Bite - Krāpšana
Pārgāju no Bites uz citu operatoru, 11.04.2025 sāku izmantot jau jauno operatoru. Par Aprīlī no bites rēķins par pilnu aprilia mēnesi(28.10 eiro), kaut bites klients biju tik pāris dienas Aprīlī. Konkrēti izskaidrot nevarēja telefoniski sazvanoties ar bites konsultatīvo tālruni. Nezinu vai tas ir godīgi, bet vai vajadzētu maksāt par neizmantoto pakalpojumu?
Uz [slēpt]@bite.lv ir rakstīts, atbildi NAV.
Bite droši vien gaida kad rēķina apmaksas termiņš beigsies, lai pieliktu soda naudas klāt.
Būs jāgriežas pie patērētāju tiesību instancē, ja tas jautājums nebūs risināts.
Комментарии (1)
Izlasiet Bites līguma nosacījumus un apmaksājiet rēķinu. Klientam aizejot,Bite piestāda rēķinu par pilnu mēnesi, pat ja pakalpojums izmantots vienu dienu. Jūs tam piekritāt , kad parakstījāties uz līguma ar šādiem nosacījumiem.