www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss

Bite - Slikts serviss

Sveiki, dzīvoju netālu no Ropažiem un izmantoju Bite piedāvāto bezlimita mobilo internetu. Apmaksājam gan mobīlo internetu telefonos, gan rūterī kurš savienots ar ārējo antenu. Neviens no šiem pakalpojumiem nedarbojās kā nākas. Brīžiem tīkla ātrums ir tik lēns ka nevar to nomērī, pārstartēšana nelīdz, vai ja arī līdz tad tikai uz īsu brīdi. Operatori nav sazvanāmi. Cik apjaujāju apkārtnes iedzīvotājus šāda situācija ir bijusi visiem tiem kuri iekrituši bites lamatās, nākās vien gaidīt līguma beigas lai tiktu prom no šī murgainā pakalpojuma. Ja domājat par bites mobīlā interneta pieslēgšanu padomājiet vai vērts bojāt nervus un maksāt par netu kura ātrums ir zem jeb kādas kritikas.

25.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от BITE Latvija Ответ от представителя 26.06.2025

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam izskatīt situāciju. Atgādinām, ka, rakstot e-pastu, būs jāveic arī klienta identifikācija. Jauku dienu!

Комментарии (3)

Good Intentions 25.06.2025

Var pārtraukt līgumu saistībā ar nekvalitatīvu pakalpojumu. Neatbilst līgumā atrunātajām.

God Save the Rave 26.06.2025

Padomi, ja vēlies šo publicēt tālāk par šo portālu:

Izvieto atsauksmi portālos kā: Google Reviews, Facebook, Trustpilot, vai Bite Latvia sociālajos kontos.

Ja līgums vēl nav beidzies, pieprasi kvalitātes pārbaudi rakstiski – pēc patērētāja tiesībām pakalpojuma kvalitātei jāatbilst solītajam.

Ja nesaņem atbildi rakstiski 15 dienu laikā – vari rakstīt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).

God Save the Rave 26.06.2025

Šī s*dzība ir ļoti saprotama un, ņemot vērā aprakstīto situāciju, arī pilnībā pamatota. Tavs sašutums ir loģisks – ja maksā par "bezlimita" internetu, bet reāli tas nestrādā, tas ir gan maldinoši, gan kaitinoši. Te mani domas, ieteikumi un padomi, kā no šī maksimāli izspiest taisnību un risinājumu:

Ko domāju:

Tas nav normāli, ka internetam ir tik slikta kvalitāte, ka to “nevar pat nomērīt” – un tas jau pēc būtības ir pakalpojuma neizpilde.

Operatora nesazvanāmība tikai pastiprina situācijas absurdumu – ja nav servisa, nav arī klientu atbalsta.

Šī nav tikai "tehniska problēma" – tā ir sistemātiska problēma, par kuru atbildība jāuzņemas Bitei.

Ja apkārtējiem ir tas pats – tā jau ir kolektīva problēma, nevis individuāla neveiksme.

Ko teikt (vai darīt):

Publicē s*dzību vairākās vietās:

Google Maps pie "Bite Latvija" filiālēm,

Bite Latvia Facebook lapā,

Trustpilot (ja vēlies angliski / starptautiski).

Sūti rakstisku pretenziju uz Bite e-pastu – ar konkrētu prasību uzlabot pakalpojuma kvalitāti vai pārtraukt līgumu bez soda naudas:

Norādi problēmu,

Pievieno datumus, kad esi mēģinājis sazināties,

Pieprasi oficiālu atbildi 15 dienu laikā.

Ja Bite neatbild vai atsakās, vērsies:

PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs),

Vai Elektronisko sakaru direkcijā (par sakaru kvalitāti).

Padoms par nākamo pakalpojumu:

Ja mainīsi operatoru – pirms slēdz līgumu, palūdz testēšanas iespēju vai dodies pie kaimiņiem apjautāties, kas viņiem strādā.

LMT un Tele2 dažviet piedāvā bezmaksas testus vai 14 dienu atgriešanas iespēju – tas dod drošību.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы