220.lv - Nekompetence
Gribēju pasūtīt mākslīgās skropstas uz pasākumu un tieši tās kuras es gribēju ir tikai 220 veikalā. Sūtot skropstas ir norādīts, ka no attiecīgā pārdevēja minimālā pasūtījuma summa ir 20 eiro. Okay... Pasūtu kopā 3 noskatītās un + 1 savādāku, lai nosegtu starpību. Piegāde ir norādīta Ilga tāpēc sūtīju laicīgi. Beidzot sagaidu savas skropstas un viņi ir nosūtījuši nepareizās. Pasūtu vēlreiz, jo laiks līdz pasākumam atļauj un saņemu to pašu. Es nezinu cik stulbam jābūt, lai 2x vnk sajauktu šādi pasūtījumu vai arī viņi ir izlikuši pārdošanā preci kuras viņiem nav un ķer pircējus uz muļķi. Klientu apkalpošanas serviss ir diezgan briesmīgs. Zvanot, ir sajūta, ka man ir jāatvainojas, ka es godāto personu esmu patraucējusi. Naudu atgriež tikai par preci, par piegādi speciāli ir jāraksta uz epastu vairākas reizes ar atgādinājumiem, jo savādāk nekas uz priekšu nevirzās.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Jūs man prasat klienta nr un tajā pašā laikā man uz epastu rakstat, ka naudu par otrā pirkuma piegādi neatgriežat. 😂 Ar ko tad tas atšķiras no pirmā?😂
23. Jūnijs...
Diemžēl,šajā gadījumā nauda par piegādi netiek atgriezta.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Jauku dienu vēlot
Jekaterina
Klientu apkalpošanas komanda | Client support team
Комментарии (3)
Briesmigs serviss.
Notirgoja salauztu skapi pa pilno cenu. Problēma tā arī nav atrisināta, kautgan zvanīju daudz reizes, katrs operators tikai kautko sola -tas bij arī viss. Ļoti zems apkalpošanas līmenis, kā arī pati prece.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību