Решено1a.lv - Slikts serviss
Ja šī sūdzība palīdzēs izvairīties no turpmākiem misēkļiem, sabojāta garastāvokļa un zaudēta laika, tad esmu priecīgs paziņot par to, ka piesakot 26.11.18. Norādītais piegādes laiks ar dpd kurjera palīdzību bija 30.11.18. Proti paka tika saņemta tikai piegādes datumā un kurjers nogādāt to var tikai pēc 3 dienām. Diemžēl man ir diezgan smagi atrast brīvu laiku. Neskatoties uz to, ka esmu zaudējis laiku piegādes dienā, neesmu pārliecināts vai prece tiks piegādāta norādītajā laikā, nu jau dpd jaunajā piegādes norādītajā dienā.
Šī ir pirmā reize, kad klients netika brīdināts ne elektroniski, ne rakstiski, ne mutiski par izmaiņām.
Ja jaunajā piegādes dienā norādītajā laikā prece netiek saņemta, būs, diemžēl no pirkuma jāatsakās, jo cita saņemšanas laika vairs nav.
Uz doto brīdi 1a.lv pozicionē sevi kā lētāko un kvalitatīvāko online veikalu, ko nevar teikt par logistiku.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Šobrīd 97 % no visiem pasūtījumiem tiek piegādāti plānotajā laikā, bet darām visu iespējamo, lai sasniegtu 100 % rezultātu.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий