BITE

Bite Latvija SIA
Адрес: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 25850600
+371 25851601
Факс: +371 25850610
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
закрыто
закрыто
Категория: Телекоммуникации  •  Операторы мобильной связи
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

11%
Жалобы
861
Разрешенные
29
C ответами
287
Посмотреть статистику

BITE - Жалобы и отзывы

РешеноBite - Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu

Krāpšana, neatslēdz GO3 pakalpojumu Akcijas ietvaros pieslēdzu Go3 Bite televīziju uz mēnesi pa velti ar iespēju atslēgties jebkurā laikā. 30 augustā iegāju no datora mana bite go3 tv sadaļā, no kurienes mani pārmeta go3 mājas lapā, kur arī mans konts sadaļā atslēdzu pakalpojumu. Pēc tam iegāju vēlreiz un pārliecinājos ka tiešām abonents atslēgts. Šodien 1 septembrī ieejot go3 mājas lapā redzu ka abonents atkal pieslēgts: (tikai tagad pa pilnu maksu. Nepatīkama no bites šāda rīcība... Komentāros rīt pierakstīšu kā izvērtīsies dialogs ar bites pārstāvi.

Bite - Slikts serviss. Nesaprotami rēķini, slikts pakalpojums

Slikts serviss. Nesaprotami rēķini, slikts pakalpojums Vissliktākais internets mājai. Briesmīgs serviss. Biju klients vairākus gadus, būdama ārzemēs kamēr tika maksātas milzīgas summas viss bija brīnišķīgi, līdzko atbraucu uz latviju sākās elle un Indija. Kad pārgāju pie cita operatora - tele2 (burvīga iestāda) mēģināja tomēr pierunāt palikt - atteicos. Tākā līgums bija slēgts internetam un go3 uz 24 mēnešiem nācās šo pakalpojumu vēl paturēt bites izpildījumā. Nevienam neiesaku, nav iespējams vienoties. Sakari slikti, attieksme tāda itkā klient...

Bite - Нет связи за пределами ЕС

Нет связи за пределами ЕС Будте осторожны! Судя по всему компания Bite не обеспечивает связью за пределами ес. Роуминг отсутствует, никуда не дозвониться... Попробовал дозвониться со 2го телефона в службу поддержки для частных лиц +37125850688. Автоответчик целую минуту, неспеша рассказывал как ""Atri un Erti"" работает их служба, после прохождения квеста с выбором "какую помощь желает подучить клиент" вам включат веседую музыку, которая у меня играла 4 минуты... После чего я сдался так и не получив поддердки от этой...

Bite - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Viss sākās kad pirms Jāniem vajadzēja nodot elektroskrejriteni garantijas remontā. Bite pārsūta viņu uz Tsc autorizētu servisu kurš tālāk pārsūta viņu uz Lietuvu. Kurš viņš visdrīzāk vienkārši mētājas noliktavā 2 mēnešus, augustā sākumā atnāk zina par to ka tiek piešķirta jauna ierīce, aizbraucu - veicu maiņas pasūtījumu paiet nedēļa piezvana pasaka ka tāda ierīce vairs neesot un nebūšot piedāvā naudas atgriešanu, skaidra lieta ka 2 mēnešus bezjēgā gaidot ir vajadzīga atpakaļ man ierīce ka...

Bite - Обман и воровство

Обман и воровство Перешла неделю назад в бите со своим номером, консультант пел песни в бите центре, навязал го3, придя домой я поняла что эта функция точно не для меня, так как там нет ничего подходящего для русскоязычной аудитории. А результате оказалось что у бите очень плохой интернет. И я опять решила сменить оператора. В результате чего мне позвонили, и сказали, что в случае ухода мне нужно будет заплатить 350 евро, выплатить полный размер предоставленной скидки. Консультант даже не соизволил меня...

Bite - Ļoti ļoti ļoti slikts internets un apkalpošana

Ļoti ļoti ļoti slikts internets un apkalpošana Ļoti slikts internets! Man pazīstams teica ka nezināja kad mājas internets vispār var būt tik lēns, kad mēs pārbaudījām ātrumu. Man ps4 rādās ka man tas aizņems 99+ stundas lai ielādētu vienu spēli. Un jā esam zvanījuši vairākas reizes un mums iedeva jaunu rūteri kas pilnība neko nemainīja. Parast kad zvanam viņi vienkārši kautko nīd ka daudz cilvēki izmanto internetu vienlaikus un tāpēc arī ir lēns. Vaitad internets nav priekš to domāts? Mēs šobrīd pārslēdzamies uz Lmt. Nekad nepieslēdzaties bitē ir grūti pēctam pārslēgties un velpietam kad pārslēdzaties viņi vēl cenšas jūs iemānīt atpakaļ.

Bite - Slikts serviis

Slikts serviis Sveiki vēlos jūs brīdināt par bites attieksmi, proti, pirms 11. Mēnešiem tika iegādāts jauns Samsung Galaxy telefons, no kuriem reāli tika izmantots1. Mēnesi, pēkšņi telefons atteicās normāli darboties, caur biti tas tika nodots garantijas remontā, pēkšņi tika saņemta ziņa, ka garantijas remonts ir atteikts, jo telefonam ir traumas, kas radušās trieciena rezultātā (nebija nekāda trieciena) . Kā rezultātā man ir jāmaksā remonta izdevumi, kas ir puse no telefona iegādes vērtības, kam es protam...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Vēlējos iegādāties mājas internetu. Kurjers atveda bites rūteri. 3 dienas pūlējos ar bites operatora palīdzību uztvert signālu. Kad tas tomēr neizdevās, man ieteica to sūtīt atpakaļ caur pakomātu. To tūlīt arī izdarīju, nosūtot gan rūteri, gan sim karti, gan visus papīrus. Tagad mēnešiem saņemu rēķinus par fiktīviem interneta pakalpojumiem. Zvanot man bite teica, lai neuztraucos un rēķinu nemaksāju, jo man nav ne sim, ne rūtera, ne signāla. Vēstulē lūdzu atmaksāt naudu par rēķiniem, ko...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Svētdien - 7. Augustā, tētis pasūtīja telefonu, kurš bija vajadzīgs steidzīgi. Viņi solīja izsūtīt trešdien, tētis prasīja, vai nevar nodot kādam no ģimenes locekļiem, tā kā, viņš strādā līdz 22 vakarā un ērtāk būs, ja piegādās uz mājām, taču viņi teica, ka tā nedrīkst, neskatoties uz to, ka citas firmas, tādas kā tele2 var nogādāt ģimenes loceklim. Viņi bija noteikuši tētim laiku, kad piegādās, taču viņi ierakstīja pavisam citu adresi, kas ir citā Latvijas pusē. Adresi samainīja, viņi solīja...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlos izteikt neapmierinātību par Cēsu bites salona darbiniecēm. 1. Augustā, mana mamma ieradās, lai palūgtu palīdzību savienot pulksteni, uz kuru telemārketinga darbinieki bija viņu pierunājuši, ar telefonu. Pašas meitenes neko nesaprata, kā to izdarīt, bet atļāvās mammai uzbraukt, ka viņai jānācās apieties ar jaunākajam tehnoloģijām un angļu valodu. Es zinu, ka tas nav viņu pienākums, var gadīties, ka ir pieredzes trūkums, bet darbiniekiem nav tiesību atļauties klientam, kurš vairs nav...

Bite - Плохой сервис

Плохой сервис 03.06.2022 отправила заявление менеджеру компании Linda Kronenberga. Спустя месяц ничего не случилось и мы позвонили в компанию, на что подучили ответ, что менеджер ушла в декретный отпуск и никому нас не передала. На тот момент у нас в этой компании обслуживались 3 корпоративных номера, которые нам требовалось перенести на другие реквизиты и так же хотели один номер теле2 так же перенести в бите. 08.07.2022 у нас появился новый менеджер в компании бите - Rita Karimova, которая сразу...

Bite - Lēns internets

Lēns internets Bites mājas internets ir neciešami lēns. Vispār nav iespējams paskatīties tv. Go3 ir principā pilnīgi bezjēdzīgs, jo dēļ superlēnā interneta, visu laiku "uzkarās". Esmu vairākas reizes sazinājusies ar uzņēmumu, bet jēgas nekādas. Atbilde viena - "jūsu rajonā ir daudz bites mājas interneta lietotāju, un tuvākajā laikā nav plānoti uzlabojumi". Principā, kkas nepatīk - vācies pie visiem velniem. Vai tā ir normāla attieksme pret klientu? Kādreiz ļoti patika šis uzņēmums, bet tiklīdz pārgāju uz...

Bite - Продажа контрафакта

Продажа контрафакта 28 июля 2022 года в городе Вентспилс, в торговом центре тобаго, по адресу lielais prospekts 3/5, мною был приобретён якобы оригинальный чехол Apple. Непосредственно перед оплатой, продавец сообщил, что будет предоставлена дополнительная скидка в 50%! Был приятно удивлён, но закрались смутные сомнения - почему оригинальный чехол apple продают с такой большой скидкой. Ладно, беру. Спустя час после вскрытия понял, что мне продали подделку чехла apple. Присутствовал характерный для подделок шов по...

Bite - BITE iekasē maksājumu par Carefizz pakalpojumu

BITE iekasē maksājumu par Carefizz pakalpojumu 27.07.22 saņēmu sms no bites par pakalpojuma carefizz iknedēļas maksu 3.2 €! Šādu pakalpojuma neesmu ne pieslēgusi, ne apstiprinājusi, ne autentificējusi! Zvanu bite, uz ko man operators atbild, ka šajā situācijā bite ir it kā tikai starpnieks maksājuma veikšanā un it kā 12.07.22. Man bij nosūtīta sms par to, bet nekādas sms 12.07.22. Man nebija! Zvanot pašam carefizz, viņiem ir automātiskais atbildētājs un viņi solās man atzvanīt kaut kad pēc 7 dienām! Bite tikai atslēdz manis nepieslēgto...

Bite - Nepamatoti pieslēgts pakalpojums un piestādīts rēķins...

Nepamatoti pieslēgts pakalpojums un piestādīts rēķins... Esmu bites klients jau ļoti daudzus gadus. Šobrīd jau 10 dienas karojuu ar bites kompāniju, jo viņi man nepamatoti pieslēguši go3 pakalpojumu no diviem dažādiem kontiem (viens konts pat nav nemaz ar manu telefona numuru) un piestādījuši man rēķinu. Šajās 10 dienās esmu runājusi ar 5 dažādiem bites pārstāvjiem (daži zvanīja man, dažiem zvanīju es) , esmu aizsūtījusi vairākus epastus, bet katru reizi katram darbiniekam man esošā problēma jāstāsta no jauna. Tas patērējis ļoti daudz stundu no mana...

Bite - Nepamatots pakalpojums

Nepamatots pakalpojums Jau vairāk kā desmit gadus esmu bites klients bet tagad saņemot rēķinu par jūniju man pierēķināti 7.00 eur ar Pvn nosaucot tos par paaugstinātas maksas pakalpojumiem. Jūlija mēnesim sagatavots jau tas pats pakalpojums. Sazinoties ar biti viņi var tikai nobloķēt turpmāk tos pakalpojumus, bet atcelt nepamatotus maksājumus nevarot. Es neesmu neko ar savu numuru apstiprinājis bet Saka ka esmu. Tas ir tāpat kā Saka balts bet atbilde melns. Tad Saka lai sazinos ar paaugstinātas maksas sniedzējiem un...

Bite - Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi

Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi Pirms nepilna mēneša pieslēdzu pēcapmaksas pakalpojumu un jau pirmajā rēķinā parādās mistiski rēķini, summa neadekvāta. Kaut kādi abonementi vairāki, kurus nebiju pieslēgusi vai abonējusi. Zvanīju, teica, ka tie neesot viņu pakalpojumi, bet - jautāja vai vēlos, lai nobloķē šos mistiskos abonēšanas pakalpojumus. Vēlējos arī, lai anulē rēķinā esošos nepamatotos maksājumus, diemžēl šajā jautājumā risinājums netika panākts. Rodas jautājums - ja tie nav viņu pakalpojumi, tad kā viņi tos var bloķēt... Bitei mīnus divi klienti.

Bite - Pakalpojumu kvalitātes sabrukums

Pakalpojumu kvalitātes sabrukums Esmu bitē jau 10. Gadus. Nesaprotu kas noticis ar bites kompāniju. Internets dzīvoklī ar speed test uzrāda 5.30 m/bit, ar tele2 73.81 m/bit. Persnīgā mājā pilsētā, bitei uzrāda 0.3 m/bit. , tele2 46.14 m/bit. Aizbraucot uz laukiem ar biti piezvanīt nevar, itkā zona ir 1 strīpiņa telefonā, bet sazvanīt nevar. Kautkas ir noticis ar bites kompāniju, agrāk tā nebija. Jasāk būs domāt atteikties no bites kompānijas, pec bites līguma noteikumiem 13.2 punkta. , jo varianti un uzlabojumi maz ticams ka būs...

Bite - Viltīgi un krāpnieciski

Viltīgi un krāpnieciski Pirms slēdziet līgumu ar kompāniju Biete, ļoti rūpīgi izlasiet līguma noteikumus. Tāpat sekojiet rēķiniem rūpīgi, viņu matemātika atšķiras par 1-4 centiem. Uz kopējo klientu skaitu laba summa sanāk. Pirms ņemat uz nomaksu telefonu, jums var piedāvāt atlaidi, atlaide darbosies, tad ja ņemsi vēl interneta pieslēgumu un go3 tv. Saskaitiet kopā summu par gov3 un lieko paņemto interneta pieslēgumu, zaudēsiet vairāk, nekā paņemt uz nomaksu telefonu bez atlaides. Kāpēc tā bites kompānija dara?...

РешеноBite - Klients pēdējā vietā

Klients pēdējā vietā Esot klients “Bite” jau vismaz 10 gadu, man zvanīja no tele2 klientu apkalpošanas centra un piedāvāja pārnākt pie viņiem un maksāt par 50% mazāk, nekā pie essošā operatora “bite”! Zvanot bitei un jautājot, kā var tā būt, ka cits operators man piedāvā tādu atlaidi? Uz ko viņi man atbildēja, ka varot 1-2€ atlaidi piešķirt, smiekli nāca tajā brīdī. Vienalga vai esi klients mēnesi vai vairākus gadus, maksā visu laikā, atbalsti viņu uzņēmumu, bet tāpat klients pie viņiem ir pēdējā vietā. Nemaz nerunājot par internetu, zonu kura galvaspilsētā nav!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы