Адрес: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 67387284 +371 67060519 |
Время работы: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 закрыто закрыто |
Категория: | Услуги • Почта и курьерские услуги |
Социальные сети: |
DPD - Жалобы и отзывы
DPD - Slikts serviss
Ļoti neapmierinošs serviss un klientu apkalpošana.
Piegāde tiek veikta, nebrīdinot pat par piegādes dienu – paku vienkārši atstāj pakomātā, un tikai pēc tam atsūta sms ar informāciju, kur tā atrodas. Šāda pieeja rada liekas neērtības klientam un neatbilst kvalitatīva servisa standartiem. Klientu apkalpošana vienkārši teica ka paku šķirošana notiek pa nakti, bet kāpēc klientiem tas jāzina, vienkārši brīdinot par piegādes dienu uzlabotu servisu un dotu iespēju saņemt savu pasūtījumu. Cilvēki nevar sēdēt mājās nedēļu gaidot pakas jebkurā dienā un laikā.
DPD - sūtījumu tur pie sevis un ignorē - Sūtījums netiek piegādāts
DPD jau vairāk kā nedēļu sūtījumu tur savā noliktavā un uz jautājumu, kādēļ sūtījums netiek nodots piegādei, man nesniedz atbildi. Telefoniski atbild, lai vienkārši gaidu atbildi e-pastā, bet e-pastā pa 4 dienām saņēmu tik atbildi, ka "došot man ziņu, kad uzzinās info". Nr. 05757994714418
DPD - Slikts serviss
Paciņu, kas paku skapī tika ievietota sestdienā, kurjers izņēma tikai trešdien. Zvanot un interesējoties otrdien, sniedza maldinošu informāciju - ka paka jau esot Rīgā un būs piegādāta tajā pašā dienā. Nekas neatnāca. Trešdien zvanot jau noskaidrojās, ka paka būs ceturtdien. Izsekošanas portālā VISI datumi arī atjaunoti pēc tekošās dienas, tā kā attēlu par progresu nekur neiesniegsi...
DPD - Krāpšana, krāpšanas atbalstīšana
DPD kurjers piegādā sūtījumu no HUIXING HONGKONG
Terminalo str 10
53523 Biruliskes
LITHUANIA
+37052062880
Kas ir krāpšana ar paku piegādi ar pēcmaksu.
DPD kurjers piedalās krāpšanas procesa jo saņem maksājumu no klienta par pasūtījumu, ko klients nav veicis.
DPD tieši atbalsta (piegādājot paku) un piedalās krāpšanā.
Maksājumi tiek veikti caur DPD termināli un bankas kontu.
Ir atrastas sūdzības par šo kompāniju.
https://www.vartotojuskundai.lt/skaityti/skundas/3104
https://www.facebook.com/share/p/1Jx84nrPWD/
DPD Latvija - Līdzdalība krāpšanā
Uzmanieties no DPD pēcapmaksas sūtījumiem.
Atnāca izziņa ka pienakusi pecapmaksas paciņa, aigajām pie pakomāta samaksājam, 59 EUR , saņemām paciņu. Atvērām, bet tādu preci neesam sūtijuši, ieksā bija kautkāds bārdas skuveklis par 7 EUR cenu. Zvans bankai -- neko nevaraot maksajums esot uz DPD aigājis ( lai arī rada ka rezervācijā). Zvans DPD -- arī neko nevarot, jo viņi tikai starpnieki, lai nosūtītājam rakstot -- kas ir kautkads HJZINGING BIGGING LTD, ar adres [slēpt]@gmail.com.
РешеноDPD - Kurjers nepiegādā paku uz adresi, bet ieliek pakomātās
Kurjers nav sazinājies ar mani un patstāvīgi ielika paku paku skapī.
Jau kādu 4. reizi šīs atkārtojās.
Kurjers nav ne zvanījis uz manu tel. numuru, ne klauvējis durvīs.
Esmu grūtniece 9. mēnesī un izvēlos piegādi līdz durvim ne nejauši!
Ļoti neapmierinošs serviss.
DPD - Slikts serviss, nepiegādā paku un atgriež to nosūtītājam
12.07.2025 veicu pasūtījumu temu, kas noformēja pakas piegādi ar dpd. 22.07 uzzināju, ka paka atrodas Latvijā. 24.07 pārbaudot informāciju no dpd mājaslapas redzēju, ka 23.07. Noticis neveiksmīgs piegādes mēģinājums uz dpd paku skapi satiksmes ielas Circlek Jelgavā. 26.07. Rakstīju dpd ar nolūku noskaidrot, kad notiks sūtījuma piegāde un kāpēc sūtījums netika ievietots pakomātā satiksmes ielas rimi Jelgavā. 28.07. Saņēmu klientu apkalpošanas speciālistes a. Plānes atbildi, ka viņa noskaidro...
DPD - Personas datu aizsardzības pārkāpums
Saņemot pasūtījumu/preci no DPD, pāris dienu laikā es saņemu krāpnieku zvanu. Un es neesmu vienīgā persona manā pazinu lokā, kura ir saskārusies ar šo problēmu.
Nolēmu pārbaudīt, iegādājoties jaunu telefona numuru/SIM karti, un DPD bija vienīgais, kuram bija pieejams mans mobilā tālruņa numurs. Tas liek secināt vienu - DPD sistēmā ir kļūda, kuras dēļ krāpnieki viegli piekļūst mūsu datiem. Ar Omnivu nekad nav bijis šādi atgadījumi, bet diemžēl ar DPD regulāri.
DPD - Slikts serviss
DPD pazaudē paku, klientu serviss pat nespēj normāli atbildēt uz sūdzību. Kā vien atvainojamies par radušos situāciju! Netiek sniegts risinājums vai atbilde, meklēs paku, nemeklēs. Pat nepiedāvā atgriezt naudu atpakaļ un neviens nevar atbildēt, kur paka pazudusi. Kuram nosūtīts, vai darbinieki izsaimniekojuši.
Slikts serviss, neprofesionāli sniedz atbildes.Neiesaku šo servisu, ir citas alternatīvas, ja vēlaties droši nosūtīt paku!
РешеноDPD - Slikts serviss
04.07. pakomātā DPD Liepāja ieliku nosūtīšanai paku. Saņēmējs interesējas, kāpēc izsekojot paka turpat atrodas. Sāku kā nosūtītāja interesēties DPD, epopeja notika sarakstīties 12 dienas, tad Pretenzijas konsultante Svikle paziņoja, ka paka transportēšanas ceļā ir nozaudēta!(Kā tas var notikt?) Tad pēc manas neatlaidīgas rakstīšanas un dažādu dokumentu nosūtīšanas atbilde, kā grāmatvedība pārskaitīs 42€, kuri man jāpārskaita saņēmējai. Pēc 4 dienām ieskaita, taču man par nepamatoti tērēto laiku un nerviem nav atbildes. Ļoti slikts serviss!
DPD - slikts serviss
Atnāca paziņojums jāsaņem paciņa skapis neatvērās, zvanu uz palīdzības dienestu o jā atvainojiet kurjers vakarā 17 :00 pārliks citā kastītē, nu jau 19.00 nekā nav zvanu atkal atbild pārliks gaidiet sms bet bija nepārliecinošs. pienāk nākamā diena atnāk @-pasts neesiet izņēmis sūtījumu, zvanu uz palīdzības centru tur jau kautko pa gaisiem sāk muldēt neko nesaprotu. vakarā zvanu atkal atbild uzgaidiet tūlīt savienošu ar atbildīgo gaidu 30 min. neviens neuzsāk sarunu beidzās pacietība noliku. Paskatījos DPD majas lapā kur var izsekot sūtījumu tā darbojas nekorekti rāda sūtījums nodots kurjeram.
DPD - Krapšana,slikts serviss
Ļoti slikts serviss. Nepieklājīgi konsultanti. Ļoti neprofesionāla vadība. DPD aplaupa klientus. DPD ņem naudu par piegādi mājās, bet pakas, bez klienta atļaujas, tiek atstātas pakomātos. Tāpēc viss DPD birojs dodas Krievijas militārā kuģa virzienā.
DPD - Slikts serviss
Nesen pārnācu no omnivas uz DPD , jo tuvāk noliktavas lokācijai!
Man kā mazajam biznesa cilvēkam vienkārši kas notiek ar DPD ir drausmas.
Cilvēki gaida līdz nedēļai pakas, mēneša laikā man tika pazaudētas 5 pakas, sajauktas kādas 10 pakas
Loti liels bardaks notiek.
Klientu apkalpošanas speciālisti lielākoties ko viņiem saka neko nesaprot, visi kā viens liek līdz desmit dienām kaut ko gaidīt, uz jautājumiem vispār nemāk atbildēt, nezinoši
varbūt jādomā par darbinieku apmācību labākā līmenī...
DPD - Bojāta paciņa
Piektdien saņēmu no dpd sms paciņa ka ir piegādāta vakar gājām pakal uz pakomatu kas atrodas Gravas iela ievadiju kodu pakomāts atveras bet paciņai tik viegli tikt klāt m vai pat l paciņa iestumta ar varu s izmēra nodalījuma tā rezultātā iepakojums sabojāts ja prece man nepatik nevaru nodot atpakaļ jo noteikumos rakstīts atgriezt nebojāta iepakojuma.
DPD - Atplēsta un pārlīmēta paka — pazudušas lietas sūtījumā
Kārtējo reizi gadās, ka, ja paka nav īpaši labi iepakota, kurjeri vai noliktavas darbinieki to pārskata un patur sev daļu no sūtījuma satura, aizlīmējot paku atkārtoti.
Šoreiz tika sūtīta paciņa no personas uz personu, un sūtītājs apgalvo, ka paka bija vienkārši aizkavējusies. Taču, tai atnākot, skavas bija atplēstas, un pa virsu bija uzlīmēts skočs.
DPD - Netiek piegādāts sūtījums
Netiek piegādāts sūtījums. Temu lietotnē tiek pasūtītas preces, apmaksāta piegāde, bet dpd to nepiegādā, pamatojoties, ka sūtījums neietilpst viņu paku skapja nodalījumā. Kā alternatīvu piedāvā braukt pašiem pēc sūtījumu uz noliktavu. Noliktava atrodas pilsētas citā galā, prognozējamais pavadītais laiks ceļā 1 stunda. Tādā gadījumā (ja brauc paši) naudu par piegādi netiek atgriezta, potenciālie ceļa izdevumi un pavadītais laiks ceļā netiek apmaksāts. Prece tiek nosūtīta atpakaļ. Bet es kā...
DPD - Kurjeru vadītāja attieksme pret darbiniekiem
Labdien.
Vēlos pabrīdināt topošos darbiniekus.
Strādājot DPD ir savi plusi un mīnusi. Plusi ir tādi, ka alga ir laicīgi, nodokļi nomaksāti.
Mīnusi kurjeru vadītājs, cilvēks strādā uzņēmumā ļoti ilgi un var redzēt, ka piekusis no darba. Atnākot uz darbu saka kurjeriem, ka neviens neko nedara, darbs nenotiek, pasūtījumi ir maz, tie kuri nepatīk var dabūt papildus 30 adreses.
Negribi ņemt? Saņemsi draudus, "Es to atcerēšos". Kļūsi par ienaidnieku, kurš tev zvanīs darba laikā 2-3 reizes un...
DPD - Slikta pakalpojumu sniegšanas kvalitāte
Paku nav iespējams saņemt! Pēc pin koda ievadīšanas paku skapis uz displeja norāda, ka nevar atvērt nodalījumu, kurā atrodas paka. Zvanot uz tālruni 67387282, operators paskaidro, ka jautājumu risinās tikai 28.04.2025 — tas ir pēc divām dienām! Cilvēki mīļie, mūsdienu tehnoloģiju laikmetā dpd problēmas ar paku skapja darbības traucējumiem risināšanai nepieciešamas veselas divas dienas.
DPD - Slikts serviss
Nezinu vai ir jēga jums kaut ko rakstīt, bet no jūsu puses nav smuki, pasūtījām no tele2 paciņu 09.04,10.04 nomainījām adresi, bet caur izsekošanas numuru bija radīts ka vienalga paciņa būs piegādāta 11.04
rakstot iz whatsapp pateica ka paciņa būs piegādāta 14.04 par to neviens nepaziņoja, arī caur izsekošanas numuru bija rakstīts ka kurjers zvanīja, vet neviens nezvanīja, okey sarunājam uz to 14.04
tātad 14.04, atbrauca kurjers pateica ka viņam kaut ko neiedeva un viņš neatdos paciņu, jum...
DPD - Negodiga atteiksme pret klientem
Manus pasutijumus no interneta vairakuk reizes pildija DPD, pasutijumi tika piegadati piedeja bridi. Šodien sanemu informaciju ka paka 8:13 nodota Liepaja kurjieram, gaidiju lidz 19 un uzrakstiju sms myDPD un samnemu atbildi ka mana paka ir nodota, informacija bija uzrakstita angļu valoda. DPD izsekošana bija loti intersanta informacija ka paka 03.04.2025 13:07 atrodas Lietuva, bet 03.04.2025 14:02 ja bija Latvija, Rīga. Lidz šim nav nekadas informacijas par paku. Es ļoti neapmierinata ar piegadi un žel ka firmas kas nodarbojas ar tirzniecibu interneta izvelas DPD.