Решено1a.lv - Slikts serviss
Iegādājos gaisa samusinātāju un neapmierināja tā kvalitāte devos uz 1a.lv un izmantoju atteikuma tiesības ko var darīt 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nodevu preci ar vēlmi saņemt atpakaļ samaksāto naudu skaidri to norādot servisa darbiniekam. Servisā preci pieņēma un teica naudu saņemšu 14 dienu laikā kā patērētāju tiesību likumā atrunāts, tomēr pēc 13 dienām saņemu sms ar paziņojumu prece nosūtīta uz pārbaudi. Zvanīju uz 1a un tur atbild nezinoša darbiniece saka ka preci no iesniegtā brīža mēneša laikā nosūta uz diagnostiku un pēc diagnostikas rezultātiem ka precei viss kārtībā 14 dienu laikā saņemšu naudu ar šo soli 1a pārkāpj patērētāja tiesības. Zvanu nākamajā dienā (sestdienā) man atbild ir vēl taču sesdiena vēl naudu var pārskaitīt, bet tai pašā laikā saka grāmatvedība sestdien nestrādā, lai zvanu pirmdien. Sazvanu 1a pirmdien jautāju kas par lietu man atbild to pašu ko pirmajā reizē ka viņiem ir mēnesis laika lai diagnosticētu preci un tad tikai 14 dienu laikā varēšu saņemt samaksāto naudu.
Uzskatu ka šī ir ņirgāšanās par klientu. Līdz šim biju biežs 1a klients, bet tagad vēlme iepirkties tur nav pēc sliktā servisa.
Labdien, ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu. Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci, kas arī ļoti ietekmēja naudas atmaksu. Nauda Jums tiks atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu šīs nedēļās laikā. Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
1A.LV Preces piegādi solīja uz 13.12., tad tajā dienā uz e-pastu atsūtīja ziņu ka piegādes datums mainās uz 20.12., protams šajā dienā tāda pati situācija, ka piegādes datums mainās uz 22.12., bet 22.12. atkal info, ka piegāde pārceļās uz 28.12.. Un 28.12. nekādas ziņas par paku. 29.12. zvans uz 1a veikalu, tur stāsta ka paka esot piegādāta, bet par cik pakomāts bijis pilns, paciņa piegādāta uz blakus esošo benzīntanku (protams nekādas ziņas ka paciņa piegādāta ) . Atverot paciņu izrādījās, ka viena mantiņa nav īstā un piezvanot uz veikalu, tur atbildēja, ka jāiesniedz sūdzība uz e-pastu un nākošās nedēļas laikā izskatīs ( tas ir nākošgad ). Ideāli svētki bērnam...