220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1036
Разрешенные
76
C ответами
1143
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Bojājumi, serviss

Bojājumi, serviss Neiesaku iepirkties interneta veikalā 220.lv, pasūtījām divus stikla konvektorus, piegādāja arī vienam bija saliekts korpuss, bet strādāja (strāda arī tagad) , tā kā bija nepieciešams nesūtījām atpakaļ, otrs kas bija vizuāli normāls, salūza otrajā mēnesi. Neesam rīdzinieki zvanam uz veikalu viss ko viņi piedāvā ka mums tagad jāved uz Rīgu konvektors. Citu variantu nav, tātad izmesta nauda. Bija arī vēl viens pasūtījums tur arī nekas normāli nebija. Kādreiz bija normāls veikals.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Veicu pasūtījumu 17.01 242 eiro apmērā. Preci solīja piegādāt 3 dienu laikā. Prece kavējās, katru reizi zvanot uz apkalpošanas tālruni atbildēja, ja prece būs rīt. Sazinoties ar piegādes dienestu-prece viņiem tika nodota tikai 24.01 nevis 19.01 kā norādīts tirgotāja mājas lapā. Sūtījums bija nepieciešams steidzami, tieši tāpēc ļoti skatījos uz piegādes termiņiem. Takā apnika maldinošā informācija, un preces kavēšanās, piezvanīju ar lūgumu no precēm atteikties, un atgriezt naudu. Uz jautājumu...

220.lv - Slikts serviss

Slikts  serviss 20.01.2021 года был оформлен заказ на сайте 220.lv на сумму 150 евро. Нам срочно понадобилась детская прогулочная коляска. Заказ был оформлен и полностью оплачен вместе с доставкой. Оплата была совершена через банковское перечисление денежных средств, со счета, который был получен и подтверждён на сайте. Вечером, решив проверит статус заказа, оказалось, что заказ нам отклонили. Но никто нас об этом не проинформировал. Никаких звонков или сообщений от данного интернет магазина не поступало...

220.lv - Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti

Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti Labdien. Rakstu, lai pievērstu uzmanību šī veikala vadības, kas ir lietuvieši, preces pārdošanas stilam un pircēja sniegto atsauksmju par preci apzinātu slēpšanu un nepublicēšanu. Pasūtīju no šī internetveikala 220.lv dīvānu amaza. Saņēmu dīvānu labi iepakotu gan plēvē, gan kartonā, viss kārtībā. 5 Zvaigznes. Izpakojot to, ieraudzīju patiešām labas kvalitātes audumu, kuru salīdzinot 220.lv mājaslapā rakstīto varētu ierindot ii vai vismaz iii kategorijas audumu kvalitātes kārtā. No...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju telefonam aizsargstikliņu, atnāca pilnībā sašķaidīts, uzrakstīju 220.lv, atnāca bezpersoniska atbilde, pieļauju robots, kad atkal uzdevu jautājumus atnāca atkal tāda pati atbilde. Jēga no klientu servisa? Uzrakstīju pie preces atsauksmi, ka prece bojāta, tā tika izdzēsta ļoti ātri, jo it kā neatbilda viņu noteikumiem, lai gan netika pārkāpti. Tātad sanāk sliktās atsauksmes tiek dzēstas.

220.lv - Saņemta bojāta prece, un par to ziņojot, vienaldzīga apkalpošana

Saņemta bojāta prece, un par to ziņojot, vienaldzīga apkalpošana Biju pasūtījis meitai pirmo tīrīšanas slotu komplektu, kā dāvanu, to saņemot, biju nepatīkami pārsteigts, atverot kasti, kas izskatījās pamaza, iekšā bija salocīta, saspaidīta prece, kurai 1 daļa vēl bija izņemta no iepakojuma lai salocītu... Kad par šo ziņoju, saņēmu copy-paste ziņu par preču atgriešanu, kur ir minēts, ka precei jābūt jaunai, oriģinālā iepakojumā, lai arī to jau saņēmu daļēji ārpus tā un iepakojums bija bojāts... Esmu vīlies, kā dāvana šis vairs neder, jo viss ir samīcīts, izskatās, kā izvilts no... Vairs neuzticēšos šim veikalam.

220.lv - Krāpšana ar dāvanu kartēm

Krāpšana ar dāvanu kartēm Svētkos dāvanā saņēmu dāvanu karti, kuru "var izmantot pirkumiem internetveikalā 220.lv" (fails ar aizstātu kodu pielikumā) . Atlasot vēlamo preci un ievadot kartes kodu, parādās uzraksts "neattiecas uz precēm šajā grozā". Zvanot uz klientu apkalpošanas numuru +37125220220, konsultante atbild, ka "dāvanu karti var izmantot, lai iegādātos preces no mūsu veikala - 220.lv" un ka tas esot rakstīts arī uz dāvanu kartes, apakšējā joslā. Uz ko norādīju, ka tur nav šāda uzraksta, bet ir minēts, ka...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bojājums, braķis

Krāpšana, slikts serviss, bojājums, braķis Продали бракованные наушники, которые были предназначены в подарок. Вернула в течение 14 дней со дня покупки. Сначала отказывались вовсе принимать и оформлять возврат денег. Скрепя зубами согласились. И вот уже 10-ый день я не могу получить свои деньги назад. Первый раз столкнулась с такой ситуацией. Обещают что вернут деньги в течение 2-3 дней, в итоге уже 10- ый день и снова отговорка и обещание что деньги перечислять в на следующей недели. Деньги высланы уже якобы неделю назад...

220.lv - Dāvanu karte

Dāvanu karte Uz dāvanu kartes rakstīts, ka to var izmantot visām www.220.lv piedāvātajām precēm. Veicot pasūtījumu izrādījās, ka tā vis nav. Parādījā uzraksts, ka kods neattiecas uz precēm manā iepirkumu grozā. Saņēmu atbildi par šo jautājumu no [slēpt]@220.lv labvakar, dāvanas kods attiecas tikai uz preces pārdevēja 220.lv precēm. Www.220.lv tad nu pasūtīju vienu no noskjatītajām precēm, otru nācās izdzēst. Tagad sanāk, ka puse dāvanu kartes ir iztērēta, bet atlikusī neizmantotā summa ir...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss, briesmīga attieksme

Krāpšana, slikts serviss, briesmīga attieksme Pasūtīju preci, atnāca nepareiza, mana prece bij uz 170e, bet tā kas atnāca uz 35e, tagad jau cīnos vairāk ka 2 nedēļās, ne nauda ne prece. Nesūta īsto preci un neatgriež arī naudu, nevienam neiesaku iepirkties tur, attieksme briesmīga, apsolīja ka sazināsies telefoniski, bet nedara to. Atbild tikai uz tiem e pastiem, kuriem grib. Ne nauda, ne prece

220.lv - Neekoloģiski

Neekoloģiski Sistemātiski, pasūtot vairākas preces, neskatoties uz to, ka pēc izmēriem var tikt ievietotas vienā kastē, viņas tiek sūtītas vairākos sūtījumos, pat ja ražotājs ir viens un tas pats. Tā ir neekoloģiska slikta prakse, izskatās ka uzņēmums dzenās pēc izsūtīto paku statistikas.

220.lv - Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme

Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme Briesmīgs pakalpojuma nodrošinātājs. Pasūtīju podu (kas ir steidzami vajadzīgs) un vadoties pēc solītā, preci vajadzētu jau sen saņemt, tā vietā - aizbraucām pakaļ saplēstam podam, kuru gaidījām, kad nu beidzot apmainīs pret jaunu, diemžēl 220.lv nekompetento darbinieku attieksme un nemākulība, visu noveda tik tālu, ka nu jau 2. nedēļas ne miņas no jaunā (SOLĪTĀ) poda. Darbinieki sola, ka būs rīt, parīt, pēc nedēļas un tad atļaujas teikt, ka nezina, kad būs. Tā nu pateicoties šim briesmīgajam...

220.lv - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Pasūtīju krēslu 11.12, kuram bija jāatnāk 22.12. Profilā tika nomainīts saņemšanas datums uz 29.12 par ko mani neviens nepabēdināja. Prece bija domāta ka dāvana uz 26.12. Zvanīju, man teica ka kurjers nepaspēja paņemt preci. Rakstīju arī 220 lv - savu vainu viņi pārliek uz ražotāju, ka nebija pieejama prece, tad sakiet lūdzu, kāda velna pēc prece bija jūsu internetveikalā un saņemšanās datums bija 22.12!

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Veicu pasutijumu pirms ziemassvētkiem. Bija rakstīts, ka "apsolām, ka pasūtījumu varēsiet saņemt pirms ziemassvētkiem, citādi saņemsiet 50€ atlaidi nakamajam pirkumam". Sūtījumu vēlējos izņemt Latvijas pasta nodaļā, bija rakstīts, ka līdz 23. Decembrim saņemšu. Rezultātā par paciņu nekādu informāciju nesaņēmu. Zvanot uz 220.lv atbild formāli, parupjā balsī, ka par cik norādīju nepareizu telefona numuru neatnāca sms par paciņas saņemšanu. Pacina nogādāta, pati vainīga. Uzskatu, ka par...

220.lv - Neievēro solīto piegādes termiņu

Neievēro solīto piegādes termiņu Iegādājos preces, kuras varēšot saņemt uz vietas Daugavgrīvas ielā šodien, 23.12. Bet šodien 17: 00 vakarā atnāk ziņa, ka pārcelts uz 25.12. Interesanti kā varēšu saņemt kaut vai tajā pašā 25.12, ja 25-26.12 viņiem ir brīvdiena. Būtu gatava preci saņemt rīt vēlākais, kas jau būtu ar kavēšanos. Klaja pircēju maldināšana! Pirmā un pēdējā reize šajā internetveikalā!

220.lv - Krāpšana, nekorekta attieksme

Krāpšana, nekorekta attieksme Interneta veikalā 220.lv š. G.12. Un 13. Decembrī tika veikti divi pasūtījumi (9945710, 9950276) ar kurjer piegādi uz mājām, diemžēl divu dienu laikā tika atvesta tikai daļā pasūtīto preču, kurjers apgalvoja, ka viss atdots, taču trūkst četras preces uz vairāk kā 60 eur. Esmu veikala vip klients un tur iepērkos regulāri, taču šoreiz tieku pazemots, jo veikals uz vairākkārtējiem pieprasījumiem vai nu sniedz vienu un to pašu atbildi, ka tiek precizēts, vai pieprasa kaut kādas fotogrāfijas, kas ir...

220.lv - Neievēro terminus un dezinformē pasūtītāju

Neievēro terminus un dezinformē pasūtītāju 220.lv ir produkti, kas atzīmēti ar zaļu "garantēti saņem rītdien", atlasīju tikai sadus produktus, saņēmu īsziņu, ka parit būs, viss ok tik tālu. Pēc tam saņemu 3 īsziņās, kuros pārnesas termini, sakuma uz 20 datumu, tad 20. Uz 22. Un tagad 22 uz 24. Mana skatījuma tā ir klienta apzināta maldināšana. Vairāk šo veikalu principiāli neizmantošu.

220.lv - Nesaņemta prece

Nesaņemta prece Laicīgi izvēlējos ziemassvētku dāvanas un lai nav jādrūzmējas pa veikaliem jau decembra pašā sākumā veicu pasūtījumu no interneta veikals 220.lv. Pēc nedēļas saņēmu ziņu, ka pasūtījums nodots omniva Latvija. Vel pēc nedēļas sāku interesēties omniva Latvija, kad tad paka tiks piegādāta. Nekāda ziņa. Tā kā interneta veikals 220.lv pie pasūtījuma informācijas norādīts, ka tiks piegādāts līdz 21. Decembrim, tad šodien sazinājos ar interneta veikals 220.lv, lai noskaidrotu kāpēc pasūtījums nav pie...

Решено220.lv - Krāpšanās ar izpildes termiņiem

Krāpšanās ar izpildes termiņiem Veicu attālināto pirkumu ar priekšapmaksu, solītais izpildes laiks 22. Decembris. Šodien, 22. Decembrī saņēmu ziņu, ka pasūtījums tiks izpildīts 29. Decembrī. Nauda pārskaitīta un termiņš nokavēts. Tādus, lūk priecīgus ziemassvētkus novēlēja 220.lv.

220.lv - БРАК

БРАК Купили диван, за 250 евро, не понятно из чего его слепили, и какой мастер приложил к этому шедевру свои очумелые ручки. Понятно, что это БРАК, но почему магазин берет у производителей такой товар? а потом еще и продает за деньги? такому барахлу место на помойке. на диване нет ни одной ровной стороны,материал пришит как попало, дно пробито в нескольких местах,подлокотник падает. Это по поводу качества товара, которым торгует данный магазин. Доставка только до подъезда меня не устраивала, мне...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы