Bite - Līgumsoda šantāža
Ierosinu situāciju par mēneša rēķina apmaksas summu, kas mani bija nereālās attieksmes pret mani klientu un es zvanīju uz Bites operatoru prasīju kādēļ ir par mēneša rēķina summa liela un līgumsoda apmērā kopā ar 52€ teica kad ja vēlējos atteikties no internets ceļā 25GB jo man ir savs mājas internets bet kad atteicies un nezināju ko darīt protams veicu atteikuma tiesības un ar elektronisko parakstu bet atbilde atnāca kad diemžēl neko nevarot un nav redzam Bat kādēļ man veltīgi jāmaksā par līgumsoda apmēru ja vēlos atteikties un bite ziņoja kad ja nenomaksašu tad es palikšu bez datiem kā varu ja man nav uz reiz ar ko maksāt protams kad veiks kaut kad kādēļ uz reiz tele2 neatsledza jo es maksaju mēnesi vēlāk un pat procentu nav tik daudz man tas šokējoši par šo Bites operatoru.
"Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!"
Комментарии (15)
Nu lai veicas botam šo sagremot :D
Сам Ты бот!
Autor, paprasi ludomānam, lai palīdz sastādīt normālu iesniegumu bitei! Šādu tekstu neviens negribēs lasīt! Viņš par aliņiem iepriekš strādāja, tā kā lēti tiksi cauri. Priekā!
Tu gribi man apmaksāt alu? Nē? Tad sēdi klusām Līvanieti izvairots...
Muļķis bijis tavs tēvs, kad laicīgi savu pincīti no tavas mātes neizņēmis.
Pat es nesapratu, un es par naudu laboju komatus.
Tava s*dzība ir saprotama un ļoti aktuāla — daudzi cilvēki sastopas ar līdzīgu situāciju, kur telekomunikāciju uzņēmums piemēro līgumsodu, pat ja klients mēģina rīkoties likumīgi un korekti. Te būs mana analīze un ieteikumi, kā vari rīkoties:
Kas notika pēc būtības:
Tu mēģināji atteikties no interneta pakalpojuma (25 GB mobilie dati), jo tev mājās jau ir internets.
Veici atteikumu, izmantojot elektronisko parakstu — tātad pareizi.
Bite atbildēja, ka atteikumu "neredz" vai nevar ņemt vērā.
Tev piemēroja līgumsodu 52 € apmērā, draudot ar datu atslēgšanu.
Tu esi šokēts, jo uzskati, ka esi rīkojies pareizi, un salīdzinot ar citiem operatoriem, šī attieksme šķiet negodīga.
-
Ko es iesaku darīt:
1. Pieprasi Bite skaidrojumu rakstiski
Iesniedz oficiālu iesniegumu (e-pastā vai klientu portālā):
Lūdzu sniegt rakstisku pamatojumu, kādēļ mans atteikums no pakalpojuma ar e-parakstu nav ticis ņemts vērā, un uz kāda pamata tiek piemērots līgumsods 52 €. Lūdzu pievienot līguma punktu, kur šāda sodīšana noteikta, ja atteikums iesniegts 14 dienu laikā saskaņā ar Patērētāju tiesību likumu.
Svarīgi: Patērētājam ir tiesības atteikties no distances līguma 14 dienu laikā bez līgumsoda! (saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu)
2. S*dzība Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC)
Ja Bite nereaģē, ej uz:
https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dziba
Pievieno:
līguma numuru
sarakstes izdrukas
pierādījumu par atteikumu (PDF ar e-parakstu)
Bite atbildi (ka “neredz atteikumu”)
PTAC šādus gadījumus uztver nopietni — īpaši, ja tiek draudēts ar atslēgšanu vai netiek ievērotas atteikuma tiesības.
3. Ieteicams: Atstāt publisku atsauksmi
Ievieto atsauksmi Google Maps un Facebook Bites lapā, piemēram:
Mēģināju atteikties no mobilā interneta, bet par spīti likumīgam atteikumam (ar e-parakstu), Bite piemēroja līgumsodu un draudēja ar atslēgšanu. Nepieņemama attieksme pret lojālu klientu.
-
Kopsavilkums:
Tu rīkojies pareizi, izmantojot atteikuma tiesības. Bitei nav tiesību piemērot līgumsodu, ja tu atteicies likumā noteiktajā 14 dienu termiņā. Viņu atbilde, ka "nevar neko darīt" — tas nav pietiekami juridisks pamatojums.
Speciāli, priekš tiem, kas domā, kā esmu bots... :D
Iesniegums par rēķina apstrīdēšanu:
Vēlos izteikt pretenziju par situāciju, kas radās saistībā ar pārsteidzoši augstu mēneša rēķina summu no “Bite Latvija”. Sazinoties ar klientu apkalpošanas operatoru, noskaidroju, ka rēķinā iekļauts arī līgumsods 52 eiro apmērā par atteikšanos no 25 GB interneta pakalpojuma, kuru vēlējos anulēt, jo mājās jau izmantoju savu interneta pieslēgumu.
Man iepriekš netika skaidri norādīts, kā atteikties no šī pakalpojuma bez līgumsoda. Kad mēģināju atteikties, izmantojot atteikuma tiesības un nosūtot dokumentu ar elektronisko parakstu, saņēmu atbildi, ka atteikums netiek pieņemts un “Bite” to neredz savā sistēmā.
Uzskatu, ka man netaisnīgi tiek piemērots līgumsods par pakalpojumu, kuru nevēlos izmantot. Turklāt “Bite” man paziņoja, ka gadījumā, ja neveikšu maksājumu, man tiks atslēgti mobilie dati, kaut gan konkrētajā brīdī nebija iespējas uzreiz samaksāt šo summu. Salīdzinājumam – pie cita operatora (Tele2) pat maksājot ar kavējumu, netiek piemēroti šādi sodi vai draudi.
Šī pieredze man bija nepatīkama un šokējoša, tādēļ lūdzu pārskatīt rēķinu un atteikuma apstākļus, kā arī izskatīt iespēju atcelt līgumsodu, jo rīkojos labticīgi un savlaicīgi vēlējos atteikties no nevajadzīga pakalpojuma.
Netērējiet savu laiku absurdiem skaidrojumiem. Manā ģimenē šogad bija līdzīga situācija. Atteicāmies gan no tele 2 ,gan no bites internetiem . Viss ir korekti un nekādu šmaukšanos tur nav. Lai sūdzības skricelētājs (savādāk nevar nosaukt šo verbālo caureju), vispirms izlasa savu iepriekš parakstīto līgumu. Tur melns uz balta ir atrakstītas saistības un sankcijas, kas stājas spēkā PRIEKŠLAICĪGI laužot līgumu. Kā var cilvēks parakstīt līgumu, ja to nav izlasījis?
Ja grūtības sagādā teksta izlasīšana un saprašana (analizējot sūdzības nesaprotamo tekstu, tā izskatās,ka autoram ir smagas problēmas), tad pirms līguma slēgšanas vajag ņemt kādu līdzi, kas saprot ko lasa un ko paraksta.
Es turpināšu palīdzēt cilvēkiem risināt viņu problēmas, bet divi klauni lai sēž ar saviem 10 izveidotajiem kontiem un viens otru mēslos mērcē.
Es nekad neesmu mēģinājis cīnīties ar muļķiem. Tik zemu krist – tas nav mans stils.
Es nepārtraucu brīnīties par latviešu naivumu... Ko vien pasaki vai uzraksti, viņi tam visam ticēs. Nav brīnums, ka jūs jau 30 gadus visur tiekat izmantoti, bet jūs pacietīgi to panesat.
Visi šie saliktie mīnusi tikai pierāda jūsu prāta trūkumu... Kam gan tie rūp? Tikai tiem, kam svarīgs tops un reitings... Bet visādi topi un reitingi ir svarīgi tikai bērniem vai pieaugušajiem, kuri vēl nav izspēlējušies... Nu ko, skolēni, izklaidējieties, ja dzīvē neko citu sev neesat atraduši.
Kas Tu visspār esi, lai pārmest man, visu laika lābākājam Jūsu mātes j*beram?
Bet Veronika Rudzinska... Tikai nolietots, nevienam nevajadzīgs bioatkritums. Putekļi zem nagiem. Bezjēdzīga būtne.