www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts serviss, pasūtījuma laiks nepareizi norādīts.

Решено1a.lv - Slikts serviss, pasūtījuma laiks nepareizi norādīts.

Mājaslapā https://www.1a.lv/ tika veikts pasūtījums 18.12.2018 ap plkst. 13:00. Veicot pasūtījumu tika norādīta izvēlne kādā veidā vēlies saņemt pasūtījumu un pie katra veida tika norādīts precīzs saņemšanas laiks (vienas dienas ietvaros), nekur netiek norādīts, ka tas ir aptuvenais laiks. Sazinoties telefoniski ar 1a.lv (+371) 67428800 un jautājot par savu sūtījumu vienīgā atbildē, ko tu saņem ir: "Tas ir aptuvenais laiks" un vēl muļķīgi tiek piebilsts "Ir taču svētku laiks, mēs to nevaram kontrolēt" un saka, ka pasūtījums būs tikai pēc 3 dienām, kā arī jautājot vai ir iespējams noskaidrot sūtījuma numuru, lai to izsekotu caur Latvijas Pasts, muļķīgi tiek pateikts, ka tur jau jūs neko neredzēsiet, jo mēs viņu izsūtījām pastam. Darbinieki ir sagatavoti nekvalificēti un nemēģina atrisināt klienta radušos problēmu, lai tiešām saņemtu preci noteiktajā laika.
Cilvēks ar šādu pieejamu informāciju, ka preci saņem nākamajā dienā vai pat šodien tiek DEZINFROMĒTS! Kā arī šādu reklmāu -saņem šodien vai rīt viņi nevar publicēt, jo tas neatbilst patiesībai.

Prece vēl aizvien nav saņemta un problēma nav atrisināta.

Pielikumā 2 foto attēli. Lūdzu, ja kaut ko sūtat no šīs mājaslapas, tad gatavojaties preci saņemt ne ātrāk kā 3 dienas, neticiet norādītajam laikam, kaut gan noliktava atrodas Rīgā un prece tiek sūtīta uz Rīgas pasta stacīju.

19.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 19.12.2018

Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 22.01.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Комментарии (6)

A AnvoyT 19.12.2018

Bet Jūs taču redzat, ka tas ir plānotais piegādes laiks, kas var mainīties, taču loģiski domājot to var izsecināt - Jūs domājat, ka operators ir spējīgs kontrolēt noliktavas darbinieku, piegādātāju un kurjeru darbu? Un kur prāts vispār pirmssvētku laikā veikt pasūtījumus internetā, izmantojot Latvijas pasta piegādi!

RAMONA👀 20.12.2018

Bet tā pārstāvja atbilde. Copy paste. Pat nevar individuāli pieiet tam visam. Nafig kādam statistika? Katrs grib dzirdēt par savu gadījumu. SAVU.

I Ilze 20.12.2018

Tā pati problēma. Tikai pasūtījumu veicu 11.12.2018.

L Lelde 21.12.2018

Preci pasūtīju 08.12. Piegāde tika solīta 17.12. It kā laicīgi.
18.12.vakarā saņēmu nākamo informāciju, ka bla, bla, bla, piegāde kavējas, būšot 21.12. Šodie, protams, nekādu ziņu nav. Uz e-pastu saņemu ronbota atbildi bla, bla, bla, mēs ar jums sazināsimies.
Laikam jau lieki teikt, ka pasūtīta tika dāvana bērnam Ziemassvētkos.
Šo veikalu izsvītroju no atmiņas un ieteiktu tā darīt visiem. Var būt kļūdas, var būt kavēšanās, bet tad ir jābūt pēc iespējas ātrākai un precīzākai informācijai, lai klients var izvēlēties alternatīvas. Tagad veikals kā strauss iebāž galvu smiltīs un ne uz ko nereaģē.
Lai situācijai piedotu lielāku jautrību, pa radio iet 1A.lv reklāma - vēl varat paspēt pasūtīt...

V Viecha2 21.12.2018

1a.lv tā ir sistēma, lai klients pirktu, cerībā,ka tomēr būs laikā.

S SAM/ 03.01.2019

Es savu pasūtījumu veicu 6.12, pasūtot preces, kas itkā rādījās uz vietas, lai saņemtu tās pēc iespējas ātrāk. Veicot apmaksu arī rādījās, ka preces saņemšu 11.12.
10.12 saņēmu epastu, ka preces ir pasūtīts. No kurienes viņas tiek pasūtītas, ja rādās uz vietas?
12.12 pasūtījumam joprojām rādījās tas pats status, ka preces ir pasūtīts un, ka piegāde būs 11.12!
Rakstīju epastu, ka solītais piegādes laiks jau pagājis. Varēja vismaz automātisks epasts par to, ka kaut kas kavēsies, nevis tikai pēc tam, kad jau ir bijusi sūdzība par to.
Atvainojās ar to pašu copy paste tekstu un pārcēla piegādi uz 17.12.
Jūs domājat, ka es līdz 18.12 šo preci saņēmu? :D Nē, atkal pēc pasūdzēšanās piegādes datums tiek nomainīts uz 21.12.
27.12 saņēmu epastu, ka sūtījums ir nodots piegādei un piegāde būs 28.12 uz paku bodi āgenskalnā.
Šodien, 3.01.19, es saņēmu ziņu no dpd, ka paka ir piegādāta pick up punktā MĀRUPĒ.
DPD apgavlo, ka tas ir tādēļ, ka paka bija par lielu priekš skapja un 1a esot teicis, lai piegādā uz šo pick up punktu.
1a man apgalvo, ka tā nav viņu vaina, bet gan DPD piegādājot preci uz tuvāko pick up punktu. Kā tas ir tuvākais punkts, es nezinu...

Secinājums VAIRS NEPASŪTĪT no 1a.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы