DPD

SIA DPD
Адрес: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Телефон: +371 67387284
+371 67060519
Время работы: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Услуги  •  Почта и курьерские услуги
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

36%
Жалобы
614
Разрешенные
114
C ответами
653
Посмотреть статистику

DPD - Жалобы и отзывы

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss. Sūtījumu Latvijā no pakomāta Jūrmalā līdz pakomātam Baldonē nevar nogādāt pat 10mit dienu laikā... Mūžīgās problēmas,ne pirmo reizi.Labāk, ar kājām mugursomā lai nes,tad būs ātrāk nekā ar auto. Iepriekš cits sūtījums tika sabojāts.

DPD - Joprojām nepiegādā

Joprojām nepiegādā Jau 28.10. šeit ievietoju sūdzību, ka uzņēmums DPD jau trešo sūtījumu nav spējis piegādāt uz mājām. Pirmos divus aizgāju un savācu pati, trešajam pieturējos pie fakta, ka esmu samaksājusi par mājas piegādi, tad nu vēlos arī to saņemt. Rezultāts? Kurjers, kuram "esam nodevuši ziņu, sūtījumu jums šodien tiks piegādāts uz mājām", trīs (!) reizes to ievietoja dažādos pakomātos. Kad tika mēģināts dāvājot sūtījumu no pakomātiem, tas tur nemaz neatradās. Rezultātā pats DPD sūtījumu nosūtīja atpakaļ...

DPD - Krāpšana

Krāpšana Kurjers 11 sekundēs nometа zvanu, nepārzvanīja un aizbrauca. Pasūtījums nav piegādāts. Viss nofiksēts. Atbalsta dienestā apsolīja pārzvanu — nekas nenotika.

DPD - Nepiegādā pasūtījumu

Nepiegādā pasūtījumu Kārtējo reizi pusdienu gaidīju piegādi mājās, mazums ir tas, ka viņi neatbrauca laicīgi, bet pēc tam pat nemēģinājot to piegādāt viņi atzīmēja ka viņi nevarēja to piegādāt, jo es nebiju mājās. BET ES BIJU UN ESMU, un tas pat man nepiezvanīja vai neuzrakstīja. Sūdīgākā piegādes kompānija.

DPD - Krāpšana

Krāpšana DPD kurjera dienests izmanto krāpšanas shēmu. Pats neticēju kamēr ar to nesaskāros. - veicu preces pasūtījumu ar piegādi uz mājām - piegādes dienā no rīta saņēmu īsziņu ar piegādes laiku - piegādes laiks tuvojās beigām. Saņēmu 2x minūtes laikā ātrus zvanus ("uzpīkstināja") no nepazīstama numura. Šo darbību viņi veic, lai reģistrētu ka zvans tika veikts, bet klients nav atbildējis. - pēc tam saņemu ziņu, ka mans sūtījums atrodas pakomātā. Rezultātā samaksāju par piegādi uz mājām, bet saņēmu piegādi uz pakomātu.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Problēmas ar DPD piegādes pakalpojumu rodas pastāvīgi. Pagājušajā reizē viņi pazaudēja veselu lielu gultu, bet kaut kā izdevās vienoties (bet jau ar veikalu), lai atgūtu naudu. Par manu visdziļāko nožēlu, mans nākamais lielais pirkums interneta veikalā atkal tika veikts, izmantojot DPD piegādes pakalpojumu (pasūtījuma brīdī nebija zināms, kas tieši piegādās preces). Es pasūtīju diezgan lielu ledusskapi, piemaksājot par uznešanu dzīvoklī. Dzīvoju 8. stāvā, un ēkā ir vecs, padomju laika lift...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjers piezvana un pēc diviem pīkstieniem noliek klaisuli. Tulīt atzvanu kurjeram 8 reizes pēc kārtas, bet klausule netiek pacelta, vai tiek atspiests. Un pēc dažām minūtēm saņemu ziņu, ka piegādās rīt. Zvanu uz Dpd un paziņo, ka kurjeram nav pienākums celt klausuli. Kādsir viņa pienākums, pabraukt garām, vai atvest paciņu? Es rīt nebūšu uz vietas un speciāli nepakārtošu vairākas dienas DPD piegādes grafikam. Ja paceltu telefonu, tad paka būtu saņemta neizjaucot grafiku. Un šī jau ir trešā reize, kad tā notiek. Neiesaku izmantot viņu kurjerpakalpojumus, ļoti pavirši un nelaipni palikuši.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Problēmas risinājuma nekāda - tukši solījumi tikai lai tiktu vaļā no palīdzības lūdzēja tajā mirklī - tatad formāli "automāti" klausules galā. Neviens neko izdarīt nevarot - tādas atbildes pat trešajā dienā pēc termiņa kad bija jāpiegādā prece. Viena diena nomaina otru un solijumi piegādāt laikā vienkārši klientu mānīšana. Viss kā pret sienu. Absolūti nekvalitatīvs serviss, jeb tā nav vispār. Trakākais ir tas, ka sasaiste ar šiem ir notikusi bez manas izvēles.

DPD - Slikts serviss un slikta attieksme pret klientu

Slikts serviss un slikta attieksme pret klientu Jau vairākas reizes esmu sazinājusies ar DPD konsultantiem par sūtījumu, un katru reizi saņemu atšķirīgu informāciju. Tikai pēc vairākiem zvaniem beidzot uzzināju patieso situāciju. Izrādās, kurjers nepiegādāja paku, jo pakomātā neesot bijusi vieta, un to atgrieza šķirošanas punktā. Tālāk sūtījums vienkārši pazuda. Sistēmā tas joprojām redzams kā “piegādāts”, lai gan neviens man neko nav piegādājis. Sākumā teica, ka “nākamajā dienā būs atkārtota piegāde” – tā nenotika. Cits konsultant...

РешеноDPD - Nekvalitatīvs serviss un vēl nekvalitatīvāki konsultanti

Nekvalitatīvs serviss un vēl nekvalitatīvāki konsultanti Jau 6 reizes esmu zvanījusi DPD konsultantiem, un visas sešas reizes man ir sniegta cita informācija. Tikai pēdējās sarunas beigās, paziņojot, ka rakstīšu sūdzību, konsultante beidzot izklāstīja PATIESO informāciju par sūtījuma stāvokli. Sākumā tika apgalvots, ka pakomātā vienkārši nebija vietas. Pēc tam tika teikts, ka tā esot kurjera kļūda. Cits konsultants atkal teica, ka esot paziņojis, lai paciņu atrod noliktavā, un man atzvanīšot- tas nekad nenotika. Un tā tika piestāstītas pilnas ausi...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Sūtījumam bija jābūt šodien, bet uzradusies šķirošanas kļūda! Tad jautājums tāds, kādi maigi sakot “tizleņi” tur strādā? Kā vienmēr pirms svētkiem kaut ko čakarejas.

DPD - Slikts serviss, drausmīga attieksme pret klientu.

Slikts serviss, drausmīga attieksme pret klientu. Neiesaku neviena šo dpd pakalpojuma izmantošanu. Pasūtīju no rrr. Lt sūtījumu. Izsekošanas kodā uzrādās, ka paka ir pa lielu, nevar ievietot skapī. Uzrakstīju iesniegumu, lai paku sūta uz Rīgas filiāli.. Īsumā ar mani neviens nesazinājās par pakas gaitu. Neskaitāmas reizes zvanīju uz dpd, kur man pateica, ka info ir nodots tālāk. Paku nesaņēmu. Nr.05808051735197

DPD - Pazaudē preces un tad čakarē klientus

Pazaudē preces un tad čakarē klientus Sadarbojos ar DPD kā uzņēmums. Biju viņu klients, bet viņi pazaudēja preci ko klients bija pasūtijis paši savā noliktavā. Klients zvanīja dusmīgs sakot ka prece pēc izsekošanas jau mēnesi atrodas DPD noliktavā un DPD nevar viņam ne ar ko palīzēt. Sazinājos ar DPD, uzzināju, ka man pašam ir jāseko līdzi katrai precei lai tā nolāk līdz klientam, jo DPD neziņo, ja ir pazaudējuši piegādes procesā. Kā arī to, ka prasa ļoti daudz jāutājumus, prasa arī foto pirms iepakošanas, tad arī ar iepakotu preci...

DPD - Piegādes serviss, kas nespēj piegādāt sūtījumu

Piegādes serviss, kas nespēj piegādāt sūtījumu Tika veikts sūtījums (nr. 1322943527138) ar paredzēto piegādi uz adresi 23. oktobrī. Ceturtdienas rītā saņemu sms, ka sūtījums tiks piegādāts laikā no 10:17-11:17. Gaidu un sagaidu sms, ka sūtījums ievietots skapī, ko nav izdevies to piegādāt. Lieki teikt, ka nekādu zvanu nesaņēmu. Papildus varu arī pieminēt, ka precīzi šāda pati situācija notika arī nedēļu iepriekš ar diviem sūtījumiem. Zvanu, rakstu, jautāju, kas notiek? Konsultanti atbild, ka notikusi kļūda šķirošanas procesā. Sola, ka...

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Es tiešām nevaru iedomāties neprofesionālāku un haotiskāku servisu par šo. Ksenukai internetveikalā iegādājos preces gandrīz 2000 eiro vērtībā, samaksājot arī 26,99 eiro par piegādi un 39,99 eiro par uznešanas pakalpojumu. Jau sākotnēji mana pasūtījuma piegāde tika sadalīta divās daļās, kas nozīmēja, ka kurjers ar precēm ieradīsies divās dažādās dienās. Piegādes rītā saņēmu ierasto paziņojumu, ka pasūtījums tiks piegādāts laika posmā no plkst. 8:00 līdz 17:00. Protams, kā jebkurš normāl...

РешеноDPD - Krapšana no pakomata

Krapšana no pakomata Kad ierados DPD pakomātā, ievadīju PIN kodu, ko saņēmu e-pastā, bet automāts ziņoja, ka kods nav derīgs. Kad mēģināju to ievadīt vēlreiz, notika tas pats. Kad piezvanīju DPD operatoram, man pateica, ka pats biju saņēmis sūtījumu 10 minūtes pirms ierašanās pie pakomāta. Operators man teica, ka skapīša durvis, kad ierados, bija atvērtas. Pārbaudīju saturu, bet tur nekā nebija. Mēģināju tās aizvērt, bet tās neaizvērās. Skapīša durvis bija salauztas. Man teica, lai iesniedzu sūdzību. Laba...

DPD - Grūti piegādāt paku... Wtf

Grūti piegādāt paku... Wtf Pasūtīju tv 50 collas, kā dāvanu cilvēkam. Reķinājos ka piegāde būs divu dienu laikā. Tv stāv veikalā... Hui zin cik,... Sazvanīju baltic data pajautāt, kas notiek, kāpēc nebija piegāde? ... Izrādās, kurjeri vienkārši neņem (ignore) , jo paka liela... No vienas puses, saportu ka paka liela, bet tad vajadzēja sazināties ar vadību, kas nebija izdarīts... (poor menagment) , lai tad vismaz palīgu sūta... Nu neko, nolēmu, sazvanīt citu piegādes firmu, jo redzēju ka pasūtījuma statuss: " gaida...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti neapmierinošs serviss un klientu apkalpošana. Piegāde tiek veikta, nebrīdinot pat par piegādes dienu – paku vienkārši atstāj pakomātā, un tikai pēc tam atsūta sms ar informāciju, kur tā atrodas. Šāda pieeja rada liekas neērtības klientam un neatbilst kvalitatīva servisa standartiem. Klientu apkalpošana vienkārši teica ka paku šķirošana notiek pa nakti, bet kāpēc klientiem tas jāzina, vienkārši brīdinot par piegādes dienu uzlabotu servisu un dotu iespēju saņemt savu pasūtījumu. Cilvēki nevar sēdēt mājās nedēļu gaidot pakas jebkurā dienā un laikā.

DPD - sūtījumu tur pie sevis un ignorē - Sūtījums netiek piegādāts

Sūtījums netiek piegādāts DPD jau vairāk kā nedēļu sūtījumu tur savā noliktavā un uz jautājumu, kādēļ sūtījums netiek nodots piegādei, man nesniedz atbildi. Telefoniski atbild, lai vienkārši gaidu atbildi e-pastā, bet e-pastā pa 4 dienām saņēmu tik atbildi, ka "došot man ziņu, kad uzzinās info". Nr. 05757994714418

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paciņu, kas paku skapī tika ievietota sestdienā, kurjers izņēma tikai trešdien. Zvanot un interesējoties otrdien, sniedza maldinošu informāciju - ka paka jau esot Rīgā un būs piegādāta tajā pašā dienā. Nekas neatnāca. Trešdien zvanot jau noskaidrojās, ka paka būs ceturtdien. Izsekošanas portālā VISI datumi arī atjaunoti pēc tekošās dienas, tā kā attēlu par progresu nekur neiesniegsi...