Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Slikts serviss un komunikācija
Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas! Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀 zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi. Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ...
DPD - Slikts serviss
Izmantoju dpd, lai saņemtu sūtījumu nr.05757979111347. Norādīju saņemšanas adresi rīgu, Juglas ielu 45. Sūtītājs uz pakas arī norādīja šādu adresi. Neskatoties uz to, sūtījums ielikts pakomātā Rīgā, brīvības ielā 432. Tas ir pietiekami tālu no manām mājām. Šis nav pirmais gadījums. Jau iepriekš dpd ir ignorējusi saņemšanas adresi, ievietojot sūtījumu gan brīvības ielas 432, 404 pakomātā. Kas notiek? Kādēļ man jābrauc ar sabiedrisko vai jālūdz citiem sūtījumu izņemt? Uzskatu, ka tas ir ļoti...
DPD - Slikts serviss
Kārtējo reizi aizved uz pakomātu, kurš atrodas otrā Rīgas malā!
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Izskatās ka DPD neņem vērā klientu sūdzības un pat necenšas tas labot. Saņēmu zinu ka paka tiks piegādāta noteiktajā datuma klientam majas. Diemžēl atceļot visus plānus un gaidot kurjeru - saņēmu zinu ka paka tika ievietota paku skapi. Bezkaunības kalna gals - Tu izvēlies servisu un to nesaņem. Zvanīju uz DPD kur atbildēja Lāsma, kurai ari bija nospļauties lai problēmu ko izraisījusi pakalpojumu sniedzēji atrisinātu… Rupja un neprofesionāla attieksme. Es viennozīmīgi vairs neizmantošu DPD pakalpojumus un izvēlēšos citas kompānijas. Lielais jums FUI, Kauns!
DPD - Slikts serviss
Kārtējo reizi sūtu preces no veikala ar DPD kurjera palīdzību. Dažreiz atnāk īsziņa par to ka, 2 stundu laikā būs piegāde, kas manuprāt nav objektīvi, jo cilvēks ir jābridina vismaz dienu iepriekš, lai varētu pielāgoties. Dažreiz, piemēram paziņo par piegādi no plkst.10:00 līdz plkst.12:00, bet uz plkst.9:00 saņem zvanu, ka kurjers uz vietas. Atstāt preci kaut kur blakus, piemēram radiniekiem nevar, pagaidīt 15 minūtes kamēr es atbraukšu pakaļ nevar, satiktiet kaut kur citā vietā (vairāka...
DPD - Briesmīgs serviss
Pasūtīju paku, un tā tika piegādāta uz nepareizo pakomātu. Zvanīju vienu dienu, man teica, ka paku pārvedīs uz pareizo pakomātu. Man neviens nekādu ziņu nedod, tātad es zvanu nākamajā dienā. Šoreiz Saka, ka pārvest paku nav iespējams, un paka paliks tajā pašā nepareizajā pakomātā. Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu, bet briesmīgāku servisu es neesmu piedzīvojis. Sanāk, ka man pirmajā dienā kad zvanīju sameloja. Un turpina tikai sūtīt īsziņas, ka “paciņa ir noilgojusies pēc manis”. Varbūt ja...
DPD - Slikts serviss no personāla daļas
Šodien, 23.10. , piezvanīju uz dpd, lai noskaidrotu vai ir brīva darbavieta uz noliktavas darbinieku dienas maiņā. Elīza no personāla daļas atbildēja un teica, ka nav brīvu vietu un ka vieta esot pietiekami nokomplektēta. To es visu saprotu, vēlāk skatos sludinājumus un pēkšņi redzu, ka ir nepieciešams darbinieks dienas maiņā. Tā ir cilvēka mānīšana.
DPD - Slikts serviss
Заказал посылку с Литвы, эти не смогли найти адрес, и вернули ее обратно. Словно в 18 веке живём. У этих есть мой номер телефона. Но видимо у курьеров руки из * растут, раз позвонить не могут. Я отослал им 4 фото с картой, показал где это место.. Jūsu sūtījums tiek atgriezts sūtītājam. Черти.
DPD - Slikts serviss
Nebiju gaidījis ka pienāks reize kad šeit jāraksta, bet pienāca. Īsumā, ja dzīvojat Limbažos vai to tuvumā, tad neizvēlaties piegādi uz pakomātu - ļoti iespējams jūsu paka "mīcīsies busiņā" vairākas dienas un tai laikā tiks sabojāta, nemaz nerunājot par piegādi laikā. Tā vien šķiet ka piegādes maršrutus plāno kāda prātā apdalīta persona, jo ja konkurenti paciņas ieliek skapītī ap 10, tad šeit 14-15, ja vispār piegādā.
DPD - Slikts serviss
Kurjeri vai viņu loģistikas darbinieki nezina, kā izveidot maršrutus un nezina, kā sastādīt grafiku. Viņiem vajadzēja piegādāt pulksten 11, es domāju, ak, divu stundu kavēšanās nav nekas liels. Bet nē, viņi pat nebrīdināja un vienkārši parādījās mājaslapā, ka "nevarēja piegādāt. Visu dienu laikā, skatoties kartē, kur kurjers brauc, vairāk nekā 10 reizes brauca garām. " vai tiešām viņš nevarēja piegādāt paku? Itka vajadzētu būt viņiem optimālam maršrutam vai ne? Pēc 4 stundām es vēlu...
DPD - Slikts servis, ļoti vāja komunikācija
Ļoti vājš serviss un tāda sajūta, ka vispār nepastāv komunikācija starp uzņēmuma darbiniekiem proti dispičieri un kurjeru, ja ir iespēja sūtiet labāk ar citu kurjerpastu, tas nav vērts jūsu neru, neiesaku sadarboties nekādā gadījumā, tikai vieni mīnusi, tevi uzskata par idiotu! Klients ir nosūtījis man sūtījumu, kur ir kļūdījies ar 1 ciparu tel nr, proti e pasts pareizs, adrese pareiza, es to pamanīju un piezvanīju dpd, atzīmēju viņu saitē, sūtījums vienalga tika atgriezts, jo neviens to nav...
DPD - Nav piegādāta paka-05757955524598
No 26 augusta nav piegādāta paka uz vāciju! Zvanu, rakstu, bet Latvijas puse Saka, ka jāgaida atbilde no Vācijas. Cik ilgi? Vai tiešām ir tik daudz zaudētu paku, ka nav iespējams noskaidrot, kas noticis! Paku nepieciešams piegādāt, jo saturs ir vitāli nepieciešams saņēmējam! Kas notiek, vai tiešām visur valda totāla vienaldzība un nespēja savu darbu veikt kvalitatīvi? Cieš cilvēki, morāli tas nav aprakstāms! Palīdziet lūdzu!
DPD - Slikts serviss, bezatbidlība
Sūtījuma nr. 05757978989827. Sūtīju preci no andelemandele.lv, ne pirmo reizi caur aplikāciju nosūtīju informāciju par pakomātu, savu telefona nr. Andeles profilā redzu, ka paciņa laicīgi piegādāta pakomātā, bet SMS ar durvju kodu nesaņēmu. Zvanīju DPD, lai atsūta piekļuves kodu, man atbildēja, ka paciņa ir piegādāta un, ja neesmu saņēmusi kodu, tad nosūtītājam jāvēršas DPD ar sūdzību. Nekavējoties sazinājos ar nosūtītāju, mūsu savstarpējā komunikācija ļoti operatīva. Tika uzrakstīta...
DPD - Slikts serviss, nepiegādā paku
07.08.2024. internetveikalā veicu pasūtījumu, apmaksāju un saņēmu ziņu, ka paredzamais piegādes datums ir 13.08.2024., vēlāk saņēmu informāciju, ka paka nodota kurjeram.Sūtījuma Nr.01425074199717 14.08.2024. no DPD SMS, ka sūtījumu piegādās laika posmā no 10.52 līdz 12.52. Diemžēl, savu sūtījumu nesagaidīju. Nodomāju, nu labi, visādi var gadīties, varbūt piegādās nākamajā dienā, tomēr ne nākamajā, ne aiznākamajā dienā nekas nenotika, bija klusums...16.08. piezvanīju uz klientu centru, kur mani...
DPD - Slikts serviss
Была совершена покупка в тц спице в магазине samsung. Оформлена сразу доставка техники. Магазин скинул трек номер с доставкой. Курьер звонит рано утром сообщить о доставке, но по определенным причинам в это время тел не доступен. Увидели пропущенный, перезваниваем, никто не поднимает (как выяснилось у них нет входящих) . Так было 3 дня подряд. Проверяем статус доставки, а она на складе, звоним в клиентский сервис дпд, отвечают хамки, которые говорят, что курьер не смог связаться и это наша...
DPD - Slikts serviss A
Dpd! Kur mana paka? N 05757980011615 statuss: piegade 18.07.2024. Divas dienas 18.07 un 19.07 nebija vieta skapī, šodien informācija nule... Viss, nezināms melns caurums. Pirms tam saņēmu citu paku, ļoti skaistu, to var redzēt bildi. Cik ilgi būs bardaks un tādā attieksme pret klientu? Es diemžēl nevaru mainīt piegādātāju ǰo tā pārdevēja izvēle...
DPD - Mans sūtījums pazudis
Rakstu sūdzību sakarā ar savu aizsutīo sūtījumu ar dpd kompaniju. Sūtījums bija aizsutīts uz igaunīju un jau divas nedeļas saņēmejs nevar saņēmt to. Jau apnika zvanit un jau rakstīt. Jau zvanīju dpd Latvija un Igaunija tas pats. Gaidiet! Tikai Sola un viss un vairs nekā! Tagad plānoju pilnībā atteikties no dpd uzņēmuma pakalpojumiem! Un es nevienam neiesaku šo uzņēmumu, kuram ir vienalga, kur atrodas jūsu paka un ir vienaldzīga attieksme pret klientu!
DPD - Sliks serviss
Strādājam ar šo labo kompāniju ne ilgu laiku, rēķins atnāk apmaksājam, sanāca ka vienu rēķinu izlaidām, nākošo apmaksājām, paiet laiks un saņemam vēstuli no piedziņās kompāniju, ka neesam apmaksājuši nieka 3 eur, jaunāku rēķinu kas ir daudz lielāks apmaksājām. Pat ņemot miljonu kredītu, nav tā, ka neviens neatgādina, pat redzot ka jaunāks rēķins apmaksāts. Komunikācija nulle, serviss briesmīgs. Pie viņu kolēģiem viss citādāks - strādājam ar venipak, omniva un lp. Neiesāku nevienam.
DPD - Nav pieejamas Pavadlapas/čeki
Sveiki, nu jau 4turtā reize kad nav pavadlapa, man jau nu apnīk, un tieši sabilē, tas ir tik nepatīkami, un plus kādēļ klientam sūtījums ir vajadzīgs steidzīgi! Es vēlos kompensāciju par šām problēmām, ja būtu iespēja es likt uz vienu zvaigzni. Paldies jums Dpd.. 😐
DPD - Krāpšana
2.06.2024 uz adresi netika piegādāta prece/sūtījums N05757979750187 .Kurjers nevarēja mani sazvanīt, bet man zvana nebija. Kurjers atstāja sūtījums pakomata.3.06.2024 es izmantoja PIN kodu lai saņemt paku, bet iekša tukšums...un jocīgi kā mana paka liela un tā tukša plauktiņā nekada6 gadījuma neiet. Sūtījuma statuss DPD un internet veikalā ir ,,piegādāts,, to pašu man teica DPD konsultante. DPD pretenzija izskatīšana 20 dienas...Es esmu jūtos apzagta!