu o jā atvainojiet kurjers vakarā 17 :00 pārliks citā kastītē, nu jau 19.00 nekā nav zvanu atkal atbild pārliks gaidiet sms bet bija nepārliecinošs. pienāk nākamā diena atnāk @-pasts neesiet izņēmis sūtījumu, zvanu uz palīdzības centru tur jau kautko pa gaisiem sāk muldēt neko nesaprotu. vakarā zvanu atkal atbild uzgaidiet tūlīt savienošu ar atbildīgo gaidu 30 min. neviens neuzsāk sarunu beidzās pacietība noliku. Paskatījos DPD majas lapā kur var izsekot sūtījumu tā darbojas nekorekti rāda sūtījums nodots kurjeram.
DPD - Krapšana,slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Nepieklājīgi konsultanti. Ļoti neprofesionāla vadība. DPD aplaupa klientus. DPD ņem naudu par piegādi mājās, bet pakas, bez klienta atļaujas, tiek atstātas pakomātos. Tāpēc viss DPD birojs dodas Krievijas militārā kuģa virzienā.
DPD - Slikts serviss
Nesen pārnācu no omnivas uz DPD , jo tuvāk noliktavas lokācijai!
Man kā mazajam biznesa cilvēkam vienkārši kas notiek ar DPD ir drausmas.
Cilvēki gaida līdz nedēļai pakas, mēneša laikā man tika pazaudētas 5 pakas, sajauktas kādas 10 pakas
Loti liels bardaks notiek.
Klientu apkalpošanas speciālisti lielākoties ko viņiem saka neko nesaprot, visi kā viens liek līdz desmit dienām kaut ko gaidīt, uz jautājumiem vispār nemāk atbildēt, nezinoši
varbūt jādomā par darbinieku apmācību labākā līmenī...
DPD - Bojāta paciņa
Piektdien saņēmu no dpd sms paciņa ka ir piegādāta vakar gājām pakal uz pakomatu kas atrodas Gravas iela ievadiju kodu pakomāts atveras bet paciņai tik viegli tikt klāt m vai pat l paciņa iestumta ar varu s izmēra nodalījuma tā rezultātā iepakojums sabojāts ja prece man nepatik nevaru nodot atpakaļ jo noteikumos rakstīts atgriezt nebojāta iepakojuma.
DPD - Atplēsta un pārlīmēta paka — pazudušas lietas sūtījumā
Kārtējo reizi gadās, ka, ja paka nav īpaši labi iepakota, kurjeri vai noliktavas darbinieki to pārskata un patur sev daļu no sūtījuma satura, aizlīmējot paku atkārtoti.
Šoreiz tika sūtīta paciņa no personas uz personu, un sūtītājs apgalvo, ka paka bija vienkārši aizkavējusies. Taču, tai atnākot, skavas bija atplēstas, un pa virsu bija uzlīmēts skočs.
DPD - Netiek piegādāts sūtījums
Netiek piegādāts sūtījums. Temu lietotnē tiek pasūtītas preces, apmaksāta piegāde, bet dpd to nepiegādā, pamatojoties, ka sūtījums neietilpst viņu paku skapja nodalījumā. Kā alternatīvu piedāvā braukt pašiem pēc sūtījumu uz noliktavu. Noliktava atrodas pilsētas citā galā, prognozējamais pavadītais laiks ceļā 1 stunda. Tādā gadījumā (ja brauc paši) naudu par piegādi netiek atgriezta, potenciālie ceļa izdevumi un pavadītais laiks ceļā netiek apmaksāts. Prece tiek nosūtīta atpakaļ. Bet es kā...
DPD - Kurjeru vadītāja attieksme pret darbiniekiem
Labdien.
Vēlos pabrīdināt topošos darbiniekus.
Strādājot DPD ir savi plusi un mīnusi. Plusi ir tādi, ka alga ir laicīgi, nodokļi nomaksāti.
Mīnusi kurjeru vadītājs, cilvēks strādā uzņēmumā ļoti ilgi un var redzēt, ka piekusis no darba. Atnākot uz darbu saka kurjeriem, ka neviens neko nedara, darbs nenotiek, pasūtījumi ir maz, tie kuri nepatīk var dabūt papildus 30 adreses.
Negribi ņemt? Saņemsi draudus, "Es to atcerēšos". Kļūsi par ienaidnieku, kurš tev zvanīs darba laikā 2-3 reizes un...
DPD - Slikta pakalpojumu sniegšanas kvalitāte
Paku nav iespējams saņemt! Pēc pin koda ievadīšanas paku skapis uz displeja norāda, ka nevar atvērt nodalījumu, kurā atrodas paka. Zvanot uz tālruni 67387282, operators paskaidro, ka jautājumu risinās tikai 28.04.2025 — tas ir pēc divām dienām! Cilvēki mīļie, mūsdienu tehnoloģiju laikmetā dpd problēmas ar paku skapja darbības traucējumiem risināšanai nepieciešamas veselas divas dienas.
DPD - Slikts serviss
Nezinu vai ir jēga jums kaut ko rakstīt, bet no jūsu puses nav smuki, pasūtījām no tele2 paciņu 09.04,10.04 nomainījām adresi, bet caur izsekošanas numuru bija radīts ka vienalga paciņa būs piegādāta 11.04
rakstot iz whatsapp pateica ka paciņa būs piegādāta 14.04 par to neviens nepaziņoja, arī caur izsekošanas numuru bija rakstīts ka kurjers zvanīja, vet neviens nezvanīja, okey sarunājam uz to 14.04
tātad 14.04, atbrauca kurjers pateica ka viņam kaut ko neiedeva un viņš neatdos paciņu, jum...
DPD - Negodiga atteiksme pret klientem
Manus pasutijumus no interneta vairakuk reizes pildija DPD, pasutijumi tika piegadati piedeja bridi. Šodien sanemu informaciju ka paka 8:13 nodota Liepaja kurjieram, gaidiju lidz 19 un uzrakstiju sms myDPD un samnemu atbildi ka mana paka ir nodota, informacija bija uzrakstita angļu valoda. DPD izsekošana bija loti intersanta informacija ka paka 03.04.2025 13:07 atrodas Lietuva, bet 03.04.2025 14:02 ja bija Latvija, Rīga. Lidz šim nav nekadas informacijas par paku. Es ļoti neapmierinata ar piegadi un žel ka firmas kas nodarbojas ar tirzniecibu interneta izvelas DPD.
DPD - Slikts serviss
Es vēlos izteikt neapmierinātību par Jūsu uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti. 2025. gada 31. martā sūtījums tika izsūtīts no Polijas, un saņēmu paziņojumu, ka piegāde paredzēta 2025. gada 2. aprīlī. Šodien ir jau 3. aprīlis, taču sūtījums joprojām nav piegādāts.
Uz manām ziņām netiek sniegtas nekādas atbildes. Šāda attieksme pret klientiem ir nepieņemama — šķiet, ka galvenais ir tikai iekasēt maksu par pakalpojumu, bet par tā izpildi nedomāt.
Rezultātā mans klients atteicās no pirkuma, jo...
DPD - Piegāde
Pasūtīju preci no DPD, pirmajā dienā kurjers aizbrauc uz nepareizo adresi, vispār citā pilsētā. Saka, ka būs nākamajā dienā. Nākamajā dienā vispār neviena jauna, ne ziņa ne epasts vispār pazuduši.
DPD - Slikts serviss
Dpd Latvija šodien manās acīs nokrita zem katras kritikas.
Samaksāju par sūtījuma uz Jaunolaini, bet šodien saņēmu ziņu, ka piegādāts olainē.
Zvanu prasu, kas par lietu? Nav bijušas vietas, tāpēc izlikām Olainē.
Nedaudz paķēru šoku.. Jautāju vai tad nevajag informēt klientu? Uz ko saņēmu, varam pārvirzīt pēc dažām dienām. Tāda attieksme.. Ja es būtu pensionārs vai grūtniece, ko man tagad ar autobusu dragāt uz Olaini.
Pats sasmējos par tādu attieksmi no piegādātāja. Risinājums noturēšu paku...
DPD - Slikts serviss
Labdien. Pasūtot uz temu lv. Lai noformētu piegādi uz savu tuvāku paku skapi Virši asni nav iespējams, jo pasūtot tāds pakomāts neeksistē. Pasūtot piedāvā inčukalna vai Siguldas dpd pakomātus. Paku skapis Virši asni kurš atrodas apmēram 300 m attālumā no mājām jāmēro ceļš uz inčukalnu vai siguldu. Jau adrešu sastādīšanas laikā pieļautas kļūdas. Konsultanti paši nezin ko atbildēt. Labdien, lūdzu precizējiet pakas numuru rakstiskā veidā, kurš sastāv no 14 cipariem, pārbaudīsim! 😉05818054802803...
DPD - Slikts serviss, Meli
Kurjera cinismam un meliem nav robežu. Sākumā saņēmu šādu ziņu : DPD šodien 19:39-21:39 piegadās paku ____________, uz adresi, PIN:
. Izmainām atver: http://paka.dpd.lv/1HrZJG Kraj punktus balvai: https://ej.uz/pakumaratons
20:24 saņēmu šādu dīvainu ziņu : Sveiki! Te kurjers, neizdevās Jus sastapt piegādēs adrese, atkārtota piegāde tiks veikta nākamajā darba diena! Jūsu DPD
Laikam lieki piebilst ka no 12:00 visu dienu biju un esmu mājās. Gan ciematā gan pie maniem vārtiem ir kameras neviens nevienā brīdī šajā adresē neko nav piegādājis. Šādu praksi diemžēl DPD piekopj jau ne pirmo reizi
DPD - Pazaudē paku
Pēdējā laikā paliek aizvien sliktāks serviss. Pirms mēneša mēģināju nosūtīt paku, apmaksāju elektroniski, bet uzrādīja, ka tāds kods neeksistē.
Un pirms 2 nedēļām gaidīju paku, uzrādīja, ka atrodas šķirošanas punktā. Uzrakstīju pretenzijas pieteikumu, jau nākamajā dienā atbildēja, ka nevarot atrast (drošvien nemaz nemeklēja).
DPD - Savas kļūdas dēļ aizsuta atpakaļ!
Sliktākais serviss ever! Atsūtīja paku no Temu, pāršķiroja un aizsūtīja atpakaļ. Savu kļudu atzīst, bet viss ko var pateikt - atvainojamies par sagādātajām! Bet man no tā kāds labums? ! Nekad neizmantojiet šīs kompānijas pakalpojumus, labi ka ir konkurenti
DPD - Slikts servis
Dpd firma ir pati sliktāka Lv piegāde , Sieviete nezin kur braukt , kaut viss adrese ir norādīts un zvana un prasa kādas ieejas jābrauc , kaut viņai saki bet šī izliekas ka nesaprot . Dēļ šiem kavējās mani papīri kas jāparaksta no e-paraksta . Un nesaprotu kāpēc kaukadi e-paraksts suta caur dpd kurejiem . Kaut zvanu e-parastu klātiene šiem rodam līdz nākamā gada , taka itka pie viņiem brauktu katru dienu taisīt e-parakstu . Man cita varianta nebij ka sūtīt caur dpd.