Bite - Attieksme pret cilvēkiem
Vēlos izteikt sūdzību par situāciju ar Go3 abonementu.
Bezmaksas izmēģinājuma periods uz 2 mēnešiem jau ir beidzies. Caur manu mammu tika nodots, ka man piezvanīs, lai precizētu, vai es vēlos pagarināt līgumu vai nē. Taču neviens man nepiezvanīja.
Tagad esmu saņēmis rēķinu par 11 eiro, lai gan mēs neko neesam pagarinājuši un nekādu apstiprinājumu nav bijis. Zvanot uz jūsu klientu centru, mums pateica, ka Go3 abonementu var atcelt tikai ar elektronisko parakstu vai ierodoties personīgi uz vietas.
Kāpēc ir tikai šie divi risinājumi?
Cilvēki man teica, ka to var izdarīt arī caur datoru, pieslēdzoties ar savu kontu. Kāpēc operators to nepieminēja? Ja jau aplikācijā nav iespējams atcelt abonementu, tad vismaz būtu jāsniedz precīza informācija par citām iespējām.
Uzskatu, ka šī situācija ir necaurspīdīga un mulsinoša, un tas noved pie liekiem maksājumiem un klientu neapmierinātības.
Комментарии (2)
Lielākā daļa nefiltrēto alu. Zīmols nav tik svarīgs.
Es daudz gatavoju, arī asus ēdienus. Iekšas ir pieradušas. Cik samagona izdzerts pa dzīvi, vai dies :D.