Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Slikts serviss
Приобрёл в этом жалком магазине Sony Playstation 5 (о чем очень сильно жалею) , оказалось что в комплекте был бракованный контроллер dualsense, спустя неделю начал произвольно срабатывать правый стик (рычаг) . Sony в этом случае меняет контроллер по гарантии. Связался с магазином, спросил как действовать, на что получил ответ, что нужно всю консоль отправлять в гарантийный ремонт и ожидать ремонта (не замены) до 3 месяцев! После этого связался уже с sony с тем же вопросом, на что получил ответ...
220.lv - Krāpšana
21.04.2021 pasūtīju preces 220.lv. Pirkumu apmaksāju uzreiz. Preces solīja piegādāt 27.04.2021. Noteiktajā datumā protams neko nepiegādāja. Labi, kurjer dienesti ir noslogoti, pagaidīsim! 30.04.2021 atnāk sms, ka preces ir nodotas kurjeram, Sola piegādāt 1d. D. Laikā, rezultātā 3 sūtījumus atved 07.05.2021. Ceturtajai precei piegādes termiņu pārliek divas reizes, jo redziet sūtījums ir pazaudēts starp Rīgu un Valmieru. Zvanot uz veikalu arī neko jēdzīgu pateikt nevar. Šodien izrādās, ka prece...
Решено220.lv - Krāpšana
Krāpnieki! Naudu paņēma, prece nepiegādā! Pasūtīju preci. Samaksāju naudu. Atnāca izziņa ka pasūtījums ir pieņemts un būs piegādāts 14.05.2021. 14.05.2021. Uz telefonu atnāca izziņa, ka piegāde notiks 17.38-18.38. , pēc tam nomainīja laiku uz 18.46-19.16. Rezultāta vispār preci neatveda. Spriežot pēc iepriekšējam sūdzībām, notika krāpšana: (. Ka saprotu, tagad jaciņas par naudas atgriešanu...
220.lv - Preces, kas nedarbojas
Iegādājos wireless austiņas. Saņēmu preci, pārbaudīju un konstatēju, ka labā austiņa nestrādā. Zvanīju klientu atbalstam, izklāstīju problēmu. Rekomendēja preci atgriezt atpakaļ, izmantojot atteikuma tiesības. Tā arī izdarīju (lieki teikt, ka preču atgriešana arī nav klientam draudzīgs process, ņemot vērā, ka to var izdarīt tikai, ierodoties pie viņiem uz vietas veikalā vai sūtot ar Latvijas pasta starpniecību, kas ir ārkārtīgi klientiem nedraudzīgs uzņēmums) . Veicu jaunu pasūtījumu - šoreiz...
220.lv - Krāpšana
Pasūtīju 3 preces atnāk 2 preces atgrieza naudu par nepiegādāto preci , es pasūtīju citu preci par ko esmu samaksājusi naudu tagad atnāk ziņa ka neesmu samaksājusi par preci. Viņi tā visus apmāna?
220.lv - Nepiegādāja preci. Naudu atgrieza tikai pēc prasīšana
Pasūtīju vairākas preces. Solītais piegādes laiks bija 3 nedēļas. Vienu preci saņēmu savlaicīgi. Vairākas dienas pēc solītā termiņa sāku interesēties, kur pārējās preces. Esot izņemtas no pasūtījuma - tā it kā nebūtu pasūtītas, tikai pēc summas varēja saprast, ka tomēr bija pasūtītas. Operatore nezināja, kāpēc tas noticis. Naudu gan atgrieza pāris dienu laikā. Tātad, es trīs nedēļas gaidīju ļoti nepieciešamas preces, beigās preču nav. Ja nebūtu interesējusies par naudu, nez vai arī to saņemtu atpakaļ.
220.lv - Slikts serviss, klientu krāpšana
Мебель имеет низкое качество и фото не соответствует тому что на сайте. При возврате товара стараются отказать его принять обратно, всячески тянут время чтоб клиент передумал возвращать не качественный товар и оставил его себе. Делая здесь покупки - будете разочарованы и качеством товара, по крайней мере с мебелью и сервисом обслуживания. Не рекомендую!
220.lv - Nepiegādā preci. Pretīgs kantoris. Nav pirmā reize
2 nedēļas, dienu no dienas Sola piegādāt. Saka, ka prece nodota kurjeram jau pirmajā pasūtījuma dienā. Tagad pēc nedēļas tuvākajā dabā dienā, paiet nedēļā, piektdien atsūta, tuvākajā darbadienā. Šodien atkal Sola tuvāko 5dienu laikā, un protams priekšā ir brīvdienas! Nevēlos no viņiem preci nekādu. Paskatieties cik sūdzības šim kantorim.
220.lv - Slikts serviss
Iegādājos preci, pirms 1.5 mēn, kur tika solīts, ka būs pēc 1 mēn. Kad tuvojās piegādes laiks, saņēmu ziņu, ka prece kavēsies par 2 dienām tad vēl viena ziņa - būs vēl 2 dienas vēlāk, tad vēl viena ziņa, tad vēl viena... Pēc 'piegādes pārcelšanas ziņām' atnāk info - ka šīs preces nav, bet varam aizstāt ar alternatīvu - citu krāsu - ja gribat, lai aizstājam, zvaniet. Zvanu - jā, viss ok - aizstājām. Pēc dienas atnāk ziņa, ka sūtījums anulēts un nauda atgriezta. Es zvanu - kas par lietām? Nu jā...
220.lv - Slikts serviss
Jau ilgu laiku izmantoju 220.lv veikala pakalpojumus, un viss vienmēr ir bijis lieliski. Bet šajā nedēļas nogalē es sastapos ar neadekvātu darbinieku akropole centrā. Es atnācu ar bērnu (12 gadus vecs) un draugu, lai saņemtu pasūtījumu. Draugs vēlējas pasūtījumu apmaksāt uz vietas. Zālē nebija apmeklētāju, pie ieejas bija uzraksts, ka zālē vienlaicīgi var atrasties 8 cilvēki, no mājsaimniecības 1 persona. Mēs visi iegājām, bet darbiniece uzreiz pateica ka nekalpos mūs, jo mēs esam no viena...
220.lv - Piegādes maldināšana
Pasūtīju preci ar piegādes opciju - piegāde uz mājām. Prece tika atstāta 50 km attālumā esošā pasta nodaļā, kas nav tuvākā pasta nodaļa. Uzrakstīju uz palīdzības e-pastu - vienīga atbilde - prece atrodas pasta nodaļā. Ja būtu zinājusi, ka "piegāde uz mājām" nozīmē atstāšanu "Random" pasta nodaļā, nebūtu šo opciju izvēlējusies.
220.lv - Serviss zem jebkuras kritikas
Nekad, nekad vairs neko nesūtīšu no 220.lv. Pasūtu mēteli, atnāk kurpes. Turklāt uz iepakojuma nekas nav rakstīts, kas tur iekšā. Preci apmainīt pret īsto atsakās. Liek maksāt vēlreiz par to preci, ko biju jau sākotnēji pasūtījusi, bet kuras vietā atnāca pavisam cita prece. Savu kļūdu labo uz mana rēķina, tas ir, man jāiet uz pastu, jāstāv Rindā un nepareizā prece jāsūta atpakaļ. Debīlāku servisu grūti iedomāties.
220.lv - Mēnesi gaidot saņemam zinu ka prece ir izpārdota jau otro reizi
Mēs no viņiem pasūtījām divas reizes un abas reizes tikai pēc mēneša saņemam ziņu, ka prece ir izspārdota. Es saprotu ka tā varētu gadīties tikai vienreiz. Bet vairākas reizes tas atkārtojoties, tas liecina, par apzinātu pircēju maldināšanu. Un pats trakākais ka tikai pēc mēneša to uzzinām. Vairs netērēsim savu laiku kādreiz vēl kaut ko no viņiem pasūtot. 😕
220.lv - Slikts serviss
Iegādājos preci, pirms 2,5 mēn, kur tika solīts, ka būs pēc 2 mēn, pēdējā nedēļā pirms preces piegādes saņemu ziņu, ka prece kavēsies par 2 dienām, kas šķita normāli, pēc 24h saņemu otro ziņu, ka kavēs par 2 nedēļām, kad zvanu uz 220, man Saka preces nav piegādātājiem, prasot vai pirms 2 mēnešiem, kad pasūtīju nezināja, apbalvo, ka nē.. Tas šķita dīvaini piedāvā preci, kas reāli, nav, vairākkārt lūdzu, lai ar mani sazinās, bet neviens tā arī nepārzvanīja, ļoti liels bardaks un nekonkrētība...
220.lv - Čakarēšana ar cenu
Pasūtīju elektrisko skrejriteni, ne to lētāko. Pēc brīvdienām darbadienas naktī saņemu paziņojumu, ka pasūtījums atcelts. No rīta zvanu. Stāsta ka mēģinājuši sazināties un nav izdevies. Jā, kāds zvanīa no parastā telefona, pacēlu, prasu, bet klusums un tad nomet. Neatzvanīja. Nodomāju, ka kāds kantoris ar reklāmām vai krāpnieks, tāpēc nezvanīju atpakaļ. Nu labi, Sola atjaunot pasūtījumu vai arī man pašam izveidot jaunu. Par piegādes veidu gan neizlēmām uzreiz, jo situācija mainījusies šo dienu...
Решено220.lv - Nepilna naudas atgriežšana
Neatgriež naudu pilnā apmērā, velk garumā naudu par piegādi, kura nemaz nenotika! Sekojiet rūpīgi līdzi, kad pieprasāt naudas atmaksu, var gadīties kā man! Veicu vairākus pasūtījumus 220.lv, 17.03. , 18.03, atnāca ziņa, ka viena prece nav pieejama un ir iespēja atgriezt naudu. Ilgi nedomājot, uzreiz informēju, ka vēlos saņemt atpakaļ samaksāto naudu. Piezvanīju operatoram, teica, ka parasti jau 7 dienas, bet pēc noteikumiem viss kārtībā, gaidu 14 dienas. Pēkšņi, pēc 5 dienām atnāk uz telefonu...
Решено220.lv - Kvalitāte
Iegādājos bērna rotaļlietu (ar pulti vadāmo ugunsdzēsēju mašīnu) , pašai rotaļlietai klāt pīkstulis no veikala, kas liedz pilnībā izmantot šo preci. Preces iepakojums bojāts (kaste jau bija līmēta kas redzams attēlā) , rotaļlieta putekļaina. Iegādājos šo rotaļlietu dāvanai, kur vizuālais izskats ir svarīgs. Kā arī klātienē, rotaļlietu veikalā, noteikti šī prece tiktu tirgota kā bojāta, bet šajā internetveikalā to iegādājos par pilnu cenu. Uz zvaniem neatbildēja.
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju pavasara vējjaku L izmēru saņēmu ātri bet man nedaudz par mazu. Sazinājos iesniedzu visus papīrus lai apmainītu pret lielāku un tad sākās. Zvanu ik pēc nedēļas Sola ka ir izsūtīts un nākamajā nedēļā būšot. Iet jau ceturtā nedēļa atkal gaidu solīto. Neiesaku mainīt drēbes, milzīgas klapatas.
220.lv - Piegāde
Pasūtīju bērniem batutu no 220.lv. Apmaksāju gan preci, gan piegādi uzreiz. Tika solīts uz 29.03. Un tas jau bija 5 dienas pēc pasūtīšanas. 29.03 klusums, zvanu uz 220.lv un izrādas, ka prece ir noliktavā Lietuvā un nav pat apstrādāta, kā pasūtījums. Protams, vārdi - es jūs saprotu, bet neko nevaram darīt, ļoti daudz pasūtījumu un nepaspēj apstrādāt, diezvai variet gaidīt nedēļas beigās. Jautājums ir priekš kam solīt piegādi 3-4 darba dienās? Nekad vairs nesūtīšu neko no 220.lv
220.lv - Piegādes serviss drausmīgs
Pasūtīju pie 220 stūra vannu ar piegādi uz mājām. Pati dzīvoju 6. Stāvā, tādēļ rūpīgi izpētīju noteikumus par preču piegādi un uznešanu. Viņu mājaslapā ir teikts, ka preces, kuru svars nepārsniedz 30 kg, tiek uznesta līdz dzīvokļa durvīm, neatkarīgi no stāva. Tur teikts, ka tas iekļauts piegādes Cenā. Tā kā dzīvoju sestajā stāvā un vanna ir apjoma prece, domāju pazvanīšu pārprasīšu, vai tiešām tā ir, jo iepriekš jau ir bijuši incidenti, kur kurjeri vienkārši atsakās nest preces augšā, sakot, ka...