Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Termiņi, bojāta prece, slikts serviss
11.06 iegādājos internetā žoga elementu. Piegādes datums tika vairākas reizes pārcelts, tapēc 24.07 es atteicos no preces. Neskatoties uz to 27.08 kurjers piegādāja un vīrs nezinot situāciju, pieņēma preci. Vēlāk konstatējām, ka 220.lv ir nemākulīgi slēpis defektu, aptinot bojāto vietu ar lentu. 28.07 piezvanīju konsultantam un piedāvāju, ka pret kompensāciju preci paši salabosim. Konsultants solīja atsūtīt piedāvājumu, kuru tā arī nesagaidīju. 29.07 pl.17.06 sazvanīju konsultanti, kura bildē...
220.lv - Krāpšana
Ни в коем случае не приобретайте здесь парфюм! Это КОНТРАФАКТ ( заказ N#12060037). Делая заказ, понадеялась на некий имидж магазина, потому как реклама их конторы с каждого утюга. С отзывами ознакомилась, только после получения товара. Оказывается очень многие указывают, что продукция контрафактная. Почему же, когда столько недовольных, они до сих пор торгуют контрафактом? Вопрос, что называется, риторический. А ИМ ПО БАРАБАНУ НА ОТЗЫВЫ, И НА КЛИЕНТОВ.
220.lv - Krāpšanās
Paūtīju (un arī apmaksāju uzreiz) preci, kurai bija piezīme ar saņemšanu nākošajā dienā. Un, protams, preci nesaņēmu nedz nākošajā, nedz arī aiznākošajā dienā. Pasūtījums bija gatavs tikai pēc 5 dienām! Esiet uzmanīgi, jo 220.lv krāpjas ar šo, ka preci var saņemt nākošajā dienā, bet to nevar saņemt!
Решено220.lv - Neatgriež naudu
Pasūtīju dēlam dāvanu, atnāca protams bez visām detaļām, nosūtīju atpakaļ kā ieteica operatore sarunas laikā, jo detaļu atsūtīšana aizņemšot pārāk daudz laika, ērtāk esot sūtīt atpakaļ, tā nu pasta mājas lapā rāda ka piegādāts divas dienas pēc nosūtīšanas, ziņas nekādas nav, zvanījis neviens nav un protams no naudas ne miņas.. 😕 pagaidīšu šonedēļ, un tad jau griezīšos pēc palīdzības attiecīgajās iestādēs. Neiepirkšos šajā veikalā vairs, paldies.
220.lv - Slikta attieksme
Nekādas cilvēcīgas pretīm nākšanas. Ja kļūdas pēc nopirki bērnam nepareiza izmēra apavus,tad ja esi pircis kā juridiska persona par samainīšanu pret cita izmēra-aizmirsti! Kaut gan pa telefonu teica ka varētu arī izskatīt izņēmuma gadijumu un samainīt pret lielākiem. Nu neko,klients zaudēts.
Решено220.lv - Maldināšana par piegādes laiku
Mājaslapā norādītais preces piegādes datums neatbilst reālajam. 13. Jūlijā veicu pasūtījumu precei loga starplika mobilajam kondicionierim Trotec Airlock 100. Izvēlējos speciāli to, jo prognozējamais piegādes datums bija 22.07. , ātrāk neko citu nevarēja dabūt. Pasūtījuma veikšanas brīdī mājaslapa uzrādīja informāciju, ka preci var atsūtīt 19.07. - wow, tas pat labāk! Gaidu ar nepacietību. Šodien, 16.07. , pārbaudot pasūtījumu redzu sekojošu info - "gaidām no piegādātāja. Būs sagatavot...
Решено220.lv - Slikts serviss un klienta ignorēšana
Šā gada 1. Jūnijā veikalā 220.lv nopirku elektrisko skrejriteni, pēc dažām dienām atklājas, ka skrejritenim ir rūpniecības brāķis. Problēma bremzēs, apdraudēta braucēja drošība, 5. Jūnijā biju spiesta nodot skrejriteni garantijas servisā. Klientu apkalpošanas centrā daugavgrīvas ielā 114 ierīci pieņēma, pretī izsniedza pieņemšanas nodošanas aktu, kurā teikts, ka remont darbi tiek veikti 30 dienu laikā līdz 2021. Gada 7. Jūlijam, informāciju par remonta norisi ir iespēja uzzināt, rakstot uz...
Решено220.lv - Krāpšanās
Preci nebija saņemta visa jomā. Es samaksāju par divām precēm saņemu tikai vienu, par otru preci paprasīja samaksāt skaidra nauda vēl reiz, un it ka tehnisku iemeslu dēļ, viņi atgrieztu to naudu pēc tam atpakaļ uz konta bet tas nav normāli. Beigu beigas otro preci nesaņemu jo samaksāt otro reizi pr preci atteicos.
Pigu Latvia SIA - Slikts serviss
Pasūtījumā nr. 11277886 trīsvietīgs dīvāns Bobochic Sinki, tumši pelēks x 1 pasūtīju dīvānu 10.04.2021 kopš 09.07.2021 dīvains nebija saņemts, tikai maina statusu savā sistēmā kurām īsti nevar ticēt. Piegādēs laiks krietni lielāks nekā noradīts tīmekļa vietne.
220.lv - Slikts serviss.
Interneta veikalā tika iegādāts jauns ledusskapis. Pēc kāda laika, tas saplīsa, tā kā tam bija garantija, nodevām labošanai pa garantiju. Nepilnas 3 nedēļas vēlāk saņēmām ziņu, ka saremnontēt nav iespējams un ir sastādīts akts par jauna izsniegšanu, jo šis ir bijis ražotāja brāķis, kas nav pildijis visas savas paredzētās funkcijas. Sazinājāmies ar 220.lv taču nebiens neliekas ne zinis, sola sazināties 2-3 darba dienu laikā, taču šis periods jau ir sen pagājis. Garantija pirms dažām dienām arī...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss
16. Jūnijā pasūtīju preci no 220.lv. Prece nebija pieejama, par ko uzņēmums mani brīdināja. Atnāca īsziņa, ka tuvāko 2 darba dienu laikā uz norādīto bankas kontu tiks veikta naudas atmaksa par pasūtījumu. Joprojām nekāda atmaksa nebija veikta, kā arī uz e-pastu uzņēmums neatbild. Uzņēmums nežēlīgi krāpj savus klientus!
220.lv - Плохой сервис
Сделала заказ на сайте, перепутала адрес получения. Позвонила тут же, в течение пяти минут, попросила поменять.. Мне отказали, наплели, что продавец другой, что ничего сделать не могут. Сказали, что можно отменить заказ и сделать его по новой, но... Придется заплатить еще раз... А деньги, которые уже один раз я заплатила, вернут в течение 7 дней... Что за бред... Могу сказать, что ничего больше никогда не закажу у них... И другим не посоветую... Разачарована полностью в их сервисе...
220.lv - Slikts serviss, nepareiza komplektācija
Sākotnēji pasūtījām virtuves galdu, pēc pāris nedēļām kurjers zvana brīvdienā (220.lv norādīts, ka piegādes neveic brīvdienās) , Saka, ka piegādās preci pēc stundas, mēs nebijām gaidījuši kurjeru līdz ar to bijām arpus pilsētas. Pēc sarunas ar kurjeru norunājām citā laikā, ka piegādās preci, kas tika ignorēts, un atkal prece tika piegādāta brīvdienā bez laicīga brīdinājuma vai paziņojuma. Atkal preci nevarējām saņemt. Ār trešo reizi izdevās saņemt preci, kad preci saņēm, atpakojām un...
220.lv - Slikts serviss, nepareiza komplektacija
17.06.2021. Сделали заказ.18.06.2021. Уже забрали сами с магазина на Даугавгривас 114. Оценить качество товара к сожалению до сих пор не смогли, т. К. В комплектации две одинаковые коробки с абсолютно идентичными деталями. (т. Е. Половина шкафа) 19.06.2021. Позвонили в магазин и описали проблему нас попросили прислать фото на почту и описать проблему. Всё сделали... Тишина... Звонили ещё два раза (21.06.2021. И 22.06.2021.) никакого конкретного ответа не получили. Потом нам пришло на почту что...
220.lv - Krāpšanās
Nosūtīju preci uz garabtijas remontu, kuru 220 veikals nozaudēja, jo nesagaidot 30 dienu laikā to atpakaļ izrādījās, ka viņiem nebija nekādu ziņu kur prece vispār ir! Meklēja 2 mēnešus, beigās jaunas preces vietā atdeva no atliekām Salasītu miskasti. Agregāts salikts gan no jaunām, gan nolietotām detaļām, kas ir uzkrītoši redzams! Taču melo un liedzas!
220.lv - Slikts serviss
Заказала товар и сразу же оплатила 15 мая, прошло больше месяца, а товар так и не доставлен. Несколько раз присылали сообщения о том, что доставка задерживается. Последний раз уверяли, что заказ будет доставлен 16 июня - до сих пор нет. Хотя на сайте товар есть в наличие и доставку обещают в течение 5 рабочих дней. На Эмайлы и по телефону отвечают шаблонными фразами. Являюсь постоянным клиентом магазина с 2014 года, но такое в первый раз. Очень удивляет такое отношение к покупателям. Пришлось...
Решено220.lv - Krāpšanā
Pirms 2 nedēļām pasūtīju netīrajām ūdenim sūkni. Apmaksāju, bet no konta noņēma naudu 2 reizes. Pazvanījām uz 220, pateica ka pēc 3 dienām otro summu atgriezis uz kontu, pagāja 3 dienas un neka, atkal zvanījām uz 220, pateica ka atsūtiet konta pārskatu, mēs aizsūtījām un atkal nekādas ziņas, zvanījām trešo reizi, pateica atkal ka 3 darba dienu laika saņemsiet naudu, nodosim ziņu grāmatvedībai. Līdz šim laikam nav nekādas ziņas un nav saņemta nauda.
Решено220.lv - Krāpšana, preču nepiegādāšana
Pasūtīju 5 pakas autiņbiksīšu ar ātro piegādi uz mājām. Kurjers piegādāja tikai 2 pakas. Jautājot, vai vairāk nekā nav, atbildēja, ka nē, gan jau būšot citreiz. 220 profilā atnāca paziņojums, ka prece man esot piegādāta. Tajā pašā dienā rakstīju epastu, lai noskaidrotu, kad saņemšu pārējo sūtījumu, atbildi nesaņēmu. Pēc 2 dienām zvanīju uz 220, saņēmu atbildi, ka sazināšoties ar kurjera pakalpojuma sniedzējiem un sniegs man ziņu. Nākamajā dienā saņēmu e-pastu ar lūgumu atsūtīt foto ar to, ko...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bezkaunīga attieksme
Pirms vairāk kā 2 mēnešiem pasūtījām skapi un kumodi, kurus tika solīts piegādāt uz maija beigām. 220.lv vienpusīgi izlēma pārcelt piegādes datumu uz 10.06, nesaskaņojot ar mani vai esmu ar mieru gaidīt 2 nedēļas ilgāk. Par cik šo preci man ir svarīgi saņemt konkrētā laikā, zvanīju un jautāju vai ir kāda varbūtība ka tomēr atvedīs ātrāk. Nē, esot jāgaida 10. Jūnijs. Turpmāk nekādu info nesaņēmu, vien 2. Jūnijā atnāca sms, ka šajā dienā plānota kāda piegāde. Kā izrādījās, tās bija 2 pakas no...
220.lv - Krāpšana, slikts serviss
Iegādājos dušas kabīni martā, un līdz šim brīdim neesmu saņēmis, tik Sola, ka būs. Pārceļ visu laiku piegādes datumus. Pa vidam atsūta, ka nav piegādātāju noliktavā prece un piedāvā alternatīvu, piekrītot atkal sākās tas pats, visu laiku pagarina piegādes datumus. Iesaku pirkt preces 220.lv ja jūs esat gatavi gaidīt min 4 mēnešus savu pasūtīto preci. Nācās atteikties no preces. 220 dienas laikā atgrieza samaksāto naudu (vismaz naudu atgrieza ātri.)