Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
BITE - Krāpšana un izspiešana grupā
Pieņēmu bites piedāvājumu, pāriet no tele2, jo piedāvāja labākus noteikumus. Bet tad tele2 attapās par veco labo klientu un teica, ka ja palikšu, piedāvās vēl labākus nosacījumus un nokārtos visu ar bite, kas kā izrādījās ir meli. Saprotot, ka ar teroristiem, jāsadarbojas, jo draudi nevienam nepatīk. Griezos vienā no bite saloniem ar visu, kas man no bites bija un gribēju atgriezt. Bet darbiniece atteica. Teica, ka jāsūta ar maksas kurjeru un iedeva adresi. Piespiedu kārtā to izdarīju...
BITE - Slikts serviss
Pirku jūlijā jaunu telefonu. Konsultants bija neprofesionālis. Kā arī nepiedāvāja man ekrāna apdrošināšanu kas tajā laikā pirmo mēnesi bezmaksas. Tad ka pamanīju ka nav apdrošināšana, bite neatzīst savu vainu un it kā neko nevarot darīt. Maldināšana. Telefons tiek maksāts, bet viens no galvenajiem nepieciešamiem rīkiem kā ekrāna apdrošināšana man nav. Tātad telefons ja saplīst nejauši ir nelietojams.
BITE - Обман
Заходя на сайте данной компании сразу обращаешь внимание на рекламу которая гласит "Переходи в Bite и получи 50% скидку на тарифный план ", а в действительности приразговоре с оператором вам предлагают перейти к ним без каких либо скидок! Очереднойх развод!] !
BITE - Darba vide
Es novērtēju šī uzņēmuma darbību, bet diemžēl vadītājs neprofesionāli pārvalda komandu un nepieņem nepieciešamos lēmumus, kas bieži rada neskaidrības un neefektivitāti darbā. Slikta vadība ir radījusi saspīlētu darba Vidi, kurā komandas locekļi jūtas neapmierināti un neiedvesmoti. Tas negatīvi ietekmē uzņēmuma kopējo tēlu un klientu apkalpošanu. Uzņēmumam būtu jāapsver vadības maiņa vai nepieciešamība uzlabot vadītāja prasmes, lai nodrošinātu produktīvāku un harmoniskāku darba Vidi. Šis uzņēmums potenciāli varētu sasniegt daudz labākus rezultātus ar labāku vadību. Ar Cieņu, Kristina
BITE - Krāpšana, zādzība
Paņēmu 1+1 telefonu un go3, bet par cik bija tele2 go3 līgums, un būgu jāmaksā sods, tad aizsūtīju abus telf. 14 dienu (reāli 4 dienu) laikā nelietotus atpakaļ un atteicos no go3. Salonā telf. Nodot nevarēja bija obligāti jāsūta. Pie saņemšanas bija jāsamaksā 0.96€, ko man atskaitīja atpakaļ, kad saņēma telf. Nākamā mēnesī atsūta rēķinu 199€ par telf. Uz jautājumu kāpēc, ja atdevu atpakaļ abus tel. 20 bija jāgaida atbilde, kur paziņoja, ka es esot atdevusivtikai 1telf. Vot kā tgt pierādīt, ka...
РешеноBITE - Krāpšana
Pieslēdz pakalpojumus kādus un kad vēlas, par to iekasējot naudu. Pieslēdza antivīrusu. Zvanot un jautājot kāpēc tādu pieslēdz, neko nevar paskaidrot. Pakalpojuma atslēgšanai - jāsūta īsziņa par naudu+ par pakalpojumu tāpat iekāsēs naudu līdz mēneša beigām. Sūdzēšos PTAC.
BITE - Slikts serviss
Akropole Rīga. Bites salons. Strādā 2 konsultanti. Stāv Rinda. Viens no konsultantiem apkalpo cilvēku un pabeidzot vienkārši pieceļas un aiziet prom, kāmēr pie viņa stāv Rinda. Saprotu, ka ir pusdienlaiks vai kas cits, taču varēja vismaz pateikt, lai ejam otrā Rindā vai jebko citu nevis vienkārši piecelties un aiziet. Viens no klientiem sāka dusmīgi lamāties uz otru konsultantu, ka 30 min jau stāv Rindā, bet konsultants vienkārši aiziet uz ko otrs konsultants sāka rupji atbildēt šim klientam...
Bite Latvija SIA - Nekorekti izturas pret klientiem. Slepus nodod parādu inkaso firmai
Labdien! 14.07.2023. Telefona numurs no fiziskas personas tika pārreģistrēts uz juridisku personu. Fiziska persona pēdējo rēķinu apmaksāja daļēji, jo neizlasot līgumu, uzskatīja, ka abonēšana beidzas ar to brīdi, kad tiek pārtraukts līgums. Līgumā atrunāts, ka abonēšana jāveic par pilnu mēnesi, kā arī juridiskai personai jāmaksā abonēšanas maksa no tā brīža, kad līgums tika noslēgts. Jau šeit ir redzams, ka Bite Latvija sia pielieto negodīgu praksi. Līdz ar šo izveidojās parāds 5,37 euro. Bite...
BITE - Krāpšana, slikts serviss
Mēs ar vīru redzējām kārdinošu bites piedāvājumu “pērc vienu televizoru un saņem otru dāvanā par 1 eiro”. Nolēmām ņemt uz nomaksu, bet neņēmām vērā, ka bite piedāvā nomaksas plānus tikai cilvēkiem, kas vecāki par 21 gadu, un mums ir 19. Operatore piedāvāja parunāt ar kādu no mūsu radiniekiem, kuri ir vecāki par 21 gadu. Lai tie varētu noformēt nomaksu uz sevi, un pēc operatora vārdiem šim cilvēkam nav obligāti jābūt bites klientam. Prasījām manai mammai noformēt nomaksu uz sava vārda (viņa ir...
BITE - Slikts serviss, pakalpojumu sniegšana neatbilstoši labas pārvaldības principiem
Izmantoju Bites pakalpojumus savam otrajam numuram, kuru lietoju privātajām sarunām, mobilo internetu neizmantoju, jo tālrunis 99% laika atrodas wi-fi tuvumā, īsziņas nesūtu. Pēdējās nedēļas laikā atļāvos trīs vakarus ilgāk parunāt ar savu apslimušo radinieku, kā rezultātā saņēmu pat ne brīdinājumu, bet īsziņu, ka sakarā "ar godīgas lietošanas politikas" noteikumu pārkāpšanu man ir atslēgti izejošie pakalpojumi. Lai būtu apmēram skaidrība par pakalpojumu lietošanas apjomu, uz sūdzība...
РешеноBITE - Krāpšana
Neparejiet uz BITE jo viņi nokasa naudu kur tik var, pat nebrīdinot, es pārgāju uz lmt un man pateica ka vel vienu rēķinu no bite man vajag apmaksāt, es to apmaksāju, pagāja viens mēnesis un 3 dienas kad es jau lietoju lmt. un man atkal atnāk 30 eiro rēķins! Teicot ka man vajadzēja pariet līdz 5 datumam, bet es pareju 6 datuma, tagad es maksāšu nepar ko! Tā jūs pasi domājiet vajag tie laupītāji jums!
BITE - Ļoti lēns internets, viltīga politika
Visu savu mūžu, kopš skolas laikiem biju lmt klients. Līdz pirmajam bites slazdam - piedāvājumi ar ierīcēm ir kārdinoši, tomēr tajos vienmēr slēpjas kāds zemūdens akmens. Manā gadījumā tas bija tāds, ka nevaru aiziet projām bez līgumsoda. (laikam jau paši saprot ko dara) . 3gadus gaidīju kad vienreiz varēšu aiziet atpakaļ pie lmt. Prieks bija īss, jo dzīves biedrene ļoti ļoti gribēja 2gab ierīces par 1cenu, uz ko, pēc ilgām diskusijām tomēr piekritu. Un atkal tas pats - aiziet prom nevar, bet...
BITE - Krāpšana
Saņemu no bites zvanu par iespēju 2 mēnešus skatīties bezmaksas go3. Es saku, man nav laika pie tv sēdēt, ka nevēlos utt.. Ļoti nepatīkami ka uzbāžas. Piekritu tos divus mēnešus bez maksas. Ne reizi neieslēdzu go3, lai apskatītos, kas tur ir.. Pirms tam saglabāju bites nr, no kā man tika zvanīts. Zvana, zvana atkal, neceļu augšā, jo nepatīk ka nesaprot ar 1x ka nevēlos go3! Atnāk rēķins un rēķinā iekļauta summa, ka esmu piekritusi izmantot go3! Pēc šī saprotu, ja tu piekrīti bezmaksas uz 2...
BITE - Slikts serviss
Vēlos padalīties ar savu pieredzi esot bites klientam. Sāksim ar to, ka ļoti slikta interneta kvalitāte. Ieslēdzot hotspotu un savienojoties ar tv kā minimums pārtrauks savienojumu 4 x. Sākumā domāju, ka pie vainas telefons, bet nē, nomainīju telefonu un turpinās tas pats. Kā arī ņēmu tv (nomaksa) , obligāti bija jāņem arī go3. Par cik nebiju viņu klients, likās okay. Bet pēc laika ņemot telefonu pie viņiem, man obligāti bija vēl jāņem kaut interneta sim karte lai tikai dabūtu sev kāroto...
BITE - Go3 piespiedu uzspiešana izkrāpjot naudu
Tele 2 klients,domāju pāriet pie Bites saņemot labāku tarifa piedāvājumu.Atsūtīja līgumu, šim.Tad 2dienu pārejas periods,kurā Tele2 piedāvā labāku tarifu un palieku pie Tele2..Līgums tiekot anulēts,pāreja nenotiek.Tikai atnāk rēķins par Go3,no kura nevar ne atteikties vai jāmaksā līguma laušama 70€.Go3 neesmu lietojis neprasījis lai pieslēdz.Naudas izspiešana,rekets Ļoti negodīga rīcība
BITE - Krāpšana
Bite ir riktīgs krāpnieku kantoris - ar viltu un meliem izkrāpj naudu no senioriem! Esiet uzmanīgi - mēs noteikti tādi neesam vienīgie, neļaujiet saviem vēcāka gada gājuma cilvēkiem neko parakstīt bites kantorī, pirms 10x nav pārlasīts līgums. Tātad - manai mammai atnāca sms ka jānomaina sim katre - to varot izdarīt jebkurā bites salonā, ok viņa aizbrauc mainīt, viņai piedāvāts vēl viss kas, kā jau bites politikā to piekopj - bāž virsū vajag vai nevajag! Pierunājuši pieslēgt internetu, par ko...
BITE - Krāpšana organizētā grupā, izspiešana, un maldināšana
Lai atteiktos no bites piedāvājuma griezos bite veikalā Tc Šokolāde, kur darbiniece atteicās pieņemt manu sūdzību. Tādēļ, piespiedu kārtā, izpildīju instrukcijas noteiktajā termiņā un nosūtīju negodīgo līgumu atpakaļ uz norādīto adresi ar darbinieces norādēm. Neuzskatu, ka esmu uzsācis pakalpojumu izmantošanu, jo noteiktajā termiņā (piespiedu maksājums Omniva 17.08.2023) aizsūtīju visu atpakaļ uz norādīto adresi. Bet tagad nāk rēķins par 158.39 eur. Noraidu šo "dāsno" piedāvājumu!
BITE - Bite skolēniem - BITE maldina, ka būs neierobežoti zvani
Jau pāris gadus bērnam bija Bites pieslēgums ar neierobežotiem zvaniem, bet pēkšņi septembrī darba dienā bērnam izejošie zvani, sms tika slēgti pat nebrīdinot pamatskolnieka vecākus. Parādu nav. Vai tas ir likumīgi, ja pie tarifu plāna ar neierobežotiem zvaniem tiek liegta saziņas iespēja. Bites konsultants Saka, lai bērns mazāk zvana... Vai tiešām pie tarifa ar neierobežotiem zvaniem vecākiem ir jāsāk skaitīt/čekot, cik bieži bērns ir zvanījis? Līdz kādam līmenim tad bites prāt sarunas ir...
BITE - Zema pakalpojumu kvalitāte
Nožēlojami zema kvalitāte. Jau vairākus mēnešus bite nevar noskaidrot kļūdu un izlabot tās iemeslus - no citu operatoru tālruņu numuriem nevar sazvanīt manu bite numuru, tāpat nevar nosūtīt īsziņas. Attiecīgi informāciju par kurjeru sūtījumiem nevar saņemt, bankas kontam nevar piekļūt utt. Klientu apkalpotājas mainās, uz atgādinājumiem neatbild, problēma paliek neatrisināta.
BITE - Rīga šausmīga zonā un internets garām
Zona šausmīga Rīga, internets arī. Par tādu summu, ir verts nomainīt operātoru. Kāds mēģina mani sazvanīt, Saka, ka telefons ir atslēgts. Summa ir pārāk augsta tādai kvalitātei. Internets, daudzās vietās vispār nav. Cerams, ka cilvēki sāks mainīt operatorus, tad varbūt atvērs savas acis un sāks domāt, nevis tikai naudu slauks nost... Bilde ir redzama viņa kompānijas kvalitāte, ziepniekkalnā...