Адрес: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Телефон: | +371 6724 4220 |
Время работы: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 закрыто |
Категория: | Магазины / Торговля • Интернет магазины |
Социальные сети: |
220.lv - Жалобы и отзывы
220.lv - Krāpšana, maldināšana
Pagājšvasar biju pasūtīJusi suņim gardumus, atsūtīja kaķu konservus) ) , uz manu rakstīsko pretenziju neviens tā i neātbildēja, pa cik summa nebija liela, konservus atdevu kaimiņiem un apsolījos sev, ka nekad vairs nesūtīšu tur neko!
Bet, vairāk pēc pus gada, tomēr iedevu viņien vēl vienu iespēju un pasūtīju pankūku pannu storexo 24cm, (pasūtījuma nr.36107261) aprakstā bija teikts ka der indukcījas plītīj, tas bija ļoti svarīgi, jo ne kura katra panna der.
28.02.2025 saņēmu preci. Varēja...
220.lv - Krāpšana
09.02.2025. 16: 05: 49 es pasūtīju preci no veikala 220.lv kuru es uzreiz apmaksāju. Kā piegādes metodi izvēlējos piegāde uz mājām ar kurjeru, jo citas iespējas šai precei nebija pieejamas.
Par pasūtījumu es saņēmu apstiprinošo vēstuli, kur bija norādīta prognozētais saņemšanas datums 25.02.2025, kā arī norādīts, ka es saņemšu informāciju par sūtījumu, kad tas būs nodots kurjeram.
22.02.2025 man pienāca sms no omnivas par sūtījumu kuru es varu saņemt pakomātā...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju gāzes plīti 10.03 ar cerību uz norādīto "ātro piegādi" kura būs 14.03 un protams atkārtoti saskaros ar problēmu, ka par piegādes termiņu melo.14.03 sazinājos ar 220.lv info dienestu, kur apsolījās, ka 20.03 būs piegāde un protams datums pienācis un pasūtījuma nav, kā attaisnojums, ka piegādātājs nav piegādājis noteiktajā datumā. Saprotu, ka nav noliktavā tad kāpēc solīt ātro piegādi, ja preces jums nav. Esmu vīlusies un nekad vairs nesūtīšu no šī veikala un nevienam citam neieteiktu.
220.lv - Serviss klibo
Divi pasūtījumi ir bijuši. Pirmais kavēja vairākas nedēļas. Atvainojas un atrod argumentus-kāpēc. Otram braucu pakaļ, sazvanīt nevaru, ir tikai visāda veida audiomonologi. Iedāvā noliktavas izsniegšanu. Tur Rinda no mums diviem. Kādu laiku gaidot, ar otru kungu kolektīvi saprotam, vispirms viņiem ir jāizkrauj krava vai citas lietas... Tad izrādās, ka viņi ir viens darbinieks, kurš apkalpo, atbild uz telefonu, izkrauj piegādes uz noliktavu 😀😀😀 pārējie ir citi, un tie uz klientu, laikam, neattiecās. Es vairs ne220lv.
220.lv - Krāpšana
Internet veikala 220.lv meklēju samsung bezvadu austiņas.. atradu pa 26 eur. buds 2
sūtījumu saņēmu.. Internet veikala 220.lv meklēju samsung bezvadu austiņas.. Atradu pa 26 eur. Buds 2
sūtījumu saņēmu.. Sūtijuma kastīte bija atvērta. Tas jau bija aizdomīgi... Izņēmu no iepakojuma-prece nebija orģināla, par to liecināja tas kad uz austiņu futlārīša nebija šis samsung zīmols..
Par samsung nekur nebija info. Ne grāmatiņa ne kur... Skaņas kvalitāte nekāda..
Sazinājos ar 220.lv teicu, kad...
220.lv - Обман, несоответствие объявлению, удаление отзыва
02.02.25 заказали стиральную машину за место вышедшей из строя нашей со сроком доставки 12.02. 11-ого числа нам сообщили что заказ переносится на 26-ое. Накануне 26-ого написали что будет уже 07.03. Потом что будет 20.03. И в конце концов сообщили что стиральной машины нам не видать...
Так же немногим раннее заказывали тостер который пришёл с заметными дефектами. Решили что сумма не велика и просто оставим отзыв-предупреждение что данный интернет-магазин очень похоже что торгует уценёнными...
220.lv - Lietošanas instrukcija
Jau vairākkārt esmu saskāries ar to, ka 220.lv tirgo preci bez lietošanas instrukcijas valsts valodā, vai vel jautrāk, kad visi uzraksti uz veļas mašīnas vadības paneļa ir poļu valodā.
220.lv - Preču atgriešana - neiespējamā misija
Pasūtīju 220.lv preci, taču izrādījās, ka man neder izmērs, un biju jau rēķinājusies par iespējamu preču atgriešanu, kas ir iespējama visiem interneta pirkumiem.
Vēlējos noformēt atgriešanu, nospiežot 220.lv mājas lapā uz atgriešanu, ielādējās PDF fails ar uzņēmuma nosaukumu un adresi, un rakstīts, ka prece jāatgriež tieši pārdevējam, un tas esot kaut kāds Shumee Polijā,
Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanu, lai precizētu detaļas, kā tieši jānoformē atgriešana, jo netiek piedāvāta ne...
220.lv - Slikts serviss
30.01 pasūtīju bērnam dāvanu 220.lv internet veikalā. Precei bija norādīts ātrā piegāde super tad jau laicīgi saņemšu!
Piegāde bija noradīta 03.02 kad pienāk "saņemšanas "diena nekādu ziņu, zvanu uz veikalu, Saka ka prece kavēsies, būs 05.02 protams saprotu, gadās ok pagaidīšu.
Pienāk kārtējā "saņemšanas" diena un atkal nekā. Atkal zvanu uz veikalu, atkal pārliek piegādi, tagad prece būs 07.02, negribīgi, bet samierinos.
Pienāk ilgi gaidītā "saņemšanas" diena un atkal tas pats! Neviens mani...
220.lv - Pircēju maldināšana
14.02. Veicu pasūtījumu - vēlējos nopirkt konservus kaķim.
Piegāde tika apstiprināta 19.02.2025
vienreiz pārcēla - uz 25.02.2025, šodien saņemu e-pastu, ka atkal pārcelta piegāde uz 10.03.2025
kaut mājaslapā šiem produktiem joprojām ir norādes - izņemt rīt un ātra piegāde.
220.lv - Pircēju maldināšana
14.02.25. Pasūtīju ziemas jakas par kopējo summu 594.83 €, pasūtījuma nr. 35865776. Ar plānoto piegādi 20.02.25.
Dažas dienas pirms noteiktā piegādes datuma saņēmu e-pastu, ka piegāde tiek pārcelta uz 26.02. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni, lai precizētu kavēšanas iemeslus un vairāk uzzinātu par problēmu, jo ir samaksāta arī paliela naudas summa. Konsultante atbildēja, ka daļa no pasūtījuma kavējas un tādēļ nevarot atsūtīt. Precizējot un skaidrojot situāciju, viņa atzina, ka 2...
220.lv - Slikts serviss, maldināšana
Tātad pasūtīju preci (matu fēnu) 08.01.25, kura Cena bija 89.00 eiro. Pasūtījuma numurs: 35141299. Prece atnāca diezgan ātri, prece bija atnākusi tik sliktā kvalitātē, un vēl pie tam tik lielu cenu. Vienkārši drausmīga kvalitāte, pat neriskēju preci slēgt iekšā. 11.01.25 prece tika nogādāta atpakaļ uz krasta ielu 52 (220.lv) veikalu. Nogaidīju 14 darba dienas! Nauda netika atgriezta. 01.02.25 rakstīju 220.lv uz e-pastu, uz ko viņi man atbildēja ka gaida aktu no pārdevēja, un tuvākajā laikā...
220.lv - Klientu maldināšana
Jāatzīst, ka pirmo reizi dzīvē saskaros ar šādu gadījumu.
Lai gan biju dzirdējusi, ka no 220.lv pasūtītās preces ne vienmēr nonāk pie pircēja, tomēr nolēmu riskēt. Diemžēl, šķiet, esmu saskarušies ar degradētu uzņēmumu un nekompetentiem klientu apkalpošanas speciālistiem.
Decembra sākumā pasūtījām dīvānu, un piegādes datums tika pārcelts jau trīs reizes. Tas vēl būtu saprotams – svētku laiks, dažādas aizķeršanās. Taču saziņa ar klientu centru ir pilnīgi bezjēdzīga. Mūsu gadījumā tie ir trī...
220.lv - Slikts serviss, krāpšana
🛋 02.10.2024 pasūtīju mēbeļu komplektu asgard 3+1 (€886.00) no 220.lv. Tajā ietilpst dīvāns un klubkrēsls. Kā jau pierasts ar šo veikalu, piegāde aizkavējās par mēnesi, un nekādu informāciju par kavēšanos no viņiem nesaņēmu. Beidzot 19.11.2024 prece tika piegādāta.
❌ kvalitāte? Briesmīga.
Pēc mazāk nekā mēneša lietošanas klubkrēslam (14.12.2024) atlūza parocenis, jo tas bija piestiprināts ar pilnīgi neatbilstošām skrūvēm.
Dīvāns sāka čīkstēt, un tā paroceņos parādījās spraugas. Arī auduma...
220.lv - Slikts serviss, naudas atgriešana
Biju iegādājies elektronikas preci 500€ vērtībā.
Viss bija kārtībā līdz sapratu ka precei ir tehniskie defekti. Līgumā rakstīts, ka 14, dienu laikā varu preci atgriezt, ar naudas atmaksu. Tā arī izdarīju, devos pāri Latvijai uz 220lv veikalu. Preci pieņēma un deva ziņu ka 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta kontā.
Ir pagājis mēnesis no tās dienas, nauda nav atgriezta, nekāda ziņa netiek dota, kad zvanu vai nu neviens nepaceļ, vai liek gaidīt ilgāk, nepasniedzot precīzāku informāciju.
220.lv - Slikts serviss, bojāta prece
Novembra beigās veicu pasūtījumu – kaķu gultiņu. Piegādes termiņš bija 16. Decembris, taču paciņu nesaņēmu. Lai noskaidrotu situāciju, zvanīju 220.lv vairākkārt, un vienīgā atbilde bija – sūtījums nodots omniva. Kad 2. Janvārī sazinājos ar omniva, viņi informēja, ka paciņa bijusi pārāk liela un gaida norādījumus no 220.
Lai šo procesu paātrinātu, zvanīju abām pusēm vismaz piecas reizes. Beigās, 16. Janvārī, pēc ilgstošas gaidīšanas, satikos ar kurjeru pusceļā, jo viņam nepietika laika...
220.lv - Nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
Mēbeļu komplekts Asgard-Kronos 19 / Jungle 32 – nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
2024 gada 2. oktobrī iegādājāmies dīvāna un klubkrēsla komplektu, kas ar gandrīz mēneša nokavēšanos tika piegādāts 19. novembrī. Diemžēl jau pirmajos lietošanas mēnešos nācās pārliecināties, ka kvalitāte ir ārkārtīgi zema.
Dīvāns jau pēc divām nedēļām sāka izrādīt pretestību lietošanai – atira diegi, un sēžot tas izdeva nepatīkamas skaņas.
Klubkrēsls salūza vēl ātrāk – pēc nepilna...
220.lv - Ilga piegāde, naudas atgriešana
Iepriekš nekad nebija problēmu ar šo interneta veikalu, vienmēr biju apmierināta, līdz šo gad, pasūtīju vairākus pasūtījumus, daži atnāca laikā, tā kā bija norādīts, citi turpretim 2 kavējās, ik pa 2 dienām tika sūtīta ziņa par kavējumu, nervi jau vairs neizturēja viens pasūtījums bija par 135€ otrs gan mazāks 26€ bet tomēr tā arī ir nauda, viens dārgākais atnāca ar kavēšanos un 3epastiem par to ka kavēsies, otru vēl joprojām gaidīju, līdz vairs nenāca epasti ne kas, datums pie pasūtījumiem vēl...
220.lv - Slikts serviss
Piegādes laiks tiek mainīts katru reizi kad jābūt piegādei. Un tā notiek jau diezgan pasen. Atbildes uz jautājumiem nesniedz. Attieksme pret klientu - slikta. Neiesaku 220.lv. Neizmantojiet šo internetveikalu.
220.lv - Vilšanās i-veikala kvalitātē
Pēdējā laikā esmu piedzīvojis lielu vilšanos gan veicot pirkumus, gan meklējot sev interesējošās preces...
Apskatot atsevišķus pircējus, pamanīju, ka tie lielākoties ir ķīniešu pārdevēji... Ļoti Ilgas piegādes, reālais peigādes laiks atšķiras kā minimums par 1 nedēļu, cits rekords - līdz pat 2.5 nedēļām...
Otrs... Meklējot preces tik daudz preču ir nepareizās kategorijās, nepareizi aprakstītas (neprecīzi vai maldinoši apraksti) ... Faktiski meklējot vienu preci konkrētā preču kategorijā...