Адрес: |
Uriekstes iela 2a Rīga Latvia - LV-1005 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Телефон: | +371 25850600 +371 25851601 |
Факс: | +371 25850610 |
Время работы: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 17:00 закрыто закрыто |
Категория: | Телекоммуникации • Операторы мобильной связи |
Социальные сети: |
BITE - Жалобы и отзывы
Bite - Ļoti lēns internets, viltīga politika
Visu savu mūžu, kopš skolas laikiem biju lmt klients. Līdz pirmajam bites slazdam - piedāvājumi ar ierīcēm ir kārdinoši, tomēr tajos vienmēr slēpjas kāds zemūdens akmens. Manā gadījumā tas bija tāds, ka nevaru aiziet projām bez līgumsoda. (laikam jau paši saprot ko dara) . 3gadus gaidīju kad vienreiz varēšu aiziet atpakaļ pie lmt. Prieks bija īss, jo dzīves biedrene ļoti ļoti gribēja 2gab ierīces par 1cenu, uz ko, pēc ilgām diskusijām tomēr piekritu. Un atkal tas pats - aiziet prom nevar, bet...
Bite - Krāpšana
Saņemu no bites zvanu par iespēju 2 mēnešus skatīties bezmaksas go3. Es saku, man nav laika pie tv sēdēt, ka nevēlos utt.. Ļoti nepatīkami ka uzbāžas. Piekritu tos divus mēnešus bez maksas. Ne reizi neieslēdzu go3, lai apskatītos, kas tur ir.. Pirms tam saglabāju bites nr, no kā man tika zvanīts. Zvana, zvana atkal, neceļu augšā, jo nepatīk ka nesaprot ar 1x ka nevēlos go3! Atnāk rēķins un rēķinā iekļauta summa, ka esmu piekritusi izmantot go3! Pēc šī saprotu, ja tu piekrīti bezmaksas uz 2...
Bite - Slikts serviss
Vēlos padalīties ar savu pieredzi esot bites klientam. Sāksim ar to, ka ļoti slikta interneta kvalitāte. Ieslēdzot hotspotu un savienojoties ar tv kā minimums pārtrauks savienojumu 4 x. Sākumā domāju, ka pie vainas telefons, bet nē, nomainīju telefonu un turpinās tas pats. Kā arī ņēmu tv (nomaksa) , obligāti bija jāņem arī go3. Par cik nebiju viņu klients, likās okay. Bet pēc laika ņemot telefonu pie viņiem, man obligāti bija vēl jāņem kaut interneta sim karte lai tikai dabūtu sev kāroto...
Bite - Go3 piespiedu uzspiešana izkrāpjot naudu
Tele 2 klients,domāju pāriet pie Bites saņemot labāku tarifa piedāvājumu.Atsūtīja līgumu, šim.Tad 2dienu pārejas periods,kurā Tele2 piedāvā labāku tarifu un palieku pie Tele2..Līgums tiekot anulēts,pāreja nenotiek.Tikai atnāk rēķins par Go3,no kura nevar ne atteikties vai jāmaksā līguma laušama 70€.Go3 neesmu lietojis neprasījis lai pieslēdz.Naudas izspiešana,rekets Ļoti negodīga rīcība
Bite - Krāpšana
Bite ir riktīgs krāpnieku kantoris - ar viltu un meliem izkrāpj naudu no senioriem! Esiet uzmanīgi - mēs noteikti tādi neesam vienīgie, neļaujiet saviem vēcāka gada gājuma cilvēkiem neko parakstīt bites kantorī, pirms 10x nav pārlasīts līgums. Tātad - manai mammai atnāca sms ka jānomaina sim katre - to varot izdarīt jebkurā bites salonā, ok viņa aizbrauc mainīt, viņai piedāvāts vēl viss kas, kā jau bites politikā to piekopj - bāž virsū vajag vai nevajag! Pierunājuši pieslēgt internetu, par ko...
Bite - Krāpšana organizētā grupā, izspiešana, un maldināšana
Lai atteiktos no bites piedāvājuma griezos bite veikalā Tc Šokolāde, kur darbiniece atteicās pieņemt manu sūdzību. Tādēļ, piespiedu kārtā, izpildīju instrukcijas noteiktajā termiņā un nosūtīju negodīgo līgumu atpakaļ uz norādīto adresi ar darbinieces norādēm. Neuzskatu, ka esmu uzsācis pakalpojumu izmantošanu, jo noteiktajā termiņā (piespiedu maksājums Omniva 17.08.2023) aizsūtīju visu atpakaļ uz norādīto adresi. Bet tagad nāk rēķins par 158.39 eur. Noraidu šo "dāsno" piedāvājumu!
Bite - Bite skolēniem - BITE maldina, ka būs neierobežoti zvani
Jau pāris gadus bērnam bija Bites pieslēgums ar neierobežotiem zvaniem, bet pēkšņi septembrī darba dienā bērnam izejošie zvani, sms tika slēgti pat nebrīdinot pamatskolnieka vecākus. Parādu nav. Vai tas ir likumīgi, ja pie tarifu plāna ar neierobežotiem zvaniem tiek liegta saziņas iespēja. Bites konsultants Saka, lai bērns mazāk zvana... Vai tiešām pie tarifa ar neierobežotiem zvaniem vecākiem ir jāsāk skaitīt/čekot, cik bieži bērns ir zvanījis? Līdz kādam līmenim tad bites prāt sarunas ir...
Bite - Zema pakalpojumu kvalitāte
Nožēlojami zema kvalitāte. Jau vairākus mēnešus bite nevar noskaidrot kļūdu un izlabot tās iemeslus - no citu operatoru tālruņu numuriem nevar sazvanīt manu bite numuru, tāpat nevar nosūtīt īsziņas. Attiecīgi informāciju par kurjeru sūtījumiem nevar saņemt, bankas kontam nevar piekļūt utt. Klientu apkalpotājas mainās, uz atgādinājumiem neatbild, problēma paliek neatrisināta.
Bite - Rīga šausmīga zonā un internets garām
Zona šausmīga Rīga, internets arī. Par tādu summu, ir verts nomainīt operātoru. Kāds mēģina mani sazvanīt, Saka, ka telefons ir atslēgts. Summa ir pārāk augsta tādai kvalitātei. Internets, daudzās vietās vispār nav. Cerams, ka cilvēki sāks mainīt operatorus, tad varbūt atvērs savas acis un sāks domāt, nevis tikai naudu slauks nost... Bilde ir redzama viņa kompānijas kvalitāte, ziepniekkalnā...
РешеноBite Latvija - Briesmīgs vadības stils
Jāsāk ar to, ka šai uzņēmumā vadītājs vadītājam galā. Un kreisā roka nekad nezina, ko dara labā. Bija pārdošanas komanda, ar tādu glumu tipiņu priekšgalā, kolīdz glumais sajuta, ka komandu izjauks "augstāka vadība", nosvīda jau laikus. Atstājot savā vietā, it kā jaunu vadītāju - meiteni no tās pašas komandas. Lielos vilcienos, meiteni izmantoja, lai vēlāk vainotu pie komandas izjukšanas. Ja cilvēki, kas strādā Bitē būtu zirgi, kas velk ratus, viņi visi būtu līdz nāvei laikam sasisti ar pātagām...
Bite - Negodīga politika
Ir tāda lieta, ka pie numura pāriešanas pie uzņēmuma, uzņēmums dabūja rēķinu pa daļu, no 20 datuma, bet pats dabūju līdz 31.datumam... sanāk, ka Bite par to pašu periodu ņem no divām personām, un pie tām, tas ir atrunāts līgumā... Noteikti neturēšu savus numurus pie BITE turpmāk, un gan neizmantošu viņu pakalpojumus... nav godīgi.
Bite - Krāpšana
Klientu konsultanti neatlaidīgi melo ar mērķi noslēgt līgumu. Divas nedēļas katru dienu zvanīja un terorizēja par go3. Apsolīja 8 mēnešus bez maksas lietot go3 ar iespēju jebkurā brīdī atteikties no pakalpojuma. Tagad saprotu, ka to vispār neizmantoju, bet lai atteiktos ir jāmaksā līgumsods 70 Eur apmērā. Protams, ka vajadzēja sīki un smalki izlasīt noteikumus, bet klientu konsultantiem jau nu arī nevajadzētu melot. Skaidrs tas, ka turpmāk ar šo kompāniju neielaidīšos nekādos darījumos.
Bite - 5G ir mānīšanās un tikai reklāma !!@
Izrādās 5G ir reklāmas triks, kurā tiek izreklamēts, ka varēsim vadīt automašīnas un viedās mājas,taču realitātē pat nevar ziņas palasīt un atvērt bildes. Iegādājos Bitē izreklamēto Samsung galaxy s 22 ultra tālruni , ar 5 G , pieslēdzu bezlimita tarifu. Tālruni regulāri atjauninu un atmiņu tīru, taču pat elementāri ziņas normāli palasīt nav iespējams, attēlus never vaļā vai arī pārsūta pat nelielu attēlu skaitu vairākas minūtes. Lūk jums 5 G. Bites krāpšanas triks !
Bite - Pārdevējs melo, piedāvājot Go3
Iegādājos telefonu ar nomaksu. Līgumam pielika klāt Go3 uz 2 gadiem. Pārdevējs salonā teica, ka Go3 pirmos 3 mēnešus bezmaksas un pēctam, ja nepatiks, varēšu atteikties. Tagad izrādās vienīgais variants kāatteikties no ikmēneša maksas ir lauzt līgumu un maksāt par telefonu uzreiz + kaut kāda summa par neizmantoto atlaidi uz go3. Zvanīju uz 1601 trīs dienas līdz sazvanījos.
Bite - Slikts tīkla pārklājums
Ļoti slikts tīkla pārklājums telefonam zonas nav, mājās i-nets arī neiet. Kā tas var būt tikko kā pieslēdza viss darbojas kā nākas paejiet daži Mēneši tā viss pazūd tā it kā vis tiktu ierobežots. Telefons nav vainīgs tika nopirkts jauns. Interneta kaste martā tika pieslēgta arī jaunā. Problēma ir pašai bitei.
Bite - Slikts serviss, savstarpējās komunikācijas trūkums
Aprīļa mēnesī tika iegādāts telefons caur interneta veikalu. 07.06 telefons tika nests uz remontu, tika nomainīta pamata plate, izņemot telefonu no remonta tajā dienā netika slēgts iekšā, jo zināju, ka būs nepieciešams visas programmas lādet no jauna. Nākošajā dienā telefonu uzliekot lādēt bija pazudusi "ātrā uzlāde" un telefons lādējās 4 stundas kā arī bija uzkarsis, kas pirms tam nebija. Vēl dienu vēlāk atkal liku telefonu uzlādēt un nu jau pieslēdzot pie lādētāja tas lādējās raustotie...
Bite - Krāpšana
Veikalā pie konsultantes iegādājos preci. Neesmu spec šajos jautājumos un ja konsultante Saka ka derēs - nopērku. Bet ja nederēs vai nestrādās varēšu samainīt, jo esot garantijas talons. Atbraucot mājās konstatēju ka neder. Aizbraucam atkārtoti uz veikalu, bet nekā... Tas ka varēs samainīt bij tikai tā teikts... Žēl ka veikalos notiek pat tā...
Bite - Krāpšana, melošana
Bite nodarbojas ar krāpšanu, klientu konsultanti melo ar mērķi noslēgt līgumu. Mana situācija - apsola 8 mēnešus bez maksas go3 ar iespēju jebkurā brīdī atteikties no pakalpojuma. Beigās, protams, ne no kā nevar atteikties bez prāva līgumsoda. Pārgāju pie cita operatora, ar biti nekad nesadarbošos.
Bite - Krāpšanās ar BITE HOME3
Bite home3 nodarbojās ar krāpniecību, izmantojot līguma punktu "9.1. Bite ir tiesības vienpusēji grozīt līguma noteikumus, tostarp abonēšanas maksu un paku saturu" tātad, šī gada sākumā februārī tika noslēgts 24 mēnešu lūgums par home3 un interneta paku kas maksā 15.99eur mēnesī. Un šodien jau sūta vēstuli ka: "no 01.09.2023. Jūsu esošajai home3 televīzijas satura pakai sākuma paka un internets spēkā stājas jauna ikmēneša abonēšanas maksa 19,99 €/mēnesī. " respektīvi zvanot klientam piedāvā...
Bite - Slikts serviss
Vakar 21.07.2023 vēlējamies iegādāties jauno huawei watch 4 pro, palūdzam pārdevējam lai pirms iegādes no skatloga iedod piemērīt ka izskatās uz rokas. Uz ko sekoja atbilde: ne, to es izdarīt nevaru! Jautajam, ka ras ir, jūs nevarat? ! Mēs gribam nopirkt un jūs mums neļaujat uz preci paskatīties? ! Maza auguma jaunais pārdevējs atbild, ka ne, es jums nevaru iedod to pulksteni iedot apskatīties, jo mums tāds pakalpojums nav iespējams. No koment. Paldies bite, jūs mākat zaudēt klientus. Iegājām Lmt un tur ari nopirkām.