220.lv

PIGU Latvia SIA
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

22%
Жалобы
884
Разрешенные
57
C ответами
970
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv (Pigu Latvia SIA) - Krāpšana

Krāpšana 2022. Gada 12. Decembrī veicu pasūtījumu, kuram tika apstiprināta piegāde 04.01.2023. Janvāra mēnesī vairākkārt (4 reizes) tika pārcelts piegādes datums, beigās uz 17.02.2023. Kad zvanīju, lai atceļ pasūtījumu un atgriež naudu, tad atbildēja - jā varam atcelt, pasūtījums nekur tālu nav aizgājis! Krāpnieku kantoris!

220.lv - Затруднительный процесс возврата товара и оплаты. Отсутствие послепродажного сервиса

Затруднительный процесс возврата товара и оплаты. Отсутствие послепродажного сервиса Затруднительный процесс возврата товара и оплаты. Невозможность получить ответ о возврате. Отсутствие послепродажного сервиса. Заказ # 19154317 К сожалению, вынужден оставить здесь негативный отзыв о компании, так как обращение в службу поддержки (на email [slēpt]@220.lv или по телефону 25220220) не дает никакого результата. С адреса [slēpt]@220.lv вообще ни разу не получил ответ, кроме автоматического что мое письмо получено, с тех пор тишина. У меня была цель приобрести товар Xbox Series S...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Kolēģi uzdāvināja 220.lv dāvanu karti 100 eur vērtībā. Saliku grozā preces par ap 160 eur pievienoju dāvanu karti un papildus piemaksāju. Pēc kāda laika izrādījās ka prece kuras dēļ izveidoju pasūtījumu nemaz nav bet citas preces sāka nākt - papildus Sīkumi ko piemetu klāt. Izrādās vairākas preces nav bijušas 220.lv bet cita pārdevēja tāpēc dāvanu karte izmantota par 10 eur kas uzskatīts kā visi 100:) un visa skaidrā nauda. Par šo situāciju sapratu tikai tad kad aizgāju pakaļ precēm, katra...

Решено220.lv - Pretīga attieksme

Pretīga attieksme Es nevaru nopirkt preci, jo izrādās kad viņiem ir dažādi pārdevēji, jāpasūta no viena pārdevēja! Es pērku no veikala nevis no pārdevēja, man vajag nopirkt divas preces, bet es nevaru. Lūdzu novērst veikala visatļautību, un operatora pretīgo attieksmi.

220.lv - Nenāk pretī klientam

Nenāk pretī klientam Nevienam neiesaku iegādāties preces www.220.lv klientu serviss zem katras kritikas! Apmaksu veicu kā juridiska persona bet pavadzīmi izrakstīja kā fiziskai personai. Rakstu uz norādīto e-pastu un palūdzu lai pārtaisa pavadzīmi uz uzņēmumu (ja var tad izlabo, ja nevar tad lai anulē fiziskās personas pavadzīmi un izraksta jaunu uz juridisko) , taču man pasaka ka tas nav iespējams. Vispār neredzu problēmu to izdarīt.

Решено220.lv/ Lego - Maldināšana

Maldināšana Заказал лего 13.12.2022 и началось, товар распродан, потом звонит литва и обещает доставить до Н. Г. Праздников. Оператор 220.lv вообще сказала это ваши проблемы и бросила трубку. В итоге на емаил пришло письмо о возврате денежных средств! Потерял время и без денег.28.12.2022. ! Без всяких компенсаций! Спасибо за испорченные праздники мне и ребёнку!

220.lv - Prece neatbilst aprakstam

Prece neatbilst aprakstam Uzņēmums pilnībā nepārbauda vai cita pārdevēja prece viņu internetveikalā atbilst minētajam aprakstam. Nesen nopirku datoru no Mdata caur 220.lv un atnāca dators ar pilnīgi citiem parametriem, piedāvā tikai atgriezt naudu un nevis atsūtīt īsto preci (jo tāda noteikti nepastāv) . Mdata mājaslapā datoru ar šādiem parametriem neatrast. Visvairāk tracina 220.lv neieinteresētība izņemt šo preci no sava internetveikala, turpina maldināt cilvēkus, neieteiktu pirkt neko no mdata,220.lv ir līdzvainīgi, jo izmanto šādu apšaubāmu preču piegādātāju un/vai nespēj atjaunot informāciju savā mājaslapā.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 220.lv ir iespēja pasūtīt preci līdz noteiktam laikam un saņemt nākamajā dienā. Bet tā nav. Preci saņem tikai parīt vai aizparīt. Kādēļ jāsola tas ko nevar izpildīt? Ceru, ka šis tiks atrisināts. Bet pateikt varu vien to, ka klientu esat zaudējuši. Nav smuki tā rīkoties. Un kad uzrakstīju šo viņiem pašiem, 220, neko neatbildēja, izvairījās un izvairās.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 1) Pārdod preces, kuras pašiem nav, divas nedēļas Sola, pēc divām nedēļam atceļ pasūtījumu, kaut arī prece viņu lapā joprojām uzrādās kā pieejama; 2) Zvanu centrā ir izvēle krievu valodā; 3) Ja brauc pats pakaļ lielāka izmēra precei, tad ir jāstāv divās rindās - sākumā veikalā, kur "izraksta", pēcāk noliktavā, kur izsniedz preces, it kā noliktavā nebūtu printera...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 7. Decembrī tika pasūtīta dāvana ziemassvētkiem. Pasūtījām tikai tāpēc, jo piegāde bija nozīmēta 12 dec. - tas nozīmē, ka līdz ziemassvētkiem saņemsim. Nekā-piegāde tika pārcelta uz 20 datumu! Šoreiz klusums-netiekam brīdināti, ka prece nebūs! Rakstu viņiem uz inboksu ar jautājumu, kad būs prece. Pirmā atbilde-gaidiet atbildi 2-3 dienas, bet pēc kāda laiciņa atbild, ka jautājums tiek nosūtīts menedžeram-tas nozīmē-gaidi nu kad labpatiks atbildēt un sapratām tikai vienu-dāvana nepienāks uz...

Решено220.lv - Nevēlas apmainīt preci pret citu pat dārgāku preci

Nevēlas apmainīt preci pret citu pat dārgāku preci Es 19.12.2022. Iegādājos sildītāju Argo, tā kā nebija daudz informācijas par doto preci es nevarēju pirms pirkšanas objektīvi novērtēt sildītāja veiktspēju, kad tika iegādāts un pieslēgts sildītājs es konstatēju, ka sildītājs nespēj sasildīt nepieciešamo telpu es tajā pat dienā vērsos pie 220.lv ar lūgumu apmainīt pret citu dārgāku un jaudīgāku sildītāju uz ko saņemu atteikumu, uzskatu ka 220.lv pret klientiem attiecas ļoti formāli, žēl biju labākās domās. Uldis

220.lv - Slikts serviss, maldināšana par pasūtījumu

Slikts serviss, maldināšana par pasūtījumu Pasūtīju dārza trimeri, piegāde bija solīta uz 15. Decembrī diemžēl, nauda samaksāta, trimera nav, pasūtījuma status ir "nodods piegādātājā, 13.12. " bet pēc norādīta izsekošanas numura, pasūtījums nav nodods. 3 darba dienas ne ziņas ne zvana, uz maniem zvaniem tikai Sola pārbaudīt, bet pateikt kur tieši šobrīd atrodas prece - nevar... Pa velti izmesta nauda.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 4. Decembrī tika pasūtīta dāvana ziemassvētkiem, mājaslapā stāvēja, ka tāda esot noliktavā, ka varēšot izņemt 4 darba dienu laikā. Pēc 3 dienām piegādi pārcēla uz 20. Datumu, mājaslapā joprojām esot informācijai, ka šī prece ir noliktavā, būs pieejama līdz z-svētkiem. Vakar (15.12) saņemu sms, ka prece tiks piegādāta 30. Decembrī. Lieki piebilst, ka mājaslapā joprojām stāv, ka prece ir pieejama, jo atrodas noliktavā.

220.lv - Плохой сервис, обман

Плохой сервис, обман Являюсь клиентом 220.lv уже очень давно. Заказывала у них многократно. И все время какие-то проблемы. В первый раз постоянно переносили доставку, причем на приличное время. Также заметила, что у них на одну и ту же вещь каждый день разная цена... Сейчас среди всех магазинов, продающих электронику, выбрала именно сайт 220.lv, так как там отображалось, что товар можно будет забрать на месте 21 числа. Заказала, оплатила. На следующий день присылают на почту, что заказ отменен, потому что его нет...

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Заказ сделаный 25.11.2022. До 15 числа ждал товар от поставщика, 2 раза звонил и спрашивал, что с доставкой, после звонков 2 раза меняли срок доставки. Сегодня после звонка убрали один товар который был подарком, уже не первый раз такое, пераый раз получил не все товары, зашёл в свой проыиль и удивился, убрали один товар. Позвонив уверял, что сообщили мне, по факту никто ничего не сообщал. Ещё один заказ висит в статус ожидание от поставщика, ожидаю такого же кидалово от них. Если вам не жалко нервов и времени, не связывайтесь с этим магазином.

Решено220.lv - Плохой сервис, обман покупателя

Плохой сервис, обман покупателя Заказала телефон в подарок (нужна была именно эта модель) в интернет-магазине с пометкой Atjaunots. Не прошло и суток как телефон отнесли назад, так как не работал раздел сим карты, сказали ждать 30! Дней ответа от сервиса. Через три недели ответ пришел о замене на такой же товар, получили-телефон не заряжается. Позвонив в 220.lv спросила о качестве этих восстановленных телефонов, меня заверили, что они все проверены и работают. Я рассказала, что у меня на руках уже второй и не соответствует...

220.lv - Maldināšana uz slikta servisa robežas

Maldināšana uz slikta servisa robežas Veicu slēpošanas zābaku iegādi, tika piegādāti neatbilstoša izmēra. Pēc atgriešanas, tika piedāvāta nomaiņa pret atbilstoša izmēra zābakiem ar piegādi nākamajā dienā. Protams ka peigāde nav ne nedz nākamajā, nedz aiznākamajā. Uzzvaniem atbild izvairīgi un neprecīzi: "mēs noskaidrosim, tad atbildēsim... ". Šādas atbildes nav nedz precīzas, nedz tiek noteikts laika nogrieznis. Trīs reizes cenšoties sazināties atbildes nav. Ziņu sniegšot 3 dienu laikā, naudu varot atgriezt 7 dienu laikā. Kad bija...

220.lv - Remonta serviss - zem katras kritikas

Remonta serviss - zem katras kritikas Nepērciet neko lielāku par zobu birsti! Vai arī rēķinaties, ka preces remonta nepieciešamības gadījumā jums pašiem tā būs jāved, jāatgādina par to, var nākties to gaidīt teju divus mēnešus un pie rezultāta (ja paveiksies) visticamāk, nonāksiet ar Ptac palīdzību. Un tas nav starpnieks, tas ir 200.lv oriģinālais serviss... Neisaku, neiesaku, neiesaku! To zemo cenu veido maksāšana ar savu laiku, papildus naudu un nerviem: d man pirmā un pēdējā reize, brīdinu citus:)

220.lv - Slikts service

Slikts service Вернули сгоревший на 3-ий день обогреватель. Через несколько дней (после того как по номеру отслеживания увидели что 220. Лв получили возврат) позвонили уточнить что и как. Нам ответили что мол ждите до 30 дней и все. Через 35 дней мы позвонили снова и ответ нас ошарашил.. Ждать нужно до 45 дней и уже оказывается надо отослать чек с номером отслеживания (его не успели выкинуть, но на котором уже плохо видны некоторые нужный цифры) . Тут мы поняли что делается все максимально для того что бы ни копейки не возвращать за китайский ширпотреб.. !

220.lv - Pieviltas cerības (Aplauziens)

Pieviltas cerības (Aplauziens) Isniedzu pasūtījumu mob. Telefona iegādei (dāvanai) . Saņēmu zvanu no klientu apkalpošanas par to, ka būtu jāpārformē esošais pasūtījums un piegādes vietu, lai veiktu izvēlēto apmaksas veidu, nekādām problēmām nevajadzētu rasties. Mēģināju to darīt (pa jaunam) 10-15 minūtes pēc telefona sarunas, taču 220.lv mājas lapā parāda, ka izvēlētā prece vairs nav pieejama (izpārdota) . Nepatīkams emocionāls nosēdums...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы