www.sudzibas.lv BITE Krāpšana citā līmenī

Bite - Krāpšana citā līmenī

Situācija gaužām vienkārša. Mājaslapā pasūtīju ierīci, piektdienās vakarā, samaksāju, atnāca epasts ka pasūtījums pieņemts un lai to apstiprinātu ar mani sazināsies tuvāko 3h laikā, darbā dienā, darba laikā. Labi, gaidu pirmdienu. Nekas nenotiek zvanu pati, nepietika ka bij teju 40min jāgaida savienojums, nebiju apmierināta ar komunikāciju un neprognozējamo piegādes laiku, tāpēc izlēmu kamēr nekas nav apstiprināts, atcelšu pasūtījumu, ko man arī apstiprināja operatore. Likās ka viss būs kārtībā, tūlīt atnāks kaut automātisks epasts ka pasūtījums ir atcelts un nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā, bet tavu brīnumu nekā. Un šeit tad arī sākās, sūta mani uz salonu rakstīt kaut kādu mistisku iesniegumu, salonā man pasaka ka tās ir muļķības, tad viņi tur savā starpā nevar atrast vainīgo, liek sūtīt maksājumu uzdevumu, nevarot atrast kam es sūtīju naudu. Beigās atrod, viss kārtībā, bet tavu brīnumu bez tā mistiskā iesnieguma savu naudu atpakaļ neredzēt. Dodos vēlreiz uz salonu, tāpat tur kolēģi uzskatīja ka tā tam nevajadzētu būt bet pieņēma iesniegumu. Jāpiemin ka drošības labad 2x atcēlu pasūtījumu, telefoniski un epastā. Iesniegums nebij par pasūtījumu atcelšanu, bet vienkārši lūgums atgriezt naudu. Ir pagājis jau mēnesis savu naudu atpakaļ joprojām neesmu saņēmusi. Neiesaku viņu mājaslapā iepirkties, (ja nu vienīgi ar pēcapmaksu vai līzingā) , nav norādīti pat aptuvenie piegādes termiņi un redz ka naudas atgriešana var būt mēnešiem ilgs process nevis kā pēc likuma 14 dienas.

26.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Комментарии (6)

latv Debill 27.05.2025

jat jat jat kraslavieša mamku un saimnieci

latv Debill 27.05.2025

dar ko var bet kraslavieti jap*š

krāslavietiss 27.05.2025

Premjere tiekas ar mūsu ārvalstu partneriem Ukrainas jautājumos, bet tu tikai rupjības raksti! Shame on you!

A AntiElvi 16 ч назад

Izskatās, ka "Bite" ir sasniegusi jaunu morālās bedres līmeni. Kad vairs nav palicis pietiekami daudz klientu, kurus var "apslaucīt", acīmredzot nākamais solis – apjāt pašus darbiniekus. Jā, pat tos, kas gadiem ilgi nesuši šo kantori uz pleciem.

Ilggadējie darbinieki pamet kuģi kā žurkas no grimstoša vraka – un ne jau aiz garlaicības. Runā, ka iekšējā atmosfēra ir kļuvusi toksiska, solījumi tiek lauzti, lojalitāte sodīta, un vadība spēlē dubultspēli. Klientu serviss tiek tēlots kā prioritāte, bet realitātē dominē cinisms un peļņas alkas.

Šis nav tikai viedoklis – tas ir apkārt redzamais sabrukums. Kantoris, kas reiz centās izlikties par "draudzīgu zīmolu", nu kļūst par netīru piemēru, kā nevajadzētu izturēties ne pret klientiem, ne savējiem. Skumji, bet pelnīti.

krāslavietiss 15 ч назад

Ir tāda nianse, ka šobrīd visi baltcom klienti ir zem bites. Internetam bija līgums ar baltcom, tagad pārņēma bite. Esmu apmierināts. Tātad jau par klientu daudzumu ir meli. Mazpilsētā pārējie piedāvājumi ir sliktāki. Rados ir cilvēki, kas strādā bitē. Nav nemaz tik slikti. Protams, es nerunāju par vakanci "pārdevējs aiz letes".

K Klients_2014 16 ч назад

Normāla prakse bitē. Un kā parasti, neviens neko nezin, ne no viena nekas nav atkarīgs un visos gadījumos ēzelis ir pats klients. Klientu serviss ir zem jebkuras kritikas. Runājot par mājaslapu, tad tā vispār ir parodija. Lielākā daļa preces ir izvietotas tikai skaistumam un butaforijai, ka, redziet cik bitē bagātīga izvēle. Lielāko daļu nevar nopirkt, jo nav pieejama nevienā bites salonā. Jebkurā gadījumā ļoti neiesaku kādam saistīties ar šito kantori. Par sakaru kvalitāti es šeit pat nerunāšu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы