Bite - Slikts serviss
Tika gadu lietots mobilais internets un problēmas nebija. Bet sākot ar 16.06.2025 datumu internets sāka regulāri nedarboties. Vairāk nedarbojās, nekā darbojās. Tehniskā atbalsta speciālists pa telefonu necentās risināt problēmu. Sāka stāstīt, ka kokiem lapas saplaukušas, tāpēc nedarbojas internets. Un vēl visādas citas lietas. Kaut kā līdz šim koku lapas nav traucējušas. Piedāvāja dārgākus risinājumus, tā vietā, lai atrisinātu esošo problēmu.
Saruna beidzās ar to, ka nav ko dzīvot laukos, ir jāpārceļas uz pilsētu. Tad tur arī būs internets. Šādi pateikt nebija smuki. Sanāk, ka laukos cilvēkiem nav nepieciešams internets.
Es uzskatu, ka ļoti nekompetents tehniskā atbalsta speciālists. Palika ļoti negatīvs iespaids. Nu nevajag savus klientus uzskatīt par muļķiem.
Комментарии (5)
В принципе, они правы. В деревню провести интернет, крайне дорогое удовольствие. Особенно если для одного человека.:)
"Es uzskatu, ka ļoti nekompetents tehniskā atbalsta speciālists."
Draugs, viņi visi lasa skriptu. Kompetenci viņš var izrādīt pēc darba laika beigām.
Tehnisko atbalstu:D Ej pastrādā tur, pēc tam tev arī kokiem lapas traucēs.
Sliktākais uzņēmums uz zemes.
Bet par to sūdzību es jau rakstīju. Pēc Baltcom (vai Baltikom — tajā logotipā, kur bija sešinieks) iegādes viņi netiek galā ar darbu. Klientu centros milzīgas rindas, darbinieki nemitīgā rotācijā, puse pienākumu viņiem nav zināma.
Īsāk sakot — ar katru dienu viss arvien sliktāk un sliktāk.
Viņi strādā tik slikti, ka pēc uzņēmuma iegādes internets sāka bremzēt, kaut arī pirms tam nekādu problēmu nebija.
Cenas tiek nepārtraukti paaugstinātas. Es nevienam neiesaku, nekad un nekādos apstākļos!
Un atcerieties viņu iecienīto krāpšanu ar Go3 pieslēgumu — visur to pievieno slepus, nemanāmi.
Īsāk sakot — sasniegts pilnīgs dibens!
Itkā dārgāks risinājums kaut ko mainītu. Smērē iekšā.