BITE

Bite Latvija SIA
Адрес: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 25850600
+371 25851601
Факс: +371 25850610
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации  •  Операторы мобильной связи
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

12%
Жалобы
969
Разрешенные
34
C ответами
357
Посмотреть статистику

BITE - Жалобы и отзывы

BITE - Krāpšana organizētā grupā, izspiešana, un maldināšana

Krāpšana organizētā grupā, izspiešana, un maldināšana Lai atteiktos no bites piedāvājuma griezos bite veikalā Tc Šokolāde, kur darbiniece atteicās pieņemt manu sūdzību. Tādēļ, piespiedu kārtā, izpildīju instrukcijas noteiktajā termiņā un nosūtīju negodīgo līgumu atpakaļ uz norādīto adresi ar darbinieces norādēm. Neuzskatu, ka esmu uzsācis pakalpojumu izmantošanu, jo noteiktajā termiņā (piespiedu maksājums Omniva 17.08.2023) aizsūtīju visu atpakaļ uz norādīto adresi. Bet tagad nāk rēķins par 158.39 eur. Noraidu šo "dāsno" piedāvājumu!

BITE - Bite skolēniem - BITE maldina, ka būs neierobežoti zvani

Bite skolēniem  - BITE maldina, ka būs neierobežoti zvani Jau pāris gadus bērnam bija Bites pieslēgums ar neierobežotiem zvaniem, bet pēkšņi septembrī darba dienā bērnam izejošie zvani, sms tika slēgti pat nebrīdinot pamatskolnieka vecākus. Parādu nav. Vai tas ir likumīgi, ja pie tarifu plāna ar neierobežotiem zvaniem tiek liegta saziņas iespēja. Bites konsultants Saka, lai bērns mazāk zvana... Vai tiešām pie tarifa ar neierobežotiem zvaniem vecākiem ir jāsāk skaitīt/čekot, cik bieži bērns ir zvanījis? Līdz kādam līmenim tad bites prāt sarunas ir...

BITE - Zema pakalpojumu kvalitāte

Zema pakalpojumu kvalitāte Nožēlojami zema kvalitāte. Jau vairākus mēnešus bite nevar noskaidrot kļūdu un izlabot tās iemeslus - no citu operatoru tālruņu numuriem nevar sazvanīt manu bite numuru, tāpat nevar nosūtīt īsziņas. Attiecīgi informāciju par kurjeru sūtījumiem nevar saņemt, bankas kontam nevar piekļūt utt. Klientu apkalpotājas mainās, uz atgādinājumiem neatbild, problēma paliek neatrisināta.

BITE - Rīga šausmīga zonā un internets garām

Rīga šausmīga zonā un internets garām Zona šausmīga Rīga, internets arī. Par tādu summu, ir verts nomainīt operātoru. Kāds mēģina mani sazvanīt, Saka, ka telefons ir atslēgts. Summa ir pārāk augsta tādai kvalitātei. Internets, daudzās vietās vispār nav. Cerams, ka cilvēki sāks mainīt operatorus, tad varbūt atvērs savas acis un sāks domāt, nevis tikai naudu slauks nost... Bilde ir redzama viņa kompānijas kvalitāte, ziepniekkalnā...

РешеноBite Latvija - Briesmīgs vadības stils

Briesmīgs vadības stils Jāsāk ar to, ka šai uzņēmumā vadītājs vadītājam galā. Un kreisā roka nekad nezina, ko dara labā. Bija pārdošanas komanda, ar tādu glumu tipiņu priekšgalā, kolīdz glumais sajuta, ka komandu izjauks "augstāka vadība", nosvīda jau laikus. Atstājot savā vietā, it kā jaunu vadītāju - meiteni no tās pašas komandas. Lielos vilcienos, meiteni izmantoja, lai vēlāk vainotu pie komandas izjukšanas. Ja cilvēki, kas strādā Bitē būtu zirgi, kas velk ratus, viņi visi būtu līdz nāvei laikam sasisti ar pātagām...

BITE - Negodīga politika

Negodīga politika Ir tāda lieta, ka pie numura pāriešanas pie uzņēmuma, uzņēmums dabūja rēķinu pa daļu, no 20 datuma, bet pats dabūju līdz 31.datumam... sanāk, ka Bite par to pašu periodu ņem no divām personām, un pie tām, tas ir atrunāts līgumā... Noteikti neturēšu savus numurus pie BITE turpmāk, un gan neizmantošu viņu pakalpojumus... nav godīgi.

BITE - Krāpšana

Krāpšana Klientu konsultanti neatlaidīgi melo ar mērķi noslēgt līgumu. Divas nedēļas katru dienu zvanīja un terorizēja par go3. Apsolīja 8 mēnešus bez maksas lietot go3 ar iespēju jebkurā brīdī atteikties no pakalpojuma. Tagad saprotu, ka to vispār neizmantoju, bet lai atteiktos ir jāmaksā līgumsods 70 Eur apmērā. Protams, ka vajadzēja sīki un smalki izlasīt noteikumus, bet klientu konsultantiem jau nu arī nevajadzētu melot. Skaidrs tas, ka turpmāk ar šo kompāniju neielaidīšos nekādos darījumos.

BITE - 5G ir mānīšanās un tikai reklāma !!@

5G ir mānīšanās un tikai reklāma !!@ Izrādās 5G ir reklāmas triks, kurā tiek izreklamēts, ka varēsim vadīt automašīnas un viedās mājas,taču realitātē pat nevar ziņas palasīt un atvērt bildes. Iegādājos Bitē izreklamēto Samsung galaxy s 22 ultra tālruni , ar 5 G , pieslēdzu bezlimita tarifu. Tālruni regulāri atjauninu un atmiņu tīru, taču pat elementāri ziņas normāli palasīt nav iespējams, attēlus never vaļā vai arī pārsūta pat nelielu attēlu skaitu vairākas minūtes. Lūk jums 5 G. Bites krāpšanas triks !

BITE - Pārdevējs melo, piedāvājot Go3

Pārdevējs melo, piedāvājot Go3 Iegādājos telefonu ar nomaksu. Līgumam pielika klāt Go3 uz 2 gadiem. Pārdevējs salonā teica, ka Go3 pirmos 3 mēnešus bezmaksas un pēctam, ja nepatiks, varēšu atteikties. Tagad izrādās vienīgais variants kāatteikties no ikmēneša maksas ir lauzt līgumu un maksāt par telefonu uzreiz + kaut kāda summa par neizmantoto atlaidi uz go3. Zvanīju uz 1601 trīs dienas līdz sazvanījos.

BITE - Slikts tīkla pārklājums

Slikts tīkla pārklājums Ļoti slikts tīkla pārklājums telefonam zonas nav, mājās i-nets arī neiet. Kā tas var būt tikko kā pieslēdza viss darbojas kā nākas paejiet daži Mēneši tā viss pazūd tā it kā vis tiktu ierobežots. Telefons nav vainīgs tika nopirkts jauns. Interneta kaste martā tika pieslēgta arī jaunā. Problēma ir pašai bitei.

BITE - Slikts serviss, savstarpējās komunikācijas trūkums

Slikts serviss, savstarpējās komunikācijas trūkums Aprīļa mēnesī tika iegādāts telefons caur interneta veikalu. 07.06 telefons tika nests uz remontu, tika nomainīta pamata plate, izņemot telefonu no remonta tajā dienā netika slēgts iekšā, jo zināju, ka būs nepieciešams visas programmas lādet no jauna. Nākošajā dienā telefonu uzliekot lādēt bija pazudusi "ātrā uzlāde" un telefons lādējās 4 stundas kā arī bija uzkarsis, kas pirms tam nebija. Vēl dienu vēlāk atkal liku telefonu uzlādēt un nu jau pieslēdzot pie lādētāja tas lādējās raustotie...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Veikalā pie konsultantes iegādājos preci. Neesmu spec šajos jautājumos un ja konsultante Saka ka derēs - nopērku. Bet ja nederēs vai nestrādās varēšu samainīt, jo esot garantijas talons. Atbraucot mājās konstatēju ka neder. Aizbraucam atkārtoti uz veikalu, bet nekā... Tas ka varēs samainīt bij tikai tā teikts... Žēl ka veikalos notiek pat tā...

BITE - Krāpšana, melošana

Krāpšana, melošana Bite nodarbojas ar krāpšanu, klientu konsultanti melo ar mērķi noslēgt līgumu. Mana situācija - apsola 8 mēnešus bez maksas go3 ar iespēju jebkurā brīdī atteikties no pakalpojuma. Beigās, protams, ne no kā nevar atteikties bez prāva līgumsoda. Pārgāju pie cita operatora, ar biti nekad nesadarbošos.

BITE - Krāpšanās ar BITE HOME3

Krāpšanās ar BITE HOME3 Bite home3 nodarbojās ar krāpniecību, izmantojot līguma punktu "9.1. Bite ir tiesības vienpusēji grozīt līguma noteikumus, tostarp abonēšanas maksu un paku saturu" tātad, šī gada sākumā februārī tika noslēgts 24 mēnešu lūgums par home3 un interneta paku kas maksā 15.99eur mēnesī. Un šodien jau sūta vēstuli ka: "no 01.09.2023. Jūsu esošajai home3 televīzijas satura pakai sākuma paka un internets spēkā stājas jauna ikmēneša abonēšanas maksa 19,99 €/mēnesī. " respektīvi zvanot klientam piedāvā...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar 21.07.2023 vēlējamies iegādāties jauno huawei watch 4 pro, palūdzam pārdevējam lai pirms iegādes no skatloga iedod piemērīt ka izskatās uz rokas. Uz ko sekoja atbilde: ne, to es izdarīt nevaru! Jautajam, ka ras ir, jūs nevarat? ! Mēs gribam nopirkt un jūs mums neļaujat uz preci paskatīties? ! Maza auguma jaunais pārdevējs atbild, ka ne, es jums nevaru iedod to pulksteni iedot apskatīties, jo mums tāds pakalpojums nav iespējams. No koment. Paldies bite, jūs mākat zaudēt klientus. Iegājām Lmt un tur ari nopirkām.

BITE - Krāpšana, slikts servis, neatļauti jautājumi, melošana...

Krāpšana, slikts servis, neatļauti jautājumi, melošana... Bite ir melīga, liekulīga kompānija. Slikts serviss, slikts interneta pārklājums Latvijā, braucot uz ārzemēm internets vispār nav, karti ielādēt nevar. Konsultanti klaji ņirgājas par klientiem, uzdod jautājumus, kurus nedrīkst. Katru reizi braucot uz ārvalstīm man bija jāzvana uz speciālu numuru un jāpiesaka internets, kurš tik un tā netika pieslēgt. Vēl trakāk, neviens mani nevarēja sazvanīt, sms no cilvēkiem pienāca ar nokavēšanos. Bites konsultanti man jautā, kad es braucu, kurā datumā...

BITE - Slikts serviss apkalpošana

Slikts serviss apkalpošana Sakaru kompānija Bite ļoti slikta attieksme pret klientiem. Zvanīju uz viņu nummuru. Nemāk latviešu valodu. Es iesniedzu sūdzību par nepamatotu rēķinu ko saņēmu. Viņa mani nesaprot pilnībā, lieto dažus krievu valodas vārdus. Un nometa telefonu beigās tā man arī nepaskaidrojot palielināto telefona rēķinu par pagājušo mēnesi. Viņi man nomainījusi tarifu nezin kāpēc. Sviests. Iešu pie cita operatora.

BITE - Slikts servis, savstarpējās komunikācijas trūkums, konsultantu neprofisionalitāte

Slikts servis, savstarpējās komunikācijas trūkums, konsultantu neprofisionalitāte Jūnija mēneša beigās uzsūtīju divas ierīces uz nomaksu caur interneta veikalu. Stacionāro datoru un planšeti. Ierīces saņēmu 26.06.2023. Un konstatēju ka viena no tām stacionārais dators nedarbojas, nav pat ieslēdzams. Sazinājos ar bites "draudzīgajiem" konsultantiem un izstāstīju par situāciju. Gan tehniķis gan konsultants ieteica datoru atgriezt atpakaļ, ko nākamajā dienā izdarīju, samaksājot par to diezgan pieklājīgu summu. 06.07.2023. Atkārtoti sazinājos ar bites konsultantiem, lai...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Bites salona konsultantam prasīju izmēģināt go3 televīziju Konsultants piedāvāja līgumu uz diviem gadiem un arī lai pāreju ar tālruņa numuru bet nepaskaidrojot to kad līguma laušanas gadijumā rēķins būs jāmaksā tāpat divi gadi. Līguma numurs 382412/2023

BITE - agresiva reklama

agresiva reklama Es sen neizmantoju Bite pakalpojumus, jo man ar viņam bija problēmas gan ar internetu, gan ar to ka ar viņiem ļoti grūti sazināties, tāpēc ka zvanot, ļoti reti iespējams sazvanīt operatoru. Un kad es beidzu izmantot bites pakalpojumi, viņi vienalga turpinās sūtīt man savu reklāmu un pakalpojumus. Es atnācu uz bite klientu centru, un palūdzu beigt to darīt, viņi apsolīja ka vairāk uz manu numuru īsziņas nebūs. Arī pēc tam, viņi turpināja to darīt. Bija arī gadījumi kad ar mani sazinājā...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы