220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

22%
Жалобы
1091
Разрешенные
77
C ответами
1170
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Slikts serviss, pasūtījums kavējas

Slikts serviss, pasūtījums kavējas 14.04.25. Internetveikalā 220.lv es pasūtīju divas preces, katru gan no sava piegādātāja – pasūtījuma nr. 36704861 un nr. 36704716, tomēr vairāk kā preces piegādes termiņa pagarinājumu 3x (pasūtījumam nr. 36704861 - 08.04,10.04,14.04, tagad 16.04.25.) un 1x (pasūtījumam nr. 36704716 - 04.04. , tagad 16.04.25.) neesmu saņēmusi (kopā iznāk 4 dienas, kuras vajadzēja izbrīvēt un tas ir ļoti apgrūtinoši. Tā ir nerēķināšanās ar klientu.) . Pasūtījumi ir apmaksāti. Nav vispār vairs pārliecības, ka sagaidīšu un saņemšu sūtījumu.

220.lv - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Bija veikts pasūtījums, samaksāta uzreiz par to nauda. Vispirms piegāde bija uz 12.03 (pasūtīju 10.03) , bet pēc tam katru reizi tas datums pārcēlās. Nu jau pēc divām nedēļām pēc pasūtījums tika veikts, uzrakstīju uz apkalpošanas centru. Tikai pēc 3 dienām viņi atbildēja, ka sūtījums bija atnācis, un es viņu neizņēmu, bet nekādas ziņas, vai zvana man neatnāca! Pieprasīju savu naudu vai preci atpakaļ, tie solījās, ka nauda tiks atgriezta uz bankas kontu 2 nedēļu laikā! Šodien ir 14.04, nauda...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Agrāk 220.lv bija vieta, kur bieži skatījos preces un viss bija super. Dotajā brīdī esmu veicis 2 pasūtījumus. 1. Pasūtījums stāv gatavs nosūtīšanai jau 2 nedēļas un tikai tiek pagarinās piegādes laiks. 2. Pasūtījums stāv apstiprināts 10 dienas un nekādas izmaiņas nav. Viss ir apmaksāts ar kurjera piegādi uz mājām. Uzzvanot un prasot vai būs bērnam dāvana uz dzimšanas dienu - pasaka, ka prasīs nosūtītājam un dāvana nebūs, jo tie nav 220.lv, kas šo preci sagatavo un viņi atbildību neuzņema...

220.lv - Fraud

Fraud The company 220.lv is doing a massive illegal fraud at the moment. Multiple people have expressed their complaint where they are extending delivery by not two but three to four times and still not delivery the goods. On top of that they are not allowing customers to cancel their orders. I called them multiple times and get nothing back. I already reported this to the eu commission and awaiting review right now. I hope legal actions is taken against this company for their fraudulent actions. Massive disappointment in this latvian company

220.lv - Krāpšana, termiņu neievērošana

Krāpšana, termiņu neievērošana 06.03.2025 es 220.lv internetveikalā pasūtīju preces (pasūtījuma Nr.36258186), kuras,neskatoties uz jau TRĪS REIZES pagarinātajiem piegādes termiņiem, es vēl joprojām neesmu saņēmusi, un izskatās, ka nekad arī nesaņemšu. Kopš 07.03.2025 pasūtījuma statuss ir palicis nemainīgs "Gaidām no piegādātāja". Neskatoties uz to, ka par šīm precēm es esmu samaksājus un jau vairakkārtēji sazinājusies ar 220. lv veikalu, neko citu par frāzi "mēs vēl joprojām gaidām preces no piegādātāja" es neesmu...

220.lv - обман

обман КУПИЛА ДУХИ ,ОТКРЫЛА ОКАЗАЛИСЬ НЕ ПО ЦВЕТУ И ЗАПАХУ НЕ ТЕ ,НО ТАК КАК Я ОТКРЫЛА ОБРАТНО НЕ БЕРУТ,ОТВЕТИЛИ ,ЧТО У НИХ ПОДДЕЛОК НЕТ ,НО ОНИ ПРОСТО ВОНЮЧИЕ И ЦВЕТА ДРУГОГО ,Я ОТНЕСЛА ИМ В МАГАЗИН И СКАЗАЛА ПРОДАВЦУ ,ЧТОБЫ ОН ПОДАРИЛ СВОЕЙ ДЕВУШКЕ .Я НАПИСАЛА ОТЗЫВ ,КАК ОНИ ПРОСЯТ ПРИ ПОКУПКЕ ИХ ТОВАРА,НО ОНИ ЕГО НЕ ВЫСТАВИЛИ ,ТАК КАК ОН НЕ соответствует правилам 22 лв

220.lv - Krāpšana slikts serviss

Krāpšana slikts serviss Jau otro reizi piekrāpj ar termiņim ja es pasūtu es orientējos ka būs ap norādīto laiku kurš ir agrāks nekā citur. Bet nekā sūta @ pastu kavējās un kavējās Sola 2. Dienās bet atnāk 8. Dienā. Pēc tam kad jāsūta atpakaļ jo neatbilst aprakstam jāsūta uz mistisku Lietuvas kompāniju un pašam jāapmaksā sūtīšanas izdevumi. Sviests kautkāds man liekas 220.lv iet uz grunti veikali arī veras ciet.

220.lv - 220.lv nekvalitatīvu servisu un klientu apkalpošanu

220.lv nekvalitatīvu servisu un klientu apkalpošanu Septembra sākumā iegādājos MikroTik maršrutētāju no 220.lv. Pēc divām dienām atklāju, ka SIM kartes slots nedarbojas, tāpēc nodevu ierīci diagnostikai. Pirms tam biju mēģinājis ievietot SIM karti, taču kļūdījos ar kartes standartu. Tomēr, saprotot kļūdu, uzmanīgi izņēmu karti atpakaļ, pārliecinoties, ka nesabojāju slotu. Neskatoties uz to, ierīce joprojām nestrādāja pareizi. Svarīgi pieminēt, ka maršrutētāja kastē nebija nekādas drošības plomberes, kas garantētu, ka ierīce ir pilnīgi jauna un...

220.lv - Обман

Обман Заказала духи, они розового цвета, открыла и увидела, что они не розовые, а бело желтоватые, стала писать, они мне ответели, что это ориг. Духи, я не спорю, но я заказала другие и они розового цвета и запах поиятный, а которые пришли просто мылом пахнут, совсем другие я поехала в магазин, там меня обслуживал очень любезный молодой человек владислав, он долго смотрел в компьютере и сказал, нет это и есть эти духи, а розового цвета они на фото это от света, а так они белового цвета. Я оставила...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Sveicināti nekad neticiet šim interneta veikalam. Es viņu veikala biju pasūtījis sieviešu pilsētas riteni uz nomaksu bet ko jūs domājat man pat nemēģināja piegādāt šo sieviešu pilsētas riteni uz nomaksu. Šis veikals izmanto tikai cilvēku naudu. Ludzu sājā interneta veikala220. Neiepērcieties jūs būsiet apkrāpti.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 15.02.2025. Veicu pasūtījumu - datorgalds (77€) . Pasūtījums nr. 35885566 aplikācijā uzrāda, ka apstiprināts, viss ok, gaidu. Esmu pacietīga.. 06.03.2025. Rakstu, ka mana pacietība nav bezgalīga, vai varētu man beidzot piegādāt galdu, par kuru esmu samaksāJusi... Atbild, ka būs 17.03.2025. Gaidu... 18.03.2025. Rakstu - kukū, galda nav! Neatbild! 25.03.2025. Rakstu - galda nav! Neatbild! Un es taču esmu, kā viņi tur sauc, vip klients! Wow, man nu gan ir paveicies! Esmu šokā par šadu...

220.lv - Krāpšana, maldināšana

Krāpšana, maldināšana Pagājšvasar biju pasūtīJusi suņim gardumus, atsūtīja kaķu konservus) ) , uz manu rakstīsko pretenziju neviens tā i neātbildēja, pa cik summa nebija liela, konservus atdevu kaimiņiem un apsolījos sev, ka nekad vairs nesūtīšu tur neko! Bet, vairāk pēc pus gada, tomēr iedevu viņien vēl vienu iespēju un pasūtīju pankūku pannu storexo 24cm, (pasūtījuma nr.36107261) aprakstā bija teikts ka der indukcījas plītīj, tas bija ļoti svarīgi, jo ne kura katra panna der. 28.02.2025 saņēmu preci. Varēja...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 09.02.2025. 16: 05: 49 es pasūtīju preci no veikala 220.lv kuru es uzreiz apmaksāju. Kā piegādes metodi izvēlējos piegāde uz mājām ar kurjeru, jo citas iespējas šai precei nebija pieejamas. Par pasūtījumu es saņēmu apstiprinošo vēstuli, kur bija norādīta prognozētais saņemšanas datums 25.02.2025, kā arī norādīts, ka es saņemšu informāciju par sūtījumu, kad tas būs nodots kurjeram. 22.02.2025 man pienāca sms no omnivas par sūtījumu kuru es varu saņemt pakomātā...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju gāzes plīti 10.03 ar cerību uz norādīto "ātro piegādi" kura būs 14.03 un protams atkārtoti saskaros ar problēmu, ka par piegādes termiņu melo.14.03 sazinājos ar 220.lv info dienestu, kur apsolījās, ka 20.03 būs piegāde un protams datums pienācis un pasūtījuma nav, kā attaisnojums, ka piegādātājs nav piegādājis noteiktajā datumā. Saprotu, ka nav noliktavā tad kāpēc solīt ātro piegādi, ja preces jums nav. Esmu vīlusies un nekad vairs nesūtīšu no šī veikala un nevienam citam neieteiktu.

220.lv - Serviss klibo

Serviss klibo Divi pasūtījumi ir bijuši. Pirmais kavēja vairākas nedēļas. Atvainojas un atrod argumentus-kāpēc. Otram braucu pakaļ, sazvanīt nevaru, ir tikai visāda veida audiomonologi. Iedāvā noliktavas izsniegšanu. Tur Rinda no mums diviem. Kādu laiku gaidot, ar otru kungu kolektīvi saprotam, vispirms viņiem ir jāizkrauj krava vai citas lietas... Tad izrādās, ka viņi ir viens darbinieks, kurš apkalpo, atbild uz telefonu, izkrauj piegādes uz noliktavu 😀😀😀 pārējie ir citi, un tie uz klientu, laikam, neattiecās. Es vairs ne220lv.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Internet veikala 220.lv meklēju samsung bezvadu austiņas.. atradu pa 26 eur. buds 2 sūtījumu saņēmu.. Internet veikala 220.lv meklēju samsung bezvadu austiņas.. Atradu pa 26 eur. Buds 2 sūtījumu saņēmu.. Sūtijuma kastīte bija atvērta. Tas jau bija aizdomīgi... Izņēmu no iepakojuma-prece nebija orģināla, par to liecināja tas kad uz austiņu futlārīša nebija šis samsung zīmols.. Par samsung nekur nebija info. Ne grāmatiņa ne kur... Skaņas kvalitāte nekāda.. Sazinājos ar 220.lv teicu, kad...

220.lv - Обман, несоответствие объявлению, удаление отзыва

Обман, несоответствие объявлению, удаление отзыва 02.02.25 заказали стиральную машину за место вышедшей из строя нашей со сроком доставки 12.02. 11-ого числа нам сообщили что заказ переносится на 26-ое. Накануне 26-ого написали что будет уже 07.03. Потом что будет 20.03. И в конце концов сообщили что стиральной машины нам не видать... Так же немногим раннее заказывали тостер который пришёл с заметными дефектами. Решили что сумма не велика и просто оставим отзыв-предупреждение что данный интернет-магазин очень похоже что торгует уценёнными...

220.lv - Lietošanas instrukcija

Lietošanas instrukcija Jau vairākkārt esmu saskāries ar to, ka 220.lv tirgo preci bez lietošanas instrukcijas valsts valodā, vai vel jautrāk, kad visi uzraksti uz veļas mašīnas vadības paneļa ir poļu valodā.

220.lv - Preču atgriešana - neiespējamā misija

Preču atgriešana - neiespējamā misija Pasūtīju 220.lv preci, taču izrādījās, ka man neder izmērs, un biju jau rēķinājusies par iespējamu preču atgriešanu, kas ir iespējama visiem interneta pirkumiem. Vēlējos noformēt atgriešanu, nospiežot 220.lv mājas lapā uz atgriešanu, ielādējās PDF fails ar uzņēmuma nosaukumu un adresi, un rakstīts, ka prece jāatgriež tieši pārdevējam, un tas esot kaut kāds Shumee Polijā, Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanu, lai precizētu detaļas, kā tieši jānoformē atgriešana, jo netiek piedāvāta ne...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 30.01 pasūtīju bērnam dāvanu 220.lv internet veikalā. Precei bija norādīts ātrā piegāde super tad jau laicīgi saņemšu! Piegāde bija noradīta 03.02 kad pienāk "saņemšanas "diena nekādu ziņu, zvanu uz veikalu, Saka ka prece kavēsies, būs 05.02 protams saprotu, gadās ok pagaidīšu. Pienāk kārtējā "saņemšanas" diena un atkal nekā. Atkal zvanu uz veikalu, atkal pārliek piegādi, tagad prece būs 07.02, negribīgi, bet samierinos. Pienāk ilgi gaidītā "saņemšanas" diena un atkal tas pats! Neviens mani...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы