220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
1125
Разрешенные
80
C ответами
1202
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

SIA "Pigu Latvia" - 220.lv veikals = problēmas un galvassāpes!

220.lv veikals = problēmas un galvassāpes! 220.lv SIA "Pigu Latvia" vairs nepilda Garantijas saistības un ignorē “Patērētāju tiesību aizsardzības likumu”. Veļas mašīna BEKO nostrādāja tikai 5 mēnešus un salūza. 30.10.2025. informēju PĀRDEVĒJU par preces defektu un saskaņā ar likumu pieprasīju bojātas preces apmaiņu uz jaunu, uz ko man atbildēja – vediet servisā Rīgā. Nedēļa aizgāja uz saraksti ar PĀRDEVĒJU, lai SIA "Pigu Latvia" sāktu pildīt “Patērētāju tiesību aizsardzības likumu” un nosūtītu man Ventspilī savu kurjeru paņemt bojāto...

220.lv - Bojājums

Bojājums Pasūtīju mazam jubilāram dāvanu.Nesaku kad 220.lv ir vainīgs.Bet iesaku ar šādu pārdevēju nesadarboties.Atnāca stingri bojāts iepakojums.+ davānā tarakāns,itkā viņi būtu preci pakojuši mežā.Pats skrejritenis netīrs.Kas šāds pirmo reizi man gadās.No 220.lv ir bieži sūtīts.

220.lv - Nepiegāde

Nepiegāde Pasūtīju no 220.lv dāvanu sev dzimšanas dienā rokas pulksteni. Samaksāju uzreiz 02.10, piegāde solījās būt 28.10. Zvanu šodien kur mana piegāde, Saka nav pat ceļā no piegādātāja. Ļoooti skumji vilšanās. Atcēlu pasūtījumu bet rūgtums paliek. , gaidu atpakaļ naudu...

Решено220.lv - Мошенничество

Мошенничество Получил заказ 39503070. На сумму 79.95 евро получил вместо товара гирлянду и рождественскую лампу. И мне все равно, что продавец был e-kog. Раз на 220.lv мошенники продают товары, значит они в сговоре. Если мне начнут говорить про ошибку заказа, не прокатит, даже эта дешманская рождественская... Ня была в открытых, потасканых упаковках. Стандартная схема развода, так что сильно не советую что либо покупать на 220.lv. Хотя если вам нужна гирлянда за 80 евро... Рекомендую!

220.lv - Slikts Serviss

Slikts Serviss Es nevaru saņemt rēķinu par iegādāto preci. Viņi neatbild uz maniem e-pastiem. Es nekad vairs no viņiem neko nepirkšu.

220.lv - Preces atgriešana

Preces atgriešana Kāpēc mūsu sistēma ļauj tādam internet veikalam kā 220.lv pārdot trešo pušu preces, par kurām neuzņemas nekādu atbildību? Situācija - no 220.lv iegādājos Carplay adapteri (preces pārdevējs Ķīnas uzņēmums) . Pasūtījuma nr. : 38786240. Es kā pircējs 14 dienu laikā vēlos atgriezt nekvalitatīvu preci, uzrakstīju e-pastu. 220.lv man atbildēja, ka neuzņēmās nekādu atbildību par šo preci, jo redziet jāvēršas pa tiešo pie pārdevēja, jāuzraksta pretenzijas vēstule un kopā ar preci jānosūta Ķīna...

Решено220.lv - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku iegādāties dārgas preces 220.lv. Nopirktais boilers (pārdevējs Home Climate OU, pasūtījuma Nr.:27058418) garantijas laikā pārstāja darboties, un jau gandrīz divus mēnešus problēma netiek atrisināta. Portālā tirgo dažādi pārdevēji, un, ja prece ir bojāta, atbildību neviens neuzņemas. Klientu apkalpošana tikai sola atzvanīt vai pat rupji atbild.

220.lv - Nepatiesa Piegades Informacija

Nepatiesa Piegades Informacija Ja tu meklē preci pēc piegādes termiņa / datuma – tad 220.lv NAV domāts tev! Nekorekti norāda piegādes termiņus! Mēģina izcelties ar ātru piegādi, bet realitātē vēlāk tev būs pašam jāzvana un jāprasa, kur ir tavs sūtījums. Viņi pat necentīsies tev ziņot, kad paciņa tiek nodota kurjeram – KAUT GAN viņi visur raksta, ka tā darīs! Īsumā: ja tev svarīgs piegādes datums – IZVĒLIES CITU veikalu!

220.lv - Нарушение прав потребителей,

Нарушение прав потребителей, Заказали товар на сайте,продавец из Литвы,заказан был телефон,когда пришел телефон он оказался без зарядного устройства,хотя в описании был,отправили обратно продавцу, продавец отказался возвращать деньги,220 никак помочь не хочет,это решение продавца и все,пришлось взять телефон,так как остался бы и без денег и телефона,никогда не покупайте в 220

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Krāpnieku kantoris. Mana mamma pasūtīja tur marķierus profesionālos. Apmaksāja arī piegādi ar kurjēru. Pasūtījums netika piegādāts, un viņa sazinājās ar 220.lv klientu palīdzības centru, taču viņi ne tikai neatbildēja pašu noteiktajā laikā, bet vispār pateica, ka viņi ne par ko neatbild, un, lai griežas pie pārdevēja! Interesanti, taču viņu noteikumi Saka kaut ko pilnīgi citu. Cilvēki aicinu šajā žurku kantorī neko nepirkt! Viņi ir krāpnieki, kas savus klientus ne par ko netur. Iesaku ptac ļoti...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Kopš pasūtījuma izveides ir pagājis 2 mēneši un 23 dienas. Ar mani neviens nav sazinājies, statuss Tiek apstrādāts ;D Pēc šī laika pašam sazinoties protams 220 noveļ visu vainu uz piegādātāju :D Neiesaku, jo tik daudz preces mājaslapā un tik maz noliktavā, ka beigās izrādās, ka nemaz nav iespējams dabūt..

220.lv - Slikts serviss, neuzticams uzņēmums

Slikts serviss, neuzticams uzņēmums Pēc pēdējās pieredzes varu apgalvot, ka 220.lv, kas sevi lepni dēvē par lielveikalu, vienkārši nodarbojas ar starpniecību bez konkrētas atbildības par iepirkšanās procesu un preci. Atgriešanas process ir sarežģīts, jāvelta laiks un personīgie resursi, lai preci nogādātu atpakaļ vai samainītu. Klientu vēlme tomēr saņemt konkrēto preci - matu fēnu remington, kurš bija pieejama par labu cenu un tika apmaksāta, netiek ņemta vērā, jo, lūk, prece esot pēkšņi izpirkta - ņemiet naudu! Kāpēc mājas lapā...

220.lv - Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts

Krāpšana, laika izsviešana, pilnībā bezatbildīgs klientu atbalsts 3. jūnijā veicu pasūtījumu nr. 37668517, kurā pasūtīju Remington matu fēnu. E-pastā rakstīja, ka piegādās 10 dienu laikā ar DPD. jūnijā ilgu laiku nebiju neko dzirdējis un sazinājos ar 220.lv telefoniski. Viņi teica, ka sazvanīsies ar tirgotāju un noskaidros situāciju. Apskatījos mājaslapā – fēns vēl bija pieejams. Nākamajā dienā saņēmu paziņojumu no 220.lv, ka pasūtījumu iepriekš nebija pildījuši un tikai tagad sāks sūtīt – ar Omnivu. OK. Paskatos e-pasta pielikumā savu pasūtīto preci – tā...

220.lv - Preces strāvas režīms

Preces strāvas režīms Tātad, iegādājos lampu, viss jau būtu labi… bet kas pie velna ir tas? Izpētot preces aprakstu mājaslapā rakstīts “strāvas padeve - usb”, bet man atnāca ar ķīnas kontaktdakšu (ja nemaldos, varu arī kļūdīties). Kopš kuriem laikiem, latviešu internetveikalā mēs tirgojam preces ar tādām kontaktdakšām? Kur man viņu praust? Nē nu labi, pārveidotāju skrēju pa visu pilsētu un meklēju - atradu. Taču tie ir papildus izmaksas, ar kurām es nerēķinājos. Lūdzu vismaz elementāri nomainiet aprakstu, lau nemaldinātu cilvēkus. Mans pasūtījuma nr - 37746607

Решено220.lv - плохой сервис, стирают отзывы

плохой сервис, стирают отзывы Всем привет ! Недавно был приобретен смартфон Poco x7( номер заказа 37029571), собственно телефон понравился ! НО есть конечно и недостатки - о которых я написал : Это то что экран зеленит когда смотришь под углом ( на белом фоне ) ! Проверял и более дорогие модели redmi note 13 - 14 - 15 есть такой же деффект ! НЕт зарядки в комплекте Присутствует реклама в телефоне ! Написал и о преимуществах- хорошая батарея и производительность ! Есть хороший чехол в комплекте ! По результату мой...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju un apmaksāju preci 12.maijā, solīja piegādi 30.maijā, tad paziņoja, ka kavējas līdz 3.jūnijam un vairs neko nebija ziņojuši. Mājaslapā pārbaudot statusu, atzīmēts, ka datums tiks precizēts.

220.lv - Некачественный товар и невозможность возврата

Некачественный товар и невозможность возврата На 220 заказал Micro SD карту памяти, заказ пришёл, но карта оказалась неисправной. При попытке вернуть неисправный товар предлагают мне самому решить эту проблему с продавцом который торгует на этой платформе! Центр помощи некомпетентен вообще при решении проблем. Больше покупок на 220 делать не буду.

220.lv - Garantiju

Garantiju 2024. gadā, izmantojot interneta platformu 220.lv, ko pārvalda uzņēmums Pigu Latvija, iegādājos zāles pļāvēju robotu nr 30692604 no Polijas tirgotāja. Ierīce darbojās aptuveni vienu gadu, līdz tai radās tehniskas problēmas. 2025. gada aprīlī prece tika nosūtīta uz garantijas remontu uz Poliju. Šobrīd ir jūnijs, bet līdz šim brīdim neesmu saņēmis nekādu skaidrību par remonta gaitu, statusu vai termiņu. Lai iegūtu jebkādu informāciju, man regulāri pašam jāzvana klientu servisam, kur saņemu tikai...

220.lv - Piegādes kavējums/bojāta prece

Piegādes kavējums/bojāta prece Pasūtīju portālā 220.lv pastkasti, piegādei bija jābūt 15.05.25. , piegāde tika veikta 20.05.25. , nevienam no 220.lv darbiniekiem tas nelikās dīvaini, tas taču ir normāli, mēs neko nezinām, vainīgs ir nosūtītājs. Prece atnāca bojāta, nav lietojama, vajadzīgs remonts, 220.lv paziņo, ka tā nav viņu problēmai, lai es pats sazinos ar pārdevēju Lietuvā un viņam izstādu pretenzijas. Katrā ziņā tādu attieksmi es savā dzīvē sastopu pirmo reizi. Jūs taču esat servisa piedāvātāji! Nevienam neiesaku...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasutiju bernu ratus, kuro reizi atliek jau sutijuma datumu, pedejie sutijumi iet loti ilgi, neticu ka 220 ne var sazinaties ar lietuvas noliktavu, ka ne ka ari 11 eiro ir nauda par piegadi, bija liguma ka savacu uz vietas, bet tagad nebraukšu no rezeknes un rīgu tikai sutijuma del