220.lv - Slikts serviss
Klientu apkalpošanas dienests ņirgājas par klientiem. Telefonsarunā vēlējos lai savieno ar kompetentu pārdevēju, kas var pastāstīt par telpu sildītājiem un atbildēt uz specifiskākiem jautājumiem. Atbildēja, ka tādā gadījumā jāraksta uz epastu un attiecīgais speciālists atbildēs. Pēc pāris dienām epastā pienāca ziņa, kurā tika ielikts links uz visiem sildītājiem un piebilsts lai skatos preču aprakstus.
Diez vai es pats nebūtu iedomājies, kā atrast attiecīgo sadaļu vai nebūtu spējīgs izlasīt preču aprakstus. Tieši tāpēc, ka zinot, cik tie ir pavirši, nepilnīgi un kļūdaini, klients vēršas pie pārdevēja pēc konsultācijas. Turklāt, uz daudziem būtiskiem jautājumiem nav iespējams atbildēt caur preču aprakstu. Doto klientu servisa atbildi uzskatu kā nevēlēšanos darīt savu darbu vai ņirgāšanos par klientiem.
Labdien, Adams666!
Vēlamies uzsvērt, ka 220.lv ir interneta veikals un mēs savā mājas lapā piedāvājam ļoti plašu preču sortimentu - vairāk nekā miljons dažādu preču, no ļoti dažādām preču kategorijām, ar ko arī atšķiramies no specializētiem vienas preču kategorijas veikaliem, kur pārdevēji un klientu apkalpošanas speciālisti ir ar specifiskākām un padziļinātākām zināšanām par konkrētās kategorijas produktu specifiku.
Mūsu zvanu centra darbiniekiem nav specifisku zināšanu par visām mājas lapā esošajām precēm, lai varētu konsultēt klientu un ieteikt kādu noteiktu preci. Gadījumos, kad klients vēršas pie zvanu centra ar jautājumiem par preci, mēs palīdzam klientam, nosūtot papildu informāciju, kas mums ir pieejama no piegādātājiem vai preču ražotājiem, bet gala lēmumu par to, kura prece būs atbilstošākā un kuru iegādāties,
klientam ir jāpieņem pašam.
Ja situācija ir sarežģīta, iesakām vērsties pēc palīdzības pie konsultanta specializētajā veikalā, kur darbinieki saņem apmācības par precēm un ieteiks Jūsu vajadzībām visatbilstošāko preci. Pēc ieteiktās preces parametriem varēsiet izvēlēties atbilstošāko no mūsu piedāvātā sortimenta.
Mūsu zvanu centra darbinieki ir gatavi Jums palīdzēt noformēt pasūtījumu, konsultēt par preču apmaksas, piegādes, atgriešanas, garantijas un citiem jautājumiem, kas saistīti ar mūsu mājas lapas darbību.
220.lv
Комментарии (1)
Tā veikala darbiniekiem nebūs padziļinātas zināšanas par produktu grupām.
Ja ir vēlme saņemt konsultāciju pirms pirkuma, tad varu ieteikt uzņēmumus Arsenal vai Stokker