Решено1a.lv - Pārdeva brāķētu preci, slikts serviss.
Šī gada oktobra sākumā internetveikalā 1a.lv tika pasūtīta plīts virsma. Atnāca sūtījums ātri, pāris dienu laikā, taču apskatot preci konstatēju, ka prece mazliet atšķiras no apraksta (savādāks plīts vadības panelis un pogu indikācija) , tāpēc sāku pētīt rūpīgāk. Pēc apskates konstatēju, ka nevar aktivizēt pāris plīts funkcijas, kas bija plīts aprakstā (tai skaitā drošības funkcijas) . Kad izklāstīju problēmu veikala personālam, nekādu risinājumu nesaņēmu, visu ko dzirdēju ir " tas nevar būt, izlasiet instrukciju", tiku sūtīts no viena veikala darbinieka pie otra.. Kad piedāvāju preci apmainīt pret citu tādu pašu, vispār beidza atbildēt uz elektronisko pastu. Arī garantijas servisa meistars, kas atbrauca apskatīt defektu, nespēja aktivizēt šīs funkcijas un raustīja ar pleciem, jo nezin kā to salabot, tā ka esiet uzmanīgi, šis veikals pārdeva brāķētu un arī neatbilstošu aprakstam preci, un darbinieki izrādīja mazu interesi problēmu risināt...
Labdien, diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi nevar izvairīties. Sazinājāmies ar Jums telefoniski, un vienojāmies par situācijas risinājumu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Labdien. Gribētu painteresēties kādā veidā uzņēmuma pārstāvji meiģinājāt sazināties ar mani? Vienīgā reize, kad viņi paši sazinājās ar mani, bija telefona zvans sūdzības iesniegšanas dienā. Tas arī viss. Arī E pasts tukšs, speciāli visu pārskatīju vēlreiz. Meli...