BabyBest.lv - Slikts serviss, bojātās preces
Pasūtīju no Babybest SIA (42103109312) autosēdekli.
Pasūtījuma apstrāde / rēķina izrakstīšana / preces sagatavošana un izsūtīšana / piegāde - ļoti ātra.
Konkrētai precei, ko sūtīju, Cena patīkama.
Bet tas viss vairāk nav svarīgi, pēc preces saņemšanas, par pirkumu esmu vīlusies, jo prece atnāca nevisai svaigā kastē, vēl pietam iepakojums bija no cita autosēdekļa (pirmais iespaids, kad saņemu no kurjera, bija vispār, ka atsūtīta nepareizā prece un tagad būs jāsūta atpakaļ utt.) , atverot izskatījās pareizs, bet izskatās, ka tas bijis, kā izstādes variants, vai pat lietots, jo ir uz korpusa nobružājumi, skrāpējumi, malas ir apsistas, uz auduma putekļi, instrukcijas netīras, kautgan par šo, neviens iepriekš nebija brīdinājis/jautājis vai šādu vēlos pirkt. Ja būtu jautājuši, atteiktos un šadu nepasūtītu.
Uzrakstīju veikalam, ar domu, ka varu informēt par kāda darbinieka nevīžīgu darba pienākumu pildīšanu, kā arī varbūt nākamo pasargāt no šāda pirkuma un ierosināt veikalu brīdināt par šādu preces stavokli. Plus bija interesanti, kādu risinājumu piedāvās.
Viņu atbilde bija šāda, ka tas ir pilnīgi normāli, ka ir skrāpējumi, jo preci testē pirms pārdošanas un ka tie taču būs noslēpti lietojot, kāda starpība vai tie ir, vai nav. Neoriģināla kaste, arī ir normāli, jo transportējot, tās mēdz būt saplēstas un tad tikai labu gribot, viņi ieliek preci citā, lai tā var būt nogādāta labā stāvoklī.
Liek aizdomāties, vai tiešām viņi paši testē preci pirms sūtīšanas un kādam nolūkam un vēl noskrāpē to. Cik var būt bojāta oriģinālā kaste, ja tā uz ko ir mainīta, ir vienkārši briesmīga un absurdi, ka preci ar defektu vēlas nogādāt labā stāvoklī. Un kāpēc ir netīras instrukcijas, vai tās arī testē.
Kompensācijai (jo ir skrāpējumi) piedāvāja 10 eur nākošajam pirkumam. Viņi tiešām ir jābūt tik pārliecinātiem, ka pēc šī notikuma es kautko pie viņiem vel pirkšu.
Par atteikuma tiesībām neviens pat nebija ieminējies, par maiņu arī, atvainošanās arī nekādas.
Pēc tam, kad uzrakstīju, ka vēlos atteikties no preces, saņemu ziņu ar atvainošanos un piedāvājumu kompensācijai uz 30 eur ( dāvanu karte).
Комментарии (3)
14 dienu laikā jebkuru preci varat atgriezt atpakaļ, jo nepatika. Tādas ir patērētāju tiesības.
Ja pasūtītā prece atnākusi ar skrāpējumiem, netīrumiem un bez oriģinālā iepakojuma, patērētājam ir tiesības uz kvalitatīvu un atbilstošu preci saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, kas nosaka, ka precei ir jāatbilst līgumā noteiktajām īpašībām un tā nedrīkst būt bojāta vai iepriekš lietota, ja šāds nosacījums nav skaidri norādīts pirms pirkuma veikšanas. Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 par distances līgumu piešķir patērētājam 14 dienu atteikuma tiesības, kuru laikā iespējams atgriezt preci bez pamatojuma, ja tā neatbilst gaidītajam. Veikala sākotnējā atbilde, ka skrāpējumi un neoriģināls iepakojums ir normāli, nav atbilstoša patērētāju tiesību aizsardzības principiem, un preces "testēšana" bez patērētāja piekrišanas var norādīt uz slēptiem defektiem vai neatbilstošu preču izplatīšanas praksi.
Ja veikals sākotnēji nav informējis par atteikuma iespējām, tas ir pārkāpums, un patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), lai pieprasītu skaidrojumu un aizsardzību pret negodīgu komercpraksi. Kompensācijas piedāvājums ar dāvanu karti ir tikai daļējs risinājums, jo patērētājam ir tiesības saņemt pilnu naudas atmaksu, ja prece neatbilst līgumam. Ieteicams pieprasīt rakstisku apliecinājumu par preces pieņemšanu atpakaļ un atgriezt naudu, nevis pieņemt dāvanu karti, kas liek atkārtoti iepirkties pie konkrētā pārdevēja. Ja veikals atsakās sadarboties, ir iespējams vērsties Latvijas tiesā ar prasību par naudas atgūšanu un zaudējumu kompensāciju. Ieteicams saglabāt fotogrāfijas, saziņas pierakstus un maksājuma apliecinājumu kā pierādījumus iespējamai tiesvedībai vai PTAC izskatīšanai.
Spiediet "atrisināts"! Mierizlīgums un vēl dāvana