Bite - Maldināšana, slikts serviss, slikts internets
1. Slikts mājas internets, pat Rīgā. Runājot ar klientu centru, vienīgā atbilde ko iegūst ir ka paši vainīgi, jo man ir parastais mājas internets. Labāku internetu var tikai iegūt, ja ņem optisko. Tā kā man vajag samierināties ka vienu filmu pusotras stundas garu skatīšos 5 stundas. Arī citur šis internets labāk nestrādā. Telefonā ir labāks internets nekā caur rūteri. Man ir nācies atslēgt mājas internetu un pieslēgt TV pie telefona interneta. Jau vairāk par 9 -12 mēnešiem.
2. Šausmīga klientu apkalpošanas centru darbinieku attieksme. Un tas jau 5 gadus un vairāk pēc personīgās pieredzes. Viņi ar mani laipni runā tikai tad kad vēlas kaut ko 'iesmērēt'. Uz visu citu (informācijas noskaidrošana vai problēmsituācijas ar iekārtām vai viņu radītā problēma pat) attieksme ir snobiska, 'pats esi vainīgs ka esi mūsu klients un ar to samierinies', neiecietīga, neieklausās un pārmetoša. Lielākai daļai manai ģimenei un paziņu ir bijušas ļoti sliktas pieredzes pa gadiem ar viņiem. Trakākais ir tie gadījumi, kad viņi paši ir vainīgi, tad nekad neapvainosies un mēģinās pagriezt to tā it kā kaut kādā veidā tomēr klients ir vainīgs.
3. Kad paņem pie viņiem uz nomaksu telefonu vai citas ierīces. Tad viņi paskaidro lietas savādāk nekā pēc tam. Pulksteņa eSim karte pirms ņemšanas bija bonus, izvēles lieta... bet pēc telefona paņemšanas atteikšanās no eSim kartes pulkstenim ir ne tikai, ka jāmaksā soda nauda (to man teica pirms ņemšanas), bet arī ka man tādā gadījumā uzreiz jāsamaksā visa summa par telefonu, pulksteni+ soda nauda par eSIm karti. Protams beigās tā izrādās visa mana vaina, jo tas tak bija rakstīts 40 lapu līgumā. Esmu pati vainīga ka nelasīju visas 40 lapas.
4. Līgumu lielums. Citām kompānijām nav tik izteikti gari līgumi. Izmanto to, ka cilvēki pārsvarā nelasa līgumus un padarot tos nevajadzīgi garākus, atstumj vairāk cilvēkus no vēlmes visu to garo penteri lasīt. Ir iespējams saīsināt un konkrētāk rakstīt. Bet tas ir darīts ar nolūku. Pietam mūsdienu digitālajā laikā vēl joprojām līgumi uz papīra, kur jāparakstās uz KATRAS lapas. Man pēdējās darba vietās pēdējo sešu gadu laikā nenod nevienam līgumu uz rokas. Viss ir digitāli.
Добавить комментарий